waarmee?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel jammer voor jou dat jij nog niet aan de beurt bent geweest.
En 'hebt'.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:04 schreef beequeen het volgende:
Het is wespennest en bijenkorf. Ignore.
Neh, die zijn niet leuk om mee te bekvechten, geen partij, vind ik echt niks aan, ja om te lezen, grappig, niet om te participerenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw je hebt een nieuw speeltje...sorry hoor..
En wat een schandaal dat wij niet allemaal boerend en schetenlatend in onze neus zitten te boren op een internetstream.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:04 schreef candysugar het volgende:
Maar scrut geval wel over John een grote bek hebben maar als je een vraag wordt gesteld ga je je verbergen. Laf ben je wel das bekend. Een praatjes maker ben je
Schei eens uit zeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:09 schreef candysugar het volgende:
Dat zijn jouw principes copy. Er zijn ook nog mensen met andere principes. Fijn dat je ook nog generaliseerd met mensen met het dow syndroom
Goeie Hopjes, die kwam aan, ik weet het zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 22:09 schreef candysugar het volgende:
Dat zijn jouw principes copy. Er zijn ook nog mensen met andere principes. Fijn dat je ook nog generaliseerd met mensen met het dow syndroom
Als het jou niet aanstaat wat ik hier op FOK! doe moet je hier niet lezen. Nehnehnehnehnehquote:Op zondag 6 januari 2013 22:10 schreef candysugar het volgende:
He scrut als je dat niet aanstaat moet je niet kijken
Ze waren ook een beetje speciaal voor jou.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Shit... Youtubes daar gaan ze weer als de discussie verloren is....
Klagen?..Hmm,er loopt er nog een.. en zo blijf ik maar in mezelf lullen bij gebrek aan beter...
Nu heb je haar. Ik denk dat ze zo huilend naar bed gaat.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:13 schreef candysugar het volgende:
Ah copy moet haar statements kracht bij zetten met video clipjes en dat voor een copywriter
Top OP, daar zal hij blij mee zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef Copycat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
Dit is mijn OP versie van de avond omdat je er blijkbaar nooit genoeg kan hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is opa chronisch ziek of chronisch lui ?
[ afbeelding ]
Hij eet voornamelijk troep en zuipt als een ketter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als hij daar niet ziek genoeg van zou worden zorgen de pillen wel voor het laatste zetje
/quote]
Voor 5thwhiner.
In foetushouding.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu heb je haar. Ik denk dat ze zo huilend naar bed gaat.
Deze is toch beter.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
Dit is mijn OP versie van de avond omdat je er blijkbaar nooit genoeg kan hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als hij daar niet ziek genoeg van zou worden zorgen de pillen wel voor het laatste zetje
Nope, nenene ik ga NIET reageren.....quote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef Copycat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/quote]
Voor 5thwhiner.
Een teleurgestelde ex van Cc?quote:
Wel een goeie uitvoering trouwens en heej die tambourine man was natuurlijk ook een candymanquote:
Quoten! Anders weet ik toch niet wat voor beters ik moet komen?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef candysugar het volgende:
Ook je retoriek is zo voorspelbaar scrut jochie kom eens met wat beters. Moet jij toch wel kunnen. Per slot van rekening sta jij boven de mensen toch met je zogenaamde intellect. Of moet ik het jezelf benoemde intellect noemen kan ook he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |