Echt waar? ik dacht juist dat het dan minder zou worden. (Er van uitgaande dat je ze hebt die kwalen) Er zijn nog 3 vriendinnen zwanger, alle 3 hondsberoerd.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij begonnen de kwaaltjes ook pas later. Rond 11/12 weken geloof ik. Toen deed de extreme vermoeidheid z'n intrede.
Nu moet ik straks monchou gaan kopen ..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:46 schreef Hilzillah het volgende:
Mamma's Monchoutaart met kersen topping of oma's appelcace met een berg slagroom!
Nog maar 4 nachtjes slapen..
Ja, er zitten zelfs verschillende regenhoezen bij. Voor de jockey seat, voor de tweeling en nog een aparte voor als de jockey seat er af is (die kan je er namelijk ook makkelijk afhalen).quote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef Sam1993 het volgende:
Kyara, ik heb die kinderwagen nu 2 keer voorbij zien komen en opzich een mooi ding maar kan daar wel een regenhoes op? gewoon een vraag die ik de vorige keer al wou stellen
Vier jaar geleden was vandaag mijn uitgerekende datumquote:Op maandag 7 januari 2013 07:47 schreef Kyara het volgende:
Klums, goed dat je even gaat bellen
Succes met alle controles vandaag!
Vorig jaar was vandaag mijn UDRaar idee.
En vandaag 31 weken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |