Deze pagina miste nog een OPquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef Copycat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
Dit is mijn OP versie van de avond omdat je er blijkbaar nooit genoeg kan hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is opa chronisch ziek of chronisch lui ?
[ afbeelding ]
Hij eet voornamelijk troep en zuipt als een ketter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als hij daar niet ziek genoeg van zou worden zorgen de pillen wel voor het laatste zetje
/quote]
Voor 5thwhiner.
Dag Honda/Zuignapjequote:
We hebben een M, we hebben een Pquote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Jian het volgende:
We hebben een H, we hebben een O, we hebben een P, Hop, Hop, Hop![]()
Godnakende .. en mij nog steeds niet!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, opa heeft Hop dus ook de foto laten zien van Cc die PB hem toegestuurd heeft.
Ook zoiets .. voor mij wordt er alleen ge112 als ik half dood per ambulance afgevoerd moet wordenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw shit, de Ustreamchats zijn weer eens ge-112't
½ maar?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ook zoiets .. voor mij wordt er alleen ge112 als ik half dood per ambulance afgevoerd moet worden
Allemaal de schuld van Jian. hij begon zich hardop af te vragen waar de bloemetjesjurken gebleven waren.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw shit, de Ustreamchats zijn weer eens ge-112't
ja... voor helemaal bellen ze een begrafenisondernemer .. of de graukaquote:
Altijd lol met de bloemetjesjurken, weet je tochquote:Op zondag 6 januari 2013 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Jian. hij begon zich hardop af te vragen waar de bloemetjesjurken gebleven waren.
Eerst even je cv, foto's uit je kindertijd en het framenummer van je fiets posten.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef Copycat het volgende:
Kwam er nog wat of kan ik nog effe een Wire-tje kijken?
Alsof die snuggere suikertante mijn LinkedIn al niet heeft gevonden. Net als die peuterfoto die elders op FOK! heeft gestaan én het kenteken van mijn Kronan.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Eerst even je cv, foto's uit je kindertijd en het framenummer van je fiets posten.
Ik dacht HOMPquote:
Ohh nee, sorry ik vroeg me af of het in jou geval vaak voorkomt.. je kan in principe maar 2x ½ dood afgevoerd worden idd..quote:Op zondag 6 januari 2013 22:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja... voor helemaal bellen ze een begrafenisondernemer .. of de grauka
dat die ut nog doet op je nieuwe lapdesktopdinggeval...quote:
MarktPlaats. Daar koop je Downies by the dozen.quote:
Ik heb van nature een onwijs herstellend vermogen .. ik ben gewoon niet dood te krijgen!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohh nee, sorry ik vroeg me af of het in jou geval vaak voorkomt.. je kan in principe maar 2x ½ dood afgevoerd worden idd..
Het is maar goed dat jij ver weg in Maastricht woont.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof die snuggere suikertante mijn LinkedIn al niet heeft gevonden. Net als die peuterfoto die elders op FOK! heeft gestaan én het kenteken van mijn Kronan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |