Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Misschien kan Mike een handje helpenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Was het vergeten aan te passen. Zo vaak open ik geen FMT SC topic.
Pfoe, lang geleden dat ik die heb gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:01 schreef ArtistA het volgende:
Wat vonden mensen hier eigenlijk van Rosemary's Baby?
ontzettend slecht oudgeworden. Komisch in zijn oubolligheid maar geen seconde spannend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:01 schreef ArtistA het volgende:
Je snapt niet wat ik daarmee bedoel? Sommige films zijn na 30 jaar nog steeds even spannend, sommige druipt de tijdgeest (en/of de manier van acteren, stijlfiguren etc die in een bepaalde periode gewoon waren) zo hard vanaf dat ik ze niet serieus kan nemen.quote:
Ah, ik had al zo'n vermoeden ja.. de reden dat ik weiger sommige klassiekers uit de top250 te kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik daarmee bedoel? Sommige films zijn na 30 jaar nog steeds even spannend, sommige druipt de tijdgeest (en/of de manier van acteren, stijlfiguren etc die in een bepaalde periode gewoon waren) zo hard vanaf dat ik ze niet serieus kan nemen.
Het verschil tussen Friday the 13th en Nightmare on Elmstreet bijvoorbeeld. Die eerste is nog steeds een enigszins doorsnee maar goed gemaakte slasher (destijds natuurlijk minder doorsnee). Nightmare is zo ouderwets in personages, special effects en geluidseffecten dat ik 'm geen minuut serieus kon nemen.
Maar ik word er wel vaker van beticht dat ik een film niet in zijn tijdgeest kan zien/plaatsen, dus daar zal het wel aan liggen.
Niks mis met die films.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nightmare en Rosemary's Babyongeacht in welk jaar ik ze kijk/herkijk
Je UIquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nightmare en Rosemary's Babyongeacht in welk jaar ik ze kijk/herkijk
Schitterende film.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:01 schreef ArtistA het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*Meldt.
Babel. Lekker on-hollywoods gefilmd.
Net Babel (2006) ook gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima locatie, leuk verhaal, goed geacteerd, soms te langdradig.
Heb je daarvoor helemaal mijn comment voor teruggezocht?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[..]
Net Babel (2006) ook gezien.
Verhaallijn in Tokio vond ik verreweg het interessants, hoewel dat Mexicaanse geneuzel ook wel tof was.
Ik ben toch wel echt fan van die Inarritu aan het worden hoor, ook hier weer ijzersterk spel.
Jouw comments heugen mij altijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je daarvoor helemaal mijn comment voor teruggezocht?
Goed dat je hem ook leuk vond
Begrijp wat je bedoelt. Daarom moet je deze film vaker zien. Zodra je het verhaal kent en op andere dingen gaat letten wordt je echt weggeblazen door de klasse van Scorcese. Of overdrijf ik nou?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook The Departed aan het kijken.
Net zoals bij de chinese versie vind ik het wel erg vermoeiend. Al die namen, wie is wie. Hopelijk blijft het boeien.
Ja, want het origineel is beterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt. Daarom moet je deze film vaker zien. Zodra je het verhaal kent en op andere dingen gaat letten wordt je echt weggeblazen door de klasse van Scorcese. Of overdrijf ik nou?
Ik was de tweede keer juist underwhelmed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt. Daarom moet je deze film vaker zien. Zodra je het verhaal kent en op andere dingen gaat letten wordt je echt weggeblazen door de klasse van Scorcese. Of overdrijf ik nou?
Ah, Mou gaan dou (2002) dus... die heb ik echter nog nooit gezien. Ik vond The Departed heel tof, in welke zin is het origineel beter? Waarom zou ik die nog moeten kijken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook The Departed aan het kijken.
Net zoals bij de chinese versie vind ik het wel erg vermoeiend. Al die namen, wie is wie. Hopelijk blijft het boeien.
Tony Leungquote:Op zondag 6 januari 2013 12:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah, Mou gaan dou (2002) dus... die heb ik echter nog nooit gezien. Ik vond The Departed heel tof, in welke zin is het origineel beter? Waarom zou ik die nog moeten kijken?
Als het maar lang genoeg geleden is, is het voorspelbare een stuk minder storend denk ik. En dan is het best te doenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Internal affairs heb ik wel alle 3 gezien... Departed nog niet... ook maar niet doen dan?
Dit, toen ik Mou Gaan Dou keek was ik heel The Departed alweer vergeten.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als het maar lang genoeg geleden is, is het voorspelbare een stuk minder storend denk ik. En dan is het best te doen
Het rare vond ik dat, voor iets wat erg low budget was, net het verhaal het zwakkere punt was. Net datgene waarvoor je geen geld nodig hebt en waarin je als kleine vis kan uitblinken. Maar hier kon het me niet helemaal grijpen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Iemand trouwens al Beasts of the southern wild gezien?
Hmm... dat tekort in het verhaal vond ik wel meevallen. Vond em wel erg mooi om te zien verderquote:Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het rare vond ik dat, voor iets wat erg low budget was, net het verhaal het zwakkere punt was. Net datgene waarvoor je geen geld nodig hebt en waarin je als kleine vis kan uitblinken. Maar hier kon het me niet helemaal grijpen.
Maar die regisseur heeft duidelijk veel potentieel, net als de acteurs. Voor Amerikaanse cinema is het allemaal nogal a-typisch, dus ik kan wel begrijpen dat ze er daar enthousiast over doen.
Even proberen iets anders nieuw leven in te blazen: TV / Meer filmtips voor specifieke mede Fok!kers
Zal voortaan eens nadenken of de films die ik heb gezien iets is voor de fokkers die ik een beetje ken.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Even proberen iets anders nieuw leven in te blazen: TV / Meer filmtips voor specifieke mede Fok!kers
Deze wil ik toevallig vanavond gaan kijken.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Iemand trouwens al Beasts of the southern wild gezien?
Sands, waarom?!quote:Een 19-jarige wildplasser uit Veldhoven heeft zondagochtend een agent in zijn gezicht geschopt. De Veldhovenaar stond rond 03.00 uur te plassen op de Kruisstraat in zijn woonplaats en werd hierop aangesproken door een agent.
De man reageerde agressief en probeerde weg te rennen, laat de politie weten. Toen hij werd aangehouden verzette hij zich hevig en schopte de agent in het gezicht, waarop de politieman pepperspray gebruikte. De man is in een cel gezet.
Sorryquote:Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
Wildplasser schopt agent in gezicht
[..]
Sands, waarom?!En sinds wanneer hebben ze wifi in de cel?
volgens mij wel... ligt ook aan de ondergrond waarop gefilmd word volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Desunoto het volgende:
Ben nu 10 minuten Beasts of The Southern Wild aan het kijken maar ik erger me aan de dronken cameraman.
Blijft dit de hele film zo?
Denk niet dat de ondergrond veel uitmaakt. Als je budget heel laag is kan je nog steeds planken of iets dergelijks neerleggen of simpelweg filmen met camera op een statief.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
volgens mij wel... ligt ook aan de ondergrond waarop gefilmd word volgens mij
Ik houdt normaal ook niet van schuddende beelden, maar vond het hierbij zo minimaal dat ik het niet erg vond. Er zijn wel scenes in waarin er gerend word over verschillende ondergronden en je dan ook merkt dat de camera bewegingen toenemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Denk niet dat de ondergrond veel uitmaakt. Als je budget heel laag is kan je nog steeds planken of iets dergelijks neerleggen of simpelweg filmen met camera op een statief.
Nu word ik zeeziek in m'n eigen bed. Deze dronkemanstechniek associeer ik met luiheid, desinteresse en amateurisme. Liever een film als Moonrise Kingdom (de eerste driekwart van die film dan) waar het camerawerk mooi en strak uitgedacht is.
Nu maar hopen dat deze film boeiend genoeg blijft om de schuddende beelden goed te maken.
Heb je niet gewoon een cam gedownload?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Desunoto het volgende:
Je vond het minimaal? Lees ik dat nou goed?![]()
Het was extreem!
De film was verder ook niet heel bijzonder. Het deed me weinig.
heheh jaquote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Desunoto het volgende:
Je vond het minimaal? Lees ik dat nou goed?![]()
Het was extreem!
De film was verder ook niet heel bijzonder. Het deed me weinig.
Die inderdaad, irritante schuddende camera...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond Cloverfield echt onkijkbaar door het losse hand filmen...
Die filmquote:Op maandag 7 januari 2013 15:03 schreef Robby87 het volgende:
The Blair Witch Project, daar heb ik nog nachtmerries van
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:03 schreef Robby87 het volgende:
The Blair Witch Project, daar heb ik nog nachtmerries van
Iddquote:
Ik heb die gekeken toen ik een klein jongetje was, en ik met knuffels knuffelde. Mijn broer en ik zaten op de bank, en ik ben gewoon omhoog gerend toen de film bijna klaar was... zo eng vond ik het. Maar mijn broer zat mij ook wel te stoken, de eikel.quote:
Dat vond ik best een vies stukje... niet dat ze in die kots lag... maar dan nog een engeltje gaat maken...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:23 schreef Desunoto het volgende:
Bovenstaande still is Anna Kendricks en zij speelt in die film. Dat gecombineerd met de poep- en plashumor waar in de reviews over wordt geschreven... dan kan kots er ook wel bij, toch?
Ah leuk. Dat ga ik overwegen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:26 schreef Asap het volgende:
Iets voor jou Pico? Volgens de site de grondleggers van de Stoner movies![]()
Cheech & Chong
Ik heb hem nog in de bios gezien. Wat een gedrochtquote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb die gekeken toen ik een klein jongetje was, en ik met knuffels knuffelde. Mijn broer en ik zaten op de bank, en ik ben gewoon omhoog gerend toen de film bijna klaar was... zo eng vond ik het. Maar mijn broer zat mij ook wel te stoken, de eikel.
Daarna heb ik hem nooit meer gezienquote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog in de bios gezien. Wat een gedrocht
Robby toch, voor een Tarantino mag je best wat geduld op brengen voor wat meer kwaliteitquote:Op maandag 7 januari 2013 21:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daarna heb ik hem nooit meer gezien
Iemand al Django Unchained gezien? Ik ga hem nu kijken. Ik weet het heel slecht, een screener...
Deze screener is van goede kwaliteit hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Robby toch, voor een Tarantino mag je best wat geduld op brengen voor wat meer kwaliteit
dvd kwaliteit? en zonder rare balken met text/logo's?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze screener is van goede kwaliteit hoor.
Geen HD kwaliteitquote:Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze screener is van goede kwaliteit hoor.
Zitten wel balken bij, maar geen logo's ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dvd kwaliteit? en zonder rare balken met text/logo's?
Tsja, ik zit toch maar op m'n 13" macbookje, dus dit is gwn prima.quote:
Over een maandquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mah ik wacht wel tot ie op bluray uitkomt
Als dat maar zo snel gaat... Had eigenlijk gehoopt dat Skyfall er wel al op had gestaan... maar dat duurt ook nog...quote:
Hey, geen spoilers!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef Robby87 het volgende:
![]()
Jamie Foxx drinkt bier achterstevoren, Tarantino toch... wat is er met je scriptgirl gebeurd?
Leuke film, dat vind ik tenminstequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef picodealion het volgende:
Hmm, Breakfast at Tiffany's heb ik nog steeds niet gezien. Misschien maar eens downloaden.
Liep je weer te marcheren door Nijmegen met een klein snorretje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, moet je aan de rest vragen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Liep je weer te marcheren door Nijmegen met een klein snorretje?
Wat is daar racistisch aan? Pico en ik begroeten elkaar ook altijd met neger.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]nee natuurlijk niet...
Zal wel komen omdat ik hier het woord neger te vaak gebruik...
Ach, sommigen vinden het aanstootgevend.. Het zal hier wel gewoon als grapje bedoeld worden hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is daar racistisch aan? Pico en ik begroeten elkaar ook altijd met neger.
In Django Unchained, damn daar zit vaak nigger in.
Dan moet ik die anderen ook nog maar gaan zien!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Desunoto het volgende:
Breakfast at Tiffany's is leuk maar vreemd genoeg toch de minste film met Audrey die ik tot nu toe heb gezien. Charade en Roman Holiday zijn nog mooier.
Maar Breakfast at Tiffany's heb ik dan wel op Blu-ray en de rest nog niet.
Hoeveel heb je er dan gezien met Hepburn?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Desunoto het volgende:
Breakfast at Tiffany's is leuk maar vreemd genoeg toch de minste film met Audrey die ik tot nu toe heb gezien. Charade en Roman Holiday zijn nog mooier.
Maar Breakfast at Tiffany's heb ik dan wel op Blu-ray en de rest nog niet.
Whut? heb je een screener zitten kijken van Breakfast at Tiffany's?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik vond het intro van die film heel top. (tevens: al dat gezeur over die screeners de hele tijd, als mensen het zo willen zien, dan zien ze het toch lekker zo)
Oh, nee, ik zat iets te ver terug in topic. Django Unchained...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Whut? heb je een screener zitten kijken van Breakfast at Tiffany's?
Dat had ik al door, ik had alleen even zin om flauw te doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oh, nee, ik zat iets te ver terug in topic. Django Unchained...
Zou dat trouwens überhaupt mogelijk zijn?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat had ik al door, ik had alleen even zin om flauw te doen
Ik denk niet dat er van zo'n oude film uberhaupt een screener is. Verder... dunno. Zou niet weten wanneer ze daarmee begonnen zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Zou dat trouwens überhaupt mogelijk zijn?Een screener van een oude film vinden op het web... Waarschijnlijk al doodgebloed doordat er dan al HD DVDrip is oid...
Aghja, boeit ook niet. Hoeveel films moet je ongeveer gezien hebben voordat je echt kan meespelen in FMT trivia?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er van zo'n oude film uberhaupt een screener is. Verder... dunno. Zou niet weten wanneer ze daarmee begonnen zijn...
1? 2? maakt niet uit. Er zijn genoeg vragen die je kan beantwoorden zonder de film gezien te hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Aghja, boeit ook niet. Hoeveel films moet je ongeveer gezien hebben voordat je echt kan meespelen in FMT trivia?
Ja, oké, das waar, de imdb uit je kop leren kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
1? 2? maakt niet uit. Er zijn genoeg vragen die je kan beantwoorden zonder de film gezien te hebben.
Yep, zolang je het maar niet gebruikt om op te zoekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, oké, das waar, de imdb uit je kop leren kan natuurlijk ook.
Ja, das waar, en als je twee mensen hebt die 1 genre heel goed kennen dan zullen die elkaar de punten verstrekken uiteindelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, zolang je het maar niet gebruikt om op te zoeken![]()
Nee, maar serieus. Ik heb genoeg films gezien. Maar als Sands een van zijn favoriete vragen stelt dan weet ik er niks van omdat het een genre film is dat ik niet of nauwelijks kijk. Dus ja, je kan zoveel gezien hebben, het is geen garantie dat je de vraag kan beantwoorden
Geen, maar je moet wel een liedje zingen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Aghja, boeit ook niet. Hoeveel films moet je ongeveer gezien hebben voordat je echt kan meespelen in FMT trivia?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen, maar je moet wel een liedje zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |