Thanks, mocht dat niet gebeurt zijn, dan ben je me een kratje bier schuldig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent compleet af van het 'overige' ja
God meid, kan ik eindelijk weer slapen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben hier een weekje geleden om hulp komen vragen omdat m'n e-mail niet meer in Mail binnenkwam na een upgrade naar Mountain Lion. Aan m'n instellingen was niks meer gewijzigd, maar het werkte niet meer. Verzenden lukte wel, maar ontvangen niet.
Inmiddels is het opgelost. M'n hostingbedrijf stelde een andere inkomende mailserver voor, en nu werkt alles weer naar behoren.
Opgelost
Nou hè! Het is watquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
God meid, kan ik eindelijk weer slapen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Nope. LR RAW bewerken, PS afmaken met filters o.a.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:12 schreef Junkie het volgende:
[..]Wel vaag allemaal.
Fotografen hier?
Gebruiken jullie nog iets anders dan Adobe Photoshop / Lightroom voor het bewerken van RAW?
Ik fotografeer wel, maar meer dan iphoto gebruik ik niet, ook vooral om te organiseren. Voorheen gebruikte ik aperture, maar ben nu naar iphoto gegaan omdat ik in aperture ook niet meer deed dan organiserenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:12 schreef Junkie het volgende:
[..]Wel vaag allemaal.
Fotografen hier?
Gebruiken jullie nog iets anders dan Adobe Photoshop / Lightroom voor het bewerken van RAW?
That model doesn't exist yet?quote:
Hequote:
Hardlopers unitequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:05 schreef Saninl het volgende:
[..]
He
Ik zie nu pas, ofja, pas bewust dat jullie ook van LIF hardlopen zijn. haha! (als in; regelmatige posters)
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:05 schreef Saninl het volgende:
[..]
He
Ik zie nu pas, ofja, pas bewust dat jullie ook van LIF hardlopen zijn. haha! (als in; regelmatige posters)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |