Echt waar? ik dacht juist dat het dan minder zou worden. (Er van uitgaande dat je ze hebt die kwalen) Er zijn nog 3 vriendinnen zwanger, alle 3 hondsberoerd.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij begonnen de kwaaltjes ook pas later. Rond 11/12 weken geloof ik. Toen deed de extreme vermoeidheid z'n intrede.
Nu moet ik straks monchou gaan kopen ..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:46 schreef Hilzillah het volgende:
Mamma's Monchoutaart met kersen topping of oma's appelcace met een berg slagroom!
Nog maar 4 nachtjes slapen..
Ja, er zitten zelfs verschillende regenhoezen bij. Voor de jockey seat, voor de tweeling en nog een aparte voor als de jockey seat er af is (die kan je er namelijk ook makkelijk afhalen).quote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef Sam1993 het volgende:
Kyara, ik heb die kinderwagen nu 2 keer voorbij zien komen en opzich een mooi ding maar kan daar wel een regenhoes op? gewoon een vraag die ik de vorige keer al wou stellen
Vier jaar geleden was vandaag mijn uitgerekende datumquote:Op maandag 7 januari 2013 07:47 schreef Kyara het volgende:
Klums, goed dat je even gaat bellen
Succes met alle controles vandaag!
Vorig jaar was vandaag mijn UDRaar idee.
En vandaag 31 weken![]()
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom een VK gaat strippen als de baby nog niet eens bij de uitgang ligt. Of maakt dat niet uit voor de werking? Het zit ook niet meer potdicht denk ik of wel? Het lijkt me ook niks al dat onzinnige gerommel aan/in je doos.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Ook maar weer een meld. Strippen heeft niks gedaan. Kleine ligt ook nog niet in de buurt van de uitgang dus had ook niet echt wat verwacht. Donderdag nieuwe poging.
Ik heb geen idee wat gerommel/voorwerk. Voel wel vanalles in rug en buik en zo, maar bij de vorige heb ik niks aan voorwerk gehad. Dus geen idee.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:17 schreef __Isis__ het volgende:
Meld
Inca succes vandaag met het strippen
Estrys succes met de strippoging
Klumsy, laat je even weten wat het zh zei?
Collectieve
Wat verstaan jullie onder voorwerk/gerommel??
Nee het zit niet meer potdicht. Daarom heeft ze ook een poging gedaan. Wel veel last van slijmverlies nu maar gerommel is niet meer geworden. De anderen waren ook niet in de buurt van de uitgang toen de weeën begonnen, dus we zien het wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom een VK gaat strippen als de baby nog niet eens bij de uitgang ligt. Of maakt dat niet uit voor de werking? Het zit ook niet meer potdicht denk ik of wel? Het lijkt me ook niks al dat onzinnige gerommel aan/in je doos.
Welk risico is dat?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:12 schreef -Spring het volgende:
Wij hebben het destijds niet gedaan, L-E. Ik was eind september uitgerekend en we zijn dat jaar niet op vakantie gegaan.
Ik zou zelf het risico niet nemen. En N al helemáál niet.
Pfoe, met de auto dus? Ik zou het zelf niet doen denk ik en iig niets boeken, want wie weet hoe je je tegen die tijd voelt.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:09 schreef L-E het volgende:
Vraagje: wij willen begin mei op vakantie naar Italië, dan ben ik 35 weken. Voor mijn gevoel kan dat prima, of doe ik nu heel naïef en onverstandig?
Nee, met het vliegtuig hoor. Met de auto is geen optie.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:14 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Pfoe, met de auto dus? Ik zou het zelf niet doen denk ik en iig niets boeken, want wie weet hoe je je tegen die tijd voelt.
Mag je met 35 weken nog vliegen dan? En je bent nog verder op de terugweg. Zou dat eerst uitzoeken.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, met het vliegtuig hoor. Met de auto is geen optie.
Dat heb ik uitgezocht, en bij de meeste maatschappijen mag dat. Wel een verklaring van de vk mee nemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:26 schreef As1981 het volgende:
[..]
Mag je met 35 weken nog vliegen dan? En je bent nog verder op de terugweg. Zou dat eerst uitzoeken.
Ik zou vakantie wel trekken maar ik zou het risico van complicaties en bevallen in het buitenland niet nemen.
Mwah, dat laatste is nu net wat wij totaal níet willen.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Je bent dan idd 36 of 37 weken als je terug gaat, afhankelijk van hoe lang je gaat, en er is een grote kans dat vliegmaatschappijen je dan liever niet eens meer meenemen.
Ik zou het ook niet doen, ook al is het maar een korte vlucht en ben je snel weer thuis, de kans dat je je dan nog optimaal voelt is niet zo heel groot en waarom zou je dat jezelf nog aan willen doen.
Als je per se nog een weekje weg wil, zou ik of eerder gaan of lekker in een huisje op Texel gaan zitten ofzo. Daar kan je ook prima cocoonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |