Geen zin.quote:
Ik heb geen bruiloft te fotograferen binnenkort. Daar ben ik een beetje moe vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eurosonicnoorderslag volgende week, ben er nu al moe van.
Gisteren ja, tnx. Ik heb al gewaarschuwd dat Araki gestoorde platen schiet.quote:
ff googlen leert dat dat inderdaad zo is jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gisteren ja, tnx. Ik heb al gewaarschuwd dat Araki gestoorde platen schiet.
Nah, wel het mijnequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ff googlen leert dat dat inderdaad zo is jaNiet echt mijn ding.
Je kan ook zelf een (Aziatische) vriendin zoekenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Dan ga ik het werk van Doodkapje wat beter in de gaten houden
Er is maar 1 aziatische dame die mij gecomplimtenteerd heeft met mijn fotografieskills en ook nog eens lief lachde, en het nog meende ook. De vriendin van Doodkapje heeft mijn hart gestolenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een (Aziatische) vriendin zoeken![]()
![]()
Kinderkampleider, welke dame laat daar geen slakkenspoor van achter?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is maar 1 aziatische dame die mij gecomplimtenteerd heeft met mijn fotografieskills en ook nog eens lief lachde, en het nog meende ook. De vriendin van Doodkapje heeft mijn hart gestolen
Je bent toch niet gebonden aan de DNS van Ziggo? 8.8.8.8 en 208.67.222.222 doen het evengoed... [/nerd]quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ha, hier in Utrecht heb ik kabel. Zat niet te wachten op ADSL.
Ik kon kiezen uit... Ziggo, Ziggo, ennnn *drums* Ziggo. Drama, DNS ligt er de helft van de tijd uit (als je geluk hebt, als je pech hebt doet niks 't), 30% van de tijd retetraag en je betaalt er de hoofdprijs voor.
Dan doet m'n smartTV het niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je bent toch niet gebonden aan de DNS van Ziggo? 8.8.8.8 en 208.67.222.222 doen het evengoed... [/nerd]
Middagquote:
Mja, dubbele kosten is een beetje zonde.quote:
Monopolie ahoy! Ik heb op mijn router destijds gewoon keihard het IP van een externe DNS als secundary ingevoerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ha, hier in Utrecht heb ik kabel. Zat niet te wachten op ADSL.
Ik kon kiezen uit... Ziggo, Ziggo, ennnn *drums* Ziggo. Drama, DNS ligt er de helft van de tijd uit (als je geluk hebt, als je pech hebt doet niks 't), 30% van de tijd retetraag en je betaalt er de hoofdprijs voor.
Tweakers pricewatchquote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waarom niet he...
Is er eigenlijk een site waar je dat soort dingen kunt vergelijken?
Ben nog niet een internationale site tegenkomen die van alle landen de prijs in euro's weergeeft en waar je het voordeligste uit bentquote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh, het kon zijn dat er een internationale vergelijker was
mja, garantie gaat dan bijna zeker een issue worden vrees ik, tenzij het een canon europe dealer is. Meestal zijn de goekopere winkels dat helaas niet. Zou dat eerst even checken voordat je met een nieuwe cam zonder garantie zit.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef Suncatcher het volgende:
Even een vraagje tussendoor, aangezien ik hiervoor niet een nieuwe topic aan wil maken![]()
Van de zomer ga ik op vakantie in Zwitserland. Tegelijkertijd ben ik ook geïnteresseerd in de 5d mark III. Nu zit ik erover te denken om 'm in Zwitserland te kopen, aangezien het een paar honderd euro scheelt. In Nederland kost ie namelijk momenteel zo'n 2750 euro. In Zwitserland 2380 euro. Verstandig om het daar te halen?
Huh, meestal is alles duurder in Zwitsersland?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef Suncatcher het volgende:
Even een vraagje tussendoor, aangezien ik hiervoor niet een nieuwe topic aan wil maken![]()
Van de zomer ga ik op vakantie in Zwitserland. Tegelijkertijd ben ik ook geïnteresseerd in de 5d mark III. Nu zit ik erover te denken om 'm in Zwitserland te kopen, aangezien het een paar honderd euro scheelt. In Nederland kost ie namelijk momenteel zo'n 2750 euro. In Zwitserland 2380 euro. Verstandig om het daar te halen?
Prijzen komen dan bijna altijd voordeliger uit in het buitenland. Zeker de landen buiten Europa.Echter moet er dan ook gekeken worden naar de douane belasting en import belasting. En die zijn weer per land anders.. Ga dat maar eens up to date en correct houden zodat je een echte vergelijking krijgtquote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh, het kon zijn dat er een internationale vergelijker was
Daar stond ik dus ook van te kijk. Vrienden die daar wonen zitten altijd te klagen dat alles zo duur is, maar camera's en objectieven zijn er spotgoedkoop. Neem nu de EF 70-200 II bijvoorbeeld. In nederland kost ie bijna 2000 euro. Daar betaal je er 1700 voor. Gewoon de prijs in CHF * 0,8 en je hebt de prijs in euro's.quote:Op maandag 7 januari 2013 06:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, meestal is alles duurder in Zwitsersland?
Dat is dus de vraag. Op vele websites daar zie ik 1yr warranty, maar zover ik weet levert canon een fabrieksgarantie van 2 jaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef freud het volgende:
[..]
mja, garantie gaat dan bijna zeker een issue worden vrees ik, tenzij het een canon europe dealer is. Meestal zijn de goekopere winkels dat helaas niet. Zou dat eerst even checken voordat je met een nieuwe cam zonder garantie zit.
Waar s daar? Online zie ik daar weinig van terug komen...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Daar stond ik dus ook van te kijk. Vrienden die daar wonen zitten altijd te klagen dat alles zo duur is, maar camera's en objectieven zijn er spotgoedkoop. Neem nu de EF 70-200 II bijvoorbeeld. In nederland kost ie bijna 2000 euro. Daar betaal je er 1700 voor. Gewoon de prijs in CHF * 0,8 en je hebt de prijs in euro's.
Bel anders gewoon canon support opquote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag. Op vele websites daar zie ik 1yr warranty, maar zover ik weet levert canon een fabrieksgarantie van 2 jaar?
Toch moet ik er goed over nadenken. Ik betaal liever 300 euro meer met de zekerheid dat ik geen gezeik krijg mocht ie stuk gaan dan dat ik het el-cheapo over de grens ga halen. Ben al enkele refurbished modellen tegengekomen, je zou diegene maar zijn![]()
Gaaf!quote:
1000 piek voor een mk3....quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gaaf!
Iemand hier ervaring mee? http://www.zoekertjes.net/tweedehands/nikon/
Een Nikon D4 voor 1500,- ?!
D4 is nieuw ¤6000 gok ik... Dus dat moet wel een scam zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gaaf!
Ja inmiddels 5100,- dacht ik. Maar het is een soort van Belgische MP. Of het zijn van de vrachtwagen gevallen dingenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
D4 is nieuw ¤6000 gok ik... Dus dat moet wel een scam zijn...
Even mailtje achteraan gestuurd![]()
Mensen die in zulke 'aanbiedingen' die verdienen het eigenlijk ook gewoon om opgelicht te worden dus daar heb ik dan geen medelijden meequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gaaf!
Als het allemaal legitiem is mag je er voor mij 500 kopen. Verpats ik ze weer voor 2k/stukquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja ik heb er achteraan gemaild. Voor die prijs wil ik best ff naar Leuven op en neerGa je met me mee dan?
Doen we, hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het allemaal legitiem is mag je er voor mij 500 kopen. Verpats ik ze weer voor 2k/stuk
Wel ff bellen van te voren, want ik moet dan wel ff met de bank praten over een leningquote:
Ja, of het is gewoon ergens gejat en die lui hebben geen idee wat het moet kosten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:43 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mensen die in zulke 'aanbiedingen' die verdienen het eigenlijk ook gewoon om opgelicht te worden dus daar heb ik dan geen medelijden mee![]()
Zelfs de beste aanbieding van de wereld gaat geen D4 voor 1500 euro opleveren. Tenzij hij al helemaal afgeragd is maar dat lijkt me lastig met de relatief korte tijd dat de D4 beschikbaar is.
Een 'gewone' D3 voor dat bedrag gaat ook al snel richting 200.000 clicks.
Heb je al een mailtje in het gebroken Engels terug gehad?quote:
Nee nog niks. Jij?!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja, of het is gewoon ergens gejat en die lui hebben geen idee wat het moet kosten.
[..]
Heb je al een mailtje in het gebroken Engels terug gehad?
Nee joh, ik heb daar niet op gereageerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Daar istie hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Daar istie hoor:Er is een heel forum waar mensen laten zien hoeveel ze zo'n scammer kunnen laten doen. Vooral gericht op Nigeria en zo, maar dit soort scams kom je ook voor. Echt hilarisch wat je daar soms leest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
ola!! Wij moeten binnenkort ook maar even brainstormen over Berlijn!!quote:
Bel het Hofnarretje, daar weten ze er nu alles vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand ervaringen met fotograferen van minderjarigen? Morgen is er een presentatie van een modeklasje en ik ben één van de fotografen die dat vast gaan leggen.
Nou wil ik niet meteen met een toestemmingsverklaring daar gaan zwaaien, maar ik wil ook niet een misverstand krijgen.
Bij de sportvereniging maak ik gewoon foto's. Gaat allemaal in goed vertrouwen en ik kan me niet voorstellen dat ik er problemen mee krijg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand ervaringen met fotograferen van minderjarigen? Morgen is er een presentatie van een modeklasje en ik ben één van de fotografen die dat vast gaan leggen.
Nou wil ik niet meteen met een toestemmingsverklaring daar gaan zwaaien, maar ik wil ook niet een misverstand krijgen.
Polotoernooi <=> naaktfoto's... die link snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij de sportvereniging maak ik gewoon foto's. Gaat allemaal in goed vertrouwen en ik kan me niet voorstellen dat ik er problemen mee krijg.
Toestemming heb je toch alleen nodig bij (deels) naakt onder de 18? Of bij elke vorm van shoots? Bij een shoot van meneer broeksma tijdens een polotoernooi moesten alleen de mensen van <18 een ouderverklaring moesten voor de naaktfoto's, maar wel gekleed op de foto mochten.
Ik ook niet. We stonden in de kantine en we misten een aantal van onze spelers. Na een zoektocht kwamen we ze in de kelder van het zwembad tegen waar ze door Ewoud Broeksma op de foto gezet werden. Vriend van me stond in een nogale gaye pose in zijn speedo op de foto. Vond zijn vriendin niet leuk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Polotoernooi <=> naaktfoto's... die link snap ik niet helemaal.
Ahh ja,... je weet dan gelijk of ze links- of rechtsdragend zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. We stonden in de kantine en we misten een aantal van onze spelers. Na een zoektocht kwamen we ze in de kelder van het zwembad tegen waar ze door Ewoud Broeksma op de foto gezet werden. Vriend van me stond in een nogale gaye pose in zijn speedo op de foto. Vond zijn vriendin niet leuk.
Wat helemaal mooi was, was toen ze er een half jaar later, op een verjaardag, achter kwam dat die foto op hyves stond
Dat weet ik van iedereen uit mijn team wel, we douchen gewoon gezamenlijk. Toppunt was nog wel dat 1 van mijn vrienden met een pan water stond en aan het sprenkelen was, terwijl er een andere jongen stond te poseren en de fotograaf zei: "Hou dit vast, dit is echt geil"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh ja,... je weet dan gelijk of ze links- of rechtsdragend zijn.
Ik zie het al voor me... Kom je de kleedkamer in: "Zeg eens jongeman, heb je zin in een shoot? Ik heb wat lampen staan in de kelder..."
Check: Okee NSFW
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat weet ik van iedereen uit mijn team wel, we douchen gewoon gezamenlijk. Toppunt was nog wel dat 1 van mijn vrienden met een pan water stond en aan het sprenkelen was, terwijl er een andere jongen stond te poseren en de fotograaf zei: "Hou dit vast, dit is echt geil"
Dank jequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Puala het volgende:
Die fotograaf heeft wel leuk materiaal op zijn site staan Kano![]()
Kalenders weet ik niet, wel op die site.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah ja,... zodra er flesjes conditioner open gaan wordt het een andere shootEn wanneer zijn de Nobele gluteï te bewonderen op de kalenders?
Uiteraard. Even kijken wat voor vlees Oognip en ik de 26e in de kuip hebben hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dank jeZit je lekker te soppen op mijn goddelijke lichaam?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard. Even kijken wat voor vlees Oognip en ik de 26e in de kuip hebben he
Goeie iddquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:05 schreef freud het volgende:
Alle foto's met minderjarigen moeten met verklaring en begeleiding. Er hoeft er maar eentje onstabiel tussen te zitten. Zou het aan de club vragen waar je fotografeert dat zij je toestemming geven. Het is dan hun verantwoording om het te communiceren met de ouders.
Leuke actie, alleen zonder lens. Een pancake erbij maakt het weer net even wat minder.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mooie aanbieding wellicht:
GF3 + Lightroom 4 voor ¤99
http://www.fotobooms.nl/d(...).v.-%80-129%2C-.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |