poeh vind het moeilijk om op iedereen te reageren, lees wel alles al kost het me ooit veel tijd om 3 pagina's terug te lezen..
maar suusz gefeliciteerd! augustus kindjes zijn erg leuk!
logi wat vervelend dat het toch nog niet gaat zoals je hoopte dat het zou gaan met de meds.
kyaro wat een enorme kinderwagen maar voor 3 kinderen ziet ie er wel degelijk uit

hier morgen 8 weken en dinsdag de eerste echo ben zo benieuwd! dan kunnen we de rest van de week tijd gaan zoeken om de familie in te lichten. heb er zin in. op het werk heb ik het al wel tegen twee personen verteld ivm de vakantie planning die morgen opgesteld zou gaan worden.. tja dan heb ik toch echt verlof.. dus mn baas gaat nou een reden bedenken waarom we de vakantie planning nog even een weekje uit moeten stellen.. vind het toch wel lullig namelijk als het straks weer omgegooid zou moeten worden omdat ik het nog niet gemeld had.. je gaat toch plannen maken als de datum vast staat.. zitten meer mensen met dit euvel of worden de vakanties van de andere nieuwe zwangeren niet met collega's onderling afgestemd?
hier ook wel wat last van misselijkheid/weeïg gevoel in mn buik.. behalve als ik eet dan voel ik me redelijk prima.. (en ik was net bijna 10 kilo kwijt voor ik zwanger raakte.. durf nu niet meer op de weegschaal te gaan staan) en had me nog wel voorgenomen gezond te blijven eten..
maar goed geen man over boord komt ook wel weer goed (ooit.. denk ik..)

zo dat moest er even uit