SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
quote:Sosúa is een plaats aan de noordkust van de Dominicaanse Republiek, zo'n 20 kilometer ten oosten van Puerto Plata op de Atlantische Kustvlakte. De stad werd in 1940 gesticht door joodse vluchtelingen. Ongeveer duizend Joden uit Europa gaven gehoor aan de uitnodiging van generaal Trujillo om daar te komen wonen. De stad heeft 28.303 inwoners (1993).
onder andere.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geweest, ja? Vandaar je naam?
Net zo mooi als Australie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef shaderon het volgende:
[..]
Zuid Korea is gewoon een fucking mooi land hoor
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dat doet een media-opleiding_______________!
zou ze doen http://www.cutekorean.net/quote:
jij hebt spleetoog fetish tockquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zou ze doen http://www.cutekorean.net/
Daaaas een bookmark!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
halve minuut misschien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoeveel secondes kostte je dat precies?
okeequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope. Tieieieifusdruk namelijk en we zitten al met drie man op de zaak.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bah. Op eigen risico: http://i.imgur.com/Up9Qu.jpg
Druk genoeg, maar da's allemaal op basis van de zaak. Als iemand belt kan ik de info meestal meteen op de mail zetten, dus tussen de telefoontjes zit wel een paar minuten. Maar wel redelijk veel te doen dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Ik dacht dat je het druk had?
neh. natuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Net zo mooi als Australie?
Goeie site wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik studeer nog.. oh wachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
IK HEB TENMINSTE WERK! HAH!
Nah, nu serieus even verder
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef TJV het volgende:
Plex ik heb een businessplan voor TJV Corporation.
Kijk eens aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef TJV het volgende:
Plex ik heb een businessplan voor TJV Corporation.
Ik race in 10 minuten door een supermarkt heen als er geen mongolen zijn die de paden blokkeren, en dat is voor 5 man. Geen probleem dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe doet iemand voor een gezin van vijf man voor een week boodschappen in een kwartier?
Je zou een goede huisvrouw zijn, Plex boft maar met jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik race in 10 minuten door een supermarkt heen als er geen mongolen zijn die de paden blokkeren, en dat is voor 5 man. Geen probleem dus.
Ziet eruit als GoT the gamequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kotaku-nominatie voor game of the year
http://kotaku.com/5972744(...)-be-game-of-the-year
Je kan dan ook geen rechte weg op een ronde planeet leggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Wisten jullie dan een snelweg helemaal niet zo vlak is als je 200+ rijdt? Boh.
Kán welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan dan ook geen rechte weg op een ronde planeet leggen.
jij had toch een keer iets met knolrapen gedaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kotaku-nominatie voor game of the year
http://kotaku.com/5972744(...)-be-game-of-the-year
Detroit zier er nu ongeveer net zo uit als rotterdam na de oorlogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:51 schreef TJV het volgende:
Ik zou wel naar Detroit af willen reizen om die Ashley van American Jewelry and Loan te laten verkrachten door 450 negers.
Maar hey, that's just me.
Zoals het hoort dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Detroit zier er nu ongeveer net zo uit als rotterdam na de oorlog
En niemand spreekt er Nederlands. Laat staan ABN.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
1x in Rotterdam geweest. Prima kebab maar de tering hé, wat is dat druk.
overdrijven is ook een vak hoor, twente is ergurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
En niemand spreekt er Nederlands. Laat staan ABN.
Twente is mooier.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak hoor, twente is ergur
hihiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Da's in de rest van Nederland ook niet overal even goed geregeld.
okey Shaderonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Twente is mooier.
niet 1080 maar wel leuk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand nog leuke 1080 filmpje op youtube met stunts enzo zoals :
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand nog leuke 1080 filmpje op youtube met stunts enzo zoals :
fixed.quote:
lijken mij huizenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:30 schreef Ame_thyst het volgende:
wat zijn die gegraven geulen bij de uni in brixton, liggen er al een paar weken
Leuk jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fundamenten van winkels
Gedownload net en gekeken, VET MAN! beter dan YOUP en MUISENWINKEL bij elkaar. Die kaas soufle's kwam (hihih) niet meer bij.quote:
Ja die kerel is echt geniaalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:59 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Gedownload net en gekeken, VET MAN! beter dan YOUP en MUISENWINKEL bij elkaar. Die kaas soufle's kwam (hihih) niet meer bij.
quote:
Zeker mooi he!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kijk dat monster hard gaan!
Untz untz untz untz untzzz
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jeuzes, wat een kutapparaat, die G930![]()
Alle twintig-dertig secondes reset hij zichzelf
36 euries.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moettie kosten? Als dit niet binnen een week klaar is neem ik die.
Ook op die van mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zie je UI dat is wat er nu op mijn gezicht staat.
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
Tante van mij gaat scheiden van een zwaar autistische oom waar ze jaren onder de plak zat. Ik ga er verder niet erg op in, maar die gozer spoooorde niet, 't is niet te geloven!
Hij had zijn spul een paar weken geleden allemaal opgeruimd, maar was verdomme zo ver gegaan om de fittingen uit het plafond te halen![]()
![]()
![]()
Mijn vader dus vandaag de hele dag daarheen om te klussen (ze heeft gehandicapte kinderen, dus kan vrij weinig doen). Maar wat een acties die die klojo allemaal uithaalde, ik heb zitten huilen van het lachen._____!
Dat heeft ook gewoon niks meer met autisme van doen, dan ben je gewoon knetterkrankjorum en zit je te sarren (waarom je dat dan weer zou doen als de scheiding je eigen fout is vanwege het vreemdgaan is dan weer een ander item).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Liefde is....na de scheiding de fittingen uit het huis meenemen
Dit soort shit moet ik opzoeken voor ik die dingen koopquote:These headphones are pretty much the biggest piece of garbage Logitech has produced.
I have had 3 sets of them now, and they all have the same connection issues. My first one I purchased, the second Logitech exchanged to rule out defect (which I ended up selling after I was having the same issues) got my third pair which I bought from a completely different vendor just to give it one last shot with the same failing results.
I think it was piss poor design on Logitechs part to create wireless headphones that work in the 2.4 GHz frequency range which is already SO saturated, especially if you live in a densely populated area.
Whos moronic idea was it to give the user no ability to change the frequency channel from 1 thru 11 like most other 2.4 GHz wireless items. Realistically, for the cost of the headset Logitech should have used 5.8 GHz.
Ultimately, I would recommend anyone who is thinking about buying these that they save their money and spend a little more and purchase the MLG sponsored A40 Wireless set from Astrogaming for $279.99 and save yourself the grief from these pieces of crap.
I have been using nothing but Logitech peripherals since I got my first PC which was a 386 DX 40 and you needed an 8-bit ISA bus card for one of Logitech's first mouses and have never had an issue with any product until now.
The G930 just takes the cake in being one of the most horrible items I have used to date and I would rather smash them with a sledge hammer then to sell it on Ebay and forsake other potential users with the complete fail that is the G930.
Daar moest ik ook aan denken, ja. Maar die kerel spoorde nietquote:
Dat ben ik echt zo fucking vaak tegeengekomen bij probleemgezinnen, de vrouw des huizes poept het ene na het andere kind eruit, en de kinderbijslag halen ze hun rijbewijs mee, hun etentjes, auto, etcquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, ja. Maar die kerel spoorde nietKoffieapparaat van duizend euro, gordijnen van tweeduizend, prullenbakken a 170 per stuk, bureau a 1700 en twee bureaustoelen a 700 per stuk voor eigen gebruik. Ah ja, gekocht met het PGB van de kinderen
Heb wel moeten brullen van het lachen, 't is zo triest dat het geinig is.
wat een ransaapquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm? Dat was het niet hoor, het was echt die kerel die van haar loon de hypotheek betaalde en van zijn eigen en de PGB zijn eigen hobbies bekostigde. Hoewel ze dom was was zij wel een slachtoffer.
cabels is the magic wordquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zeg dit nu heel voorzichtig maar het lijkt alsof het is opgelost. Heb het WiFi-kanaal naar 11 gezet en het lijkt erop dat dit het probleem was. Ik zeg keer op keer lijkt, fingers crossed. So far de afgelopen vijf minuten geen problemen gehad.
Die kutdingen werken nooit (goed)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:27 schreef shaderon het volgende:
Paar wifi extenders in je huis en dan is het wel te doen.
Mwah als die eenmaal goed staat dan gaat het wel. maar als de stroom uitvalt ben je wel de lul want dan resetten die kut dingen die wij hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die kutdingen werken nooit (goed)
Wij hebben zo'n KPN dingquote:
Ja ik heb de V8!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb een nieuwe experia box, werkt wel iets beter dan de vorige. Wat was dat een onding zeg (dat de nieuwe nogal makkelijk te hacken is volgens nu.nl negeer ik voor het gemak)
Wie koopt er nou prullenbakken van 170 euro per stukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, ja. Maar die kerel spoorde nietKoffieapparaat van duizend euro, gordijnen van tweeduizend, prullenbakken a 170 per stuk, bureau a 1700 en twee bureaustoelen a 700 per stuk voor eigen gebruik. Ah ja, gekocht met het PGB van de kinderen
Heb wel moeten brullen van het lachen, 't is zo triest dat het geinig is.
Die halve uni van mij ziet er alijd nog beter uit dan die hele uni ooit heeft gedaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:10 schreef Ame_thyst het volgende:
survival behalve flodder die nog in creative zit
En nu zitten we met een halve uni
Mooi dat ie legit is/was entzo, maar een beetje jaren60 betonblokquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Die uni was legit en daarom een top gebouw!
stop alsjeblieft met half Reddit hier te posten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.reddit.com/r/f(...)_stars_xpost_r4chan/
OMG IK BEN SOO NERDD NU HIHIquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
stop alsjeblieft met half Reddit hier te posten.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef TJV het volgende:
Bob wil jij mij verblijden met je googleskills?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef bobbernaut het volgende:
Soort russian roulette?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Iets zegt mij dat ze Katya Sambuca heet. Al kan dat ook aan de reactie eronder liggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef TJV het volgende:
Help mij de eigenaresse van deze jelly bean boobs te vinden.
B&H / [Centraal] Wie is dit? Wie kent zijn/haar naam?
hij stuurde het juist naar mij..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber mag dat helemaal niet zien, sufferdje
ja dat klopt, we hadden eerst 2 katten, toen allemaal kittens dus iets van 9 katten of meer, toen uiteindelijk 1, en nu 0, maar na de zomervakantie 2 kittensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef TJV het volgende:
Bobber heeft al meer pussy gehad dan wij allemaal bij elkaar.
Snap ik en dat had niet gemogenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hij stuurde het juist naar mij..
Ja dat zei ik ook al!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TJV het volgende:
Wat, ik dacht dat Bobje een heel register van zijn katoenvriendjes had.
quote:best hipster song ever!
obviously ima hipster
say no morequote:Op zaterdagavond is rond sluitingstijd aan de van Foreestweg een supermarkt overvallen door twee lichtgetinte mannen. De scooter waarmee ze vluchtten..
Zuur..quote:Op zondag 6 januari 2013 03:03 schreef tuut-chips het volgende:
Wtf
PTA / [WIN] Kaarten voor de MOTORbeurs in Utrecht!! pagina 2
Hij bestaat niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:23 schreef DesmondKilometer het volgende:
Wat een gezeik weer omdat hele herobrine gedoeiedereen zit er over te zeiken in de server, en iedereen claimt dat ze hem "serieus waar echt hebben gezien" maar niks qua printscreens of wat dan ook
quote:
Niet doorhebben dat Notch iedereen zit te naaien door te zeggen dat Herobrine is weggehaaldquote:Op zondag 6 januari 2013 11:38 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] toch raar waarom in de update toen stond, herobrine deleted
ik vermoedde ook gewoon dat het een grap was, Heb er zelf nooit exht mee bezig gehouden, zag ook herobrine deleted in de foto, en niet opgelet in het update scherm,quote:Op zondag 6 januari 2013 11:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat Notch iedereen zit te naaien door te zeggen dat Herobrine is weggehaald
Ga maar weer weg___!!
Hoe kun jij tickets sturen?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:30 schreef Ame_thyst het volgende:
heb ff ticket gestuurd aldie, wordt tijd dat die server eens werkt
Ikquote:Op zondag 6 januari 2013 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ok zitten er in dit topic nog mensen die mijn inloggegevens niet hebben?
Thanks! Is het nou Trekkertrekken2 of trekkertrekken2 zonder hoofdletter?quote:
All caps as usualquote:Op zondag 6 januari 2013 12:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Thanks! Is het nou Trekkertrekken2 of trekkertrekken2 zonder hoofdletter?
wie?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef MineraalWater het volgende:
Wutt der is bij zo'n youtuber ingebroken en nu stopt ze met filmpjes maken
DM is ?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
ik weet wie, en ik ben er niet trots op
Only in 'Mrica Ow wacht, Die woont daar niet he/quote:Op zondag 6 januari 2013 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
net als bij Dan, langs zijn flat gaan, ook zo iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |