quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jeuzes, wat een kutapparaat, die G930![]()
Alle twintig-dertig secondes reset hij zichzelf
36 euries.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moettie kosten? Als dit niet binnen een week klaar is neem ik die.
Ook op die van mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zie je UI dat is wat er nu op mijn gezicht staat.
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
Tante van mij gaat scheiden van een zwaar autistische oom waar ze jaren onder de plak zat. Ik ga er verder niet erg op in, maar die gozer spoooorde niet, 't is niet te geloven!
Hij had zijn spul een paar weken geleden allemaal opgeruimd, maar was verdomme zo ver gegaan om de fittingen uit het plafond te halen![]()
![]()
![]()
Mijn vader dus vandaag de hele dag daarheen om te klussen (ze heeft gehandicapte kinderen, dus kan vrij weinig doen). Maar wat een acties die die klojo allemaal uithaalde, ik heb zitten huilen van het lachen._____!
Dat heeft ook gewoon niks meer met autisme van doen, dan ben je gewoon knetterkrankjorum en zit je te sarren (waarom je dat dan weer zou doen als de scheiding je eigen fout is vanwege het vreemdgaan is dan weer een ander item).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Liefde is....na de scheiding de fittingen uit het huis meenemen
Dit soort shit moet ik opzoeken voor ik die dingen koopquote:These headphones are pretty much the biggest piece of garbage Logitech has produced.
I have had 3 sets of them now, and they all have the same connection issues. My first one I purchased, the second Logitech exchanged to rule out defect (which I ended up selling after I was having the same issues) got my third pair which I bought from a completely different vendor just to give it one last shot with the same failing results.
I think it was piss poor design on Logitechs part to create wireless headphones that work in the 2.4 GHz frequency range which is already SO saturated, especially if you live in a densely populated area.
Whos moronic idea was it to give the user no ability to change the frequency channel from 1 thru 11 like most other 2.4 GHz wireless items. Realistically, for the cost of the headset Logitech should have used 5.8 GHz.
Ultimately, I would recommend anyone who is thinking about buying these that they save their money and spend a little more and purchase the MLG sponsored A40 Wireless set from Astrogaming for $279.99 and save yourself the grief from these pieces of crap.
I have been using nothing but Logitech peripherals since I got my first PC which was a 386 DX 40 and you needed an 8-bit ISA bus card for one of Logitech's first mouses and have never had an issue with any product until now.
The G930 just takes the cake in being one of the most horrible items I have used to date and I would rather smash them with a sledge hammer then to sell it on Ebay and forsake other potential users with the complete fail that is the G930.
Daar moest ik ook aan denken, ja. Maar die kerel spoorde nietquote:
Dat ben ik echt zo fucking vaak tegeengekomen bij probleemgezinnen, de vrouw des huizes poept het ene na het andere kind eruit, en de kinderbijslag halen ze hun rijbewijs mee, hun etentjes, auto, etcquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, ja. Maar die kerel spoorde nietKoffieapparaat van duizend euro, gordijnen van tweeduizend, prullenbakken a 170 per stuk, bureau a 1700 en twee bureaustoelen a 700 per stuk voor eigen gebruik. Ah ja, gekocht met het PGB van de kinderen
Heb wel moeten brullen van het lachen, 't is zo triest dat het geinig is.
wat een ransaapquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm? Dat was het niet hoor, het was echt die kerel die van haar loon de hypotheek betaalde en van zijn eigen en de PGB zijn eigen hobbies bekostigde. Hoewel ze dom was was zij wel een slachtoffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |