Geen zin.quote:
Ik heb geen bruiloft te fotograferen binnenkort. Daar ben ik een beetje moe vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eurosonicnoorderslag volgende week, ben er nu al moe van.
Gisteren ja, tnx. Ik heb al gewaarschuwd dat Araki gestoorde platen schiet.quote:
ff googlen leert dat dat inderdaad zo is jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gisteren ja, tnx. Ik heb al gewaarschuwd dat Araki gestoorde platen schiet.
Nah, wel het mijnequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ff googlen leert dat dat inderdaad zo is jaNiet echt mijn ding.
Je kan ook zelf een (Aziatische) vriendin zoekenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
Dan ga ik het werk van Doodkapje wat beter in de gaten houden
Er is maar 1 aziatische dame die mij gecomplimtenteerd heeft met mijn fotografieskills en ook nog eens lief lachde, en het nog meende ook. De vriendin van Doodkapje heeft mijn hart gestolenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een (Aziatische) vriendin zoeken![]()
![]()
Kinderkampleider, welke dame laat daar geen slakkenspoor van achter?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is maar 1 aziatische dame die mij gecomplimtenteerd heeft met mijn fotografieskills en ook nog eens lief lachde, en het nog meende ook. De vriendin van Doodkapje heeft mijn hart gestolen
Je bent toch niet gebonden aan de DNS van Ziggo? 8.8.8.8 en 208.67.222.222 doen het evengoed... [/nerd]quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ha, hier in Utrecht heb ik kabel. Zat niet te wachten op ADSL.
Ik kon kiezen uit... Ziggo, Ziggo, ennnn *drums* Ziggo. Drama, DNS ligt er de helft van de tijd uit (als je geluk hebt, als je pech hebt doet niks 't), 30% van de tijd retetraag en je betaalt er de hoofdprijs voor.
Dan doet m'n smartTV het niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je bent toch niet gebonden aan de DNS van Ziggo? 8.8.8.8 en 208.67.222.222 doen het evengoed... [/nerd]
Middagquote:
Mja, dubbele kosten is een beetje zonde.quote:
Monopolie ahoy! Ik heb op mijn router destijds gewoon keihard het IP van een externe DNS als secundary ingevoerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ha, hier in Utrecht heb ik kabel. Zat niet te wachten op ADSL.
Ik kon kiezen uit... Ziggo, Ziggo, ennnn *drums* Ziggo. Drama, DNS ligt er de helft van de tijd uit (als je geluk hebt, als je pech hebt doet niks 't), 30% van de tijd retetraag en je betaalt er de hoofdprijs voor.
Tweakers pricewatchquote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waarom niet he...
Is er eigenlijk een site waar je dat soort dingen kunt vergelijken?
Ben nog niet een internationale site tegenkomen die van alle landen de prijs in euro's weergeeft en waar je het voordeligste uit bentquote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh, het kon zijn dat er een internationale vergelijker was
mja, garantie gaat dan bijna zeker een issue worden vrees ik, tenzij het een canon europe dealer is. Meestal zijn de goekopere winkels dat helaas niet. Zou dat eerst even checken voordat je met een nieuwe cam zonder garantie zit.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef Suncatcher het volgende:
Even een vraagje tussendoor, aangezien ik hiervoor niet een nieuwe topic aan wil maken![]()
Van de zomer ga ik op vakantie in Zwitserland. Tegelijkertijd ben ik ook geïnteresseerd in de 5d mark III. Nu zit ik erover te denken om 'm in Zwitserland te kopen, aangezien het een paar honderd euro scheelt. In Nederland kost ie namelijk momenteel zo'n 2750 euro. In Zwitserland 2380 euro. Verstandig om het daar te halen?
Huh, meestal is alles duurder in Zwitsersland?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef Suncatcher het volgende:
Even een vraagje tussendoor, aangezien ik hiervoor niet een nieuwe topic aan wil maken![]()
Van de zomer ga ik op vakantie in Zwitserland. Tegelijkertijd ben ik ook geïnteresseerd in de 5d mark III. Nu zit ik erover te denken om 'm in Zwitserland te kopen, aangezien het een paar honderd euro scheelt. In Nederland kost ie namelijk momenteel zo'n 2750 euro. In Zwitserland 2380 euro. Verstandig om het daar te halen?
Prijzen komen dan bijna altijd voordeliger uit in het buitenland. Zeker de landen buiten Europa.Echter moet er dan ook gekeken worden naar de douane belasting en import belasting. En die zijn weer per land anders.. Ga dat maar eens up to date en correct houden zodat je een echte vergelijking krijgtquote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh, het kon zijn dat er een internationale vergelijker was
Daar stond ik dus ook van te kijk. Vrienden die daar wonen zitten altijd te klagen dat alles zo duur is, maar camera's en objectieven zijn er spotgoedkoop. Neem nu de EF 70-200 II bijvoorbeeld. In nederland kost ie bijna 2000 euro. Daar betaal je er 1700 voor. Gewoon de prijs in CHF * 0,8 en je hebt de prijs in euro's.quote:Op maandag 7 januari 2013 06:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, meestal is alles duurder in Zwitsersland?
Dat is dus de vraag. Op vele websites daar zie ik 1yr warranty, maar zover ik weet levert canon een fabrieksgarantie van 2 jaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef freud het volgende:
[..]
mja, garantie gaat dan bijna zeker een issue worden vrees ik, tenzij het een canon europe dealer is. Meestal zijn de goekopere winkels dat helaas niet. Zou dat eerst even checken voordat je met een nieuwe cam zonder garantie zit.
Waar s daar? Online zie ik daar weinig van terug komen...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Daar stond ik dus ook van te kijk. Vrienden die daar wonen zitten altijd te klagen dat alles zo duur is, maar camera's en objectieven zijn er spotgoedkoop. Neem nu de EF 70-200 II bijvoorbeeld. In nederland kost ie bijna 2000 euro. Daar betaal je er 1700 voor. Gewoon de prijs in CHF * 0,8 en je hebt de prijs in euro's.
Bel anders gewoon canon support opquote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag. Op vele websites daar zie ik 1yr warranty, maar zover ik weet levert canon een fabrieksgarantie van 2 jaar?
Toch moet ik er goed over nadenken. Ik betaal liever 300 euro meer met de zekerheid dat ik geen gezeik krijg mocht ie stuk gaan dan dat ik het el-cheapo over de grens ga halen. Ben al enkele refurbished modellen tegengekomen, je zou diegene maar zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |