SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Sorry, verkeerd nummer (6301), per ongeluk opgehoogd...
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo, ik lig aan het infuus in het ziekenhuus.
Jazeker. De 1e dag merk ik nog nergens wat van. Alleen infuusprikken is naar.quote:
Ik dacht dat dat nog het minste was...quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. De 1e dag merk ik nog nergens wat van. Alleen infuusprikken is naar.
Klopt, of een ruggenprik..die zijn ook zo irritant. Ook weleens gehad?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat een ruggenprik pijnlijk is geloof ik graag.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Catnip het volgende:
[..]
Klopt, of een ruggenprik..die zijn ook zo irritant. Ook weleens gehad?
Mwah valt mee, het is meer een onprettig gevoel. Tenminste zo heb ik het ervarenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat een ruggenprik pijnlijk is geloof ik graag.
Tekenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:00 schreef Catnip het volgende:
[..]
Mwah valt mee, het is meer een onprettig gevoel. Tenminste zo heb ik het ervaren
Allemaal door zo'n stomme teek.
Ik kreeg er een in mijn hand dus ik weet het nietquote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Teken
Maar een infuus aanleggen... (Nu denk ik er net aan) Gaat dat hoe ik denk? In dat geval is het idd niet bepaald prettig...
Hand...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik kreeg er een in mijn hand dus ik weet het nietMaar ik was vroeger bang voor naalden haha..
Ja, al bedenk ik me nu ineens dat door onderzoekers volgens mij elk jaar een andere datum wordt verkozen (wel in januari) met die benaming... Maar goed!quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Pff... Ik heb het weer hoor. Middenin de nacht wakker geworden, naja..
Leuke TT, trouwens
Goed bezig!quote:Op maandag 7 januari 2013 09:28 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen deze morgen! Ik heb me zojuist na ruzie en gezeik op het werk op het hoofdkantoor ziek gemeld. Ik moet het alleen mijn baas nog even mededelen
Ik zit te trillen maar ben wel trots op mezelf. Ik was er zo bang voor!!
Ik ken een vrouw die haar dochter inderdaad 'Sterre' noemde!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:26 schreef Little_Dolls het volgende:
Een terechte klacht, toch wel.
KLB / Idiote voornamen van hedendaagse kinderen
Het vlot wel snel met de serie hè bij jou (DT)? Heb je het inmiddels al uit misschien?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goeieavond!quote:
Bij deze: hallo.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goeieavond!
Terwijl manlief probeert de friteuze te trotseren, heb ik even tijd om even hallo te zeggen.
quote:
Moet je man koken? Ik weet nog vroeger als mijn vader moest koken dan aten we diepvriespizza, patat of we gingen uit etenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goeieavond!
Terwijl manlief probeert de friteuze te trotseren, heb ik even tijd om even hallo te zeggen.
Ik had wegens m'n duizeligheid (raar gevoel onderaan in hoofd door verstopte neus) niet zoveel honger, maar het was niet slecht.quote:
We eten ook patat, helaas.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Moet je man koken? Ik weet nog vroeger als mijn vader moest koken dan aten we diepvriespizza, patat of we gingen uit eten
Moet nog eten, maar 't is dus geen hoogstandje vandaag.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik had wegens m'n duizeligheid (raar gevoel onderaan in hoofd door verstopte neus) niet zoveel honger, maar het was niet slecht.
Jij?
Ik snap er echt niks van. Waarom kan een mens daar zo duizelig van zijn?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Moet nog eten, maar 't is dus geen hoogstandje vandaag.
Vervelend van je holtes!
Omdat ze vol zitten, daar wordt je zo duizelig van.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Waarom kan een mens daar zo duizelig van zijn?
Ik vond het niet zo vervelend als ik morgen niet ergens heen moest!
Stomen?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Omdat ze vol zitten, daar wordt je zo duizelig van.
Stomen helpt :y
Otrivin neusspray ook.
Zout water snuiven kan ook heel goed werken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Stomen?
Ah, ik heb hier Nasa Rhinathiol.
Water snuiven?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou water snuiven kan ook heel goed werken.
Hoi allemaal
Ja, gewoon water koken , af laten koelen en daar zout doorheen. En dan flink opsnuiven .quote:
Ach zo. Wel, in de neusspray die ik hier heb zit volgens mij ook goed wat zout, want het kan best prikken als ik er goed in spuit!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gewoon water koken , af laten koelen en daar zout doorheen. En dan flink opsnuiven .
Probeer maar.
Maar het nadeel van neusspray is dat je het niet te lang kan gebruiken, en zout water is goedkoper en kan verder geen kwaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ach zo. Wel, in de neusspray die ik hier heb zit volgens mij ook goed wat zout, want het kan best prikken als ik er goed in spuit!
Je kunt ook zout water met een druppelaar in je neus druppelen. Het is een beetje een paardemiddel maar het helpt wel.quote:
Gewoon een beetje water in je hand en snuiven maar. Zo hard mogelijk. Het is niet prettig en smaakt vies maar het helpt wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je kunt ook zout water met een druppelaar in je neus druppelen. Het is een beetje een paardemiddel maar het helpt wel.
En verder: niet klagen, maar dragen! Het is maar een verkoudheid hoor.
Water koken, lepel dampo of vicks vaporub in oplossen, en dan met een theedoek over je hoofd boven de bak hangen en die dampen inademen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Stomen?
Ah, ik heb hier Nasa Rhinathiol.
Mhhm, ik ben met school gestopt, ben moe, heb een nieuwe obsessie, en de rattenkooi stinkt weerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoi Birdie! Hoe is het met jou?
Hoop het echt!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
Maar einde van de week krijgen we vriesweer, en dat lijkt me heerlijk
*Aait*quote:Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mhhm, ik ben met school gestopt, ben moe, heb een nieuwe obsessie, en de rattenkooi stinkt weer
En met jou?
Waar ben je nu door geobseerd?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mhhm, ik ben met school gestopt, ben moe, heb een nieuwe obsessie, en de rattenkooi stinkt weer
En met jou?
De wereld die Tolkien geschapen heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waar ben je nu door geobseerd?
Waarom ben je met school gestopt? Is niet zo handig hoor. Een opleiding, je kunt er echt niet zonderquote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De wereld die Tolkien geschapen heeft.
Arda
Dat helpt om alle gevoel weg te krijgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Een vriend snoof nogal eens wodka als hij verkouden was. Zo recht uit de fles! Het klinkt vreemd maar volgens hem hielp het wel om het verstopte gevoel weg te krijgen...
Oh?? Nooit van gehoord..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, al bedenk ik me nu ineens dat door onderzoekers volgens mij elk jaar een andere datum wordt verkozen (wel in januari) met die benaming... Maar goed!
Lang verhaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom ben je met school gestopt? Is niet zo handig hoor. Een opleiding, je kunt er echt niet zonder
Volgens mij kun je beter kappen.. als de sfeer zo verziekt is. Trouwens, binnenkort toch zwangerschapsvelof, toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:28 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen deze morgen! Ik heb me zojuist na ruzie en gezeik op het werk op het hoofdkantoor ziek gemeld. Ik moet het alleen mijn baas nog even mededelen
Ik zit te trillen maar ben wel trots op mezelf. Ik was er zo bang voor!!
Zit net dit te kijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Arda
Hij 's leuk! Ben afgelopen zaterdag geweestquote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ga van de week ook maar eens naar 'The Hobbit' denk ik...
Weet je het zeker dat hij het snoof en niet dronk?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Een vriend snoof nogal eens wodka als hij verkouden was. Zo recht uit de fles! Het klinkt vreemd maar volgens hem hielp het wel om het verstopte gevoel weg te krijgen...
Ik ga lezen. Maar gelukkig heb je je diploma al. Dat is mooiquote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lang verhaal.
Heb er een topic voor geopend,
R&P / Wat te doen tegen mijn buien?
PS, ik heb mijn vmbo diploma al, dit was voor erbij.
Nou ja, als je ver genoeg heen bent, is die verkoudheid dan ineens niet vervelend meerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat hij het snoof en niet dronk?
Je hebt ongetwijfeld de Silmarilen gelezen, ookquote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Arda
Ja, ik ben heel blij daarvoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga lezen. Maar gelukkig heb je je diploma al. Dat is mooi
Ben ik mee bezig, maar man, wat een moeilijk boekquote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld de Silmarilen gelezen, ook
Oef, houd op...quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, maar man, wat een moeilijk boek
En dat terwijl de Nederlandse vertaling fenomenaal goed is.. (de moderne, herziene vertaling hoef ik niet, trouwens.)quote:Op maandag 7 januari 2013 20:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oef, houd op...
* Natalie kwam al amper door Lord of the Rings heen.
(maar ik moest en zou hem ook in het Engels lezen)
Goed te horenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En dat terwijl de Nederlandse vertaling fenomenaal goed is.. (de moderne, herziene vertaling hoef ik niet, trouwens.)
Ik geloof dat de vertaler indertijd een prijs heeft gekregen.. Het is ècht knap gedaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goed te horen
Het is wel eens anders bij vertalen. Dat lig ik na een hoofdstuk al krom van de ergernis om vervolgens de Engelse versie te halen.
Lees eigenlijk altijd Engelse boeken, tenzij het een Nederlandse auteur betreft.
Heh! Irritant!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Catnip het volgende:
Ik ben boos.
Mijn moeder had andere veters voor mijn schoenen gekocht en erin gedaan, het past totaal niet bij elkaar, en ik mis mijn oude veters die ze heeft weggegooid![]()
Beetje alternatief. Niets mis meequote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Catnip het volgende:
Ik ben boos.
Mijn moeder had andere veters voor mijn schoenen gekocht en erin gedaan, het past totaal niet bij elkaar, en ik mis mijn oude veters die ze heeft weggegooid![]()
En da's echt niet makkelijk bij Tolkien!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik geloof dat de vertaler indertijd een prijs heeft gekregen.. Het is ècht knap gedaan.
Nee..dat is juist het vervelende..Nergens te vinden.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heh! Irritant!
Kun je de oude veters niet meer krijgen, dan?
Ah , en je moeder heeft zelfs de moeite genomen om ze voor je in de schoenen te doen, wat lief.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Catnip het volgende:
Ik ben boos.
Heb je wel gezocht dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef Catnip het volgende:
[..]
Nee..dat is juist het vervelende..Nergens te vinden.
Ik ga inderdaad niet meer werken. Mijn contract loopt toch binnenkort af. Lijkt me sterk dat het wordt verlengd. Nu lekker genieten van de laatste maanden zwanger. De babykamer is geverfd en zaterdag gaan we de spullen halen om in te richtenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter kappen.. als de sfeer zo verziekt is. Trouwens, binnenkort toch zwangerschapsvelof, toch?
Op zich schijnen veldmuizen niet schadelijk te zijn, in huis atlhans.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:41 schreef summer2bird het volgende:
Oeh, we hebben hier een muizenplaag.
Van die veldmuisjes!![]()
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze te doden, en dat zijn ze hier toch wel van plan.
Dus ik ben de hele ochtend al op zoek naar de beestjes.
Timon en Pumba zijn ook goeie opsporingsdieren heb ik ondervonden
Het is ook heel lief van mijn moeder, maar ik kan niet zo goed omgaan met bepaalde veranderingen. En ik heb nu het gevoel alsof het mijn schoenen niet meer zijn..quote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah , en je moeder heeft zelfs de moeite genomen om ze voor je in de schoenen te doen, wat lief.![]()
En dan zo'n reactie
Uhm, nee haha!!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat hij het snoof en niet dronk?
Balen! Heb je je moeder dat uitgelegd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:49 schreef Catnip het volgende:
[..]
Het is ook heel lief van mijn moeder, maar ik kan niet zo goed omgaan met bepaalde veranderingen. En ik heb nu het gevoel alsof het mijn schoenen niet meer zijn..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:49 schreef Catnip het volgende:
[..]
Het is ook heel lief van mijn moeder, maar ik kan niet zo goed omgaan met bepaalde veranderingen. En ik heb nu het gevoel alsof het mijn schoenen niet meer zijn..
Hij spuugt er dus niet inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Uhm, nee haha!!
Hij dronk in ieder geval als een bezetene! We moesten eens samen aan een project werken voor de opleiding HBO Rechten toendertijd (propedeuse) maar toen dronk hij de ene na de andere Grolsch Kanon. Van dat project kwam die dag toen niet zoveel!
Jakkes, doet me denken aan 't weekendje weg in december.. hadden we ook veldmuizen de ruimte tussen het plafond en het dak. Ik weet dat ze niets doen, maar we zijn toch maar een dagje eerder weggegaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:41 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze te doden, en dat zijn ze hier toch wel van plan.
Schattig he, die veldmuisjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:41 schreef summer2bird het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |