Dat heet eendrachtige samenwerkingquote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef Jian het volgende:
Wat is dit nu weer voor gezeik, die mummie telt af zodat PB zich op het volgende topic kan storten???
De bruinwerker .....quote:Op zondag 6 januari 2013 20:30 schreef pullup het volgende:
Wellicht mag hij binnenkort weer op die chat als hij zich zo goed gedraagt
Ohhw jij had zin in weer zo'n geweldige OP van jezelf?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef Jian het volgende:
Wat is dit nu weer voor gezeik, die mummie telt af zodat PB zich op het volgende topic kan storten???
Gaan we schelden?quote:
Ach je weet hoe het spreekwoord luid hé? Hoe langer de weg,hoe minder de ballast...quote:Op zondag 6 januari 2013 20:30 schreef pullup het volgende:
Wellicht mag hij binnenkort weer op die chat als hij zich zo goed gedraagt
Ik ken wel het aloude: Wie zijn kruis krabt met een riek, eindigt vaak in de kliniek.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ach je weet hoe het spreekwoord luid hé? Hoe langer de weg,hoe minder de ballast...
Hop!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef candysugar het volgende:
ah die mummie maakt te veel illusies denk ik uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie er nooit meer op komt
Hoi Hopquote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef candysugar het volgende:
ah die mummie maakt te veel illusies denk ik uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie er nooit meer op komt
Eik moeten ze die ouwe wél registeren in het BIG-register. Ziektes genoeg en hij vreet ook zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa was onder behandeling van dokter Jansen Steur, zeker? Chronische Pfeiffer![]()
![]()
Als-ie nog eens een ziekte opzoekt kan-ie beter eentje kiezen waarbij je wel alcohol mag.
Aha, en daar was ik inmiddels al niet achter dacht je? Maar toch eenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef candysugar het volgende:
Hij is eigenlijk één grote opgezette klier, dus ik kan me wel voorstellen dat die diagnose gesteld is.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eik moeten ze die ouwe wél registeren in het BIG-register. Ziektes genoeg en hij vreet ook zo.
Hij heeft zoals altijd z'n handen aan z'n kleren afgeveegd.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Wat zitten die katten toch de hele tijd bij die ouwe, heeft ie soms nog een haring van gisteren in één van z'n wangzakken?
Hij loopt dagenlang in hetzelfde shirt en wast zijn handen niet na het eten. Tel uit je winst.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
Wat zitten die katten toch de hele tijd bij die ouwe, heeft ie soms nog een haring van gisteren in één van z'n wangzakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |