quote:Actrice Halina Reijn wil een vrouw bevruchten
Laatste update: 13 september 2011 13:45 info
AMSTERDAM - Halina Reijn voelt de behoefte een vrouw te bevruchten. Probleem is, volgens de 35-actrice zelf, dat ze niet lesbisch is.
Foto: ANP
"Ik ben iemand met een heftige carrière die dezelfde behoeftes heeft als een man in die situatie", legt Reijn, die sinds kort weer vrijgezel is, uit in een interview met het AD.
"Ik wil een vrouw bevruchten, een vriendin hebben die gewoon leuk parttime werk doet zoals iedere Hollandse dame. Iemand die niet aan de top wil staan, het huishouden verzorgt en vervolgens mijn kind baart voor wie ik geld verdien", schetst Reijn. "Maar dat kan niet. Want ik ben niet lesbisch."
Omdat Reijn niet wil kiezen tussen moeder worden en haar carrière, overweegt ze een aantal eicellen in te laten vriezen. "Geen kind hebben is een taboe, vooral wanneer je een vrouw aan de top bent. Dan zien ze je als een ambitieuze kille bitch, dat is toch belachelijk? Alleen al om die reden word ik opstandig en zou ik bijna zeggen: nee voor mij geen kinderen. Maar zo werkt dat niet."
Einde
Reijn en theatertechnicus Karl Klomp maakten onlangs na twee jaar een einde aan hun relatie. "We hebben gevochten om onze relatie goed te houden, maar faalden", blikt de actrice terug.
"Dan moet je niet denken: wie ben ik op mijn 35e zonder man? Of: ik wil niet als een Bridget Jones ijs etend alleen op de bank zitten. Maar jezelf en hem een lijdensweg besparen."
Reijn voelt zich tot haar eigen verbazing prima na de breuk. "Het gekke is: toch voel ik me goed. Bevrijd. Ik vier het leven. Soms schiet ik echt vol van geluk: ik kan doen wat ik wil. En ik voel me zelfverzekerd. Dat heeft met mijn leeftijd en ervaring te maken."
Veerboot, kan dit ook even op je blog komen? Het artikel is wel een jaar oud, maar ik weet bijna zeker dat de lezers nauwelijks kunnen wachten het te lezen.quote:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)penrotsprobleem.htmlquote:
Die onderste fotoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.wtf.nl/spotlig(...)penrotsprobleem.html
En dan ook nog eens naakt te bewonderen. Wat een moordvrouw
Een naakte anorexiapatiënte?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die onderste foto
ik ga zo slapen maar ik weet al wat er door mijn dromen zal spoken
Zo lagen ze er tijdens de bevrijding van Auschwitz ook bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die onderste foto
ik ga zo slapen maar ik weet al wat er door mijn dromen zal spoken
De uitzending met Andy was echt een flater.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de kameel van andy vd meijde
Ik hoop weer op een paar epische uitzendingen met mensen als Hans v. Breukelen a.k.a. de dorpspastoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik hoop op meer Schelvis in het nieuwe jaar. Ik kan me maar één uitzending met hem dit seizoen herinneren.
Kleine kans.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop weer op een paar epische uitzendingen met mensen als Hans v. Breukelen a.k.a. de dorpspastoor.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aangezien het topic in B&H gesloten is, dan maar hier:
tease
[ [url=http://img3.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.spitsnieuws.nl%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fimagecache%2Farticle_image_node_slideshow%2Fhalinadun02_gr.jpg&key=46485bfb363b79bc7ad9ca67cc1f1b7dd4dd166f&method=fit&size=960x960]afbeelding[/url] ]
come-hither look
[ afbeelding ]
stripped (met kopjes thee)
[ afbeelding ]
Voor meer fapmateriaal check het meesterwerk van Veerboot.
B&H / Halina Reijn
Oh de pijpbek wordt weer helemaal op de kaart gezet hoor ik wel weer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat is toch geen lekker wijf man, die Halina Reijn. Met haar pijpbek.
quote:Thema: Media
- Frank volgt de voetbalmedia man van dit moment: Wilfred Genee.
- Erik Dijkstra zoekt uit waarom televisiezender Sport7 mislukte.
En verder in de uitzending
De mannen gaan darten met Raymond van Barneveld. Schaatscommentator Martin Hersman zit in de verhoorkamer
Dat wil ik zien, hoe kon deze succescombinatie nou mislukken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh de pijpbek wordt weer helemaal op de kaart gezet hoor ik wel weer.
De kutscheet moet ook weer op de kaart gezet worden. Gewoon zo'n spontane hard keetscheet.
En vanavond in Bureau Sport:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Wilfriet Gejenee over dat kansloze Sport7.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fd/quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Is die legendarisch sneeuwuitzending nog te zien?
Dat Johan het presenteerde en Wilfred via een beeldscherm de presentatie vervolgde?
Gijp die te laat kwam etc. etc.
Hier in de provincie masturberen we. Want er valt niet veel te beleven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan we vanavond doen zonder VI?
Niet de lampenkappen van het plafond afneuken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hier in de provincie masturberen we. Want er valt niet veel te beleven.
Dat doen die snelle jongens uit de Randstad. Hier in de provincie hebben we niet de flair, de vetkuiven en de opgevoerde Tomos-brommers.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet de lampenkappen van het plafond afneuken?
In de Randstad zoeken ze gewoon een paaldansvereniging vlakbij het Kurhaus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat doen die snelle jongens uit de Randstad. Hier in de provincie hebben we niet de flair, de vetkuiven en de opgevoerde Tomos-brommers.
Schitterend! Bedankt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:47 schreef Heufd het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fd/Spotten met alle tv-wetten.
Bedoel jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef elby1988 het volgende:
Weet iemand die site waarop alle RTL gemist afleveringen gewoon zo te downloaden zijn? Volgens mij korte link, maar kan hem even niet vinden na formateren van computer ;-)
Uiteraard! Dank, zet hem weer bij de bookmarks..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je
http://rtl.ksya.net/
Iedere keer als je een wijf kunt neuken en je doet het niet ben je een klootzak!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet de lampenkappen van het plafond afneuken?
Dus als je Halina zou kunnen pakken...?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iedere keer als je een wijf kunt neuken en je doet het niet ben je een klootzak!
Dan doe ik het op zijn hondjes, omdat ik er zo leuk bij kan blaffen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als je Halina zou kunnen pakken...?
Dit vind ik echt not dunquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrees dat meneer Kindjes nu is afgehaakt.
Ik heb er schijt aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrees dat meneer Kindjes nu is afgehaakt.
Laat die maar stoppen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Laat mij ook maar wat bijdragen aan de discussie.
Heerenveen heeft een groot probleem!
Private-kanaaltje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan we vanavond doen zonder VI?
OLIVER!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:18 schreef Oliver23 het volgende:
Goedemiddag, gewaardeerde VI Hooligans
Dat heeft in alle kranten gestaan!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het hield me van de straat. Ik denk dat ik nu oude artikelen over Halina Reijn ga lezen, echt verdomd interessant.
[..]
[..]
Veerboot, kan dit ook even op je blog komen? Het artikel is wel een jaar oud, maar ik weet bijna zeker dat de lezers nauwelijks kunnen wachten het te lezen.
Sommige themaatjes kan je hergebruiken voor je collumnpje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:02 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan!
Die vent die je via Twitter had aangekocht heeft nog nooit zulke mooie scoops voor je geregeld!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:02 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan!
Do-re-mi-fa-sol, alweer een kutcolumnpje vol?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige themaatjes kan je hergebruiken voor je collumnpje.
Touché.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vent die je via Twitter had aangekocht heeft nog nooit zulke mooie scoops voor je geregeld!
Een vis! Je weet toch wel wat een vis is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Een vis! Je weet toch wel wat een vis is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Die is zoooo slecht!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
In plaats van VI is er vanavond Ghostbusters 2.
Voor de liefhebber.
Vaderschap = Geweldig, Ouwe Reusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
OLIVER!![]()
Hoe is het om vader te zijn ouwe reus? Poep luiers verschonen niets mis mee man. Dat is toch klasse man.
ga er nou voor zitten om 20.30 met je broekje uit!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is een onwaarheid, daar houden we niet van.
21 januari pas. Dat is toevallig mijn verjaardag, maar dat geheel terzijde.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
21 januari pas. Dat is toevallig mijn verjaardag, maar dat geheel terzijde.
En onder die mantel draagt hij niets!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:15 schreef BobW het volgende:
Derksen geniet ervan als zijn stoel omhoog gepompt wordt door Wieke.
Dat jij 21 januari jarig bent vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
21 januari pas. Dat is toevallig mijn verjaardag, maar dat geheel terzijde.
Zit niet zo te zeiken man..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef satecl het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het fragment dat de witte interessant aan t doen is tegen die andere witte?
He je benter he witte. ik kom je halen witte. JE bent erbij he witte!!
Klasse Oliver!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef Oliver23 het volgende:
Voor de mensen die Bureau Sport hebben gemist
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xwgzyv]afbeelding ]
Bureau Sport - Evenblij met ...
... Wilfred Genee[/url]
Ik vond Berdine ook een leuk meisje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry voor de Escha fans, maar Wiek is mijn favorite VI chick.
Jij hebt ook echt elk fragment hé?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef Oliver23 het volgende:
Voor de mensen die Bureau Sport hebben gemist
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xwgzyv]afbeelding ]
Bureau Sport - Evenblij met ...
... Wilfred Genee[/url]
Ik zit even te kijken onder de U van Uit elkaar getrokkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
JIJ GAAT GODVERDOMME NIET WEER OVER HANS ZIJN ZUS BEGINNEN!!!
Iedereen heeft z'n favoriet, dan kunnen we het mooi verdelen. Ik moest eerst wat wennen aan dat Noord-Hollandse accent van haar maar inmiddels vind ik het een toppertje. Alleen wil ze nooit bij ome Johan op schoot zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Klasse Oliver!
[..]
Ik vond Berdine ook een leuk meisje.
Ik heb zin om je een pofferd op je neus te geven, paardenlul! Opgenaaide zandhaas!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken onder de U van Uit elkaar getrokken
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou Oliver daar een filmpje van hebben?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat RTL plannen heeft voor een programma waarin Johan Derksen zelf mensen gaat interviewen. Misschien een beetje zoals die show met Kokkelmeijer of met Rick Nieman, maar dan beter. Er is al een pilot opgenomen.
Oliver heeft een hele redactie, maar ik in mijn eentje kan ook achter nieuws feitjes komen hoor! Maar mijn bronnen krijg je niet, dat ga ik uitgeven in een boek (uitgeverij de Buitenspelers)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou Oliver daar een filmpje van hebben?
Buitenspelers - insiderinformaten, een ware woordtechnicus onze johannes_vermeerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oliver heeft een hele redactie, maar ik in mijn eentje kan ook achter nieuws feitjes komen hoor! Maar mijn bronnen krijg je niet, dat ga ik uitgeven in een boek (uitgeverij de Buitenspelers)
Dit heb ik 3 topics geleden al aan de mensen verteld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt trouwens dat RTL plannen heeft voor een programma waarin Johan Derksen zelf mensen gaat interviewen. Misschien een beetje zoals die show met Kokkelmeijer of met Rick Nieman, maar dan beter. Er is al een pilot opgenomen.
Kunnen wij dit de coup van Johannes_Vermeer noemen die probeert Oliver buitenspel te zetten?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onthoud maar: het laatste VI nieuws krijg je van mij. Negeer sigaarblog.com maar.
Nee nee nee nee *schudt met opgeheven vingertje*quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit heb ik 3 topics geleden al aan de mensen verteld.
Ik verwees gewoon naar dit filmpje, de intelligente users hadden dat door.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:08 schreef Lunice het volgende:
[..]
Kunnen wij dit de coup van Johannes_Vermeer noemen die probeert Oliver buitenspel te zetten?
Helaas Rensie, de VARA blijkt de nieuwe RTL te zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt elk fragment hé?![]()
Kon je dit niet via YouTube doen trouwens? Kon je het ook nog op de SigaarSnor zetten, weet niet of hier copyright opzit.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bovendien was het een coup op Veerboot die merkt het toch niet [ afbeelding ]
Pelle speelt volgend seizoen bij R. Madrid, ik geef het je op een briefje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:16 schreef Grifte het volgende:
Gijpie kan de volgende jaren elke maandag weer 'Pellè' roepen bij het Gillette-onderdeel
En ik op het moment dat wilfred straks in VI nog eens rustig gat veretellen dat Johan het zo leuk vindt als die stoel .....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:43 schreef Lunice het volgende:
Ik verheug me wel op dat interview programma van Derksen.
Dat is ook maar omdat ze geen andere interviewer konden vinden want de heer Derksen heeft helemaal geen ambities in het tv-wereldje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:43 schreef Lunice het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is ook maar omdat ze geen andere interviewer konden vinden want de heer Derksen heeft helemaal geen ambities in het tv-wereldje.
Hopelijk is Louis ook een keer te gast.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:43 schreef Lunice het volgende:
Hmm, ik meen te herinneren dat Johan wel eens geroepen heeft dat er presentatoren genoeg zijn, maar mensen met een mening daarentegen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is ook maar omdat ze geen andere interviewer konden vinden want de heer Derksen heeft helemaal geen ambities in het tv-wereldje.
Voor de geïnteresseerden: Je hoort Aad300 zeggen tegen The Boss: Heb je onder de 17 nog gekeken met Musonda?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:01 schreef satecl het volgende:
Grote klasse witte!
http://www.dailymotion.co(...)_algo=2#.UOf4jo78svI
Maar daarom zit Derksen er vier keer per week op HA HA HA.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een interviewer met een mening? Zo eentje die hele lange vragen stelt en dan ook het liefst meteen het antwoord geeft? Waarbij een geïnterviewde slechts een figurant is?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, ik meen te herinneren dat Johan wel eens geroepen heeft dat er presentatoren genoeg zijn, maar mensen met een mening daarentegen...
Martquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een interviewer met een mening? Zo eentje die hele lange vragen stelt en dan ook het liefst meteen het antwoord geeft? Waarbij een geïnterviewde slechts een figurant is?
Zo'n interviewer, die kent u niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een interviewer met een mening? Zo eentje die hele lange vragen stelt en dan ook het liefst meteen het antwoord geeft? Waarbij een geïnterviewde slechts een figurant is?
Goede matties met Beenhakker. Verder vindt hij MvG gewoon een enge man dacht ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:27 schreef Pascalus het volgende:
Waarom heeft Johan eigenlijk een hekel aan Martin van Geel en zijn vrouw? Ik heb dat nooit begrepen.
de vrouw van Geel deed altijd pottenbakken en fietstochtjes organiseren voor de spelersvrouwen en dat not dunnquote:Op zondag 6 januari 2013 00:27 schreef Pascalus het volgende:
Waarom heeft Johan eigenlijk een hekel aan Martin van Geel en zijn vrouw? Ik heb dat nooit begrepen.
Of je presenteerde funniest home video'squote:Op zondag 6 januari 2013 01:31 schreef Ties02 het volgende:
Mooie filosofische TT, ik vraag het me soms oprecht af. Zonder VI was ik waarschijnlijk in de goot beland of had ik een gokverslaving gekregen, of impulsieve aankopen gedaan zoals een kameel.
Dat programma heet funny video's hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:45 schreef Lunice het volgende:
[..]
Of je presenteerde funniest home video's
Verslaafd aan de kinderdrugs waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:31 schreef Ties02 het volgende:
Mooie filosofische TT, ik vraag het me soms oprecht af. Zonder VI was ik waarschijnlijk in de goot beland of had ik een gokverslaving gekregen, of impulsieve aankopen gedaan zoals een kameel.
He ongenaaide zandhaas, ben je alweer terug in het Hoge Noorden?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verslaafd aan de kinderdrugs waarschijnlijk.
Ah joh, donderstraal toch eens een end op.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat programma heet funny video's hoor.
Ik ben juist weer terug voor een examenmaandje in het Lagere Zuiden.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
He ongenaaide zandhaas, ben je alweer terug in het Hoge Noorden?
(daar waar 's nachts alleen de brievenbus nog open is)
SBS heeft een hele spannende Hansie Hansie Bio op de site gezet:quote:Op zondag 6 januari 2013 02:04 schreef Lunice het volgende:
[..]
Ah joh, donderstraal toch eens een end op.
Zoals je ziet vergt SBS veel van Hansie, het presenteren van funny video's houdt hem duidelijk elke avond bezigquote:Hans Kraay jr.
Geboortedatum: 22 december 1960
Programma's: Lachen om Home Video's, Voetbal (Veronica)
Waar ben je geboren?
Utrecht
Welke opleiding(en) heb je gevolgd?
Moeder-HAVO en privé-opleiding journalistiek
Wat was je allereerste baan?
Profvoetballer bij AZ
Wat deed je voordat je bij SBS 6 kwam werken?
Profvoetballer, schrijven voor Panorama, zes jaar NOS Langs de Lijn. Veronica TV
Wat is je grootste succes tot nu toe/ waar ben je het meest trots op?
Ik ben het meest trots op mijn kinderen en dat ik dagelijks door de doelgroep van SBS (gewone mensen) op straat vrolijk wordt aangesproken.
Wat is je grootste ergernis?
Ik kan niet tegen afgunstige mensen.
Welke tv-programma’s kijk je zelf het liefst?
Ik kijk bijna nooit TV, want mijn SBS bazen weten me bijna elke avond bezig te houden. Jaaa, zo zijn ze bij SBS.
Voor wie heb je veel bewondering?
Voor ernstig zieke kinderen (waar ik regelmatig mee werk) die toch zo ongelooflijk positief in het leven staan.
Vertel eens iets wat nog niet veel mensen van je weten (maar wel mogen weten)!
Dat ik eigenlijk een hele rustige en ingetogen jongen ben, die dat lang heeft weten te verbergen.
Dit is een zaak voor Tom Knipping.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:09 schreef DrDentz het volgende:
Die geboortedatum klopt niet helemaal, of HansieHansie is in werkelijkheid ouder dan hij aan SBS heeft doorgegeven.
Hey wat grappig, dat heeft Derksen ook een keer gezegd.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
VROEGER WILDE ALLEEN GENEE AANDACHT HEBBEN, NU HEBBEN WE ER TWEE
Oh, dat was vast toevallig. Zoals je weet berust dit topic voor 99 procent op eigen inbreng.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey wat grappig, dat heeft Derksen ook een keer gezegd.
hehequote:Op zondag 6 januari 2013 02:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey wat grappig, dat heeft Derksen ook een keer gezegd.
Toen werd ons ingefluisterd dat we moesten roken in het topic, terwijl als ik nu een sigaartje op wil steken ik word besprongen door een brandweermod.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:54 schreef Ties02 het volgende:
We zijn dit begonnen als een journalistiek voetbalpraat topic.
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen werd ons ingefluisterd dat we moesten roken in het topic, terwijl als ik nu een sigaartje op wil steken ik word besprongen door een brandweermod.
Je vergeet 'om een stamkroeg sfeer te creeeren'quote:Op zondag 6 januari 2013 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen werd ons ingefluisterd dat we moesten roken in het topic, terwijl als ik nu een sigaartje op wil steken ik word besprongen door een brandweermod.
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen!quote:Op zondag 6 januari 2013 03:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vergeet 'om een stamkroeg sfeer te creeeren'
Nou dat zou heel verstandig zijn!quote:Op zondag 6 januari 2013 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen!
Dat is niet nodig. Ik ben Louis van Gaal niet die zelfs nog wil bepalen welke kleur onderbroek je 's ochtends aantrekt!quote:Op zondag 6 januari 2013 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen!
Hansie, een zeer populaire Brighton speler, werd in 2006 al dan niet belachelijk gemaakt, inclusief kekke retro foto's.quote:Hans Kraay is arguably the most popular foreign player in Albion's history, even though he only played 23 times for the club.
Labelled by the press as 'the dirtiest player in Europe' when Chris Cattlin signed him in 1983, Kraay soon endeared himself to the Goldstone faithful.
His boundless enthusiasm was a winner with the fans who particularly loved his pogo antics in front of opposition goalkeepers at corners.
Kraay was a regular in the side as Albion almost won promotion back to the First Division in 1984-85 but his reputation eventually caught up with him and he was released the following season after two red cards and countless bookings.
Gek genoeg staat dit in het topic getiteld 'Minst indrukwekkende ontmoetingen met beroemdheden'.quote:My parents next door neighbour in the 1980's ran a hotel in Hove. This was the hotel that was used by visiting football teams when they came to play Brighton and Hove Albion. He used to rent the house out to Brighton players, one of whom was a Dutchman called Hans Kraay (who now works in Dutch TV as an analyist). He would often come round for meals with us and we are proud of the fact that we introduced him to custard. He'd never had it before and thought it was delicious.
Ik ben nu langzamerhand zeer benieuwd naar dit legendarische gespring van hans.quote:I am very impressed with your introducing Hans Kraay to custard story so I'm afraid that it doesn't fit into this subject at all. Did you also suggest the hilarious jumping up and down in front of the keeper at corners to him? Oh dear, I may have just disclosed my footballing allegiance ...
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.northstandchat(...)907-Hans-photo-diary
Ik ben nu langzamerhand zeer benieuwd naar dit legendarische gespring van hans.
Vooral leuk inzicht hoe Engelsen denken dat Nederlanders in het Engels klinken. Eigenlijk moet ik lid worden van dat forum, wil die Elle Meike plaatjes wel eens in groter formaat zien.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:41 schreef Ties02 het volgende:
Formidabel staaltje onderzoeksjournalistiek. Ik gok dat Knipping & Van Durn snel contact opnemen met je johannes
Het is allemaal Maffia, dit is Blatter weerquote:Op zondag 6 januari 2013 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik een account aangemaakt, mag ik de plaatjes alsnog niet zien. Wat is dat voor een organisatie?
Dat is ons engelse accent klaarblijkelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 04:01 schreef Ties02 het volgende:
waarom praten ze zo ontzettend debiel met die 'h'
In dat geval kan Johan weer voor de doelpaal spelen, daar is hij geoefend in.quote:Op zondag 6 januari 2013 04:05 schreef Ties02 het volgende:
Mail er een keer over naar VI, ik geef je op een briefje (wat ik overigens niet in mijn binnenzak heb) dat Hans het dan voor gaat doen in de uitzending.
De spitsen daar zijn niet productief. Vandaar dat de op zijn pik getrapte Danny Koevermans ook zo'n succes was.quote:Op zondag 6 januari 2013 04:07 schreef Pascalus het volgende:
Hans schijnt ooit topscorer geweest te zijn van Canada, met 4 goals in 1 seizoen.
waren maar twee teams destijds met ijsberen en pinguinsquote:Op zondag 6 januari 2013 04:07 schreef Pascalus het volgende:
Hans schijnt ooit topscorer geweest te zijn van Canada, met 4 goals in 1 seizoen.
Het is onbegrijpelijk dat Piet Wildschut, alias Alaska Piet nooit in Canada heeft gespeeld.quote:Op zondag 6 januari 2013 04:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
waren maar twee teams destijds met ijsberen en pinguins
Nou, we lachen wat af hier.quote:Op zondag 6 januari 2013 04:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ons engelse accent klaarblijkelijk.
Dat doet die Nederlander in Austin Powers ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 04:01 schreef Ties02 het volgende:
waarom praten ze zo ontzettend debiel met die 'h'
Optie 1:quote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Evertjan het volgende:
wat moet ik morgen avond nou doen jongens? ik ga gewoon onrustig naar bed met het idee dat er morgen geen VI op tv is
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... je zou bijna vergeten dat Hansie zelf ook al 50+ is met zijn kleutergedrag
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... je zou bijna vergeten dat Hansie zelf ook al 50+ is met zijn kleutergedrag
Ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:12 schreef MaxC het volgende:
Kan je die .mp4 linkjes ook downloaden/bekijken in het buitenland? Verblijf het komende half jaar in Australië en wil natuurlijk geen topshow missen
Ja, dat kan, en zelfs rtlgemist werkt vanuit het buitenland (VI in elk geval, de rest heb ik zelf niet nodig gehad, behalve 1x Britt en Ymke toen René er te gast was, vreemd genoeg was dat programma wel afgeschermd).quote:Op maandag 7 januari 2013 01:12 schreef MaxC het volgende:
Kan je die .mp4 linkjes ook downloaden/bekijken in het buitenland? Verblijf het komende half jaar in Australië en wil natuurlijk geen topshow missen
Heerlijk man! Niks mis mee, lekker vaak broekje uit in down under!quote:
Sorry. Maar wat is het nou?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:38 schreef Ties02 het volgende:
is nog maar 30 keer gepost joh
EIKEL *pats*
Is dat serieus uitgezonden op TV? Ook het stuk dat die meiden gingen janken en René vervolgens maar naar huis ging?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
behalve 1x Britt en Ymke toen René er te gast was
De stukken dat het Ymke even te veel werd zijn er uit geknipt, vandaar dat het programma slechts een kwartiertje duurde ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is dat serieus uitgezonden op TV? Ook het stuk dat die meiden gingen janken en René vervolgens maar naar huis ging?
Voor mij ook, ik erger me altijd kapot aan dat quasi-intelligente gebazel van Danny Blind. Die man vindt zichzelf wel heel slim.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:41 schreef Pranjicc het volgende:
Kwam dit toevallig tegen op YouTube. Iemand al gezien? Was iig nieuw voor mij.
Het is toch godverredomme niet te geloven man? Ze zijn niet goed bij hun appel bij RTL.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De stukken dat het Ymke even te veel werd zijn er uit geknipt, vandaar dat het programma slechts een kwartiertje duurde ofzo.
Ja klopt, ik wilde het interview van Zjunee met Clarence Seedorf van 20 jaar geleden terugkijken, maar dat kan niet meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Heeft iemand die oude beelden van Genee nog? Met o.a; Ha, daar ben ik weer? RTL heeft volgens mij alles van Youtube gehaald.
Het was de uitzending 29 april 2011.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Heeft iemand die oude beelden van Genee nog? Met o.a; Ha, daar ben ik weer? RTL heeft volgens mij alles van Youtube gehaald.
dank!quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was de uitzending 29 april 2011.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6952493e-067e-3fac-9acb-9dcd04422a29
Volgens mij wordt het de eerste keer genoemd na zo'n 8 à 9 minuten, later in de uitzending nog een keer, kan het alleen niet controleren aangezien mijn internet een beetje traag doet.
Het blijft ook iets opmerkelijks, dat boeddhisme bij selebruhties.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was echt een goede tijd, het was enerzijds de tijd van ruzie over de journalistieke vermogens van Genee, anderzijds was het een periode van innerlijke bezinning, Wilfred beleefde zijn boeddhistische fase. Hij leefde volgens de wetten van Carlos Castaneda. Zo zei die ooit: 'Niets is belangrijker dan iets anders!'
Een belangrijke stelling van de door Castaneda gepropageerde levensbeschouwing is dat het mogelijk is om 'heldere dromen' te cultiveren (lucid dreaming) om zo tot een beter bewustzijn te komen, wat leidt tot een toestand waarin buitengewone waarnemingen kunnen worden gedaan. Ook wordt het breken met routines en het toepassen van nieuwe vormen van gedrag (onvoorspelbaarheid) aanbevolen als manier om de relatie van een persoon met de wereld duidelijker te maken. De combinatie van droomtechniek en gedragsbeheersing leidt volgens Castaneda uiteindelijk tot het vermogen om te komen tot een hoger waarnemingsniveau (wellicht vergelijkbaar met oosterse filosofische toestanden zoals de staat van satori in het zenboeddhisme.)quote:Op maandag 7 januari 2013 17:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het blijft ook iets opmerkelijks, dat boeddhisme bij selebruhties.
Boeddhisme gaat over het loslaten van alle materiele, aardse verlangens.
En dan ben je een pedante presentator met gel in je haar en een voorliefde voor Corneliani-pakken.
Breken met routines. Toepassen van nieuwe vormen van gedrag.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een belangrijke stelling van de door Castaneda gepropageerde levensbeschouwing is dat het mogelijk is om 'heldere dromen' te cultiveren (lucid dreaming) om zo tot een beter bewustzijn te komen, wat leidt tot een toestand waarin buitengewone waarnemingen kunnen worden gedaan. Ook wordt het breken met routines en het toepassen van nieuwe vormen van gedrag (onvoorspelbaarheid) aanbevolen als manier om de relatie van een persoon met de wereld duidelijker te maken. De combinatie van droomtechniek en gedragsbeheersing leidt volgens Castaneda uiteindelijk tot het vermogen om te komen tot een hoger waarnemingsniveau (wellicht vergelijkbaar met oosterse filosofische toestanden zoals de staat van satori in het zenboeddhisme.)
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen Oliver zijn YouTube account is verwijderd. 10 miljoen views weg! RTL heeft hem laten verwijderen omdat hij een fragment van 7 seconden gebruikte.
FUCK DE COMMERCIE FUCK RTL. Iemand hier die de RTL XL site kan platleggen als tegenactie?
VI HOOLIGANS!
Jezus, wat is RTL een zielige zender, Oliver heeft VI groot gemaakt, zonder hem had Genee nooit zo trots als een hond met 7 lullen met zijn televizier-ring kunnen pronken.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen Oliver zijn YouTube account is verwijderd. 10 miljoen views weg! RTL heeft hem laten verwijderen omdat hij een fragment van 7 seconden gebruikte.
FUCK DE COMMERCIE FUCK RTL. Iemand hier die de RTL XL site kan platleggen als tegenactie?
VI HOOLIGANS!
Wat een kkdebielen, ik kijk nooit meer wat op die zender. Ik kijk pas weer VI als SBS het heeft overgekocht.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
VI HOOLIGANS!
Wat een minachting van de kijker bij RTL, dit is mensonterend. Ze doen dit alleen om meer kijkers naar hun site te krijgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier moet een artikeltje van komen op sigaarblogcom. Wie weet nemen telegraaf en ad het over en komt Oliver aan het woord in een aansprekend BNN programma.
De volgende keer als mensen hier vragen om een fragmentje, en de enige optie is een link van RTL XL zeg ik dat ze gewoon de klere kunnen krijgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een minachting van de kijker bij RTL, dit is mensonterend. Ze doen dit alleen om meer kijkers naar hun site te krijgen.![]()
![]()
![]()
Het wordt echt tijd voor een massale boycot.
Nee want dan moet die langharige beftekkel met een brood over zijn eikel heen weer de zendtijd vullen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier moet een artikeltje van komen op sigaarblogcom. Wie weet nemen telegraaf en ad het over en komt Oliver aan het woord in een aansprekend BNN programma.
Zou Derksen daarom wel eens hebben laten vallen dat die Knevel eigenlijk best meevalt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op die manier blijven er weinig omroepen over. Straks komen de heren terecht in een cruiseschip waar Frans Bauer tussen de analyses door een publiek van veterane TROS leden zit te vermaken.
Die pastoor naast Knevel is ook best gezellig, in z'n Aad van Bassie pak.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou Derksen daarom wel eens hebben laten vallen dat die Knevel eigenlijk best meevalt.
Arno Vermeulen in de verhoorkamer, dat wordt spannend!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef Jivis het volgende:
Onze Iwan nu in Bureau Sport, over belchinezen.
Dit gaan we veel zien:quote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno Vermeulen in de verhoorkamer, dat wordt spannend!
Ah joh Rensie. Fuck RTL. Gewoon opnieuw beginnenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
VI HOOLIGANS!
Dat waren nog gouden tijden. Zelfs dat soort VI filmpjes scoorden op Youtube gewoon nog 70.000 kijkersquote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die filmpjes van een handheld-cameraatje vond ik echt grandioos, top kwaliteit.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die filmpjes van een handheld-cameraatje vond ik echt grandioos, top kwaliteit.
Waren die ook al van jou?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat waren nog gouden tijden. Zelfs dat soort VI filmpjes scoorden op Youtube gewoon nog 70.000 kijkers
Jazeker.quote:
Als ik echt nergens zin in had heb ik wel eens een hele middag lang naar die filmpjes zitten kijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jazeker.
Totdat ik me wat ging verdiepen in het maken van goede VI filmpjes
En zie het resultaat een jaar later, een reusachtig VI archief op DailyMotion
31 januari 2013 = precies een jaar na de RTL boycot!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Oliver is het niet tijd voor een nieuwe actie?
Jammer, keek het bijna elke dag onder het eten. Lekker luchtig voetbalnieuws bespreken, wat reportages ed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:00 schreef elby1988 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)meer-terug-op-tv.htm
Niet een hele grote verrassing denk ik..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
Ik vind het jammer dat SigaarSnor niet zijn hele collectie op DailyMotion heeft staanOliver begint nu ook een mooie collectie op te bouwen daar. Niks mis mee, ga zo door
Het eerste, maar... wat een eikels!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Pascalus het volgende:
Waarom stopt VI Vandaag? Tegenvallende kijkcijfers of wil Derksen niet zo vaak met zijn kop op TV?
Het doek valt voor het dagelijkse programma VI Vandaag. Dat meldt RTL Boulevard. Het programma met Wilfred Genee en Johan Derksen, uitgezonden op RTL 7, trok op goede dagen 200.000 kijkers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Pascalus het volgende:
Waarom stopt VI Vandaag? Tegenvallende kijkcijfers of wil Derksen niet zo vaak met zijn kop op TV?
Inderdaad. Ik vind het eigenlijk best redelijke kijkersaantallen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:17 schreef planethugo het volgende:
wat hadden ze dan verwacht, elke dag een half miljoen kijkers op rtl7 terwijl veel info (en vooral) meningen vaak dubbelop is als je ook maandag en vrijdag het reguliere vi kijkt
Is dat waar jij woont raar dan of zo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb VI Vandaag eerlijk gezegd nog nooit gezien. Waar vulden ze dat programma in godsnaam 5 dagen per week mee? Het komt niet iedere dag voor dat een voetballer zijn snol een poffert op d'r neus verkoopt natuurlijk.
Ik sluit niet uit dat dat hier in de betuwe ook voorkomt, maar wij houden dat wat meer binnenskamers. Wij zijn niet van die snelle randstad jongens die overal mee te koop lopen weet je wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is dat waar jij woont raar dan of zo?
Dat is makkelijk gezegd maar zo zit de wereld niet in elkaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef Evertjan het volgende:
gewoon Hansie Hansie overnemen van SBS en grappige filmpjes laten presenteren van dikke Amerikanen
Die stond eigenlijk nog steeds op youtube, in deel 1 van dit filmpjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef Oliver23 het volgende:
Nog een ouwe klassieker gevonden
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xwl7q7]afbeelding ]
Voetbal International (2010) -
'Ik sta volledig achter Die
Manschafft'[/url]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef Oliver23 het volgende:
Nog een ouwe klassieker gevonden
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xwl7q7]afbeelding ]
Voetbal International (2010) -
'Ik sta volledig achter Die
Manschafft'[/url]
Ik weet niet of je Tom Knipping ooit gezien hebt, maar als een ware onderzoeksjournalist heb ik toch alle foto's maar even bekeken om het te controleren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef Stofje het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)jn_heel_interessant/
Bij die eerste foto, is dat rechts niet gewoon Tom Knipping? De viespeuk!
Die staat nog gewoon op mijn YouTube kanaal volgens mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo ook het geheim van Heracles en Gertjan Verbeek, geniaal moment.
Dat item vandaag toen ze gingen vlaggenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen moeten we kijken naar Bureau Sport. Thema uitzending over sex. Natuurlijk komt onder meer Hans 'dingetje' Kraaij jr aan het woord, en gaan de heren zich wijden aan het sexy korfbal.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik hoop dat we de vechtende dwergen weer terugkrijgen.
Derksen gaat echt geen Mr Nobody's interviewen, dat is minachting van de kijker. Ik verwacht interviews met Dick Advocaat, Bennie Jolink, Ruud van Nistelrooy, Jimmy LaFave en Johan Cruijff.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:21 schreef Pascalus het volgende:
RTL7 dacht even makkelijk te scoren door een programma zonder enige inhoud op TV te pleuren met Genee en Derksen erin. VI Vandaag was eigenlijk niet meer dan een herhaling van de reguliere VI-uitzendingen op maandag en vrijdag, maar dan zonder Gijp. Dezelfde stukken die in de papieren VI en op internet te lezen zijn werden nog een keer uitgekauwd 5 dagen in de week op een onhandig tijdstip.
RTL7 mag juist blij zijn dat het programma nog zo'n 200.000 kijkers trok. Dat is al veel voor een klein zendertje.
Sport Inside had nog iets meer inhoud omdat het over meerdere sporten ging, maar in Nederland is er geen interesse in sporten naast voetbal. Niemand zat er op te wachten om Dennis van der Geest over biljarten of waterpolo te horen lullen.
Ik verwacht dat het interview-programma met Derksen ook keihard gaat falen als er inhoudsloze gasten komen (Britt Dekker, Jan Kooijstra en co.)![]()
Nu ben ik klaar met mijn macho-gebral.
Kooijstra, Dekker, die Arie van dat programma waar ze jongeren uit de kast halen zodat ze zich nooit meer in de dorpskroeg kunnen vertonen, Peter R. de Vries, Alex Pastoor, Wiljan Vloet, Van Gaal (wordt hem toch niet) zou ik echt geweldig vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:21 schreef Pascalus het volgende:
RTL7 dacht even makkelijk te scoren door een programma zonder enige inhoud op TV te pleuren met Genee en Derksen erin. VI Vandaag was eigenlijk niet meer dan een herhaling van de reguliere VI-uitzendingen op maandag en vrijdag, maar dan zonder Gijp. Dezelfde stukken die in de papieren VI en op internet te lezen zijn werden nog een keer uitgekauwd 5 dagen in de week op een onhandig tijdstip.
RTL7 mag juist blij zijn dat het programma nog zo'n 200.000 kijkers trok. Dat is al veel voor een klein zendertje.
Sport Inside had nog iets meer inhoud omdat het over meerdere sporten ging, maar in Nederland is er geen interesse in sporten naast voetbal. Niemand zat er op te wachten om Dennis van der Geest over biljarten of waterpolo te horen lullen.
Ik verwacht dat het interview-programma met Derksen ook keihard gaat falen als er inhoudsloze gasten komen (Britt Dekker, Jan Kooijstra en co.)![]()
Nu ben ik klaar met mijn macho-gebral.
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kooijstra, Dekker, die Arie van dat programma waar ze jongeren uit de kast halen zodat ze zich nooit meer in de dorpskroeg kunnen vertonen, Peter R. de Vries, Alex Pastoor, Wiljan Vloet, Van Gaal (wordt hem toch niet) zou ik echt geweldig vinden.
Daar ga ik dan wel voor zitten hoor! Ja ja!
Welk falen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik hoop dat ze mans genoeg zijn om bij de eerstkomende VI een verklaring voor hun falen af te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |