Ja, doe eens gauw Copy, Hop vraagt het je zo vriendelijk immersquote:Op zondag 6 januari 2013 22:23 schreef candysugar het volgende:
Doe je track record is copy is alles wat ik vraag, meer niet
Hmm.. dit gaat idd verder dan verongelijkte oneliners, ik zie zowaar verklaringenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:22 schreef Jian het volgende:
Er verschijnen hoofdletters en punten, straks komen er nog komma's bij ...... Let je op, Hop
Hoi Hop IIquote:
Ach ja, waarom ook niet. Na tien jaar vrije tijd en werk gescheiden te houden lijkt het me een prima idee om mijn professionele anonimiteit prijs te geven aan een Hopje.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, doe eens gauw Copy, Hop vraagt het je zo vriendelijk immers
Bye BQquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat ik jullie moet verlaten, het is net zo gezellig.
Fijne avond peeps and don't let the bedbugs bite you.
Met een balkje voor zijn ogen?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Hop is dat die man die ooit eens in de telegraaf heeft gestaan.
Opa wilde Hop inhuren om mij om te laten leggen, laat ik hem maar snel vertellen wie ik ben.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach ja, waarom ook niet. Na tien jaar vrije tijd en werk gescheiden te houden lijkt het me een prima idee om mijn professionele anonimiteit prijs te geven aan een Hopje.
Te schattig, dat Downtje.
Dat klinkt interessantquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Hmmmm, vertel eens meer als je wil?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Trustenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat ik jullie moet verlaten, het is net zo gezellig.
Fijne avond peeps and don't let the bedbugs bite you.
ow shit .......quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Tsssk .. ik sta regelmatig in de Telegraafquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Bart-Mos het volgende:
Dat wordt vast geen hiphopvideoscenario, maar eerder slapstick. Van zeer laag allooi.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wilde Hop inhuren om mij om te laten leggen, laat ik hem maar snel vertellen wie ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |