Jonkies kunnen nog wel wat van oudjes lerenquote:
Jij draait toch ook al ff mee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jonkies kunnen nog wel wat van oudjes leren
Zeker zo'n FOK! oldbie als jij bent
Op internet zeker, en op FOK! ook maar mijn oude user ligt al heel veel jaren in de klikoquote:
Mijn start username op Fok zit ook in de kliko. Na die password reset actie was ik al een paar providers verder, derhalve weinig e-mail...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op internet zeker, en op FOK! ook maar mijn oude user ligt al heel veel jaren in de kliko
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn start username op Fok zit ook in de kliko. Na die password reset actie was ik al een paar providers verder, derhalve weinig e-mail...
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
*zich niet aangesproken door de TT voelt*
quote:
Whut, post na 0000 gehad. Of bedoel je gister?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
leuke brief gehad trouwens vandaag
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, post na 0000 gehad. Of bedoel je gister?
Vertel dan over de leuke briefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Van de CDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Van de CDSDaar zijn veel verschillende meningen over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NWS / Militairen 5% armer in het nieuwe jaar door ''loonstrookversimpeling''
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Gezien!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zijn veel verschillende meningen over.NWS / Militairen 5% armer in het nieuwe jaar door ''loonstrookversimpeling''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gezien!Nog ja. Ik ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Hier ook zaterdag.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
leuke brief gehad trouwens vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |