abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:03:07 #1
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121130259

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

En weer verder!

:W
pi_121130384
Originele TT :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:05:56 #3
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121130396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Wat was er zo zwoel aan? :P
Het viel eigenlijk wel mee... zal wel door de film komen die ik aan 't kijken was.
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:06:17 #4
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121130417
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
Originele TT :')
Was het vergeten aan te passen. Zo vaak open ik geen (FMT SC) topic.
pi_121130460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Was het vergeten aan te passen. Zo vaak open ik geen FMT SC topic.
Misschien kan Mike een handje helpen :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:01:52 #6
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121140310
Wat vonden mensen hier eigenlijk van Rosemary's Baby?
pi_121140676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:01 schreef ArtistA het volgende:
Pfoe, lang geleden dat ik die heb gezien :P. Prima film, het sluimerende werkte volgens mij wel goed.
pi_121140729
quote:
ontzettend slecht oudgeworden. Komisch in zijn oubolligheid maar geen seconde spannend.
pi_121140759
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:45 schreef picodealion het volgende:

[..]

ontzettend slecht oudgeworden
?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:06:00 #10
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121140985
Ik vond 'm ook erg tegenvallen. Ze krijgt die nachtmerrie en daarna dacht ik: nu gaat 't gebeuren! :9
Maar niks... :?
Het einde was wel leuk, maar verder vond ik 't ook maar een saaie vertoning.
pi_121141227
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:48 schreef Robby87 het volgende:

[..]

?
Je snapt niet wat ik daarmee bedoel? Sommige films zijn na 30 jaar nog steeds even spannend, sommige druipt de tijdgeest (en/of de manier van acteren, stijlfiguren etc die in een bepaalde periode gewoon waren) zo hard vanaf dat ik ze niet serieus kan nemen.

Het verschil tussen Friday the 13th en Nightmare on Elmstreet bijvoorbeeld. Die eerste is nog steeds een enigszins doorsnee maar goed gemaakte slasher (destijds natuurlijk minder doorsnee). Nightmare is zo ouderwets in personages, special effects en geluidseffecten dat ik 'm geen minuut serieus kon nemen.

Maar ik word er wel vaker van beticht dat ik een film niet in zijn tijdgeest kan zien/plaatsen, dus daar zal het wel aan liggen.
pi_121141543
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:20 schreef picodealion het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ik daarmee bedoel? Sommige films zijn na 30 jaar nog steeds even spannend, sommige druipt de tijdgeest (en/of de manier van acteren, stijlfiguren etc die in een bepaalde periode gewoon waren) zo hard vanaf dat ik ze niet serieus kan nemen.

Het verschil tussen Friday the 13th en Nightmare on Elmstreet bijvoorbeeld. Die eerste is nog steeds een enigszins doorsnee maar goed gemaakte slasher (destijds natuurlijk minder doorsnee). Nightmare is zo ouderwets in personages, special effects en geluidseffecten dat ik 'm geen minuut serieus kon nemen.

Maar ik word er wel vaker van beticht dat ik een film niet in zijn tijdgeest kan zien/plaatsen, dus daar zal het wel aan liggen.
Ah, ik had al zo'n vermoeden ja.. de reden dat ik weiger sommige klassiekers uit de top250 te kijken.
pi_121142205
Nightmare en Rosemary's Baby ^O^ ongeacht in welk jaar ik ze kijk/herkijk :P
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_121142243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niks mis met die films.
pi_121189901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je UI :D Wat is het?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121191133
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je UI :D Wat is het?
Artwork van Sororal, een Australische giallo film die ze nog aan het filmen zijn.
Mijn reviews
pi_121196892
quote:
Schitterende film.
pi_121197327
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

*Meldt.

Babel. Lekker on-hollywoods gefilmd.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Prima locatie, leuk verhaal, goed geacteerd, soms te langdradig.
Net Babel (2006) ook gezien.

Verhaallijn in Tokio vond ik verreweg het interessants, hoewel dat Mexicaanse geneuzel ook wel tof was.

Ik ben toch wel echt fan van die Inarritu aan het worden hoor :Y , ook hier weer ijzersterk spel.
pi_121206645
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:

[..]

[..]

Net Babel (2006) ook gezien.

Verhaallijn in Tokio vond ik verreweg het interessants, hoewel dat Mexicaanse geneuzel ook wel tof was.

Ik ben toch wel echt fan van die Inarritu aan het worden hoor :Y , ook hier weer ijzersterk spel.
Heb je daarvoor helemaal mijn comment voor teruggezocht? :D

Goed dat je hem ook leuk vond ^O^
pi_121208087
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb je daarvoor helemaal mijn comment voor teruggezocht? :D

Goed dat je hem ook leuk vond ^O^
Jouw comments heugen mij altijd :P
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:39:39 #21
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121210408
The Departed _O_ O+ ^O^
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:40:57 #22
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121210476
Vanmiddag trouwens Life of Pi gezien in 3D, maar ik had er toch wat meer van verwacht.
pi_121211248
Ik ben ook The Departed aan het kijken.
Net zoals bij de chinese versie vind ik het wel erg vermoeiend. Al die namen, wie is wie. Hopelijk blijft het boeien.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:16:29 #24
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121212287
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef wyccie het volgende:
Net zoals bij de chinese versie vind ik het wel erg vermoeiend. Al die namen, wie is wie. Hopelijk blijft het boeien.
Begrijp wat je bedoelt. Daarom moet je deze film vaker zien. Zodra je het verhaal kent en op andere dingen gaat letten wordt je echt weggeblazen door de klasse van Scorcese. Of overdrijf ik nou?
pi_121212465
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Begrijp wat je bedoelt. Daarom moet je deze film vaker zien. Zodra je het verhaal kent en op andere dingen gaat letten wordt je echt weggeblazen door de klasse van Scorcese. Of overdrijf ik nou?
Ja, want het origineel is beter :P
pi_121212486
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik was de tweede keer juist underwhelmed.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:25:50 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_121212861
Men hoort dan ook geen remakes te maken van sterke films, dat doe je alleen bij matige tot degelijke films (omdat daar nog ongebruikt potentieel in zit wat dus een meerwaarde biedt tov. het origineel).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_121217355
Ik weet niet meer hoe het origineel eindigde, maar ik vind dat er wat onnodige doden zijn gevallen (en dat bedoel ik niet vanuit een pacifistisch standpunt).
MIsschien moet ik morgen het origineel eens bekijken.
pi_121218934
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Sands het volgende:

[..]

Ja, want het origineel is beter :P
Wijze woorden ^O^
Mijn reviews
pi_121224590
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ah, Mou gaan dou (2002) dus... die heb ik echter nog nooit gezien. Ik vond The Departed heel tof, in welke zin is het origineel beter? Waarom zou ik die nog moeten kijken? :P
  zondag 6 januari 2013 @ 13:24:44 #31
67640 SaintOfKillers
pi_121225807
The Departed is een vrij laffe en niet bijzonder geïnspireerde remake die niet al te veel toevoegt aan het origineel, een hoop scenes zijn volledig overgenomen. In dit geval zou Infernal Affairs dus niet zoveel meer toevoegen als je The Departed al hebt gezien. Al bestaat het origineel eigenlijk uit 3 films en is het daar dus wat beter uitgewerkt.

Enige verschil is dat The Departed een misdaadfilm is (wat meer Scorsese dus) en dat Infernal Affairs meer een politiethriller is, wat de laatste voor mij spannender maakt. De Chinees heeft een andere look, ziet er veel gelikter uit, meer als een Michael Mann film.

Ook kan Infernal Affairs wel een probleem vormen voor degenen die vinden dat alle Chinezen op elkaar lijken :+, want er doen veel personages mee en ze worden nauwelijks geïntroduceerd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_121226039
quote:
4s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:50 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ah, Mou gaan dou (2002) dus... die heb ik echter nog nooit gezien. Ik vond The Departed heel tof, in welke zin is het origineel beter? Waarom zou ik die nog moeten kijken? :P
Tony Leung _O_
Andy Lau _O_
De eerste afluister en daarop volgende wie is de verrader scene _O_
De band tussen de undercover agent en zijn baas is wat mij betreft veel geloofwaardiger waardoor de gebeurtenissen met de baas meer impact hebben.

Maar als je Infernal Affairs wil gaan kijken zou ik wel wachten tot Departed een beetje is weggezakt, want iets wat ik zelf heel jammer vond aan Departed is dat ik echt alles vantevoren kon afspelen en ik kan je vertellen dat een film echt niet leuk is als je in je hoofd zit van: oh ja en dan straks gebeurt dit en dat en dat je dat minutenlang naar je eigen voorspelling zit te kijken :') Ik gok dat het andersom ook zo zou kunnen gaan.

En verder alles wat Saint zegt :P
Mijn reviews
pi_121226672
Internal affairs heb ik wel alle 3 gezien... Departed nog niet... ook maar niet doen dan?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_121226892
Iemand trouwens al Beasts of the southern wild gezien?
pi_121227737
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Internal affairs heb ik wel alle 3 gezien... Departed nog niet... ook maar niet doen dan?
Als het maar lang genoeg geleden is, is het voorspelbare een stuk minder storend denk ik. En dan is het best te doen :P
Mijn reviews
pi_121227862
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:15 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Als het maar lang genoeg geleden is, is het voorspelbare een stuk minder storend denk ik. En dan is het best te doen :P
Dit, toen ik Mou Gaan Dou keek was ik heel The Departed alweer vergeten. :P
  zondag 6 januari 2013 @ 14:25:16 #37
67640 SaintOfKillers
pi_121228086
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Het rare vond ik dat, voor iets wat erg low budget was, net het verhaal het zwakkere punt was. Net datgene waarvoor je geen geld nodig hebt en waarin je als kleine vis kan uitblinken. Maar hier kon het me niet helemaal grijpen.

Maar die regisseur heeft duidelijk veel potentieel, net als de acteurs. Voor Amerikaanse cinema is het allemaal nogal a-typisch, dus ik kan wel begrijpen dat ze er daar enthousiast over doen.

Even proberen iets anders nieuw leven in te blazen: TV / Meer filmtips voor specifieke mede Fok!kers
pi_121228322
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het rare vond ik dat, voor iets wat erg low budget was, net het verhaal het zwakkere punt was. Net datgene waarvoor je geen geld nodig hebt en waarin je als kleine vis kan uitblinken. Maar hier kon het me niet helemaal grijpen.

Maar die regisseur heeft duidelijk veel potentieel, net als de acteurs. Voor Amerikaanse cinema is het allemaal nogal a-typisch, dus ik kan wel begrijpen dat ze er daar enthousiast over doen.

Even proberen iets anders nieuw leven in te blazen: TV / Meer filmtips voor specifieke mede Fok!kers
Hmm... dat tekort in het verhaal vond ik wel meevallen. Vond em wel erg mooi om te zien verder :)

Over je link... niks voor mij, zo goed ken ik mijn mede-fokkers niet...
pi_121228516
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]
Zal voortaan eens nadenken of de films die ik heb gezien iets is voor de fokkers die ik een beetje ken.

Je tip voor mij vond ik zelf inderdaad ook klinken als een film voor mij :P
Mijn reviews
pi_121241171
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Deze wil ik toevallig vanavond gaan kijken.

Heb hem gisteren gedownload gekocht, ben benieuwd.
pi_121241881
Wildplasser schopt agent in gezicht
quote:
Een 19-jarige wildplasser uit Veldhoven heeft zondagochtend een agent in zijn gezicht geschopt. De Veldhovenaar stond rond 03.00 uur te plassen op de Kruisstraat in zijn woonplaats en werd hierop aangesproken door een agent.

De man reageerde agressief en probeerde weg te rennen, laat de politie weten. Toen hij werd aangehouden verzette hij zich hevig en schopte de agent in het gezicht, waarop de politieman pepperspray gebruikte. De man is in een cel gezet.
Sands, waarom?! ;( En sinds wanneer hebben ze wifi in de cel? :P
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_121242416
Kruisstraat, goeie
pi_121242426
quote:
3s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
Wildplasser schopt agent in gezicht

[..]

Sands, waarom?! ;( En sinds wanneer hebben ze wifi in de cel? :P
Sorry ;(
pi_121246194
Ben nu 10 minuten Beasts of The Southern Wild aan het kijken maar ik erger me aan de dronken cameraman.

Blijft dit de hele film zo?
pi_121247009
quote:
15s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Desunoto het volgende:
Ben nu 10 minuten Beasts of The Southern Wild aan het kijken maar ik erger me aan de dronken cameraman.

Blijft dit de hele film zo?
volgens mij wel... ligt ook aan de ondergrond waarop gefilmd word volgens mij :P
pi_121247697
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

volgens mij wel... ligt ook aan de ondergrond waarop gefilmd word volgens mij :P
Denk niet dat de ondergrond veel uitmaakt. Als je budget heel laag is kan je nog steeds planken of iets dergelijks neerleggen of simpelweg filmen met camera op een statief.

Nu word ik zeeziek in m'n eigen bed. Deze dronkemanstechniek associeer ik met luiheid, desinteresse en amateurisme. Liever een film als Moonrise Kingdom (de eerste driekwart van die film dan) waar het camerawerk mooi en strak uitgedacht is.

Nu maar hopen dat deze film boeiend genoeg blijft om de schuddende beelden goed te maken.
pi_121247952
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:02 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Denk niet dat de ondergrond veel uitmaakt. Als je budget heel laag is kan je nog steeds planken of iets dergelijks neerleggen of simpelweg filmen met camera op een statief.

Nu word ik zeeziek in m'n eigen bed. Deze dronkemanstechniek associeer ik met luiheid, desinteresse en amateurisme. Liever een film als Moonrise Kingdom (de eerste driekwart van die film dan) waar het camerawerk mooi en strak uitgedacht is.

Nu maar hopen dat deze film boeiend genoeg blijft om de schuddende beelden goed te maken.
Ik houdt normaal ook niet van schuddende beelden, maar vond het hierbij zo minimaal dat ik het niet erg vond. Er zijn wel scenes in waarin er gerend word over verschillende ondergronden en je dan ook merkt dat de camera bewegingen toenemen.
Ik wil wel weer eens een film als Schulze gets the blues kijken waarbij (als ik het me goed herinner) geen camera bewegingen zijn (of maar in 1 directie)
pi_121253516
Je vond het minimaal? Lees ik dat nou goed? _O-
Het was extreem!

De film was verder ook niet heel bijzonder. Het deed me weinig.
pi_121259807
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Desunoto het volgende:
Het was extreem!

Heb je niet gewoon een cam gedownload? :+
pi_121260320
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Desunoto het volgende:
Het was extreem!

heheh ja :P Ik heb al vaker films gezien waarbij het (budget veel groter is en) ik het zo storend vond dat ik er inderdaad ook zeeziek van werd. Dat had ik bij deze niet. Verder vond ik de locaties en zo, wel zo mooi dat ik het een erg mooie film vond om te blijven kijken.
  maandag 7 januari 2013 @ 12:33:40 #51
67640 SaintOfKillers
pi_121265281
De enige film waarbij ik echt hoofdpijn kreeg door het gezwiep en geschud met de camera was Domino.
pi_121269311
Ik vond Cloverfield echt onkijkbaar door het losse hand filmen...
pi_121269340
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond Cloverfield echt onkijkbaar door het losse hand filmen...
Die inderdaad, irritante schuddende camera... :r
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_121270118
Cloverfield is er nog zo eentje inderdaad. Of dat Blair Witch Project. Hoewel je bij deze twee, vooral Blair Witch Project, zou kunnen zeggen dat de dronkemanstechniek wel "functioneel" is.

Beasts of The Southern Wild had een goede film kunnen zijn maar ze hebben het verprutst.
pi_121270292
The Blair Witch Project, daar heb ik nog nachtmerries van

;(
pi_121270332
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:03 schreef Robby87 het volgende:

;(
Die film :r
pi_121270622
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:03 schreef Robby87 het volgende:

;(
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:04 schreef Sands het volgende:

[..]

Idd :r :r :r
pi_121271037
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:04 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik heb die gekeken toen ik een klein jongetje was, en ik met knuffels knuffelde. Mijn broer en ik zaten op de bank, en ik ben gewoon omhoog gerend toen de film bijna klaar was... zo eng vond ik het. Maar mijn broer zat mij ook wel te stoken, de eikel. :(
pi_121271111
Iets voor jou Pico? Volgens de site de grondleggers van de Stoner movies 8-)

Cheech & Chong
pi_121271219
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:23 schreef Desunoto het volgende:
Bovenstaande still is Anna Kendricks en zij speelt in die film. Dat gecombineerd met de poep- en plashumor waar in de reviews over wordt geschreven... dan kan kots er ook wel bij, toch? :')
Dat vond ik best een vies stukje... niet dat ze in die kots lag... maar dan nog een engeltje gaat maken... :r
pi_121272323
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:26 schreef Asap het volgende:
Iets voor jou Pico? Volgens de site de grondleggers van de Stoner movies 8-)

Cheech & Chong
Ah leuk. Dat ga ik overwegen.
pi_121283418
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb die gekeken toen ik een klein jongetje was, en ik met knuffels knuffelde. Mijn broer en ik zaten op de bank, en ik ben gewoon omhoog gerend toen de film bijna klaar was... zo eng vond ik het. Maar mijn broer zat mij ook wel te stoken, de eikel. :(
Ik heb hem nog in de bios gezien. Wat een gedrocht :r
pi_121287881
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb hem nog in de bios gezien. Wat een gedrocht :r
Daarna heb ik hem nooit meer gezien :P

Iemand al Django Unchained gezien? Ik ga hem nu kijken. Ik weet het heel slecht, een screener... :')
pi_121287921
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:31 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Daarna heb ik hem nooit meer gezien :P

Iemand al Django Unchained gezien? Ik ga hem nu kijken. Ik weet het heel slecht, een screener... :')
Robby toch, voor een Tarantino mag je best wat geduld op brengen voor wat meer kwaliteit :P
Mijn reviews
pi_121288086
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Robby toch, voor een Tarantino mag je best wat geduld op brengen voor wat meer kwaliteit :P
Deze screener is van goede kwaliteit hoor :).
pi_121288239
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:

[..]

dvd kwaliteit? en zonder rare balken met text/logo's?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_121288241
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Geen HD kwaliteit
pi_121288487
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

dvd kwaliteit? en zonder rare balken met text/logo's?
Zitten wel balken bij, maar geen logo's ofzo.

Hier een screen:

quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Sands het volgende:

[..]

Geen HD kwaliteit
Tsja, ik zit toch maar op m'n 13" macbookje, dus dit is gwn prima.

En meneer T. kan fluiten naar z'n centen. Aansteller.
pi_121288737
mah ik wacht wel tot ie op bluray uitkomt
pi_121289141
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mah ik wacht wel tot ie op bluray uitkomt
Over een maand :)
pi_121289211
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als dat maar zo snel gaat... Had eigenlijk gehoopt dat Skyfall er wel al op had gestaan... maar dat duurt ook nog...
pi_121289291
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

-O-
pi_121289885
_O-

Jamie Foxx drinkt bier achterstevoren, Tarantino toch... wat is er met je scriptgirl gebeurd?
pi_121291027
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef Robby87 het volgende:
_O-

Jamie Foxx drinkt bier achterstevoren, Tarantino toch... wat is er met je scriptgirl gebeurd?
Hey, geen spoilers! :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 07:58:09 #75
357776 ArtistA
Wandelen door het park
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:55:06 #76
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121353390
Goeie films bij de publieken, de laatste en de komende tijd!

vorige week al Butch Cassidy en Breakfast at Tiffany's gezien en dan nu dit nog:

vanavond The Road
morgen The Wrestler
vrijdag The Illusionist
pi_121354805
Hmm, Breakfast at Tiffany's heb ik nog steeds niet gezien. Misschien maar eens downloaden.
pi_121359194
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef picodealion het volgende:
Hmm, Breakfast at Tiffany's heb ik nog steeds niet gezien. Misschien maar eens downloaden.
Leuke film, dat vind ik tenminste :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:21:55 #79
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121359393
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Sands het volgende:

[..]

Leuke film, dat vind ik tenminste :P
Ja, ik ook :)
Zo modern ook (grotendeels) voor een film van 52 jaar oud.
pi_121367578
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dunno, moet je aan de rest vragen :P
Liep je weer te marcheren door Nijmegen met een klein snorretje?
pi_121367629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Liep je weer te marcheren door Nijmegen met een klein snorretje?
:D nee natuurlijk niet...

Zal wel komen omdat ik hier het woord neger te vaak gebruik...
pi_121367720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:D nee natuurlijk niet...

Zal wel komen omdat ik hier het woord neger te vaak gebruik...
Wat is daar racistisch aan? Pico en ik begroeten elkaar ook altijd met neger.

In Django Unchained, damn daar zit vaak nigger in.
pi_121367789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Wat is daar racistisch aan? Pico en ik begroeten elkaar ook altijd met neger.

In Django Unchained, damn daar zit vaak nigger in.
Ach, sommigen vinden het aanstootgevend.. Het zal hier wel gewoon als grapje bedoeld worden hoor :) daar ben ik zeker van...

Ik zie er verder ook niks racistisch in... Waarom mogen alleen gekleurden neger tegen elkaar zeggen... das pas racistisch...
pi_121369169
Breakfast at Tiffany's is leuk maar vreemd genoeg toch de minste film met Audrey die ik tot nu toe heb gezien. Charade en Roman Holiday zijn nog mooier. O+

Maar Breakfast at Tiffany's heb ik dan wel op Blu-ray en de rest nog niet. :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:14:57 #85
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121370096
quote:
11s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Desunoto het volgende:
Breakfast at Tiffany's is leuk maar vreemd genoeg toch de minste film met Audrey die ik tot nu toe heb gezien. Charade en Roman Holiday zijn nog mooier. O+

Dan moet ik die anderen ook nog maar gaan zien!
Ik vond haar vooral in de scènes waar ze 'gewoon' moest voorstellen zo mooi, op een klassieke manier...
pi_121370308
quote:
11s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Desunoto het volgende:

Hoeveel heb je er dan gezien met Hepburn? :P
pi_121370595
Ik vond het intro van die film heel top. (tevens: al dat gezeur over die screeners de hele tijd, als mensen het zo willen zien, dan zien ze het toch lekker zo)
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_121370798
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik vond het intro van die film heel top. (tevens: al dat gezeur over die screeners de hele tijd, als mensen het zo willen zien, dan zien ze het toch lekker zo)
Whut? heb je een screener zitten kijken van Breakfast at Tiffany's?
pi_121370882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Whut? heb je een screener zitten kijken van Breakfast at Tiffany's?
Oh, nee, ik zat iets te ver terug in topic. Django Unchained...
pi_121370919
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Oh, nee, ik zat iets te ver terug in topic. Django Unchained...
Dat had ik al door, ik had alleen even zin om flauw te doen :)
pi_121370989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat had ik al door, ik had alleen even zin om flauw te doen :)
Zou dat trouwens überhaupt mogelijk zijn? :') Een screener van een oude film vinden op het web... Waarschijnlijk al doodgebloed doordat er dan al HD DVDrip is oid...
pi_121371049
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Zou dat trouwens überhaupt mogelijk zijn? :') Een screener van een oude film vinden op het web... Waarschijnlijk al doodgebloed doordat er dan al HD DVDrip is oid...
Ik denk niet dat er van zo'n oude film uberhaupt een screener is. Verder... dunno. Zou niet weten wanneer ze daarmee begonnen zijn...
pi_121371378
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er van zo'n oude film uberhaupt een screener is. Verder... dunno. Zou niet weten wanneer ze daarmee begonnen zijn...
Aghja, boeit ook niet. Hoeveel films moet je ongeveer gezien hebben voordat je echt kan meespelen in FMT trivia?
pi_121371413
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Aghja, boeit ook niet. Hoeveel films moet je ongeveer gezien hebben voordat je echt kan meespelen in FMT trivia?
1? 2? maakt niet uit. Er zijn genoeg vragen die je kan beantwoorden zonder de film gezien te hebben.
pi_121371493
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

1? 2? maakt niet uit. Er zijn genoeg vragen die je kan beantwoorden zonder de film gezien te hebben.
Ja, oké, das waar, de imdb uit je kop leren kan natuurlijk ook.
pi_121371572
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Ja, oké, das waar, de imdb uit je kop leren kan natuurlijk ook.
Yep, zolang je het maar niet gebruikt om op te zoeken :)

Nee, maar serieus. Ik heb genoeg films gezien. Maar als Sands een van zijn favoriete vragen stelt dan weet ik er niks van omdat het een genre film is dat ik niet of nauwelijks kijk. Dus ja, je kan zoveel gezien hebben, het is geen garantie dat je de vraag kan beantwoorden
pi_121372154
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Yep, zolang je het maar niet gebruikt om op te zoeken :)

Nee, maar serieus. Ik heb genoeg films gezien. Maar als Sands een van zijn favoriete vragen stelt dan weet ik er niks van omdat het een genre film is dat ik niet of nauwelijks kijk. Dus ja, je kan zoveel gezien hebben, het is geen garantie dat je de vraag kan beantwoorden
Ja, das waar, en als je twee mensen hebt die 1 genre heel goed kennen dan zullen die elkaar de punten verstrekken uiteindelijk.
pi_121372166
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Geen, maar je moet wel een liedje zingen.
pi_121372229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Geen, maar je moet wel een liedje zingen.
:+
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:31:28 #100
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121393135
In de categorie "de titel dekt de lading NIET"

The Last Exorcism Part II (2013) - IMDb

Ik heb trouwens ooit een screener van Terminator 2 gezien, op video. Maar dat was ver nadat deze in de bios had gedraaid. Maar goed, ze bestaan dus.
pi_121402618
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

My little pony :D :D :D ik dacht dat je een man was?
quote:
13s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef picodealion het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor avatar :r.
pi_121402866
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ponies gek, jeweet :{w.
Nee, vertel....
pi_121403112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nee, vertel....
friendship is magic. Vraag maar aan Robby.
pi_121403139
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:57 schreef picodealion het volgende:

[..]

friendship is magic. Vraag maar aan Robby.
Aha... denk ik... Weinig ervaring met vriendschappen...
pi_121403293
En Pinkie Pie is natuurlijk de tofste.
pi_121403368
Creampie?
pi_121403417
:')
pi_121404280
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Aha... denk ik... Weinig ervaring met vriendschappen...
:D
pi_121418538
Ik zit te twijfelen.. :X

Ik heb hier een screener liggen van Django. Zal ik wachten tot een betere versie of kijken?

Ben zooooo benieuwd.
pi_121418620
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef FireFox1 het volgende:

Ik heb hier een screener liggen van Django. Zal ik wachten tot een betere versie of kijken?

Ben zooooo benieuwd.
Ik heb de screener ook gezien, weet niet welke jij hebt binnengehaald? Mijn versie was iig uitstekend, vergelijkbaar met een dvdrip, prima kijkervaring :)
pi_121418638
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb de screener ook gezien, weet niet welke jij hebt binnengehaald? Mijn versie was iig uitstekend, vergelijkbaar met een dvdrip, prima kijkervaring :)
Laatste screener. Zonder watermerk.
pi_121418689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Laatste screener. Zonder watermerk.
Ja die heb ik ook, heel af en toe zie je staan: "for your consideration", niet echt noemenswaardig :P
pi_121418707
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:40 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook, heel af en toe zie je staan: "for your consideration", niet echt noemenswaardig :P
Dus? Doen?
pi_121418764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dus? Doen?
Ja man, lekker kijken :)!

Ik moet overigens wel bekennen dat er wel degelijk scènes inzitten die écht beter tot z'n recht komen in de bios, met name de aandacht voor het geluid op bepaalde momenten... dat is gewoon goed verzorgd en dat haal je er bij zo'n screener niet uit. Maar overall zeker goed kijkbaar zoals ik zei.
pi_121418796
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ja man, lekker kijken :)!

Ik moet overigens wel bekennen dat er wel degelijk scènes inzitten die écht beter tot z'n recht komen in de bios, met name de aandacht voor het geluid op bepaalde momenten... dat is gewoon goed verzorgd en dat haal je er bij zo'n screener niet uit. Maar overall zeker goed kijkbaar zoals ik zei.
Ok thx, zal hem starten.
pi_121418926
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik wacht wel op de HD versie
pi_121419358
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik wacht wel op de HD versie
Joh
pi_121419400
Ik wacht wel gewoon tot ik 'm in de bios zie.
pi_121421312
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:55 schreef picodealion het volgende:
Ik wacht wel gewoon tot ik 'm in de bios zie.
Wat een ongelooflijk vette film _O_

Quentin Tarantino did it again! ^O^
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:14:54 #120
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121421975
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef FireFox1 het volgende:

Ben zooooo benieuwd.
Ehm, wacht een weekje. Tarantino in de bios, is toch geweldig!
Ach, laat maar: je bent al over naar The Dark Side.
pi_121423496
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:14 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ehm, wacht een weekje. Tarantino in de bios, is toch geweldig!
Ach, laat maar: je bent al over naar The Dark Side.
Dark side? Foxy evindt zich in het pikkedonker. B-)
pi_121424697
En geen spijt van :)
pi_121424884
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:15 schreef FireFox1 het volgende:
En geen spijt van :)
Je had gewoon moeten wachten of naar de bioscoop moeten gaan.
pi_121425950
pi_121437533
quote:
Ik vind ze maar flauw...
pi_121438176
Vanavond voor ¤3,50 naar Jack Reacher en in het weekend voor hetzelfde bedrag naar The Hobbit. Bioscoop gaat sluiten. Stuntprijzen voor de laatste week.

RIP bioscoop. :9
pi_121438223
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Desunoto het volgende:
Vanavond voor ¤3,50 naar Jack Reacher en in het weekend voor hetzelfde bedrag naar The Hobbit. Bioscoop gaat sluiten. Stuntprijzen voor de laatste week.

RIP bioscoop. :9
Waar?
pi_121438336
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Waar?
Lelystad. :')

Maar goed, ik kwam daar toch amper omdat ze geen enkele moeite meer leken te doen het laatste jaar. Allerlei films werden overgeslagen en andere films werden enkel in 3D vertoond. Terwijl ze wel genoeg zalen hadden (6 stuks geloof ik) waarvan er regelmatig veel leeg stonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121440446
Beetje ver om voor een filmpje op en neer te rijden :P
pi_121444012
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, dan verbied je toch - logischerwijs - het toevoegen of wijzigen van antwoorden in een post :') Dat begrijpt iedereen.
Iedereen weet ook dat er niet gebruik gemaakt mag worden van IMDb... en dat is ook wel es gebeurd... dus
pi_121444040
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef Sands het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hou je de mensen hier Sands :P
pi_121444047
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Iedereen weet ook dat er niet gebruik gemaakt mag worden van IMDb... en dat is ook wel es gebeurd... dus
Hoe heeft dat iets te maken met het editten van een post om toe te voegen dat ik iets doms had gezegd? :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_121444083
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Zo hou je de mensen hier Sands :P
Het was enkel een advies.
pi_121444091
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef innepin het volgende:

[..]

Hoe heeft dat iets te maken met het editten van een post om toe te voegen dat ik iets doms had gezegd? :')
Dat het alle 2 iets is dat je niet "mag" doen :D Ook al stelde het niks voor :)
pi_121444132
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:11 schreef Sands het volgende:

[..]

Het was enkel een advies.
Ach, ze is er nog steeds nadat jij haar fotoboek spy list vol had ge F5'd (yeah sure...) :P Dus waarom wil je d'r nou wegjagen ;)
pi_121444192
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ach, ze is er nog steeds nadat jij haar fotoboek spy list vol had ge F5'd (yeah sure...) :P Dus waarom wil je d'r nou wegjagen ;)
Ik wil haar alleen maar beschermen ;(
pi_121444218
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:14 schreef Sands het volgende:

[..]

heb je de award icoontjes al af, Vriend?
pi_121444251
quote:

[..]

Heeft ze dat nodig dan? En als ze het nodig heeft... van jou? :P
pi_121444265
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Nou zal ik hem beschermen :P Dat zou toch iemand anders doen?
pi_121444278
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat zou pico doen...tenminste hij zei van wel, maar misschien heeft hij het te druk met het kijken naar My Little Pony :P
pi_121444283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:17 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nou zal ik hem beschermen :P Dat zou toch iemand anders doen?
Sands en Pico, dus Sands was volgens mij de voorlopige conclusie
pi_121444290
quote:

[..]

_O-

Waarom heb ik bescherming nodig, Sands?
pi_121444303
Oh jee. Nou editte ik alweer een post :o
pi_121444315
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef innepin het volgende:
~O>
pi_121444317
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:17 schreef innepin het volgende:

[..]

_O-

Hij kent zich zelf... O~)
pi_121444367
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef innepin het volgende:
pi_121444383
Anyway. Ik ben er weer. Kom maar op met de vrouwenvragen in FMT.
pi_121444401
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:20 schreef innepin het volgende:
Anyway. Ik ben er weer. Kom maar op met de vrouwenvragen in FMT. [ afbeelding ]
Die moet je toch echt zelf gaan stellen ben ik bang...
pi_121444445
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:17 schreef innepin het volgende:

[..]

_O-

Allemaal rare mensen hier

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Hij kent zich zelf... O~)
En dat ook

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:20 schreef innepin het volgende:
Anyway. Ik ben er weer. Kom maar op met de vrouwenvragen in FMT. [ afbeelding ]
Wat telt als een vrouwenvraag?
pi_121444447
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Die moet je toch echt zelf gaan stellen ben ik bang...
Ja, ok, maar dan moet ik er eerst eentje goed hebben :+
En de baas zegt dat ik niet meer mag imdb'en. Dus.

SPOILER
pi_121444472
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja, ok, maar dan moet ik er eerst eentje goed hebben :+
En de baas zegt dat ik niet meer mag imdb'en. Dus.

SPOILER
Nou, lijkt er wel op als je mij als baas inschat...

:*
pi_121444509
Niet Imdb'en? Hoe moet ik in godsnaam ooit nog een punt scoren dan?
pi_121444558
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
Niet Imdb'en? Hoe moet ik in godsnaam ooit nog een punt scoren dan?
Een Balto vraag beantwoorden, dan mag je niet meer meedoen en pakken we je punten af.
pi_121444593
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:27 schreef Sands het volgende:

[..]

Een Balto vraag beantwoorden, dan mag je niet meer meedoen en pakken we je punten af.
Das toch die animatie met die sledehond?
pi_121444639
Kan het wat rustiger in de slowchat, ik moet bijlezen :o
pi_121444792
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nou, lijkt er wel op als je mij als baas inschat...

Dat, of ik wist gewoon je naam even niet meer, en dacht - kennelijk terecht - dat de titel baas je wel zou vleien.
pi_121444838
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:34 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat, of ik wist gewoon je naam even niet meer, en dacht - kennelijk terecht - dat de titel baas je wel zou vleien.
Neuh, doet me niks... heb liever andere die de baas zijn
pi_121444944
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Neuh, doet me niks... heb liever andere die de baas zijn
Misschien wil ze wel je meesteres zijn, als je het lief vraagt?
pi_121444987
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Misschien wil ze wel je meesteres zijn, als je het lief vraagt?
~O>
pi_121445014
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:27 schreef Sands het volgende:

[..]

jeukt het? oO<
pi_121445038
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

jeukt het? oO<
pi_121445075
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef Sands het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
staat die onder je speeddial? Enne, het hoort natuurlijk SAAANDS te zijn. Jat je naast punten nou ook al memes van me? :6
pi_121445077
Ik snap het denk ik niet... wie of wat is Balto?
pi_121445115
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik snap het denk ik niet... wie of wat is Balto?
een vraag waarmee Patch ooit Sands dacht te hebben ontmaskerd als cheater, waarna Sands een half jaar in de kelder van SaintofKillers heeft moeten doorbrengen.
pi_121445171
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:42 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

een vraag waarmee Patch ooit Sands dacht te hebben ontmaskerd als cheater, waarna Sands een half jaar in de kelder van SaintofKillers heeft moeten doorbrengen.
te weinig informatie!
pi_121445191
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

staat die onder je speeddial? Enne, het hoort natuurlijk SAAANDS te zijn. Jat je naast punten nou ook al memes van me? :6
Ja, ja en ja
pi_121445214
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:42 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik hang nog steeds de Lance-theorie aan Sands.

Nee geintje
pi_121445222
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef innepin het volgende:

[..]

te weinig informatie!
Genoeg, want zwarte bladzij enzo.

Sands heeft zich wat mij betreft inmiddels ruimschoots bewezen.
pi_121445298
Ach, je kan (vind ik) gewoon nooit bewijzen dat iemand wel of niet gecheat heeft
pi_121445351
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, je kan (vind ik) gewoon nooit bewijzen dat iemand wel of niet gecheat heeft
Uiteindelijk boeit het ook niet zoveel. als je cheat lijkt me dat FMT nooit lang leuk voor je blijft. Die mensen verdwijnen vanzelf weer,
pi_121445370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:45 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik hang nog steeds de Lance-theorie aan Sands.

Nee geintje
Mag ik dan ook naar Oprah toe?

quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:45 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Genoeg, want zwarte bladzij enzo.

Sands heeft zich wat mij betreft inmiddels ruimschoots bewezen.
O+
  vrijdag 11 januari 2013 @ 19:49:45 #172
67640 SaintOfKillers
pi_121445386
Ik heb niet eens een kelder.
pi_121445418
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:48 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Uiteindelijk boeit het ook niet zoveel. als je cheat lijkt me dat FMT nooit lang leuk voor je blijft. Die mensen verdwijnen vanzelf weer,
Ik kan me ook niet voorstellen dat valsspelen lang leuk blijft. Ik vind het zeldzame gevoel van OHHHIKWEETEREEN veel leuker dan een "Oh, even googlen, het is die en die film" (wat ik wel eens doe, maar dan geef ik het antwoord niet :+ )
pi_121445427
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:48 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Mij interreseert het ook niet of iemand wel of niet cheat. Ik speel voor de lol en ga dus niks opzoeken...
pi_121445440
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jawel die met de Marion Cotillard posters overal aan de muren.
pi_121445442
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
kruipruimte dan.
pi_121445453
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:51 schreef Sands het volgende:

[..]

Sands... foei

hmm...dacht even dat je iemand anders bedoeld :P my bad
pi_121445479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef Sands het volgende:

[..]

Mag ik dan ook naar Oprah toe?

als je op de bank gaat springen, ga ik kijken!
quote:
O+
pi_121445494
quote:

[..]

da's best creapy eigenlijk,
  vrijdag 11 januari 2013 @ 19:53:17 #180
67640 SaintOfKillers
pi_121445536
quote:

[..]

Zo'n grote fan ben ik nu ook weer niet. Ik heb het even gechecked op IMDb en ik heb maar 33 films met haar gezien.
pi_121445563
maar...
pi_121445592
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zo'n grote fan ben ik nu ook weer niet. Ik heb het even gechecked op IMDb en ik heb maar 33 films met haar gezien.
heeft zij 33 films gemaakt?!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 19:56:12 #183
67640 SaintOfKillers
pi_121445658
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

heeft zij 33 films gemaakt?!
45 zelfs, dus ik heb maar 73% gezien, dan ben je toch geen echte fan :P.
pi_121445664
quote:

[..]

quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:52 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

da's best creapy eigenlijk,
pi_121445693
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

45 zelfs, dus ik heb maar 73% gezien, dan ben je toch geen echte fan :P.
Nee, meer een casual observer. Met een straatverbod.
pi_121445715
quote:

[..]

Lol
pi_121445773
quote:

[..]

Ja, naar wat voor soort films gaan jullie?
pi_121446027
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:58 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ja, naar wat voor soort films gaan jullie?
films waar alles in de fik staat.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:11:59 #189
67640 SaintOfKillers
pi_121446267
Kijk, er zijn mensen die elke film van Steven Seagal kijken.

Ik kijk dan liever naar Marion Cotillard, Scarlett Johansson of Natalie Portman, zo zit ik in elkaar.
pi_121446311
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, er zijn mensen die elke film van Steven Seagal kijken.

Ik kijk dan liever naar Marion Cotillard, Scarlett Johansson of Natalie Portman, zo zit ik in elkaar.
no argument!
pi_121446479
Na de reclame Catfish op NL 3. Ik vond het best een grappige docu :)
pi_121446702
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Dankje, die wilde ik nog zien. Ik neem hem op.
pi_121446799
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben er nog steeds niet uit of het fictie is of niet.
pi_121446855
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef Tem het volgende:

[..]

Ben er nog steeds niet uit of het fictie is of niet.
hmm....niet over nagedacht, maar nou je het zegt. Al moet ik wel zeggen het maakt het niet minder leuk :) Of het nou wel of niet echt zou zijn :)
pi_121446898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

hmm....niet over nagedacht, maar nou je het zegt. Al moet ik wel zeggen het maakt het niet minder leuk :) Of het nou wel of niet echt zou zijn :)
Klopt, ik vond het ook zeer vermakelijk.
pi_121448900
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Duh, dat wist ik ook wel.. en die kijk ik ook wel af en toe, maar geen GG... en nee.. ik zou niet weten wie die meid is... maar leuk om te zien :P
Je moet je vrouwelijke kant wel omhelzen, dyon O+
pi_121448925
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je moet je vrouwelijke kant wel omhelzen, dyon O+
Ik heb desperate housewives gekeken... heb ik het daarmee nog niet genoeg omhelst?

En ik kijk erg graag van die vrouwen romcom's... :@
pi_121449011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik heb desperate housewives gekeken... heb ik het daarmee nog niet genoeg omhelst?

En ik kijk erg graag van die vrouwen romcom's... :@
Haha dat komt al in de buurt :D
De GG boeken zijn wel veel leuker dan de serie trouwens.
pi_121449109
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Haha dat komt al in de buurt :D
De GG boeken zijn wel veel leuker dan de serie trouwens.
Ik zou het niet weten.. heb nog nooit een aflevering gekeken... Ik heb wel zo goed als alles gezien van die australische serie op die boerderij iets met daughters geloof ik... en af en toe es wat gekeken van die serie met die moeder en dochter in zo'n klein dorpje
pi_121449336
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten.. heb nog nooit een aflevering gekeken... Ik heb wel zo goed als alles gezien van die australische serie op die boerderij iets met daughters geloof ik... en af en toe es wat gekeken van die serie met die moeder en dochter in zo'n klein dorpje
McLeod's Daughters bedoel je zeker :P
pi_121449393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef Sands het volgende:

[..]

McLeod's Daughters bedoel je zeker :P
Dat inderdaad... weet je dan ook wat die andere serie is?
pi_121449456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat inderdaad... weet je dan ook wat die andere serie is?
Niet met die beperkte info :P
pi_121449707
gilmore girls... bedoelde ik
pi_121449897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ok, dat heb ik nog nooit gekeken...denk ik :P
pi_121449922
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Sands het volgende:

[..]

Ok, dat heb ik nog nooit gekeken...denk ik :P
Ik heb er gelukkig ook niet veel van gezien...
pi_121450003
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
O+
ik heb alle seizoenen meerdere keren gezien haha
pi_121450057
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

O+
ik heb alle seizoenen meerdere keren gezien haha
Zo interresant vond ik het niet :P

Zijn er nog andere leuke vrouwen series? :P Ben altijd wel in voor wat nieuwe series... (al moet ik Desperate housewives nog steeds afkijken... loop maar 5 seizoenen achter...)
pi_121450105
Leuke vrouwenseries als in series met leuke vrouwen erin?
pi_121450161
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef innepin het volgende:
Leuke vrouwenseries als in series met leuke vrouwen erin?
Nee, gewoon vrouwenseries zoals desperate housewives en zo...
pi_121450203
Pretty Little Liars? :+
Grey's Anatomy
Downton Abbey
Once Upon A Time
pi_121450260
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef innepin het volgende:
Pretty Little Liars? :+
Grey's Anatomy
Downton Abbey
Once Upon A Time
PLL ben ik aan begonnen en toen kwam het bericht dat het gecancelled was... dus ben ik gestopt... nu is er al bijna een eind aan seizoen 2 geloof ik... Zelfde geld voor Revenge...
Grey's wil ik niet kijken. Downtown abbey zegt me niks en met OUAT ben ik helemaal up to date...
pi_121450279
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Zijn er nog andere leuke vrouwen series? :P Ben altijd wel in voor wat nieuwe series... (al moet ik Desperate housewives nog steeds afkijken... loop maar 5 seizoenen achter...)
Hmm ik weet niet..
Desperate housewives kijk ik ook al een aantal seizoenen niet meer. En verder kijk ik eigenlijk geen vrouwenseries meer, alleen nog komedies.
pi_121450326
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hmm ik weet niet..
Desperate housewives kijk ik ook al een aantal seizoenen niet meer. En verder kijk ik eigenlijk geen vrouwenseries meer, alleen nog komedies.
Zoals? Ik ben altijd in voor nieuwe series (ook al kijk ik er al een stuk of 15 per week... )
pi_121450464
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dude...
pi_121450482
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Dude...
Wat?
pi_121450510
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wat?
Dat ga je toch niet vrijwillig kijken?
pi_121450521
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Dat ga je toch niet vrijwillig kijken?
wat kijk jij aan series?
pi_121450539
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

wat kijk jij aan series?
Ik ben Twin Peaks een tweede beurt aan het geven :P
pi_121450573
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik ben Twin Peaks een tweede beurt aan het geven :P
Dat zou ik dan weer nooit kijken... me favo series op het moment zijn Person of intrest, Elemantary en Arrow
pi_121450624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat zou ik dan weer nooit kijken... me favo series op het moment zijn Person of intrest, Elemantary en Arrow
Nooit weer opnieuw, of sowieso niet?
pi_121450653
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nooit weer opnieuw, of sowieso niet?
Sowiezo niet... heb er nog nooit naar gekeken... Vroeger had het voor mij iets engs, waardoor ik het niet hoefde te zien en nu heb ik er gewoon geen zin meer in
pi_121450746
Ik heb ook maar een paar afleveringen gezien van twin peaks.. Vond het ook een beetje eng :@
pi_121450785
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Sowiezo niet... heb er nog nooit naar gekeken... Vroeger had het voor mij iets engs, waardoor ik het niet hoefde te zien en nu heb ik er gewoon geen zin meer in
Er zitten inderdaad enge scènes tussen, zo erg dat ik zelfs moeite had met slapen. En dit was vorig jaar :+

Maar die serie is zo ontzettend goed, die sfeer... heerlijk.
pi_121450827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Er zitten inderdaad enge scènes tussen, zo erg dat ik zelfs moeite had met slapen. En dit was vorig jaar :+

Maar die serie is zo ontzettend goed, die sfeer... heerlijk.
Denk toch dat ik em maar aan me voorbij laat gaan :@
pi_121450863
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Denk toch dat ik em maar aan me voorbij laat gaan :@
Deze scène bijv. (niet op klikken als je geen spoilers wilt, joh?!):

Ik zat deze diep in de nacht te kijken, en het geluid volop. Ik werd gek man :D
pi_121450914
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:50 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Deze scène bijv. (niet op klikken als je geen spoilers wilt, joh?!):

Ik zat deze diep in de nacht te kijken, en het geluid volop. Ik werd gek man :D
Ik had dan geen geluid maar... what the fuck...
pi_121450985
Ik kijk maar niet :+
pi_121451042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Robby87 het volgende:
Dude....
pi_121451099
Hmm ik krijg ook meteen weer zin om twin peaks te herkijken :P
Mijn reviews
pi_121451159
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dude....
Ja lach jij maar, hier houd jij het ook niet koeltjes onder :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik krijg ook meteen weer zin om twin peaks te herkijken :P
Kijk snel de pilot en halverwege aflevering 1, dan zitten we even ver >:)
pi_121451203
Ik héb Twin Peaks al gezien. Daar krijg ik geen nachtmerries van.
pi_121451222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ja lach jij maar, hier houd jij het ook niet koeltjes onder :P

[..]

Kijk snel de pilot en halverwege aflevering 1, dan zitten we even ver >:)
Als ik nu begin denk ik na elke aflevering, nog eentje kan nog wel. En dat dan tot diep in de nacht :P
Mijn reviews
pi_121451274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef wyccie het volgende:
Ik héb Twin Peaks al gezien. Daar krijg ik geen nachtmerries van.
Ik ook niet, maar ik kwam wel moeilijk in slaap 8-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Als ik nu begin denk ik na elke aflevering, nog eentje kan nog wel. En dat dan tot diep in de nacht :P
Herkenbaar ja *)
pi_121451530
De enige series die ik op dvd heb zijn Kingdom Hospital, The 4400, Tales of the Unexpected en wat Poirots.
pi_121451719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef wyccie het volgende:
De enige series die ik op dvd heb zijn Kingdom Hospital, The 4400, Tales of the Unexpected en wat Poirots.
van dat alles ken ik alleen the 4400 en die heb ik ook allemaal gezien, alleen het laatste seizoen nog niet op dvd..
pi_121451912
Kingdom Hospital is misschien te eng voor jou. :P
Die laatste twee zijn niet echt hip, wel heel leuk en spannend.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:11:36 #237
67640 SaintOfKillers
pi_121451957
De engste Twin Peaks scenes vind ik nog steeds de close-ups van een boom of van een verkeerslicht :P.
pi_121451962
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef wyccie het volgende:
Kingdom Hospital is misschien te eng voor jou. :P
Die laatste twee zijn niet echt hip, wel heel leuk en spannend.
te eng?
Poirots vind ik niet leuk... kijk dan liever Murder she wrote :D
pi_121452019
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
De engste Twin Peaks scenes vind ik nog steeds de close-ups van een boom of van een verkeerslicht :P.
Of die ventilator aan het plafond :>
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:14:37 #240
67640 SaintOfKillers
pi_121452114
Kijk gewoon The Killing.

Elke aflevering heeft iemand anders het gedaan terwijl het toch steeds over dezelfde zaak gaat :7.
pi_121452160
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk gewoon The Killing.

Elke aflevering heeft iemand anders het gedaan terwijl het toch steeds over dezelfde zaak gaat :7.
Ik wilde juist The Bridge gaan checken, iemand deze gezien?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:19:17 #242
67640 SaintOfKillers
pi_121452400
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik wilde juist The Bridge gaan checken, iemand deze gezien?
Heeft wel een leuke hoofdrolspeelster, dat personage heeft een vorm van asperger en komt vaak nogal raar uit de hoek.

Er komt trouwens ook een Amerikaanse remake van die serie :').
pi_121452518
Dan vind je Sherlock van de BBC ook wel leuk.
pi_121452600
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Heeft wel een leuke hoofdrolspeelster, dat personage heeft een vorm van asperger en komt vaak nogal raar uit de hoek.

Ik had dat gehoord ja, maar bijv. Luther.. dat vond ik ook een hele toffe serie :)

Ik ga nu maar weer verder met the big bang O+
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:25:44 #245
67640 SaintOfKillers
pi_121452756
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef wyccie het volgende:
Dan vind je Sherlock van de BBC ook wel leuk.
En A Touch of Cloth ;).
pi_121453135
Ik vind britse series helemaal niet zo leuk. Hustle vond ik wel erg vermakelijk..
pi_121453436
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind britse series helemaal niet zo leuk. Hustle vond ik wel erg vermakelijk..
Britse comedy's daarentegen _O_
pi_121453483
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Britse comedy's daarentegen _O_
kijk ik ook niet :@
Ik kijk wel graag QI en Top gear :D
pi_121453872

Hiervan kan Robby vast ook moeilijk in slaap komen.
pi_121455767
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:

Hiervan kan Robby vast ook moeilijk in slaap komen.
Duurt mij te lang
pi_121455898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

kijk ik ook niet :@
Ik kijk wel graag QI en Top gear :D
Dit ^O^.
pi_121457414
Twee series: Community en The Office, meer kijk ik niet, meer probeer ik ook niet.
pi_121471922
Bioscoop voor ¤3,50 ging gisteren niet door want uitverkocht! Stelletje gierige Nederlanders. Als je goedkoop naar de film kan, gaan jullie opeens massaal, hè?
SPOILER
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:34:24 #254
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121471969
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:33 schreef Desunoto het volgende:
Bioscoop voor ¤3,50 ging gisteren niet door want uitverkocht! Stelletje gierige Nederlanders. Als je goedkoop naar de film kan, gaan jullie opeens massaal, hè?
SPOILER
Je kon niet reserveren?
pi_121472161
In deze laatste week van deze bioscoop niet meer. Niet telefonisch in elk geval. Je kon schijnbaar wel eerder op de dag al je kaartjes bij de bioscoop zelf halen en veel mensen hadden dat gedaan.

Ik hoorde ook dat bij de vertoning van The Hobbit in 3D het 3D effect niet naar behoren werkte en dat ze na een halfuur klungelen uiteindelijk maar overgingen naar 2D. _O-
pi_121476255

Hahahaa
pi_121476411
Dragonmeneer wat is de Molenstraat in Helmond voor een buurt?
pi_121478523
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:06 schreef De_Nater het volgende:
Twee series: Community en The Office, meer kijk ik niet, meer probeer ik ook niet.
Das niet veel. En wat als die series stoppen?
pi_121479226
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:09 schreef Sands het volgende:
Dragonmeneer wat is de Molenstraat in Helmond voor een buurt?
straat in de richting van het centrum. Niet heel koosjer, maar wel redelijk rustig volgens mij. Hangt ook een beetje af van waar op de Molenstraat. Ben je op zoek naar een appartementje?
pi_121479452
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:33 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

straat in de richting van het centrum. Niet heel koosjer, maar wel redelijk rustig volgens mij. Hangt ook een beetje af van waar op de Molenstraat. Ben je op zoek naar een appartementje?
Nee was om dit
http://www.ed.nl/regio/de(...)tij-deurne-1.3603691
pi_121480346
quote:
Ah. Ik heb in Deurne gewoond, vlakbij die cafetaria.
pi_121480399
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:02 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ah. Ik heb in Deurne gewoond, vlakbij die cafetaria.
De persoon die is neergestoken is mijn broertje
pi_121480853
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef Sands het volgende:

[..]

De persoon die is neergestoken is mijn broertje
Hoe is hij er aan toe?
pi_121480927
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hoe is hij er aan toe?
wond van onder zijn oog naar zijn oor toe, 15 cm
pi_121481266
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:16 schreef Sands het volgende:

[..]

wond van onder zijn oog naar zijn oor toe, 15 cm
Fuck man, dit was gisteren gebeurd las ik. Waarom?
pi_121481979
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Fuck man, dit was gisteren gebeurd las ik. Waarom?
Omdat hij zelf geen braaf jongetje is. Dit is waarschijnlijk dan ook poging tot doodslag.
pi_121482135
:o wat erg
Zijn oog is niet beschadigd?
En je broertje kende de daders dus?
pi_121482229
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
:o wat erg
Zijn oog is niet beschadigd?
En je broertje kende de daders dus?
Nee net onder zijn oog, volgens mij wel...hij zal nog wel wat dingen achterhouden zo is hij.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 20:48:29 #269
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121482251
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef Sands het volgende:

[..]

Nee net onder zijn oog, volgens mij wel...hij zal nog wel wat dingen achterhouden zo is hij.
Klinkt allemaal complex, maar blijft toch net zo erg natuurlijk.
pi_121484390
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef Sands het volgende:
Omdat hij zelf geen braaf jongetje is. Dit is waarschijnlijk dan ook poging tot doodslag.
Nu maar hopen dat hij hierdoor wat verstandiger wordt.
pi_121485307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat hij hierdoor wat verstandiger wordt.
Nee dat gaat niet gebeuren
pi_121485398
Heftig allemaal, vooral voor je ouders (en jij), die zich rot moeten schrikken om dit soort berichten
pi_121485424
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef DragonFodder het volgende:
Heftig allemaal, vooral voor je ouders (en jij), die zich rot moeten schrikken om dit soort berichten
Ik deed de deur open toen de politie om 1:00 uur op de stoep stond. :')
pi_121485842
Wel stoer dat hij daarna gwn de cafetaria binnenliep en een broodje bapoa bestelde.
pi_121485867
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Wel stoer dat hij daarna gwn de cafetaria binnenliep en een broodje bapoa bestelde.
:') Een fietser had hem gevonden en daarheen geholpen, anders was hij waarschijnlijk doodgebloed.
pi_121486224
Maar wat heeft hij zelf gedaan?
pi_121486291
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:40 schreef Robby87 het volgende:
Maar wat heeft hij zelf gedaan?
Proberen te vechten. :')
pi_121495273
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:29 schreef Sands het volgende:

[..]

:') Een fietser had hem gevonden en daarheen geholpen, anders was hij waarschijnlijk doodgebloed.
Misschien een vraag die ik niet moet stellen... maar ben je de fietser dankbaar?
pi_121497761
pi_121498308
Maar als hij probeerde te vechten, dan is het toch ook een beetje eigen schuld, hele hele dikke bult?

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Das niet veel. En wat als die series stoppen?
Dan kijk ik geen series, of een andere die leuk is.
pi_121498378
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 09:22 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Misschien een vraag die ik niet moet stellen... maar ben je de fietser dankbaar?

quote:
99s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:07 schreef De_Nater het volgende:
Maar als hij probeerde te vechten, dan is het toch ook een beetje eigen schuld, hele hele dikke bult?
Jij laat jezelf gewoon slaan/neersteken?
pi_121498575
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:10 schreef Sands het volgende:

[..]

[..]

Jij laat jezelf gewoon slaan/neersteken?
Oh, wacht, misschien begrijp ik je verkeerd: hij werd uit de tent gelokt om te gaan vechten?
pi_121498599
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Oh, wacht, misschien begrijp ik je verkeerd: hij werd uit de tent gelokt om te gaan vechten?
Ze stonden hem op te wachten, ze wilde hem beroven.
pi_121498667
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef Sands het volgende:

[..]

Ze stonden hem op te wachten, ze wilde hem beroven.
Ah, dan begreep ik je idd verkeerd.
pi_121498796
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 09:22 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wat ben je toch een heerlijke knuppel hè.
pi_121507107
quote:
15s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:23 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Wat ben je toch een heerlijke knuppel hè.
En dat zegt de grootste schoft :)

verder heb ik niks tegen je hoor :*
pi_121507257
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En dat zegt de grootste schoft :)

verder heb ik niks tegen je hoor :*
Ook niet tegen mij? :@
pi_121507307
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ook niet tegen mij? :@
Waarom zou ik?
pi_121507497
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:23 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
Ik kraam ook wel eens onzin uit. :9
pi_121507525
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik kraam ook wel eens onzin uit. :9
Ach, wie niet. het gaat er alleen om of je er kritiek op uit of niet toch?
pi_121507599
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ach, wie niet. het gaat er alleen om of je er kritiek op uit of niet toch?
Ik niet. Ik vind iedereen lief in FMT :*
pi_121508023
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vind iedereen lief in FMT :*
Iedereen...
pi_121508058
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Iedereen...
Behalve Mainport dan.

Met Robby heb ik meer medelijden dan dat ik boos op hem ben.
pi_121508081
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Behalve Mainport dan.

Met Robby heb ik meer medelijden dan dat ik boos op hem ben.
mainport komt hier nooit.. dus heb ik geen problemen mee... Verder zijn er wel mensen die ik meer mag dan anderen...
pi_121508100
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

mainport komt hier nooit.. dus heb ik geen problemen mee... Verder zijn er wel mensen die ik meer mag dan anderen...
Zoals?
pi_121508198
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zoals?
Sands mag ik meer anderen bijvoorbeeld. Dunno why, maar daar kan ik het goed mee vinden...
pi_121508241
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:43 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Sands mag ik meer anderen bijvoorbeeld. Dunno why, maar daar kan ik het goed mee vinden...
Jullie zijn lotgenoten :P
pi_121508266
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jullie zijn lotgenoten :P
Op welke manier?
pi_121508288
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Op welke manier?
Allebei een beetje apart. Maar wel heerlijk knuffelbaar O+
pi_121508323
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Allebei een beetje apart. Maar wel heerlijk knuffelbaar O+
Ik was al bang dat je ging zeggen: Alle 2 single en kansloos...

Iemand anders maakt em maar vol, ik ben slecht in topic titels verzinnen...
pi_121508350
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:46 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik was al bang dat je ging zeggen: Alle 2 single en kansloos...

Iemand anders maakt em maar vol, ik ben slecht in topic titels verzinnen...
Heb je me nooit horen zeggen! :N Zal je me ook nooit horen zeggen! :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')