halve minuut misschien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoeveel secondes kostte je dat precies?
okeequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope. Tieieieifusdruk namelijk en we zitten al met drie man op de zaak.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bah. Op eigen risico: http://i.imgur.com/Up9Qu.jpg
Druk genoeg, maar da's allemaal op basis van de zaak. Als iemand belt kan ik de info meestal meteen op de mail zetten, dus tussen de telefoontjes zit wel een paar minuten. Maar wel redelijk veel te doen dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Ik dacht dat je het druk had?
neh. natuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Net zo mooi als Australie?
Goeie site wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zou ze doen http://www.cutekorean.net/
Ik studeer nog.. oh wachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
IK HEB TENMINSTE WERK! HAH!
Nah, nu serieus even verder
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef TJV het volgende:
Plex ik heb een businessplan voor TJV Corporation.
Kijk eens aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef TJV het volgende:
Plex ik heb een businessplan voor TJV Corporation.
Ik race in 10 minuten door een supermarkt heen als er geen mongolen zijn die de paden blokkeren, en dat is voor 5 man. Geen probleem dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe doet iemand voor een gezin van vijf man voor een week boodschappen in een kwartier?
Je zou een goede huisvrouw zijn, Plex boft maar met jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik race in 10 minuten door een supermarkt heen als er geen mongolen zijn die de paden blokkeren, en dat is voor 5 man. Geen probleem dus.
Ziet eruit als GoT the gamequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kotaku-nominatie voor game of the year
http://kotaku.com/5972744(...)-be-game-of-the-year
Je kan dan ook geen rechte weg op een ronde planeet leggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Wisten jullie dan een snelweg helemaal niet zo vlak is als je 200+ rijdt? Boh.
Kán welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan dan ook geen rechte weg op een ronde planeet leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |