Dat heet eendrachtige samenwerkingquote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef Jian het volgende:
Wat is dit nu weer voor gezeik, die mummie telt af zodat PB zich op het volgende topic kan storten???
De bruinwerker .....quote:Op zondag 6 januari 2013 20:30 schreef pullup het volgende:
Wellicht mag hij binnenkort weer op die chat als hij zich zo goed gedraagt
Ohhw jij had zin in weer zo'n geweldige OP van jezelf?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef Jian het volgende:
Wat is dit nu weer voor gezeik, die mummie telt af zodat PB zich op het volgende topic kan storten???
Gaan we schelden?quote:
Ach je weet hoe het spreekwoord luid hé? Hoe langer de weg,hoe minder de ballast...quote:Op zondag 6 januari 2013 20:30 schreef pullup het volgende:
Wellicht mag hij binnenkort weer op die chat als hij zich zo goed gedraagt
Ik ken wel het aloude: Wie zijn kruis krabt met een riek, eindigt vaak in de kliniek.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ach je weet hoe het spreekwoord luid hé? Hoe langer de weg,hoe minder de ballast...
Hop!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef candysugar het volgende:
ah die mummie maakt te veel illusies denk ik uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie er nooit meer op komt
Hoi Hopquote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef candysugar het volgende:
ah die mummie maakt te veel illusies denk ik uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie er nooit meer op komt
Eik moeten ze die ouwe wél registeren in het BIG-register. Ziektes genoeg en hij vreet ook zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa was onder behandeling van dokter Jansen Steur, zeker? Chronische Pfeiffer![]()
![]()
Als-ie nog eens een ziekte opzoekt kan-ie beter eentje kiezen waarbij je wel alcohol mag.
Aha, en daar was ik inmiddels al niet achter dacht je? Maar toch eenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef candysugar het volgende:
Hij is eigenlijk één grote opgezette klier, dus ik kan me wel voorstellen dat die diagnose gesteld is.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eik moeten ze die ouwe wél registeren in het BIG-register. Ziektes genoeg en hij vreet ook zo.
Hij heeft zoals altijd z'n handen aan z'n kleren afgeveegd.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Wat zitten die katten toch de hele tijd bij die ouwe, heeft ie soms nog een haring van gisteren in één van z'n wangzakken?
Hij loopt dagenlang in hetzelfde shirt en wast zijn handen niet na het eten. Tel uit je winst.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Wat zitten die katten toch de hele tijd bij die ouwe, heeft ie soms nog een haring van gisteren in één van z'n wangzakken?
uhhh .... het is "Sjon", Sjon de Wilgquote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef candysugar het volgende:
hop ik ken geen hop ben een dart vriendje van john waar ik naar benieuwd ben wat dat scrut ding geval voor dagelijkse bezigheden heeft
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:27 schreef candysugar het volgende:
hop ik ken geen hop ben een dart vriendje van john waar ik naar benieuwd ben wat dat scrut ding geval voor dagelijkse bezigheden heeft
Sjon, van Sjonnie gewoon op z'n paupers en "de Wilg" is z'n bijnaam omdat ie altijd alle kanten opwaait, alsjeblieft Hopquote:
Of hij heeft een toetsenbord in z'n neus.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:33 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe is het niet, of hij moet over telekinetische typvaardigheden beschikken.
En opa heeft chronische Pfeiffer.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:32 schreef Copycat het volgende:
Kutkoters die filmavondjes verpesten omdat ze niet willen slapen. Jengelende kinderen trek ik slecht, zeg maar niet.
Terug naar huis en nu zoek ik hier mijn vertier.
Met het suikeroompje van die ouwe prakkerd, zie ik.
Daarom moet ie prakken?quote:
Daarom moet-ie zoveel bier drinken, dat is beter voor z'n lever.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom moet ie prakken?
Hij verzint ze waar hij bijzit, hè?
Insinueer jij nu dat Gert een bloemetjesjurkenorgie houdt?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat ik de laatste paar dagen weinig bloemetjesjurken zie hier, heeft de Oop een verbod uitgevaardigd? Gert zie ik trouwens ook al even niet. Dat is verdacht, geen bloemetjesjurken, geen Gert? mmmmm, ....
Dat had ik nooit achter Gert gezocht, alhoewel ...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat ik de laatste paar dagen weinig bloemetjesjurken zie hier, heeft de Oop een verbod uitgevaardigd? Gert zie ik trouwens ook al even niet. Dat is verdacht, geen bloemetjesjurken, geen Gert? mmmmm, ....
Gert wil ook een bloementjesjurk messchien:Pquote:Op zondag 6 januari 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige Pfeiffer die opa ooit gehad heeft
Cara en Pfeiffer, opa heeft het allemaalquote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige Pfeiffer die opa ooit gehad heeft
Of: "Wie zijn benen spreidt, spreidt gezelligheid"quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken wel het aloude: Wie zijn kruis krabt met een riek, eindigt vaak in de kliniek.
O jee.. weer een kloontje erbij?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef candysugar het volgende:
Deze kan niet vaak genoeg geplaatst wordenquote:
Nee, jij bent een taalwonderquote:Op zondag 6 januari 2013 21:46 schreef candysugar het volgende:
ah copy cut heb je nog wat beters heb begrepen dat je een copywriter bent ik weet niet waar je schrijft als onnoleze zzp'er maar vind je behoorlijk zwakjes. Meer als oneliners kan je niet produceren zet je track record is online misschien wordt je dan wat geloofwaardiger
Jij deed toch niet aan dat domme caféspelletje?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben eigenlijk een dartvriendje van Scrutinizer en ken helemaal geen opa.
Onnoleze zzp-er, doe is niet!quote:
Het zijn maar kleine flesjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef Copycat het volgende:
Pfeiffer en bier ... Daar hoef je hem geen verjaardagspil voor te geven ...
Of Co Stompé!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij doet nauwelijks onder voor Raymond van Barneveld, denk ik.
Jou ontgaat ook niets, hè?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij deed toch niet aan dat domme caféspelletje?
Juist!quote:
Ik praat op FOK! nooit over m'n werk en al helemaal niet met iemand die me scrut ding noemt. Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:50 schreef candysugar het volgende:
en scrut ding ik stelde je een vraag of is dat misschien te veel gevraagd dat je moet toegeven dat je een niks nut bent
Tuurlijk Hop. Ik ga voor een of andere nobody mijn relatieve anonimiteit op een forum prijsgeven.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef candysugar het volgende:
nou kom eens met een track record dan copy
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:50 schreef candysugar het volgende:
en scrut ding ik stelde je een vraag of is dat misschien te veel gevraagd dat je moet toegeven dat je een niks nut bent
Ik zal maar niet zeggen wat ik me bij de werkzaamheden van iemand die candysugar heet voorstel .. en er zeker geen plaatjes aan toe voegenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef candysugar het volgende:
nou kom eens met een track record dan copy
Die gast snapt het principe van vrijetijdvullend forum versus werk niet helemaal, geloof ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik praat op FOK! nooit over m'n werk en al helemaal niet met iemand die me scrut ding noemt. Wat denk je nou zelf?
Hopperdeflop.quote:
Zelf de mensen die nog wel op de chat van opa mogen zijn een beetje bang van Hop. Het is een aparte.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef beequeen het volgende:
Het is een BFF van die ouwe. Wat verwachten we nou?
Dat heb je met Downies, die kunnen ineens als een blad aan een boom omdraaien. Dan pretenderen ze geestelijk gezond te zijn ...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelf de mensen die nog wel op de chat van opa mogen zijn een beetje bang van Hop. Het is een aparte.
Hij is alleen goed voor weddenschappen, die hij altijd verliest. Je denkt toch niet dat die ouwe zelf wijn koopt?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelf de mensen die nog wel op de chat van opa mogen zijn een beetje bang van Hop. Het is een aparte.
Oh, je bent nu pas daar? Lees je zo langzaam?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef candysugar het volgende:
he scrut simpel geval ik pretendeer ook niet dat ik een copywriter ben. FF lezen joh en en proberen begrijpend te lezen
Ik heb je volgens mij al duidelijk proberen te maken dat vrije tijd en werk gescheiden blijven. Dat jij dat niet snapt, is jouw tekortkoming.quote:
Misschien als je eens zou quoten waar je op reageert, dat je dan wat beter te begrijpen zou zijn hoewel ik denk dat het niet erg veel zou uitmaken in jouw geval.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:57 schreef candysugar het volgende:
ach srut jochie maar wel je mond vol hebben over anderen
shut up, in je hoekquote:Op zondag 6 januari 2013 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
Het is een Bende hier... flink opruimen zou wellicht helpen!
waarmee?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel jammer voor jou dat jij nog niet aan de beurt bent geweest.
En 'hebt'.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:04 schreef beequeen het volgende:
Het is wespennest en bijenkorf. Ignore.
Neh, die zijn niet leuk om mee te bekvechten, geen partij, vind ik echt niks aan, ja om te lezen, grappig, niet om te participerenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw je hebt een nieuw speeltje...sorry hoor..
En wat een schandaal dat wij niet allemaal boerend en schetenlatend in onze neus zitten te boren op een internetstream.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:04 schreef candysugar het volgende:
Maar scrut geval wel over John een grote bek hebben maar als je een vraag wordt gesteld ga je je verbergen. Laf ben je wel das bekend. Een praatjes maker ben je
Schei eens uit zeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:09 schreef candysugar het volgende:
Dat zijn jouw principes copy. Er zijn ook nog mensen met andere principes. Fijn dat je ook nog generaliseerd met mensen met het dow syndroom
Goeie Hopjes, die kwam aan, ik weet het zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 22:09 schreef candysugar het volgende:
Dat zijn jouw principes copy. Er zijn ook nog mensen met andere principes. Fijn dat je ook nog generaliseerd met mensen met het dow syndroom
Als het jou niet aanstaat wat ik hier op FOK! doe moet je hier niet lezen. Nehnehnehnehnehquote:Op zondag 6 januari 2013 22:10 schreef candysugar het volgende:
He scrut als je dat niet aanstaat moet je niet kijken
Ze waren ook een beetje speciaal voor jou.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Shit... Youtubes daar gaan ze weer als de discussie verloren is....
Klagen?..Hmm,er loopt er nog een.. en zo blijf ik maar in mezelf lullen bij gebrek aan beter...
Nu heb je haar. Ik denk dat ze zo huilend naar bed gaat.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:13 schreef candysugar het volgende:
Ah copy moet haar statements kracht bij zetten met video clipjes en dat voor een copywriter
Top OP, daar zal hij blij mee zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef Copycat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
Dit is mijn OP versie van de avond omdat je er blijkbaar nooit genoeg kan hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is opa chronisch ziek of chronisch lui ?
[ afbeelding ]
Hij eet voornamelijk troep en zuipt als een ketter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als hij daar niet ziek genoeg van zou worden zorgen de pillen wel voor het laatste zetje
/quote]
Voor 5thwhiner.
In foetushouding.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu heb je haar. Ik denk dat ze zo huilend naar bed gaat.
Deze is toch beter.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
Dit is mijn OP versie van de avond omdat je er blijkbaar nooit genoeg kan hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als hij daar niet ziek genoeg van zou worden zorgen de pillen wel voor het laatste zetje
Nope, nenene ik ga NIET reageren.....quote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef Copycat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/quote]
Voor 5thwhiner.
Een teleurgestelde ex van Cc?quote:
Wel een goeie uitvoering trouwens en heej die tambourine man was natuurlijk ook een candymanquote:
Quoten! Anders weet ik toch niet wat voor beters ik moet komen?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef candysugar het volgende:
Ook je retoriek is zo voorspelbaar scrut jochie kom eens met wat beters. Moet jij toch wel kunnen. Per slot van rekening sta jij boven de mensen toch met je zogenaamde intellect. Of moet ik het jezelf benoemde intellect noemen kan ook he
Ja, doe eens gauw Copy, Hop vraagt het je zo vriendelijk immersquote:Op zondag 6 januari 2013 22:23 schreef candysugar het volgende:
Doe je track record is copy is alles wat ik vraag, meer niet
Hmm.. dit gaat idd verder dan verongelijkte oneliners, ik zie zowaar verklaringenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:22 schreef Jian het volgende:
Er verschijnen hoofdletters en punten, straks komen er nog komma's bij ...... Let je op, Hop
Hoi Hop IIquote:
Ach ja, waarom ook niet. Na tien jaar vrije tijd en werk gescheiden te houden lijkt het me een prima idee om mijn professionele anonimiteit prijs te geven aan een Hopje.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, doe eens gauw Copy, Hop vraagt het je zo vriendelijk immers
Bye BQquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat ik jullie moet verlaten, het is net zo gezellig.
Fijne avond peeps and don't let the bedbugs bite you.
Met een balkje voor zijn ogen?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Hop is dat die man die ooit eens in de telegraaf heeft gestaan.
Opa wilde Hop inhuren om mij om te laten leggen, laat ik hem maar snel vertellen wie ik ben.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, waarom ook niet. Na tien jaar vrije tijd en werk gescheiden te houden lijkt het me een prima idee om mijn professionele anonimiteit prijs te geven aan een Hopje.
Te schattig, dat Downtje.
Dat klinkt interessantquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Hmmmm, vertel eens meer als je wil?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Trustenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat ik jullie moet verlaten, het is net zo gezellig.
Fijne avond peeps and don't let the bedbugs bite you.
ow shit .......quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Tsssk .. ik sta regelmatig in de Telegraafquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Dat wordt vast geen hiphopvideoscenario, maar eerder slapstick. Van zeer laag allooi.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wilde Hop inhuren om mij om te laten leggen, laat ik hem maar snel vertellen wie ik ben.
Ik geloof niet dat dit verstandig is, zei hij die aan de King Hassan zit, maar dat nog wel zietquote:
Verrék ik ook.. ik heb zóóóvaak kommentaar op die kutartiekelen...quote:Op zondag 6 januari 2013 22:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tsssk .. ik sta regelmatig in de Telegraaf
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt vast geen hiphopvideoscenario, maar eerder slapstick. Van zeer laag allooi.
Candysugar ook .. bij de advertentiesquote:Op zondag 6 januari 2013 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék ik ook.. ik heb zóóóvaak kommentaar op die kutartiekelen...
Deze pagina miste nog een OPquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/quote]
Voor 5thwhiner.
Dag Honda/Zuignapjequote:
We hebben een M, we hebben een Pquote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Jian het volgende:
We hebben een H, we hebben een O, we hebben een P, Hop, Hop, Hop![]()
Godnakende .. en mij nog steeds niet!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, opa heeft Hop dus ook de foto laten zien van Cc die PB hem toegestuurd heeft.
Ook zoiets .. voor mij wordt er alleen ge112 als ik half dood per ambulance afgevoerd moet wordenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw shit, de Ustreamchats zijn weer eens ge-112't
½ maar?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ook zoiets .. voor mij wordt er alleen ge112 als ik half dood per ambulance afgevoerd moet worden
Allemaal de schuld van Jian. hij begon zich hardop af te vragen waar de bloemetjesjurken gebleven waren.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw shit, de Ustreamchats zijn weer eens ge-112't
ja... voor helemaal bellen ze een begrafenisondernemer .. of de graukaquote:
Altijd lol met de bloemetjesjurken, weet je tochquote:Op zondag 6 januari 2013 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jian. hij begon zich hardop af te vragen waar de bloemetjesjurken gebleven waren.
Eerst even je cv, foto's uit je kindertijd en het framenummer van je fiets posten.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef Copycat het volgende:
Kwam er nog wat of kan ik nog effe een Wire-tje kijken?
Alsof die snuggere suikertante mijn LinkedIn al niet heeft gevonden. Net als die peuterfoto die elders op FOK! heeft gestaan én het kenteken van mijn Kronan.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Eerst even je cv, foto's uit je kindertijd en het framenummer van je fiets posten.
Ik dacht HOMPquote:
Ohh nee, sorry ik vroeg me af of het in jou geval vaak voorkomt.. je kan in principe maar 2x ½ dood afgevoerd worden idd..quote:Op zondag 6 januari 2013 22:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja... voor helemaal bellen ze een begrafenisondernemer .. of de grauka
dat die ut nog doet op je nieuwe lapdesktopdinggeval...quote:
MarktPlaats. Daar koop je Downies by the dozen.quote:
Ik heb van nature een onwijs herstellend vermogen .. ik ben gewoon niet dood te krijgen!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohh nee, sorry ik vroeg me af of het in jou geval vaak voorkomt.. je kan in principe maar 2x ½ dood afgevoerd worden idd..
Het is maar goed dat jij ver weg in Maastricht woont.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof die snuggere suikertante mijn LinkedIn al niet heeft gevonden. Net als die peuterfoto die elders op FOK! heeft gestaan én het kenteken van mijn Kronan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jêutje....We hebben een échte....quote:Op zondag 6 januari 2013 22:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb van nature een onwijs herstellend vermogen .. ik ben gewoon niet dood te krijgen!
Ben helemaal supergelukkigenhappy, al is windows 8 wel wennen en alles gaat zo snel op een andere paginaquote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat die ut nog doet op je nieuwe lapdesktopdinggeval...
Jah ... nu nog een beetje knappe porno erop en tis helemaal voormekaarquote:Op zondag 6 januari 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben helemaal supergelukkigenhappy, al is windows 8 wel wennen en alles gaat zo snel op een andere paginamooi groot scherm, prachtig toetsenbord kan een mens blij wezen met iets
Opa kijkt andere tijden sport, Raymond van Bquote:Op zondag 6 januari 2013 22:47 schreef Jian het volgende:
O en Oop is net offline gegaan ...... en is er iemand die dat wat interesseert, is er iemand ie even naar de arme man zwaait
Een toontje lager mag wel, op zich.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:47 schreef candysugar het volgende:
kijk jij maar lekker je dingetje copy morgen weer factuurtjes schrijven voor de plaatselijke krant oh en niet vergeten iemand af te zeiken natuurlijk
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah ... nu nog een beetje knappe porno erop en tis helemaal voormekaar
Ow, dit is de ik-weet-alles-van-je-tacktiekquote:Op zondag 6 januari 2013 22:47 schreef candysugar het volgende:
kijk jij maar lekker je dingetje copy morgen weer factuurtjes schrijven voor de plaatselijke krant oh en niet vergeten iemand af te zeiken natuurlijk
Godkolere, en zonder te zwaaien ook nog? Ik wil nóóit meer iets met die man te maken hebben...quote:Op zondag 6 januari 2013 22:47 schreef Jian het volgende:
O en Oop is net offline gegaan ...... en is er iemand die dat wat interesseert, is er iemand ie even naar de arme man zwaait
Kijk nou ..ik heb dezelfde hobby's als Ccquote:Op zondag 6 januari 2013 22:47 schreef candysugar het volgende:
Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 6 januari 2013 22:50 schreef Toverheks het volgende:
2 mods die ook even wat kwamen zeggen vanavond, god wilde dat ze zo voor mij opkwamen.
Hij heeft al z'n informatie van de chat van opa maar heeft nog nóóit van Hop gehoord. Ik zei het al: het is een aparte.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, dit is de ik-weet-alles-van-je-tacktieken werkt 't ?
Als het aan opa ligt hangen we ook allemaal apartquote:Op zondag 6 januari 2013 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft al z'n informatie van de chat van opa maar heeft nog nóóit van Hop gehoord. Ik zei het al: het is een aparte.
Nee ik ook nietquote:
Ze moeten jou altijd hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik ook nietCc kan het als de beste van iedereen, die heeft geen hulp nodig, Lavenderr en Pietje voelen zich toch *geroepen* om *op te treden* ppfffttttttt echt he sta verbaasd.
Sorry Pietje maar valt gewoon op.ligt niet aan jou maar kom ook mij eens helpen als iedereen in me nek hijgt.
Ze moeten jou altijd hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:54 schreef candysugar het volgende:
oh dus de vrouw van john mag hier wel afgezeken worden en als er retoriek komt moet het een toontje lager. Is een beetje meten met 2 maten niet
Bel anders je geschorste vriend Bram Moszkowicz even,en maak er een zaak vanquote:Op zondag 6 januari 2013 22:54 schreef candysugar het volgende:
oh dus de vrouw van john mag hier wel afgezeken worden en als er retoriek komt moet het een toontje lager. Is een beetje meten met 2 maten niet
Je hebt een punt, ik denk dat we hier met z'n allen even in stilte over moeten nadenken.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:54 schreef candysugar het volgende:
Ach, laat PB toch.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
Mods Waar waar? ze zijn er ook altijd wanneer je ze niet nodig hebt... hebben ze al een oplossing tegen dat vervelende OP-spammen??
Wijze woordenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef candysugar het volgende:
Wie een bal kaatst kan een bal terug verwachten lavender incasseren kunnen de meeste niet hier wel uitdelen daar zijn ze goed in
Die zag in in zijn bloementjesjurk op de Haagse Mâhgt lopen dit weeknd.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
Gert zie ik trouwens ook al even niet. Dat is verdacht, geen bloemetjesjurken, geen Gert? mmmmm, ....
Niet doenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:57 schreef Bart-Mos het volgende:
[..]
Bel anders je geschorste vriend Bram Moszkowicz even,en maak er een zaak van
Moet jij niet met de klusbus mee, Zuig?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:57 schreef Bart-Mos het volgende:
[..]
Bel anders je geschorste vriend Bram Moszkowicz even,en maak er een zaak van
in je hoekquote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
Mods Waar waar? ze zijn er ook altijd wanneer je ze niet nodig hebt... hebben ze al een oplossing tegen dat vervelende OP-spammen??
Lekkere travo dat het isquote:Op zondag 6 januari 2013 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zag in in zijn bloementjesjurk op de Haagse Mâhgt lopen dit weeknd.
Braafquote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wát nou? Ik heb recht ik heb een klacht lopen...
Als je niks doet heb je ook niks om uit te delen en niks om te incasseren .. ow w8quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef candysugar het volgende:
Wie een bal kaatst kan een bal terug verwachten lavender incasseren kunnen de meeste niet hier wel uitdelen daar zijn ze goed in
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef candysugar het volgende:
Pas maar op als bart mos er achrter komt dat jij zijn naam misbruikt hier op fok dan gaan er andere krachten spelen daar kan jou das advocaatje niks tegen doen
o god, je hebt toch niet weer lopen huilen in de FB, hèquote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wát nou? Ik heb recht ik heb een klacht lopen...
Nog 50 te gaan .. er kan best nog wel een OPje bijquote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
zucht, ja hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
o god, je hebt toch niet weer lopen huilen in de FB, hè
Ja en dat is nog maar de 2e... veel actie vanuit daar zie ik ook niet echt, ik voel veel voor een Referendum omtrent de kwaliteit van de Mod-hulpverlening inmiddels..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
o god, je hebt toch niet weer lopen huilen in de FB, hè
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of: "Wie zijn benen spreidt, spreidt gezelligheid"
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of: "Wie zijn benen spreidt, spreidt gezelligheid"
Ja maar ... al die OPs zijn nog het meest relevant in dit topic hede ten dagequote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja en dat is nog maar de 2e... veel actie vanuit daar zie ik ook niet echt, ik voel veel voor een Referendum omtrent de kwaliteit van de Mod-hulpverlening inmiddels..
quote:
Jij pakt ze ook allemaal rücksichtslos aan, hè, ze staan allemaal met hun bek vol tanden hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef candysugar het volgende:
mietje ben je mummie maar dat was allang duidelijk hoor
Je staat natuurlijk weer series binnen te pompen op de achtergrondquote:Op zondag 6 januari 2013 23:10 schreef Coos het volgende:
Er gaat iets niet goed en m´n internet is irritant langzaam.
of pornoquote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Je staat natuurlijk weer series binnen te pompen op de achtergrond
bart geval, bart geval, wie is bart gevalquote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef candysugar het volgende:
hahahahahah wat een domheid van die bart geval helemaal geisoleerd en dan nog een grote bek hebben
Dat bedoel ik, OP's overvleugelen volledig Oop topic, waarom denk je dat ik die klacht in FB heb neergelegd?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja maar ... al die OPs zijn nog het meest relevant in dit topic hede ten dage
Dat zal die Bart Mos wel zijn maar ik zie hem nergens een grote bek hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
bart geval, bart geval, wie is bart geval
Bartje kwam heel wat beschaafder binnenzetten dan die suikerstokquote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal die Bart Mos wel zijn maar ik zie hem nergens een grote bek hebben.
Wil jij echt niet weten Jianquote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
bart geval, bart geval, wie is bart geval
Ahh.. ik hekende je 123 niet zo snel... maar nogmaals welkom hoor Lieverd...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef candysugar het volgende:
mietje ben je mummie maar dat was allang duidelijk hoor
Ow, ik dacht dat die ondertussen al weer vergeten wasquote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal die Bart Mos wel zijn maar ik zie hem nergens een grote bek hebben.
Ja nou ja ..mijn internet is razendrap vanaaf.. mja tis kerstavond he dan ga je geen porno binnenslurpenquote:
O ja, je zit gesjellig in Kerstsfeer, en heb je ook sneeuwquote:Op zondag 6 januari 2013 23:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja nou ja ..mijn internet is razendrap vanaaf.. mja tis kerstavond he dan ga je geen porno binnenslurpen
Nou nee, die Bartje moet dat soort zaken lekker laten waar ze zijn, dit gaat over Opa en over Users hier, niet over bepaalde zaken in het verleden van iemand. Ik wil niet de wijsneus uithangen hoor, maar ik denk dat het beter is voor dit topic om bepaalde grenzen te hebben en te respecteren, niks mis met een potje lekker hakken, prikken en jennen, maar .....quote:Op zondag 6 januari 2013 23:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Bartje kwam heel wat beschaafder binnenzetten dan die suikerstok
Jah!! Vandaag weer een beetje met -1 gradenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
O ja, je zit gesjellig in Kerstsfeer, en heb je ook sneeuw
Jêutje, zowat 3 regels.. dan moet het je wel erg dwars zitten..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou nee, die Bartje moet dat soort zaken lekker laten waar ze zijn, dit gaat over Opa en over Users hier, niet over bepaalde zaken in het verleden van iemand. Ik wil niet de wijsneus uithangen hoor, maar ik denk dat het beter is voor dit topic om bepaalde grenzen te hebben en te respecteren, niks mis met een potje lekker hakken, prikken en jennen, maar .....
Wijsneus!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou nee, die Bartje moet dat soort zaken lekker laten waar ze zijn, dit gaat over Opa en over Users hier, niet over bepaalde zaken in het verleden van iemand. Ik wil niet de wijsneus uithangen hoor, maar ik denk dat het beter is voor dit topic om bepaalde grenzen te hebben en te respecteren, niks mis met een potje lekker hakken, prikken en jennen, maar .....
eind van de week komt er een koufront hier, he he eindelijk, hoop ook nog pakken sneeuw en een Elfstedentocht ergens in februariequote:Op zondag 6 januari 2013 23:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah!! Vandaag weer een beetje met -1 graden
Met 'pakken sneeuw' komt er op zeker geen elfstedentocht .. ook niet al Jian voorspeld van welquote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eind van de week komt er een koufront hier, he he eindelijk, hoop ook nog pakken sneeuw en een Elfstedentocht ergens in februarie
Ja, ga jij ook nog eens een potje intellectueel en verheven zitten doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zit mij niks dwars mummie, maar zo als gewoonlijk weet ik altijd meer dan jij en het enige waar ik op dit moment naar kijk is het "welzijn" van deze topicreeks, met lekker wat offtopic gewauwel, meerdere OP's en af en toe wat gekissebisquote:Op zondag 6 januari 2013 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jêutje, zowat 3 regels.. dan moet het je wel erg dwars zitten...
Amenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
jawel hele land sneeuw, behalve Frieslandquote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef ZOA het volgende:
[..]
Met 'pakken sneeuw' komt er op zeker geen elfstedentocht
Nee joh, ik ben net een uurtje trhuis.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Je staat natuurlijk weer series binnen te pompen op de achtergrond
Okee, now you've done itquote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ga jij ook nog eens een potje intellectueel en verheven zitten doen.
Je internet is echt traag!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben net een uurtje trhuis.Maar ik zit nog steeds bij te lezen.
![]()
Bijna een rel en nieuwe vrienden van Oop in dit topic.![]()
Ik lag echt in een deuk dat Pietje nog even een overbodige duit in het zakje kwam doen.![]()
Geen nood, "Bartje" wordt zo weer opgehaald..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Bartje komt maar met 1 doel in dit topic, dus lekker links laten liggen, of Zandvoort moet zo gesjellig zijn geweest
Kan jij niet beter iets met zeehondjes gaan doen of zo!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, OP's overvleugelen volledig Oop topic, waarom denk je dat ik die klacht in FB heb neergelegd?
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen nood, "Bartje wordt zo weer opgehaald..
[ afbeelding ]
Krijg nou wat .. zo un busje heb ik ookquote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen nood, "Bartje wordt zo weer opgehaald..
[ afbeelding ]
Ben jij ook een klusbus??? die midden in de nacht zit te rellen op sjats en tel. nummers van iedereen erop gooit en adressenquote:
Laat Lenie het maar niet horenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan jij niet beter iets met zeehondjes gaan doen of zo!
Zie ik er uit alsof ik op JOU comment zit te wachten?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan jij niet beter iets met zeehondjes gaan doen of zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |