En snel dus als je geen vervolgafspraak hebt.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef Ticootje het volgende:
Terug van de gyn, geen vervolg afspraak. Wel een datum.
Ja precies, dat lijkt me ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef laziness het volgende:
[..]
En snel dus als je geen vervolgafspraak hebt.
Fijn
sherlocks!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Kyara het volgende:
06:13 was haar laatste post. Voor inleiden moet je je meestal rond 07:00 uur melden....
Ha, fijn dat ze dit nu doen! Wat verwachten ze? Of kijken ze het even aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:21 schreef Ticootje het volgende:
M'n suiker is heel netjes zo. En dat is goed voor m'n kleintje. Maar het is laat ontdekt, dus ze kunnen niet zeggen wat het heeft gedaan met de placenta. Daarom meteen een datum.
Schatting nu is 3600 gram. Dat kan ik!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Ha, fijn dat ze dit nu doen! Wat verwachten ze? Of kijken ze het even aan?
Ik denk niet dat inca bezig is.
Hoe zwaar waren je andere meiden bij geboorte?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Schatting nu is 3600 gram. Dat kan ik!
ja hallo, dat kan ook in een verloskamer zijn.......quote:Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef Puala het volgende:
nder de douche en daarna in bed liet ze net via twitter weten
Letterlijke tekst:quote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja hallo, dat kan ook in een verloskamer zijn.......
De vk bij wie ik gewerkt heb, raadde vliegen bij een gevorderde zwangerschap standaard af. Genoeg zwangeren die alsnog gewoon gingen, eigenwijs als ze warenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik merk dat ik gewoon niet echt de beren op de weg zie zoals anderen dat doen inderdaad. Het advies van de vk vind ik overigens wel erg belangrijk hierin, ben benieuwd wat zij zal zeggen.
Oh spannend! Hoop dat het wat gaat doen!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Letterlijke tekst:
hi! Ja goed hoor, zijn geweest en ik ben gestriptzet nu net ff de douche aan, daarna even een tukje. Ben benieuwd!
Thanks guysquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja hallo, dat kan ook in een verloskamer zijn.......
Wat was haar motivatie daarvoor dan? Want voor zover ik weet is er geen enkel bezwaar tegen vliegen bij een gevorderde zw.schap. Behalve het risico op een air-baby, maar hey hoe groot is de kans écht dat je bevalt met 34 weken ofzo...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
De vk bij wie ik gewerkt heb, raadde vliegen bij een gevorderde zwangerschap standaard af. Genoeg zwangeren die alsnog gewoon gingen, eigenwijs als ze waren
En dan ook nog precies in de lucht. Dat je weeën beginnen is één ding, als het een kort Europees vluchtje is, is het ook niet gezegd dat je dan ook meteen nog in de lucht bevalt. Met een beetje pech lig je thuis ook nog goed en wel 6 uur te puffen.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat was haar motivatie daarvoor dan? Want voor zover ik weet is er geen enkel bezwaar tegen vliegen bij een gevorderde zw.schap. Behalve het risico op een air-baby, maar hey hoe groot is de kans écht dat je bevalt met 34 weken ofzo...
sjuust. Hoewel ze denk ik de gok niet nemen en toch maar een noodlanding maken op t dichtsbijzijnde vliegveld ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan ook nog precies in de lucht. Dat je weeën beginnen is één ding, als het een kort Europees vluchtje is, is het ook niet gezegd dat je dan ook meteen nog in de lucht bevalt. Met een beetje pech lig je thuis ook nog goed en wel 6 uur te puffen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |