Bij ons ziekenhuis is dat afhankelijk van of je een éénpersoons kamer hebt of op zaal moest. Toen ik beviel was het druk, dus P. Moest naar huis en ik op zaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ja ga in het Meander bevallen... Ga er ook wel vanuit dat M gewoon mag blijven slapen de nacht van de bevalling geen idee of ik zal moeten blijven en of hij dan weg moet, maar dat zal ik eens vragen als ik de 15e gesprek heb
Als je nou verloskamer 1 hebt, dan worden onze meisjes op dezelfde plek geborenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ja ga in het Meander bevallen... Ga er ook wel vanuit dat M gewoon mag blijven slapen de nacht van de bevalling geen idee of ik zal moeten blijven en of hij dan weg moet, maar dat zal ik eens vragen als ik de 15e gesprek heb
Bij patat, wat dus aardappels zijn, is me wel verteld om dat te corrigeren ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef pessie het volgende:
Ah kijk tico, het is dus absoluut afhankelijk van wat je eet. Mag je op eigen initiatief zomaar meer spuiten? Ik begreep namelijk dat het voor je baby het beste is als je curve zo vlak mogelijk is?
Ik vind dat dat snel afgesteld is!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij patat, wat dus aardappels zijn, is me wel verteld om dat te corrigeren ja.
Als ik nog voor de maaltijd zou prikken dan zou ik aan de hand van de waarde mogen bepalen hoeveel ik zou moeten spuiten en ook als ik hoog de nacht in zou gaan nog extra spuiten. Maar ik hoef nog maar 4x te meten per dag en opzich is het gewoon afgesteld zo.
Ik ben ook verbaast. Maar m'n waarden zijn echt heel netjes na de maaltijden met deze hoeveelheden.quote:
Dat hebben ze inderdaad gewoon snel voor elkaar. 2x per week langs bij diabeteszorg en iedere keer bellen met waardes enzo. En petje af dat ze gewoon vanaf afspraak 1 aanpakken en niet aankijken. De eerste afspraak waar we gewoon doornamen wat ik over een dag eet en de daarbij horende adviezen. Toen ze wisten wat ik al at en de waarden die daarbij hoorden, kreeg ik al meteen metformine mee. Niet eerst 2 of 3 dagen alleen dieet en weer curven maken, maar meteen actie.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Suikertante het volgende:
Ik had eigenlijk na al dat vage gedoe niet verwacht dat je nog voor de bevalling een beetje stabiel zou zijn, goed om te lezen
Door echt te letten op dat zodra ik na het eten weer heb gemeten weer wat te eten, dus elke 1,5 à 2 uur dus, heb ik geen last meer van die dips. Dat is wel heel fijn. Gistermiddag had ik liggen slapen en daarna meteen boodschappen, dus gewoon niet gemeten en ook vergeten te eten tussendoor en toen ik het avondeten ging maken moest ik gewoon gaan zitten.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef Suikertante het volgende:
Super! Voel je je zelf ook beter eigenlijk?
Laag suiker. Wordt je chaggo van volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Suikertante het volgende:
Misschien merkt Joene dat wel![]()
Nee serieus, echt fijn dat het eindelijk weer stabiel en duidelijk is
geef de suiker maar de schuldquote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Laag suiker. Wordt je chaggo van volgens mij.
Heb je je kinderwagen al? Dat was hier nog een hele zoektocht. Uiteindelijk hebben we er nu een waar de autozitjes opkunnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat dat in elk geval voorspoedig gaat Tico!
Hier staan inmiddels 2 bedjes op de babykamer. Het wordt ineens heel echt
Ja, was zeker een hele zoektocht want wij hebben ook nog een zoontje van bijna 1 en die moet ook mee kunnen. Dus uiteindelijk via via een tweedehands kinderwagen tank gekocht.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:16 schreef Shivo het volgende:
[..]
Heb je je kinderwagen al? Dat was hier nog een hele zoektocht. Uiteindelijk hebben we er nu een waar de autozitjes opkunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 21:24:34 ]
Foto?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, was zeker een hele zoektocht want wij hebben ook nog een zoontje van bijna 1 en die moet ook mee kunnen. Dus uiteindelijk via via een tweedehands kinderwagen tank gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:31 schreef Kyara het volgende:
Logi:Mooie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |