+1 al waren het 'maar' 11 kilo's. Heb er ook niks minder om gegeten maar vond het veel moeilijker dan ik dacht om die weegschaal te zien oplopen. Was er trouwens wel na de kraamweek alweer af. Had gehoopt door de bv wat extra af te vallen maar vooralsnog niet echt. Ach, misschien moet ik ook wat minder koekjes eten danquote:Op maandag 7 januari 2013 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Mwa, ik baal anders ook behoorlijk dat er alweer 20 kg aanzit. Ja ik ben zwanger, maar ik heb toch een soort haat liefde verhouding met eten en de weegschaal. Nee ik ga mezelf absoluut niet uithongeren. Maar dat ik alweer boven de 80 zit, blegh. En ja ik weet ook, met een half jaar is het meeste er gewoon weer af.
Niks wat je over een tijdje niet kwijtraakt toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Incantrix het volgende:
En ik zal maar niet zeggen hoeveel ik daarnet woog
Waarschijnlijk is dat ook, ben de afgelopen week ineens veel vocht vast gaan houdenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niks wat je over een tijdje niet kwijtraakt toch?
En eenvoor de rest...
Voorzichtigheid. Krappe vliegtuigstoelen, vocht vasthouden, restless legs.. de een heeft er sneller last van dan de ander. En op exotische locaties zijn er andere normen voor (voedsel)hygiene, drinkwater, zulks.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat was haar motivatie daarvoor dan? Want voor zover ik weet is er geen enkel bezwaar tegen vliegen bij een gevorderde zw.schap. Behalve het risico op een air-baby, maar hey hoe groot is de kans écht dat je bevalt met 34 weken ofzo...
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
sjuust. Hoewel ze denk ik de gok niet nemen en toch maar een noodlanding maken op t dichtsbijzijnde vliegveld ofzo
Het spijt me maar dat vind ik echt enorme onzinquote:Op maandag 7 januari 2013 14:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Voorzichtigheid. Krappe vliegtuigstoelen, vocht vasthouden, restless legs.. de een heeft er sneller last van dan de ander. En op exotische locaties zijn er andere normen voor (voedsel)hygiene, drinkwater, zulks.
Ik geloof dat ik persoonlijk toch wel voorzichtig de piloot op zn schouder zou tikkenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik zou geloof ik dan toch mijn kop houden bij de eerste paar weeen!
Tenzij je natuurlijk gelijk in een weeenstorm duikt, maar als ik op een vluchtje van een paar uur zat zou ik niks zeggen en de knietjes bij elkaar houden!
Dan moet je maar net wel bij de cockpit in de buurt kunnen komenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik persoonlijk toch wel voorzichtig de piloot op zn schouder zou tikkenals ie mazzel heeft kan ie dan nog net mn baby vangen
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik persoonlijk toch wel voorzichtig de piloot op zn schouder zou tikkenals ie mazzel heeft kan ie dan nog net mn baby vangen
Dat mag. Kan haar als ik haar zie nog eens vragen wat precies de argumenten waren, maar deze vk was voorzichtig in haar adviezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef mignonne het volgende:
Het spijt me maar dat vind ik echt enorme onzin![]()
dat was bij wijze van spreken hè?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet je maar net wel bij de cockpit in de buurt kunnen komenEn zelfs als eerste plekje bij de business class kan ik je vertellen dat die deur weer dicht was geweest voordat je in de buurt was
Jij hebt dan al het hele vliegtuig onder water gezet, stiekem baren is niet jouw ding.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de evidence based onderbouwing voor haar advies, dus als je haar spreekt en het vraagt hou ik me aanbevolen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat mag. Kan haar als ik haar zie nog eens vragen wat precies de argumenten waren, maar deze vk was voorzichtig in haar adviezen.
ja. je hebt een puntjequote:Op maandag 7 januari 2013 15:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
Jij hebt dan al het hele vliegtuig onder water gezet, stiekem baren is niet jouw ding.
Ik heb een Angel Sounds gehad. Erg leuk om zelf het hartje te zoeken in het begin, hoewel ook moeilijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef Hilzillah het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met zo'n thuis hartje luister apparaat? Ik kan even niet op de namen komen, maar een aantal maanden geleden gingen ze op tv die dingen testen. Heb helaas de uitkomst niet gezien.
JA! Dat was er idd een van. Dus die werkt? Leuk! Ga eens kijken of ik die ergens kan kopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een Angel Sounds gehad. Erg leuk om zelf het hartje te zoeken in het begin, hoewel ook moeilijk.
Ik begreep wel dat de baby wel degelijk last kan hebben van het geluid dus dat je het ook weer niet uren achter elkaar zou moeten doen. Voor mij een reden om het maar sporadisch te doen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Incantrix het volgende:
Sorry damesik had me best even willen melden, maar mijn hoofd loopt even om, wat geklooi met de familie waar ik verdrietig van ben.. Spraakzaam en gezellig ben ik dus even niet zo
ben wel gestript vanmorgen, heb wat harde buiken enzo en lig ondertussen lekker te dommelen in mijn bed. Net een kus gekregen van mijn peuter, die is even met papa naar buiten dus het is lekker stil hier
morgenochtend moeten we terug voor een hartfilmpje en een echo voor de hoeveelheid vruchtwater, als het goed is krijgen we dan ook een datum
ben benieuwd naar die van Tico nu
Ik weet nog dat ik bij de oudste geloof ik zo'n beetje mn hele buik afgingquote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, werkt echt prima, je moet alleen soms even goed zoeken, en dus ook niet snel panieken als je hem even niet kan vinden. Zeker in het begin moet je lager zoeken dan je denkt.
En ik had de mijne ook via een FOKster hier. Op MP worden ze ook bij bosjes aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |