SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Sorry, verkeerd nummer (6301), per ongeluk opgehoogd...
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo, ik lig aan het infuus in het ziekenhuus.
Jazeker. De 1e dag merk ik nog nergens wat van. Alleen infuusprikken is naar.quote:
Ik dacht dat dat nog het minste was...quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker. De 1e dag merk ik nog nergens wat van. Alleen infuusprikken is naar.
Klopt, of een ruggenprik..die zijn ook zo irritant. Ook weleens gehad?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat een ruggenprik pijnlijk is geloof ik graag.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Catnip het volgende:
[..]
Klopt, of een ruggenprik..die zijn ook zo irritant. Ook weleens gehad?
Mwah valt mee, het is meer een onprettig gevoel. Tenminste zo heb ik het ervarenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat een ruggenprik pijnlijk is geloof ik graag.
Tekenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:00 schreef Catnip het volgende:
[..]
Mwah valt mee, het is meer een onprettig gevoel. Tenminste zo heb ik het ervaren
Allemaal door zo'n stomme teek.
Ik kreeg er een in mijn hand dus ik weet het nietquote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Teken
Maar een infuus aanleggen... (Nu denk ik er net aan) Gaat dat hoe ik denk? In dat geval is het idd niet bepaald prettig...
Hand...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik kreeg er een in mijn hand dus ik weet het nietMaar ik was vroeger bang voor naalden haha..
Ja, al bedenk ik me nu ineens dat door onderzoekers volgens mij elk jaar een andere datum wordt verkozen (wel in januari) met die benaming... Maar goed!quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Pff... Ik heb het weer hoor. Middenin de nacht wakker geworden, naja..
Leuke TT, trouwens
Goed bezig!quote:Op maandag 7 januari 2013 09:28 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen deze morgen! Ik heb me zojuist na ruzie en gezeik op het werk op het hoofdkantoor ziek gemeld. Ik moet het alleen mijn baas nog even mededelen
Ik zit te trillen maar ben wel trots op mezelf. Ik was er zo bang voor!!
Ik ken een vrouw die haar dochter inderdaad 'Sterre' noemde!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:26 schreef Little_Dolls het volgende:
Een terechte klacht, toch wel.
KLB / Idiote voornamen van hedendaagse kinderen
Het vlot wel snel met de serie hè bij jou (DT)? Heb je het inmiddels al uit misschien?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goeieavond!quote:
Bij deze: hallo.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goeieavond!
Terwijl manlief probeert de friteuze te trotseren, heb ik even tijd om even hallo te zeggen.
quote:
Moet je man koken? Ik weet nog vroeger als mijn vader moest koken dan aten we diepvriespizza, patat of we gingen uit etenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Goeieavond!
Terwijl manlief probeert de friteuze te trotseren, heb ik even tijd om even hallo te zeggen.
Ik had wegens m'n duizeligheid (raar gevoel onderaan in hoofd door verstopte neus) niet zoveel honger, maar het was niet slecht.quote:
We eten ook patat, helaas.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Moet je man koken? Ik weet nog vroeger als mijn vader moest koken dan aten we diepvriespizza, patat of we gingen uit eten
Moet nog eten, maar 't is dus geen hoogstandje vandaag.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik had wegens m'n duizeligheid (raar gevoel onderaan in hoofd door verstopte neus) niet zoveel honger, maar het was niet slecht.
Jij?
Ik snap er echt niks van. Waarom kan een mens daar zo duizelig van zijn?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Moet nog eten, maar 't is dus geen hoogstandje vandaag.
Vervelend van je holtes!
Omdat ze vol zitten, daar wordt je zo duizelig van.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Waarom kan een mens daar zo duizelig van zijn?
Ik vond het niet zo vervelend als ik morgen niet ergens heen moest!
Stomen?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Omdat ze vol zitten, daar wordt je zo duizelig van.
Stomen helpt :y
Otrivin neusspray ook.
Zout water snuiven kan ook heel goed werken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Stomen?
Ah, ik heb hier Nasa Rhinathiol.
Water snuiven?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou water snuiven kan ook heel goed werken.
Hoi allemaal
Ja, gewoon water koken , af laten koelen en daar zout doorheen. En dan flink opsnuiven .quote:
Ach zo. Wel, in de neusspray die ik hier heb zit volgens mij ook goed wat zout, want het kan best prikken als ik er goed in spuit!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gewoon water koken , af laten koelen en daar zout doorheen. En dan flink opsnuiven .
Probeer maar.
Maar het nadeel van neusspray is dat je het niet te lang kan gebruiken, en zout water is goedkoper en kan verder geen kwaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ach zo. Wel, in de neusspray die ik hier heb zit volgens mij ook goed wat zout, want het kan best prikken als ik er goed in spuit!
Je kunt ook zout water met een druppelaar in je neus druppelen. Het is een beetje een paardemiddel maar het helpt wel.quote:
Gewoon een beetje water in je hand en snuiven maar. Zo hard mogelijk. Het is niet prettig en smaakt vies maar het helpt wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je kunt ook zout water met een druppelaar in je neus druppelen. Het is een beetje een paardemiddel maar het helpt wel.
En verder: niet klagen, maar dragen! Het is maar een verkoudheid hoor.
Water koken, lepel dampo of vicks vaporub in oplossen, en dan met een theedoek over je hoofd boven de bak hangen en die dampen inademen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Stomen?
Ah, ik heb hier Nasa Rhinathiol.
Mhhm, ik ben met school gestopt, ben moe, heb een nieuwe obsessie, en de rattenkooi stinkt weerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoi Birdie! Hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |