Rare uitspraak ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:16 schreef iFok. het volgende:
wat zien ze in haar?Ik vind het maar saai.
ik vind haar Engels best redelijkquote:
jij vind iedereen goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind haar Engels best redelijk
echt nietquote:
ja goeie vraagquote:
on our wayquote:
Ik kom niet verder dan father I'd like to fuck of dad I'd like to fuckquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan father I'd like to fuck of dad I'd like to fuck.
Klinkt beide viesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan father I'd like to fuck of dad I'd like to fuck.
je weet dat roos echt naast me op de bank zit he?quote:
Ja weet ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
je weet dat roos echt naast me op de bank zit he?
omdat TVquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
waarom dragen die kinderen nu al make up?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik word er helemaal soft vanzo schattig.
wil je er niet zo doorheen typen, hoor er niks vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Ze praten er meer doorheen dan dat we muziek horen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:22 schreef franklop het volgende:
[..]
wil je er niet zo doorheen typen, hoor er niks van
wie? marco?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:22 schreef Lutte het volgende:
Deze man is een filf dilf en nog lekker ook.
heb jij ?quote:
leuk tochquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ik heb net een BIC-pen in mijn oor gestoken om het vuur te doven
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
elke keer als ik drukken hoor moet ik aan poepen denken.. en ga ik lachen als een idioot
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
elke keer als ik drukken hoor moet ik aan poepen denken.. en ga ik lachen als een idioot
Da's wel heel flauwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
Ja bij die kinderen is hij echt leuk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, Marco kan het wel he, die zit daar echt als vadertje![]()
ditquote:
geilquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
'tietjes' in een kinderprogramma?
Iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
'tietjes' in een kinderprogramma?
karij? Arijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze wilden mijn naam maar schreven een letter te veel
ze heeft een shirtje van mexx aanquote:
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:27:47O papa is plastic chirurg wedde daar word voor gedruk! Ma als papa op de vuilens wagen zit vraag ik me het nog af ff kijke of gelijk heb!! reageer retweet
en de hele dag in de PC Hooftstraat winkelt met de creditcard van haar manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Die vrouw is echt zo'n iemand die in een witte mercedes met zonnebril en dergelijke rondrijdt
Dus datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:27:47O papa is plastic chirurg wedde daar word voor gedruk! Ma als papa op de vuilens wagen zit vraag ik me het nog af ff kijke of gelijk heb!! reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
toch nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze mogen blijkbaar omdraaien van ome Marcowwwwww
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:29:451 noot gezongen tada!!! Ik moet de plek v jomanda in nemen en ik koop morgen gelijk een glazen bol ik ben echt goed!! reageer retweet
Papa maakt het wel heelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vind haar neus niet mooite puntig
maakt pa wel mooier in een jaar of 3quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:
Papa lost dat wel opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeee Evers !!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Wel respect voor die band die al die nummers moet kunnen spelen
quote:
Ja, de enige jongen tot nu toe was die Jurre?quote:
maar is stiekem twee keer zo oudquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef 7nightwing7 het volgende:
Papa lijkt op een jonge versie van Andre Rieu.
En dat was een halve jongenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de enige jongen tot nu toe was die Jurre?
Ja alleen die. Jongens durven zeker niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de enige jongen tot nu toe was die Jurre?
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:32:02Ik zeg niet dat dit meisje niet kan zingen maar de kinderen met rijke ouders hebbe veel meer zang ervaring door zangles enz! reageer retweet
Al neem ik 10000 zanglessen dan NOG kan ik niet zingenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:32:02Ik zeg niet dat dit meisje niet kan zingen maar de kinderen met rijke ouders hebbe veel meer zang ervaring door zangles enz! reageer retweet
Iedereen kan zingen, alleen de kwaliteit verschiltquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Al neem ik 10000 zanglessen dan NOG kan ik niet zingen
een eerste ronde kom ik nog wel door, mits de jury een beetje gevoel voor humor heeft, maar dat trucje lukt me maar bij 1 liedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Al neem ik 10000 zanglessen dan NOG kan ik niet zingen
OK, dan nog kan ik niet GOED zingenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen kan zingen, alleen de kwaliteit verschilt
Jodelen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een eerste ronde kom ik nog wel door, mits de jury een beetje gevoel voor humor heeft, maar dat trucje lukt me maar bij 1 lied
Ik KAN niet eens fluitenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
ik ben zo toondoof dat ik nog niet eens een liedje kan fluiten zonder dat het vals klinkt..
Heej wat is er mis met 50+quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd bijzonder knappe mensen in datingsite reclames, en als ik dan ergens op een datingsite zit word ik alleen aangesproken door oude mannen van 50+
.
ik heb een groot bereik, maar heb veel te weinig controle, dus een beetje bas en falsetto in 1 liedje proppen en ik ben door, bij een tweede lied val ik door de mandquote:
An sich niks, maar als ze alleen met me naar bed willen een stuk meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Zelfs dat soort mannen krijg ik niet eens achter me aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
An sich niks, maar als ze alleen met me naar bed willen een stuk meer.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik KAN niet eens fluitenVan de week bij Top2000 probeerde ik nog mee te fluiten met een liedje, ik weet niet meer welke, maar dat was geen succes.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik zing de sterren van de hemel.Mijn douche stopt altijd met water geven als ik begin te zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is best jammer, want gitaarspelen lijkt me zo tof om te kunnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
ik heb gitaar lessen gehad. halverwege een liedje dat ik geleerd had checkte de gitaarleraar de snaren omdat het vals klonk.. gitaar was prima afgesteld, ik speelde zo vals
Bij jou ook al ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn douche stopt altijd met water geven als ik begin te zingen
En toch kijk je een programma als dit?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
ik ben zo toondoof dat ik nog niet eens een liedje kan fluiten zonder dat het vals klinkt..
hij danst, je hebt gelijkquote:
Ja ik vind hem ook wel lief.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel een sympathiek joch.
Jij denkt meet dat ie bottom is?quote:
ik vind hem wel sympathiekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen houden wel van mannen met een zachte kant
Dus datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
Waarom draaien ze niet? Eerste die een beetje kan zingen.
Michaela heeft nog niet getweetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef iBenny het volgende:
En hier wordt niet meteen voor gedrukt?
Beetje spannend houden (hoop ik).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
Omdat 'ie zong alsof hij de intercity van twee uur geleden moest hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:46:55Zijn stem lijk op Justin bieber!!! Hahaha of ben ik nu doof!!!mijn dochter kijk me boos aan hahahaha reageer retweet
Geen rijke ouders hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef iBenny het volgende:
En hier wordt niet meteen voor gedrukt?
Dat wilde ik net zeggen, het begon goed, maar werd steeds slechter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef tralalala het volgende:
Het wordt wel wat minder per seconde...
Dit. Michella heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel aardig. En zeker in de jongensschaarste.
eensch, affikken is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het echt ontstellend hoe jullie hier over sommige kinderen praten. Wat is de lol van op internet kinderen afkraken?![]()
Ik kan echt een heel end mee in lekker zeiken op BN'ers of arrogante Voice-kandidaten etc. Maar een stel kinderen affikken op uiterlijkheden... Ik snap werkelijk niet waar daarin de lol schuilt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Lutte het volgende:
Draai dan achterlijke galbakken, ik heb m niet voor de kat z'n kut geadopteerd.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het echt ontstellend hoe jullie hier over sommige kinderen praten. Wat is de lol van op internet kinderen afkraken?![]()
Ik kan echt een heel end mee in lekker zeiken op BN'ers of arrogante Voice-kandidaten etc. Maar een stel kinderen affikken op uiterlijkheden... Ik snap werkelijk niet waar daarin de lol schuilt.
Wat Marco zei dus: even wachten en met The Voice meedoen, voor volwassenen dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik vond Xavier wel echt mooi zingen, ik hoop dat hij later nog eens wat van zichzelf laat horen.
Ze vonden hem te goed voor Kids.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Meedoen bij de volwassen voice ook
ik hoop dat hij zangles gaat krijgen om zijn ademhaling onder controle te krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik vond Xavier wel echt mooi zingen, ik hoop dat hij later nog eens wat van zichzelf laat horen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |