Ja ik heb de V8!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb een nieuwe experia box, werkt wel iets beter dan de vorige. Wat was dat een onding zeg (dat de nieuwe nogal makkelijk te hacken is volgens nu.nl negeer ik voor het gemak)
Wie koopt er nou prullenbakken van 170 euro per stukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, ja. Maar die kerel spoorde nietKoffieapparaat van duizend euro, gordijnen van tweeduizend, prullenbakken a 170 per stuk, bureau a 1700 en twee bureaustoelen a 700 per stuk voor eigen gebruik. Ah ja, gekocht met het PGB van de kinderen
Heb wel moeten brullen van het lachen, 't is zo triest dat het geinig is.
Die halve uni van mij ziet er alijd nog beter uit dan die hele uni ooit heeft gedaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:10 schreef Ame_thyst het volgende:
survival behalve flodder die nog in creative zit
En nu zitten we met een halve uni
Mooi dat ie legit is/was entzo, maar een beetje jaren60 betonblokquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Die uni was legit en daarom een top gebouw!
stop alsjeblieft met half Reddit hier te posten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.reddit.com/r/f(...)_stars_xpost_r4chan/
OMG IK BEN SOO NERDD NU HIHIquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
stop alsjeblieft met half Reddit hier te posten.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef TJV het volgende:
Bob wil jij mij verblijden met je googleskills?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef bobbernaut het volgende:
Soort russian roulette?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Iets zegt mij dat ze Katya Sambuca heet. Al kan dat ook aan de reactie eronder liggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef TJV het volgende:
Help mij de eigenaresse van deze jelly bean boobs te vinden.
B&H / [Centraal] Wie is dit? Wie kent zijn/haar naam?
hij stuurde het juist naar mij..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber mag dat helemaal niet zien, sufferdje
ja dat klopt, we hadden eerst 2 katten, toen allemaal kittens dus iets van 9 katten of meer, toen uiteindelijk 1, en nu 0, maar na de zomervakantie 2 kittensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef TJV het volgende:
Bobber heeft al meer pussy gehad dan wij allemaal bij elkaar.
Snap ik en dat had niet gemogenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hij stuurde het juist naar mij..
Ja dat zei ik ook al!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef TJV het volgende:
Wat, ik dacht dat Bobje een heel register van zijn katoenvriendjes had.
quote:best hipster song ever!
obviously ima hipster
say no morequote:Op zaterdagavond is rond sluitingstijd aan de van Foreestweg een supermarkt overvallen door twee lichtgetinte mannen. De scooter waarmee ze vluchtten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |