abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2013 @ 19:33:46 #51
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121237585
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef klumsy het volgende:

[..]

Ja ga in het Meander bevallen... Ga er ook wel vanuit dat M gewoon mag blijven slapen de nacht van de bevalling geen idee of ik zal moeten blijven en of hij dan weg moet, maar dat zal ik eens vragen als ik de 15e gesprek heb :)
Bij ons ziekenhuis is dat afhankelijk van of je een éénpersoons kamer hebt of op zaal moest. Toen ik beviel was het druk, dus P. Moest naar huis en ik op zaal.
3!
pi_121237769
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef klumsy het volgende:

[..]

Ja ga in het Meander bevallen... Ga er ook wel vanuit dat M gewoon mag blijven slapen de nacht van de bevalling geen idee of ik zal moeten blijven en of hij dan weg moet, maar dat zal ik eens vragen als ik de 15e gesprek heb :)
Als je nou verloskamer 1 hebt, dan worden onze meisjes op dezelfde plek geboren O+
pi_121238293
Geen idee in welke verloskamer ik vorige keer ben bevallen, zal er eens op letten als we er zijn.
Bij Senna ben ik toen op zo een eenpersoons kamer bevallen, daar zou ik nu wel weer graag willen liggen na de bevaling O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 6 januari 2013 @ 19:48:39 #54
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121238405
Ah kijk tico, het is dus absoluut afhankelijk van wat je eet. Mag je op eigen initiatief zomaar meer spuiten? Ik begreep namelijk dat het voor je baby het beste is als je curve zo vlak mogelijk is?
  zondag 6 januari 2013 @ 19:51:14 #55
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121238532
Als ik dat zo lees, ben ik toch wel heel blij met het zkh hier! Allemaal 1 persoons kamers waar de partner mag blijven slapen. Er staat een (slaap)bank op de kamer, ideaal!

En in de verloskamer wilden ze een bed neerzetten voor Brabo, zodat ie ook ff een dutje kon doen, in de tijd dat ik lag te doezelen terwijl mm weeën weg waren, maar dat wilde hij toen zelf niet. Hij was veel te hyper om te slapen! :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 6 januari 2013 @ 19:52:55 #56
259886 pessie
pi_121238619
Filet americain is in de bonus deze week :+ wie o wie gaat er bevallen?
pi_121238622
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:48 schreef pessie het volgende:
Ah kijk tico, het is dus absoluut afhankelijk van wat je eet. Mag je op eigen initiatief zomaar meer spuiten? Ik begreep namelijk dat het voor je baby het beste is als je curve zo vlak mogelijk is?
Bij patat, wat dus aardappels zijn, is me wel verteld om dat te corrigeren ja.
Als ik nog voor de maaltijd zou prikken dan zou ik aan de hand van de waarde mogen bepalen hoeveel ik zou moeten spuiten en ook als ik hoog de nacht in zou gaan nog extra spuiten. Maar ik hoef nog maar 4x te meten per dag en opzich is het gewoon afgesteld zo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121238631
In het nieuwe ziekenhuis zijn straks ook alleen maar 1 persoons kamers, maar dat zal pas eind van het jaar opgeleverd gaan worden...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 6 januari 2013 @ 20:02:58 #59
259886 pessie
pi_121239206
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij patat, wat dus aardappels zijn, is me wel verteld om dat te corrigeren ja.
Als ik nog voor de maaltijd zou prikken dan zou ik aan de hand van de waarde mogen bepalen hoeveel ik zou moeten spuiten en ook als ik hoog de nacht in zou gaan nog extra spuiten. Maar ik hoef nog maar 4x te meten per dag en opzich is het gewoon afgesteld zo.
Ik vind dat dat snel afgesteld is!
pi_121239780
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik vind dat dat snel afgesteld is!
Ik ben ook verbaast. Maar m'n waarden zijn echt heel netjes na de maaltijden met deze hoeveelheden.

Maar je ziet dan wel dat als je je niet aan de adviezen houdt en dat ook niet corrigeert dat je dan wel uitschieters hebt. Ik denk dat als je geen diabetes hebt, dat je heus ook wel hoger zit in je waarde als je iets zoets neemt, maar volgens mij heeft jet ermee te maken dat het bij mij ook langer hoog blijft en op die manier kan die kleine puk lekker meesnoepen.
Die tolerantietest, werd mij verteld, zou hetzelfde zijn als 3 boterhammen met jam. Na 2 uur moet je dan onder de 7,8 zitten, dus normaal herstellen je suikerwaarden gewoon binnen 2 uur na het eten. Bij mij was die waarde 8,3 , dus niet schokkend hoog, maar wel te hoog en dus een indicatie dat m'n lijf zelf er te lang over doet om de suiker in m'n bloed weer op normale waarde te krijgen.
Het is dan zo raar om te zien dat de waarden zonder insuline gewoon wel rond de 10 zaten na den maaltijd. En nu met een kleine hoeveelheid spuiten komt hij echt niet eens meer boven de 7. Dat vind ik echt heel maf.
pi_121240681
Ik had eigenlijk na al dat vage gedoe niet verwacht dat je nog voor de bevalling een beetje stabiel zou zijn, goed om te lezen :)
pi_121241105
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Suikertante het volgende:
Ik had eigenlijk na al dat vage gedoe niet verwacht dat je nog voor de bevalling een beetje stabiel zou zijn, goed om te lezen :)
Dat hebben ze inderdaad gewoon snel voor elkaar. 2x per week langs bij diabeteszorg en iedere keer bellen met waardes enzo. En petje af dat ze gewoon vanaf afspraak 1 aanpakken en niet aankijken. De eerste afspraak waar we gewoon doornamen wat ik over een dag eet en de daarbij horende adviezen. Toen ze wisten wat ik al at en de waarden die daarbij hoorden, kreeg ik al meteen metformine mee. Niet eerst 2 of 3 dagen alleen dieet en weer curven maken, maar meteen actie.
De 2e verpleegkundige die ik de 2e afspraak had zei wel dat als ik haar had gehad de 1e afspraak dat ik meteen insuline zou zijn gaan spuiten, zij had het niet eens willen aankijken met alleen metformine. Maar al met al, we zijn nu iets van 10 dagen verder ofzo en het spuiten gaat prima, waarden zijn stabiel. Ik vind het gewoon heel fijn dat het toch erg makkelijk is om af te stellen. Ik had er zo weinig vertrouwen in.
pi_121241287
Super! Voel je je zelf ook beter eigenlijk?
pi_121241668
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef Suikertante het volgende:
Super! Voel je je zelf ook beter eigenlijk?
Door echt te letten op dat zodra ik na het eten weer heb gemeten weer wat te eten, dus elke 1,5 à 2 uur dus, heb ik geen last meer van die dips. Dat is wel heel fijn. Gistermiddag had ik liggen slapen en daarna meteen boodschappen, dus gewoon niet gemeten en ook vergeten te eten tussendoor en toen ik het avondeten ging maken moest ik gewoon gaan zitten.

Hoge waarden merk ik eigenlijk niet.
pi_121241933
Misschien merkt Joene dat wel ;)
Nee serieus, echt fijn dat het eindelijk weer stabiel en duidelijk is :*
pi_121242592
Fijn Tico :Y

Suiker ik moest hardop lachen om je aktie :D :*

Es een goede verjaardag gehad dus :)

Hopelijk niemand vergeten :@
pi_121242642
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Suikertante het volgende:
Misschien merkt Joene dat wel ;)
Nee serieus, echt fijn dat het eindelijk weer stabiel en duidelijk is :*
Laag suiker. Wordt je chaggo van volgens mij.
pi_121242748
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Laag suiker. Wordt je chaggo van volgens mij.
geef de suiker maar de schuld :P :) ik merk vooral als je je niet lekker voelt of extreem moe bent verder niet :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 6 januari 2013 @ 21:14:53 #69
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121244201
Fijn dat dat in elk geval voorspoedig gaat Tico!

Hier staan inmiddels 2 bedjes op de babykamer. Het wordt ineens heel echt O+
pi_121244272
Oh ik dacht dat je misschien wel wat drukker zou worden van te hoog.

Logi, kids weer thuis?
pi_121244313
quote:
17s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat dat in elk geval voorspoedig gaat Tico!

Hier staan inmiddels 2 bedjes op de babykamer. Het wordt ineens heel echt O+
Heb je je kinderwagen al? Dat was hier nog een hele zoektocht. Uiteindelijk hebben we er nu een waar de autozitjes opkunnen.
Jesus saves but death prevails.
  zondag 6 januari 2013 @ 21:19:11 #72
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121244517
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:16 schreef Shivo het volgende:

[..]

Heb je je kinderwagen al? Dat was hier nog een hele zoektocht. Uiteindelijk hebben we er nu een waar de autozitjes opkunnen.
Ja, was zeker een hele zoektocht want wij hebben ook nog een zoontje van bijna 1 en die moet ook mee kunnen. Dus uiteindelijk via via een tweedehands kinderwagen tank gekocht.
pi_121244841
Kyara O+

Suiker, nee blijven tot vrijdag bij hun vader lekker rustig dus, maar ook vreemd :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 21:24:34 ]
pi_121245070
quote:
17s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:19 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, was zeker een hele zoektocht want wij hebben ook nog een zoontje van bijna 1 en die moet ook mee kunnen. Dus uiteindelijk via via een tweedehands kinderwagen tank gekocht.
Foto? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 21:28:10 ]
pi_121245117
Na een tijdje meelurken meld ik me hier ook!
Ben nu 10.4 weken en uitgerekend op 1 augustus (mag in OP :))

Misselijkheid en moeheid al een paar weken aanwezig maar hopelijk neemt dat over een paar weekjes af..

Een echo op eigen initiatief al bij 8 weken gehad en hebben het hartje zien knipperen! Eerste afspraak bij verloskundige gehad, bloeddruk was goed en bloed prikken ook gehad. Dan de 15e de officiële termijn echo en waarschijnlijk ook combinatietest.
Is trouwens de eerste, dus erg spannend allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')