hij danst, je hebt gelijkquote:
Ja ik vind hem ook wel lief.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel een sympathiek joch.
Jij denkt meet dat ie bottom is?quote:
ik vind hem wel sympathiekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen houden wel van mannen met een zachte kant
Dus datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
Waarom draaien ze niet? Eerste die een beetje kan zingen.
Michaela heeft nog niet getweetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef iBenny het volgende:
En hier wordt niet meteen voor gedrukt?
Beetje spannend houden (hoop ik).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
Omdat 'ie zong alsof hij de intercity van twee uur geleden moest hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:46:55Zijn stem lijk op Justin bieber!!! Hahaha of ben ik nu doof!!!mijn dochter kijk me boos aan hahahaha reageer retweet
Geen rijke ouders hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:46 schreef iBenny het volgende:
En hier wordt niet meteen voor gedrukt?
Dat wilde ik net zeggen, het begon goed, maar werd steeds slechter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef tralalala het volgende:
Het wordt wel wat minder per seconde...
Dit. Michella heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel aardig. En zeker in de jongensschaarste.
eensch, affikken is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het echt ontstellend hoe jullie hier over sommige kinderen praten. Wat is de lol van op internet kinderen afkraken?![]()
Ik kan echt een heel end mee in lekker zeiken op BN'ers of arrogante Voice-kandidaten etc. Maar een stel kinderen affikken op uiterlijkheden... Ik snap werkelijk niet waar daarin de lol schuilt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Lutte het volgende:
Draai dan achterlijke galbakken, ik heb m niet voor de kat z'n kut geadopteerd.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het echt ontstellend hoe jullie hier over sommige kinderen praten. Wat is de lol van op internet kinderen afkraken?![]()
Ik kan echt een heel end mee in lekker zeiken op BN'ers of arrogante Voice-kandidaten etc. Maar een stel kinderen affikken op uiterlijkheden... Ik snap werkelijk niet waar daarin de lol schuilt.
Wat Marco zei dus: even wachten en met The Voice meedoen, voor volwassenen dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik vond Xavier wel echt mooi zingen, ik hoop dat hij later nog eens wat van zichzelf laat horen.
Ze vonden hem te goed voor Kids.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Meedoen bij de volwassen voice ook
ik hoop dat hij zangles gaat krijgen om zijn ademhaling onder controle te krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik vond Xavier wel echt mooi zingen, ik hoop dat hij later nog eens wat van zichzelf laat horen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |