quote:Actrice Halina Reijn wil een vrouw bevruchten
Laatste update: 13 september 2011 13:45 info
AMSTERDAM - Halina Reijn voelt de behoefte een vrouw te bevruchten. Probleem is, volgens de 35-actrice zelf, dat ze niet lesbisch is.
Foto: ANP
"Ik ben iemand met een heftige carrière die dezelfde behoeftes heeft als een man in die situatie", legt Reijn, die sinds kort weer vrijgezel is, uit in een interview met het AD.
"Ik wil een vrouw bevruchten, een vriendin hebben die gewoon leuk parttime werk doet zoals iedere Hollandse dame. Iemand die niet aan de top wil staan, het huishouden verzorgt en vervolgens mijn kind baart voor wie ik geld verdien", schetst Reijn. "Maar dat kan niet. Want ik ben niet lesbisch."
Omdat Reijn niet wil kiezen tussen moeder worden en haar carrière, overweegt ze een aantal eicellen in te laten vriezen. "Geen kind hebben is een taboe, vooral wanneer je een vrouw aan de top bent. Dan zien ze je als een ambitieuze kille bitch, dat is toch belachelijk? Alleen al om die reden word ik opstandig en zou ik bijna zeggen: nee voor mij geen kinderen. Maar zo werkt dat niet."
Einde
Reijn en theatertechnicus Karl Klomp maakten onlangs na twee jaar een einde aan hun relatie. "We hebben gevochten om onze relatie goed te houden, maar faalden", blikt de actrice terug.
"Dan moet je niet denken: wie ben ik op mijn 35e zonder man? Of: ik wil niet als een Bridget Jones ijs etend alleen op de bank zitten. Maar jezelf en hem een lijdensweg besparen."
Reijn voelt zich tot haar eigen verbazing prima na de breuk. "Het gekke is: toch voel ik me goed. Bevrijd. Ik vier het leven. Soms schiet ik echt vol van geluk: ik kan doen wat ik wil. En ik voel me zelfverzekerd. Dat heeft met mijn leeftijd en ervaring te maken."
Veerboot, kan dit ook even op je blog komen? Het artikel is wel een jaar oud, maar ik weet bijna zeker dat de lezers nauwelijks kunnen wachten het te lezen.quote:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)penrotsprobleem.htmlquote:
Die onderste fotoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.wtf.nl/spotlig(...)penrotsprobleem.html
En dan ook nog eens naakt te bewonderen. Wat een moordvrouw
Een naakte anorexiapatiënte?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die onderste foto
ik ga zo slapen maar ik weet al wat er door mijn dromen zal spoken
Zo lagen ze er tijdens de bevrijding van Auschwitz ook bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die onderste foto
ik ga zo slapen maar ik weet al wat er door mijn dromen zal spoken
De uitzending met Andy was echt een flater.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de kameel van andy vd meijde
Ik hoop weer op een paar epische uitzendingen met mensen als Hans v. Breukelen a.k.a. de dorpspastoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik hoop op meer Schelvis in het nieuwe jaar. Ik kan me maar één uitzending met hem dit seizoen herinneren.
Kleine kans.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop weer op een paar epische uitzendingen met mensen als Hans v. Breukelen a.k.a. de dorpspastoor.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aangezien het topic in B&H gesloten is, dan maar hier:
tease
[ [url=http://img3.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.spitsnieuws.nl%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fimagecache%2Farticle_image_node_slideshow%2Fhalinadun02_gr.jpg&key=46485bfb363b79bc7ad9ca67cc1f1b7dd4dd166f&method=fit&size=960x960]afbeelding[/url] ]
come-hither look
[ afbeelding ]
stripped (met kopjes thee)
[ afbeelding ]
Voor meer fapmateriaal check het meesterwerk van Veerboot.
B&H / Halina Reijn
Oh de pijpbek wordt weer helemaal op de kaart gezet hoor ik wel weer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat is toch geen lekker wijf man, die Halina Reijn. Met haar pijpbek.
quote:Thema: Media
- Frank volgt de voetbalmedia man van dit moment: Wilfred Genee.
- Erik Dijkstra zoekt uit waarom televisiezender Sport7 mislukte.
En verder in de uitzending
De mannen gaan darten met Raymond van Barneveld. Schaatscommentator Martin Hersman zit in de verhoorkamer
Dat wil ik zien, hoe kon deze succescombinatie nou mislukken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh de pijpbek wordt weer helemaal op de kaart gezet hoor ik wel weer.
De kutscheet moet ook weer op de kaart gezet worden. Gewoon zo'n spontane hard keetscheet.
En vanavond in Bureau Sport:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Wilfriet Gejenee over dat kansloze Sport7.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fd/quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Is die legendarisch sneeuwuitzending nog te zien?
Dat Johan het presenteerde en Wilfred via een beeldscherm de presentatie vervolgde?
Gijp die te laat kwam etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |