Dat zegt Benthe...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ze had ze dus echt NOOIT gezien en blijkbaar werden die verwachtingen wel geschept.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat zei je eerst nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen liedje voor een klein joch om te zingen?
Hij had Op een onbewoond eiheiheiland moeten doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen liedje voor een klein joch om te zingen?
Geen probleem, graag gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk hoopte ik dat je dat zou zeggen...
EN ik vond het ook een rotnummer hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dat zei je eerst niet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Lutte het volgende:
Jurre mag van m'n Chinese adoptiekindjes namen shortlist
Van mijn part ja! Gewoon een leuk lied geschikt voor een kind. Ze zingen allemaal grotemensenliedjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had Op een onbewoond eiheiheiland moeten doen?
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
EN ik vond het ook een rotnummer hoorMaar ZEKER voor zo een joch.
ja inderdaad wat is datquote:
quote:
Je bent te traag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Lutte het volgende:
Jurre mag van m'n Chinese adoptiekindjes namen shortlist
Zou ik hem lekker in m'n oor proppenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oortje om te luisteren naar de kandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |