SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Maar nogmaals: weet iemand wanneer de volgende sale is?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ja, dit dusquote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ze heeft hem zelf als gift gekregen neem ik aanAls ik er een extra had, wilde ik het best uitdelen, maar helaas
My hovercraft is full of eel.![]()
Jij met je sales.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef Quotidien het volgende:
Maar nogmaals: weet iemand wanneer de volgende sale is?Volgens mij is de volgende 'grote' sale weer tijdens de herfst periode.
![]()
Summer salequote:Op maandag 7 januari 2013 00:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jij met je sales.Volgens mij is de volgende 'grote' sale weer tijdens de herfst periode.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Bedoelde dat je elke dag wel sales heb, maar de grotere komen pas weer vanaf de herfst periode. Eerst krijg je de Autumn Sale en daarna de Summer sale.
Edit: Damn ben in de war volgens mij. Het is al laatHerfst is pas na de Zomer
![]()
Dus inderdaad de Summersale krijgen we eerst
![]()
Ik ging door jouw post echt heeeeel erg hard aan mezelf twijfelenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Bedoelde dat je elke dag wel sales heb, maar de grotere komen pas weer vanaf de herfst periode. Eerst krijg je de Autumn Sale en daarna de Summer sale.
![]()
My hovercraft is full of eel.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
hehequote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
nog 17 uur sale, ik twijfel of ik nog wat moet kopen.. ben de eerste dagen losgegaan maar heb de laatste week niets meer gekocht...There are only 151 Pokémon.![]()
Witcher 2, Witcher 2... nee ik doe het niet. Gewoon niet. Komt wel een keer.
Eerst mijn nieuwe computer en backlog wegwerken.
Trouwens: Windows 7 of 8?
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik heb niets gekocht dit jaar... Ben nu veel te druk bezig met ACIII en heb nog teveel spellen van de summersale die ik nog niet eens opgestart heb. Ik vond er ook geen aanbiedingen bij staan die ik MOEST hebben...(die heb ik allemaal al in de zomer gekocht)
![]()
Lading games gekocht tijdens de eerste dagen van de sale, daarna niets meer. En in plaats van mijn nieuwe aanwinsten te spelen, speel ik nu weer de hele tijd Minecraft.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Iemand zin mij 25 euro te geven voor mijn briefje van 5?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand mijn Sleeping Dogs ruilen voor Honored of Skyrim?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Sleeping Dogs is 50 op dit moment. Die andere 2 zijn idd 25.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand zin mij 25 euro te geven voor mijn briefje van 5?![]()
WIndows 7 gebruik ik zelf nog omdat ik de backwards compatibility van windows 8 niet vertrouw.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:22 schreef Verbal het volgende:
Witcher 2, Witcher 2... nee ik doe het niet. Gewoon niet. Komt wel een keer.
Eerst mijn nieuwe computer en backlog wegwerken.
Trouwens: Windows 7 of 8?
V.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand zin mij 25 euro te geven voor mijn briefje van 5?
Dat heb ik ook een beetje. Dan wordt het gewoon Win 7, dat ken ik al van mijn laptop (al heeft dat ook nog wat rare fratsen die ik niet begrijp, maar goed).quote:Op maandag 7 januari 2013 11:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
WIndows 7 gebruik ik zelf nog omdat ik de backwards compatibility van windows 8 niet vertrouw.
Windows 8 is verder prima hoor, ik heb het op mijn laptop geinstalleerd staan en ben er heel tevreden mee maar mijn pc is hoofdzakelijk voor gamenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Dan wordt het gewoon Win 7, dat ken ik al van mijn laptop (al heeft dat ook nog wat rare fratsen die ik niet begrijp, maar goed).
V.![]()
Die switch ik wel naar 8 als er een jaar overheen is ofzo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Had je die sleeping dogs voor 4,50 gemist ?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sleeping Dogs is 50 op dit moment. Die andere 2 zijn idd 25.
Dat is de reden waarom nu sleeping dogs niks meer waard is.
Just so you know.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Natuurlijk heeft ie die niet gemistquote:Op maandag 7 januari 2013 11:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Had je die sleeping dogs voor 4,50 gemist ?
Dat is de reden waarom nu sleeping dogs niks meer waard is.
Just so you know.daarom probeert ie er nu een slaatje uit te slaan.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Niet zo cynistisch he, we gaan er wel vanuit dat hij een brave burger is die hem full-price gekocht heeft, of allicht voor 18 euro.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ie die niet gemistdaarom probeert ie er nu een slaatje uit te slaan.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |