Zelfs een baarkruk lijkt me dan al minder prettig, laat staan gewoon in bed bevallenquote:
komt omdat ik weinig teruglees ik lees de actieve pagina zegmaarquote:Op zondag 6 januari 2013 13:31 schreef pessie het volgende:
Joene eigenlijk vind het ik een beetje flauw van je. We posten eeen heel topic over van alles wat ons bezig houdt en ook leuke dingen en dan net die ene pagina die jij terugleest is de sfeer even wat zwaarder, en dan zeg je eigenlijk dat we met ons allen zeuren. Vind ik niet zo leuk eerlijk gezegd.
Dat had ik door maar de volgende keer misschien een beetje meer scannen voor je weer zoiets zegt?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:32 schreef Joene het volgende:
[..]
komt omdat ik weinig teruglees ik lees de actieve pagina zegmaarsorry!
nou dat is ook wel weer wat overdreven hèquote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef Logician het volgende:
Heb een beetje zoiets van okay dan post ik gewoon niet meer nu..
niet sneu bedoelt maar zit gewoon te janken hier, dit is de enige plek waar ik zeur en mezelf kwetsbaar opstel, maar absoluut niet om medelijden te krijgen.
Geen idee wat er gebeurd is, maar niks van aantrekken! Mening van 1 user, kan jou het schelenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef Logician het volgende:
Heb een beetje zoiets van okay dan post ik gewoon niet meer nu..
niet sneu bedoelt maar zit gewoon te janken hier, dit is de enige plek waar ik zeur en mezelf kwetsbaar opstel, maar absoluut niet om medelijden te krijgen.
Als je in een topic vol zwangere vrouwen wilt posten, moet je het meeveren misschien een tikje uitbreiden. Met dit soort opmerkingen maak je het alleen maar erger.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:37 schreef Joene het volgende:
[..]
nou dat is ook wel weer wat overdreven hè
Dan zou ik 300 posts per pagina instellen...quote:Op zondag 6 januari 2013 13:32 schreef Joene het volgende:
[..]
komt omdat ik weinig teruglees ik lees de actieve pagina zegmaarsorry!
kan dat tegenwoordig ik heb hem ooit ingesteld op wat toen de max was 100 Ofzo ?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan zou ik 300 posts per pagina instellen...
Ja, dat kanquote:Op zondag 6 januari 2013 13:46 schreef Joene het volgende:
[..]
kan dat tegenwoordig ik heb hem ooit ingesteld op wat toen de max was 100 Ofzo ?
wijzigen gaat !! Thanx!quote:Op zondag 6 januari 2013 13:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat kanIk heb hem zelfs op 999 staan
Je kunt inderdaad beter wachten. Voor het op gang brengen van borstvoeding is een dubbelzijdige electrische kolf het beste, deze zijn er duur en kun je overal huren. Tico heeft al een hele goede kolf dus dan is het handig em mee te nemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef klumsy het volgende:
is het handig om sowieso een handkolf aan te schaffen als je bv wil geven? op die info avond hadden ze het er over dat je die beter pas kan kopen als je weet of je veel moet/gaat kolven....
omdat je dan beter kan kijken naar wat voor soort kolf je wil hebben.
Toen Seb in het ziekenhuis lag leende ik een dubbele elektrische van het ziekenhuis. Hoefde je alleen dat medela setje te kopen. Thuis had ik van de thuiszorg. 2 euro per dag ofzoquote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef klumsy het volgende:
Maar als ik er 1 kan lenen, dan is het wel handig om die mee te nemen naar het ziekenhuis?
Nou, als je in het ziekenhuis bevalt en deze heeft een bv certificaat dan staan er op de kraam afdeling een paar dubbel zijdige electrische kolven. Zij hebben ook steriele setjes met flesjes ed die je erop kunt koppelen. Het is meer dat als je er 1 kan lenen dit later handig kan zijn, als je na een maand wil oefenen met fles bv.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef klumsy het volgende:
Maar als ik er je er 1 kan kan lenen, dan is het wel handig om die mee te nemen naar het ziekenhuis?
Psies! Ik kolfde op een gegeven moment alleen maar (aan de borst was een drama), dus ik had er niet aan moeten denken dat ik dat met een enkelzijde had moeten doen. Het was een duur grapje, maar so worth it!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef Ticootje het volgende:
Ja de dubbelzijdige huurkolven van het ziekenhuis zijn absoluut de bomb!!
Ik heb zelf ook een dubbelzijdige kolf van medela, die gaat voor een 2e ronde. Die is niet zo zeer om de borstvoeding op gang te helpen, maar gewoon afkolven is het een goede kolf. Ik werk 4 dagen en per werkdag kolf ik minimaal 2x, dus een investering in een dubbele kolf vond ik het dubbeldwars waard.
Er blijken wel 2 verschillende slangen te zijn ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:18 schreef kaatjejannie het volgende:
De slangetjes van mijn pump in style passen niet op de symphony.
Ja ga in het Meander bevallen... Ga er ook wel vanuit dat M gewoon mag blijven slapen de nacht van de bevalling geen idee of ik zal moeten blijven en of hij dan weg moet, maar dat zal ik eens vragen als ik de 15e gesprek hebquote:Op zondag 6 januari 2013 19:02 schreef Lijnloos het volgende:
klums, ga je hier bevallen? Mijn man mocht de nacht van de bevalling wel blijven want kwamen om 2 uur snachts aan en baggerweer (sneeuw en zo) dus kreeg ie een stretcher om wat te slapen op de verloskamer. Daarna mocht ie niet blijven maar wel overdag gewoon komen wanneer ie wilde. En Minke lag gewoon naast me die eerste dagen...
Ja opzich wel goed, zolang ik me maar aan een dieet hou. Vanmiddag had ik lekker poep aan de diëtist en had ik heerlijk een wit puntje met witte hagelslag. Die zie ik dan meteen terug op de curve.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |