Zuur..quote:Op zondag 6 januari 2013 03:03 schreef tuut-chips het volgende:
Wtf
PTA / [WIN] Kaarten voor de MOTORbeurs in Utrecht!! pagina 2
Hij bestaat niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:23 schreef DesmondKilometer het volgende:
Wat een gezeik weer omdat hele herobrine gedoeiedereen zit er over te zeiken in de server, en iedereen claimt dat ze hem "serieus waar echt hebben gezien" maar niks qua printscreens of wat dan ook
quote:
Niet doorhebben dat Notch iedereen zit te naaien door te zeggen dat Herobrine is weggehaaldquote:Op zondag 6 januari 2013 11:38 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] toch raar waarom in de update toen stond, herobrine deleted
ik vermoedde ook gewoon dat het een grap was, Heb er zelf nooit exht mee bezig gehouden, zag ook herobrine deleted in de foto, en niet opgelet in het update scherm,quote:Op zondag 6 januari 2013 11:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat Notch iedereen zit te naaien door te zeggen dat Herobrine is weggehaald
Ga maar weer weg___!!
Hoe kun jij tickets sturen?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:30 schreef Ame_thyst het volgende:
heb ff ticket gestuurd aldie, wordt tijd dat die server eens werkt
Ikquote:Op zondag 6 januari 2013 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ok zitten er in dit topic nog mensen die mijn inloggegevens niet hebben?
Thanks! Is het nou Trekkertrekken2 of trekkertrekken2 zonder hoofdletter?quote:
All caps as usualquote:Op zondag 6 januari 2013 12:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Thanks! Is het nou Trekkertrekken2 of trekkertrekken2 zonder hoofdletter?
wie?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef MineraalWater het volgende:
Wutt der is bij zo'n youtuber ingebroken en nu stopt ze met filmpjes maken
DM is ?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
ik weet wie, en ik ben er niet trots op
Only in 'Mrica Ow wacht, Die woont daar niet he/quote:Op zondag 6 januari 2013 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
net als bij Dan, langs zijn flat gaan, ook zo iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |