abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:03:07 #1
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121130259

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!

Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!

En weer verder!

:W
pi_121130384
Originele TT :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:05:56 #3
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121130396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:59 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Wat was er zo zwoel aan? :P
Het viel eigenlijk wel mee... zal wel door de film komen die ik aan 't kijken was.
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:06:17 #4
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121130417
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
Originele TT :')
Was het vergeten aan te passen. Zo vaak open ik geen (FMT SC) topic.
pi_121130460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Was het vergeten aan te passen. Zo vaak open ik geen FMT SC topic.
Misschien kan Mike een handje helpen :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:01:52 #6
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121140310
Wat vonden mensen hier eigenlijk van Rosemary's Baby?
pi_121140676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:01 schreef ArtistA het volgende:
Pfoe, lang geleden dat ik die heb gezien :P. Prima film, het sluimerende werkte volgens mij wel goed.
pi_121140729
quote:
ontzettend slecht oudgeworden. Komisch in zijn oubolligheid maar geen seconde spannend.
pi_121140759
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:45 schreef picodealion het volgende:

[..]

ontzettend slecht oudgeworden
?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:06:00 #10
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121140985
Ik vond 'm ook erg tegenvallen. Ze krijgt die nachtmerrie en daarna dacht ik: nu gaat 't gebeuren! :9
Maar niks... :?
Het einde was wel leuk, maar verder vond ik 't ook maar een saaie vertoning.
pi_121141227
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 08:48 schreef Robby87 het volgende:

[..]

?
Je snapt niet wat ik daarmee bedoel? Sommige films zijn na 30 jaar nog steeds even spannend, sommige druipt de tijdgeest (en/of de manier van acteren, stijlfiguren etc die in een bepaalde periode gewoon waren) zo hard vanaf dat ik ze niet serieus kan nemen.

Het verschil tussen Friday the 13th en Nightmare on Elmstreet bijvoorbeeld. Die eerste is nog steeds een enigszins doorsnee maar goed gemaakte slasher (destijds natuurlijk minder doorsnee). Nightmare is zo ouderwets in personages, special effects en geluidseffecten dat ik 'm geen minuut serieus kon nemen.

Maar ik word er wel vaker van beticht dat ik een film niet in zijn tijdgeest kan zien/plaatsen, dus daar zal het wel aan liggen.
pi_121141543
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:20 schreef picodealion het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ik daarmee bedoel? Sommige films zijn na 30 jaar nog steeds even spannend, sommige druipt de tijdgeest (en/of de manier van acteren, stijlfiguren etc die in een bepaalde periode gewoon waren) zo hard vanaf dat ik ze niet serieus kan nemen.

Het verschil tussen Friday the 13th en Nightmare on Elmstreet bijvoorbeeld. Die eerste is nog steeds een enigszins doorsnee maar goed gemaakte slasher (destijds natuurlijk minder doorsnee). Nightmare is zo ouderwets in personages, special effects en geluidseffecten dat ik 'm geen minuut serieus kon nemen.

Maar ik word er wel vaker van beticht dat ik een film niet in zijn tijdgeest kan zien/plaatsen, dus daar zal het wel aan liggen.
Ah, ik had al zo'n vermoeden ja.. de reden dat ik weiger sommige klassiekers uit de top250 te kijken.
pi_121142205
Nightmare en Rosemary's Baby ^O^ ongeacht in welk jaar ik ze kijk/herkijk :P
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_121142243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niks mis met die films.
pi_121189901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je UI :D Wat is het?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121191133
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je UI :D Wat is het?
Artwork van Sororal, een Australische giallo film die ze nog aan het filmen zijn.
Mijn reviews
pi_121196892
quote:
Schitterende film.
pi_121197327
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

*Meldt.

Babel. Lekker on-hollywoods gefilmd.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Prima locatie, leuk verhaal, goed geacteerd, soms te langdradig.
Net Babel (2006) ook gezien.

Verhaallijn in Tokio vond ik verreweg het interessants, hoewel dat Mexicaanse geneuzel ook wel tof was.

Ik ben toch wel echt fan van die Inarritu aan het worden hoor :Y , ook hier weer ijzersterk spel.
pi_121206645
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:

[..]

[..]

Net Babel (2006) ook gezien.

Verhaallijn in Tokio vond ik verreweg het interessants, hoewel dat Mexicaanse geneuzel ook wel tof was.

Ik ben toch wel echt fan van die Inarritu aan het worden hoor :Y , ook hier weer ijzersterk spel.
Heb je daarvoor helemaal mijn comment voor teruggezocht? :D

Goed dat je hem ook leuk vond ^O^
pi_121208087
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb je daarvoor helemaal mijn comment voor teruggezocht? :D

Goed dat je hem ook leuk vond ^O^
Jouw comments heugen mij altijd :P
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:39:39 #21
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121210408
The Departed _O_ O+ ^O^
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:40:57 #22
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121210476
Vanmiddag trouwens Life of Pi gezien in 3D, maar ik had er toch wat meer van verwacht.
pi_121211248
Ik ben ook The Departed aan het kijken.
Net zoals bij de chinese versie vind ik het wel erg vermoeiend. Al die namen, wie is wie. Hopelijk blijft het boeien.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:16:29 #24
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_121212287
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef wyccie het volgende:
Net zoals bij de chinese versie vind ik het wel erg vermoeiend. Al die namen, wie is wie. Hopelijk blijft het boeien.
Begrijp wat je bedoelt. Daarom moet je deze film vaker zien. Zodra je het verhaal kent en op andere dingen gaat letten wordt je echt weggeblazen door de klasse van Scorcese. Of overdrijf ik nou?
pi_121212465
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Begrijp wat je bedoelt. Daarom moet je deze film vaker zien. Zodra je het verhaal kent en op andere dingen gaat letten wordt je echt weggeblazen door de klasse van Scorcese. Of overdrijf ik nou?
Ja, want het origineel is beter :P
pi_121212486
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ik was de tweede keer juist underwhelmed.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:25:50 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_121212861
Men hoort dan ook geen remakes te maken van sterke films, dat doe je alleen bij matige tot degelijke films (omdat daar nog ongebruikt potentieel in zit wat dus een meerwaarde biedt tov. het origineel).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_121217355
Ik weet niet meer hoe het origineel eindigde, maar ik vind dat er wat onnodige doden zijn gevallen (en dat bedoel ik niet vanuit een pacifistisch standpunt).
MIsschien moet ik morgen het origineel eens bekijken.
pi_121218934
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Sands het volgende:

[..]

Ja, want het origineel is beter :P
Wijze woorden ^O^
Mijn reviews
pi_121224590
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ah, Mou gaan dou (2002) dus... die heb ik echter nog nooit gezien. Ik vond The Departed heel tof, in welke zin is het origineel beter? Waarom zou ik die nog moeten kijken? :P
  zondag 6 januari 2013 @ 13:24:44 #31
67640 SaintOfKillers
pi_121225807
The Departed is een vrij laffe en niet bijzonder geïnspireerde remake die niet al te veel toevoegt aan het origineel, een hoop scenes zijn volledig overgenomen. In dit geval zou Infernal Affairs dus niet zoveel meer toevoegen als je The Departed al hebt gezien. Al bestaat het origineel eigenlijk uit 3 films en is het daar dus wat beter uitgewerkt.

Enige verschil is dat The Departed een misdaadfilm is (wat meer Scorsese dus) en dat Infernal Affairs meer een politiethriller is, wat de laatste voor mij spannender maakt. De Chinees heeft een andere look, ziet er veel gelikter uit, meer als een Michael Mann film.

Ook kan Infernal Affairs wel een probleem vormen voor degenen die vinden dat alle Chinezen op elkaar lijken :+, want er doen veel personages mee en ze worden nauwelijks geïntroduceerd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_121226039
quote:
4s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:50 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ah, Mou gaan dou (2002) dus... die heb ik echter nog nooit gezien. Ik vond The Departed heel tof, in welke zin is het origineel beter? Waarom zou ik die nog moeten kijken? :P
Tony Leung _O_
Andy Lau _O_
De eerste afluister en daarop volgende wie is de verrader scene _O_
De band tussen de undercover agent en zijn baas is wat mij betreft veel geloofwaardiger waardoor de gebeurtenissen met de baas meer impact hebben.

Maar als je Infernal Affairs wil gaan kijken zou ik wel wachten tot Departed een beetje is weggezakt, want iets wat ik zelf heel jammer vond aan Departed is dat ik echt alles vantevoren kon afspelen en ik kan je vertellen dat een film echt niet leuk is als je in je hoofd zit van: oh ja en dan straks gebeurt dit en dat en dat je dat minutenlang naar je eigen voorspelling zit te kijken :') Ik gok dat het andersom ook zo zou kunnen gaan.

En verder alles wat Saint zegt :P
Mijn reviews
pi_121226672
Internal affairs heb ik wel alle 3 gezien... Departed nog niet... ook maar niet doen dan?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_121226892
Iemand trouwens al Beasts of the southern wild gezien?
pi_121227737
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Internal affairs heb ik wel alle 3 gezien... Departed nog niet... ook maar niet doen dan?
Als het maar lang genoeg geleden is, is het voorspelbare een stuk minder storend denk ik. En dan is het best te doen :P
Mijn reviews
pi_121227862
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:15 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Als het maar lang genoeg geleden is, is het voorspelbare een stuk minder storend denk ik. En dan is het best te doen :P
Dit, toen ik Mou Gaan Dou keek was ik heel The Departed alweer vergeten. :P
  zondag 6 januari 2013 @ 14:25:16 #37
67640 SaintOfKillers
pi_121228086
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Het rare vond ik dat, voor iets wat erg low budget was, net het verhaal het zwakkere punt was. Net datgene waarvoor je geen geld nodig hebt en waarin je als kleine vis kan uitblinken. Maar hier kon het me niet helemaal grijpen.

Maar die regisseur heeft duidelijk veel potentieel, net als de acteurs. Voor Amerikaanse cinema is het allemaal nogal a-typisch, dus ik kan wel begrijpen dat ze er daar enthousiast over doen.

Even proberen iets anders nieuw leven in te blazen: TV / Meer filmtips voor specifieke mede Fok!kers
pi_121228322
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het rare vond ik dat, voor iets wat erg low budget was, net het verhaal het zwakkere punt was. Net datgene waarvoor je geen geld nodig hebt en waarin je als kleine vis kan uitblinken. Maar hier kon het me niet helemaal grijpen.

Maar die regisseur heeft duidelijk veel potentieel, net als de acteurs. Voor Amerikaanse cinema is het allemaal nogal a-typisch, dus ik kan wel begrijpen dat ze er daar enthousiast over doen.

Even proberen iets anders nieuw leven in te blazen: TV / Meer filmtips voor specifieke mede Fok!kers
Hmm... dat tekort in het verhaal vond ik wel meevallen. Vond em wel erg mooi om te zien verder :)

Over je link... niks voor mij, zo goed ken ik mijn mede-fokkers niet...
pi_121228516
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]
Zal voortaan eens nadenken of de films die ik heb gezien iets is voor de fokkers die ik een beetje ken.

Je tip voor mij vond ik zelf inderdaad ook klinken als een film voor mij :P
Mijn reviews
pi_121241171
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Deze wil ik toevallig vanavond gaan kijken.

Heb hem gisteren gedownload gekocht, ben benieuwd.
pi_121241881
Wildplasser schopt agent in gezicht
quote:
Een 19-jarige wildplasser uit Veldhoven heeft zondagochtend een agent in zijn gezicht geschopt. De Veldhovenaar stond rond 03.00 uur te plassen op de Kruisstraat in zijn woonplaats en werd hierop aangesproken door een agent.

De man reageerde agressief en probeerde weg te rennen, laat de politie weten. Toen hij werd aangehouden verzette hij zich hevig en schopte de agent in het gezicht, waarop de politieman pepperspray gebruikte. De man is in een cel gezet.
Sands, waarom?! ;( En sinds wanneer hebben ze wifi in de cel? :P
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_121242416
Kruisstraat, goeie
pi_121242426
quote:
3s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
Wildplasser schopt agent in gezicht

[..]

Sands, waarom?! ;( En sinds wanneer hebben ze wifi in de cel? :P
Sorry ;(
pi_121246194
Ben nu 10 minuten Beasts of The Southern Wild aan het kijken maar ik erger me aan de dronken cameraman.

Blijft dit de hele film zo?
pi_121247009
quote:
15s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Desunoto het volgende:
Ben nu 10 minuten Beasts of The Southern Wild aan het kijken maar ik erger me aan de dronken cameraman.

Blijft dit de hele film zo?
volgens mij wel... ligt ook aan de ondergrond waarop gefilmd word volgens mij :P
pi_121247697
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

volgens mij wel... ligt ook aan de ondergrond waarop gefilmd word volgens mij :P
Denk niet dat de ondergrond veel uitmaakt. Als je budget heel laag is kan je nog steeds planken of iets dergelijks neerleggen of simpelweg filmen met camera op een statief.

Nu word ik zeeziek in m'n eigen bed. Deze dronkemanstechniek associeer ik met luiheid, desinteresse en amateurisme. Liever een film als Moonrise Kingdom (de eerste driekwart van die film dan) waar het camerawerk mooi en strak uitgedacht is.

Nu maar hopen dat deze film boeiend genoeg blijft om de schuddende beelden goed te maken.
pi_121247952
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:02 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Denk niet dat de ondergrond veel uitmaakt. Als je budget heel laag is kan je nog steeds planken of iets dergelijks neerleggen of simpelweg filmen met camera op een statief.

Nu word ik zeeziek in m'n eigen bed. Deze dronkemanstechniek associeer ik met luiheid, desinteresse en amateurisme. Liever een film als Moonrise Kingdom (de eerste driekwart van die film dan) waar het camerawerk mooi en strak uitgedacht is.

Nu maar hopen dat deze film boeiend genoeg blijft om de schuddende beelden goed te maken.
Ik houdt normaal ook niet van schuddende beelden, maar vond het hierbij zo minimaal dat ik het niet erg vond. Er zijn wel scenes in waarin er gerend word over verschillende ondergronden en je dan ook merkt dat de camera bewegingen toenemen.
Ik wil wel weer eens een film als Schulze gets the blues kijken waarbij (als ik het me goed herinner) geen camera bewegingen zijn (of maar in 1 directie)
pi_121253516
Je vond het minimaal? Lees ik dat nou goed? _O-
Het was extreem!

De film was verder ook niet heel bijzonder. Het deed me weinig.
pi_121259807
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Desunoto het volgende:
Het was extreem!

Heb je niet gewoon een cam gedownload? :+
pi_121260320
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Desunoto het volgende:
Het was extreem!

heheh ja :P Ik heb al vaker films gezien waarbij het (budget veel groter is en) ik het zo storend vond dat ik er inderdaad ook zeeziek van werd. Dat had ik bij deze niet. Verder vond ik de locaties en zo, wel zo mooi dat ik het een erg mooie film vond om te blijven kijken.
  maandag 7 januari 2013 @ 12:33:40 #51
67640 SaintOfKillers
pi_121265281
De enige film waarbij ik echt hoofdpijn kreeg door het gezwiep en geschud met de camera was Domino.
pi_121269311
Ik vond Cloverfield echt onkijkbaar door het losse hand filmen...
pi_121269340
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vond Cloverfield echt onkijkbaar door het losse hand filmen...
Die inderdaad, irritante schuddende camera... :r
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_121270118
Cloverfield is er nog zo eentje inderdaad. Of dat Blair Witch Project. Hoewel je bij deze twee, vooral Blair Witch Project, zou kunnen zeggen dat de dronkemanstechniek wel "functioneel" is.

Beasts of The Southern Wild had een goede film kunnen zijn maar ze hebben het verprutst.
pi_121270292
The Blair Witch Project, daar heb ik nog nachtmerries van

;(
pi_121270332
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:03 schreef Robby87 het volgende:

;(
Die film :r
pi_121270622
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:03 schreef Robby87 het volgende:

;(
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:04 schreef Sands het volgende:

[..]

Idd :r :r :r
pi_121271037
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:04 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik heb die gekeken toen ik een klein jongetje was, en ik met knuffels knuffelde. Mijn broer en ik zaten op de bank, en ik ben gewoon omhoog gerend toen de film bijna klaar was... zo eng vond ik het. Maar mijn broer zat mij ook wel te stoken, de eikel. :(
pi_121271111
Iets voor jou Pico? Volgens de site de grondleggers van de Stoner movies 8-)

Cheech & Chong
pi_121271219
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:23 schreef Desunoto het volgende:
Bovenstaande still is Anna Kendricks en zij speelt in die film. Dat gecombineerd met de poep- en plashumor waar in de reviews over wordt geschreven... dan kan kots er ook wel bij, toch? :')
Dat vond ik best een vies stukje... niet dat ze in die kots lag... maar dan nog een engeltje gaat maken... :r
pi_121272323
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:26 schreef Asap het volgende:
Iets voor jou Pico? Volgens de site de grondleggers van de Stoner movies 8-)

Cheech & Chong
Ah leuk. Dat ga ik overwegen.
pi_121283418
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb die gekeken toen ik een klein jongetje was, en ik met knuffels knuffelde. Mijn broer en ik zaten op de bank, en ik ben gewoon omhoog gerend toen de film bijna klaar was... zo eng vond ik het. Maar mijn broer zat mij ook wel te stoken, de eikel. :(
Ik heb hem nog in de bios gezien. Wat een gedrocht :r
pi_121287881
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb hem nog in de bios gezien. Wat een gedrocht :r
Daarna heb ik hem nooit meer gezien :P

Iemand al Django Unchained gezien? Ik ga hem nu kijken. Ik weet het heel slecht, een screener... :')
pi_121287921
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:31 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Daarna heb ik hem nooit meer gezien :P

Iemand al Django Unchained gezien? Ik ga hem nu kijken. Ik weet het heel slecht, een screener... :')
Robby toch, voor een Tarantino mag je best wat geduld op brengen voor wat meer kwaliteit :P
Mijn reviews
pi_121288086
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef SamuelofSEK het volgende:

[..]

Robby toch, voor een Tarantino mag je best wat geduld op brengen voor wat meer kwaliteit :P
Deze screener is van goede kwaliteit hoor :).
pi_121288239
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:

[..]

dvd kwaliteit? en zonder rare balken met text/logo's?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_121288241
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:36 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Geen HD kwaliteit
pi_121288487
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

dvd kwaliteit? en zonder rare balken met text/logo's?
Zitten wel balken bij, maar geen logo's ofzo.

Hier een screen:

quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:39 schreef Sands het volgende:

[..]

Geen HD kwaliteit
Tsja, ik zit toch maar op m'n 13" macbookje, dus dit is gwn prima.

En meneer T. kan fluiten naar z'n centen. Aansteller.
pi_121288737
mah ik wacht wel tot ie op bluray uitkomt
pi_121289141
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mah ik wacht wel tot ie op bluray uitkomt
Over een maand :)
pi_121289211
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als dat maar zo snel gaat... Had eigenlijk gehoopt dat Skyfall er wel al op had gestaan... maar dat duurt ook nog...
pi_121289291
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

-O-
pi_121289885
_O-

Jamie Foxx drinkt bier achterstevoren, Tarantino toch... wat is er met je scriptgirl gebeurd?
pi_121291027
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef Robby87 het volgende:
_O-

Jamie Foxx drinkt bier achterstevoren, Tarantino toch... wat is er met je scriptgirl gebeurd?
Hey, geen spoilers! :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 07:58:09 #75
357776 ArtistA
Wandelen door het park
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:55:06 #76
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121353390
Goeie films bij de publieken, de laatste en de komende tijd!

vorige week al Butch Cassidy en Breakfast at Tiffany's gezien en dan nu dit nog:

vanavond The Road
morgen The Wrestler
vrijdag The Illusionist
pi_121354805
Hmm, Breakfast at Tiffany's heb ik nog steeds niet gezien. Misschien maar eens downloaden.
pi_121359194
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef picodealion het volgende:
Hmm, Breakfast at Tiffany's heb ik nog steeds niet gezien. Misschien maar eens downloaden.
Leuke film, dat vind ik tenminste :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:21:55 #79
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121359393
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Sands het volgende:

[..]

Leuke film, dat vind ik tenminste :P
Ja, ik ook :)
Zo modern ook (grotendeels) voor een film van 52 jaar oud.
pi_121367578
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dunno, moet je aan de rest vragen :P
Liep je weer te marcheren door Nijmegen met een klein snorretje?
pi_121367629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Liep je weer te marcheren door Nijmegen met een klein snorretje?
:D nee natuurlijk niet...

Zal wel komen omdat ik hier het woord neger te vaak gebruik...
pi_121367720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:D nee natuurlijk niet...

Zal wel komen omdat ik hier het woord neger te vaak gebruik...
Wat is daar racistisch aan? Pico en ik begroeten elkaar ook altijd met neger.

In Django Unchained, damn daar zit vaak nigger in.
pi_121367789
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Wat is daar racistisch aan? Pico en ik begroeten elkaar ook altijd met neger.

In Django Unchained, damn daar zit vaak nigger in.
Ach, sommigen vinden het aanstootgevend.. Het zal hier wel gewoon als grapje bedoeld worden hoor :) daar ben ik zeker van...

Ik zie er verder ook niks racistisch in... Waarom mogen alleen gekleurden neger tegen elkaar zeggen... das pas racistisch...
pi_121369169
Breakfast at Tiffany's is leuk maar vreemd genoeg toch de minste film met Audrey die ik tot nu toe heb gezien. Charade en Roman Holiday zijn nog mooier. O+

Maar Breakfast at Tiffany's heb ik dan wel op Blu-ray en de rest nog niet. :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:14:57 #85
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_121370096
quote:
11s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Desunoto het volgende:
Breakfast at Tiffany's is leuk maar vreemd genoeg toch de minste film met Audrey die ik tot nu toe heb gezien. Charade en Roman Holiday zijn nog mooier. O+

Dan moet ik die anderen ook nog maar gaan zien!
Ik vond haar vooral in de scènes waar ze 'gewoon' moest voorstellen zo mooi, op een klassieke manier...
pi_121370308
quote:
11s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Desunoto het volgende:

Hoeveel heb je er dan gezien met Hepburn? :P
pi_121370595
Ik vond het intro van die film heel top. (tevens: al dat gezeur over die screeners de hele tijd, als mensen het zo willen zien, dan zien ze het toch lekker zo)
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_121370798
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik vond het intro van die film heel top. (tevens: al dat gezeur over die screeners de hele tijd, als mensen het zo willen zien, dan zien ze het toch lekker zo)
Whut? heb je een screener zitten kijken van Breakfast at Tiffany's?
pi_121370882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Whut? heb je een screener zitten kijken van Breakfast at Tiffany's?
Oh, nee, ik zat iets te ver terug in topic. Django Unchained...
pi_121370919
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Oh, nee, ik zat iets te ver terug in topic. Django Unchained...
Dat had ik al door, ik had alleen even zin om flauw te doen :)
pi_121370989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dat had ik al door, ik had alleen even zin om flauw te doen :)
Zou dat trouwens überhaupt mogelijk zijn? :') Een screener van een oude film vinden op het web... Waarschijnlijk al doodgebloed doordat er dan al HD DVDrip is oid...
pi_121371049
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Zou dat trouwens überhaupt mogelijk zijn? :') Een screener van een oude film vinden op het web... Waarschijnlijk al doodgebloed doordat er dan al HD DVDrip is oid...
Ik denk niet dat er van zo'n oude film uberhaupt een screener is. Verder... dunno. Zou niet weten wanneer ze daarmee begonnen zijn...
pi_121371378
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er van zo'n oude film uberhaupt een screener is. Verder... dunno. Zou niet weten wanneer ze daarmee begonnen zijn...
Aghja, boeit ook niet. Hoeveel films moet je ongeveer gezien hebben voordat je echt kan meespelen in FMT trivia?
pi_121371413
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Aghja, boeit ook niet. Hoeveel films moet je ongeveer gezien hebben voordat je echt kan meespelen in FMT trivia?
1? 2? maakt niet uit. Er zijn genoeg vragen die je kan beantwoorden zonder de film gezien te hebben.
pi_121371493
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

1? 2? maakt niet uit. Er zijn genoeg vragen die je kan beantwoorden zonder de film gezien te hebben.
Ja, oké, das waar, de imdb uit je kop leren kan natuurlijk ook.
pi_121371572
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Ja, oké, das waar, de imdb uit je kop leren kan natuurlijk ook.
Yep, zolang je het maar niet gebruikt om op te zoeken :)

Nee, maar serieus. Ik heb genoeg films gezien. Maar als Sands een van zijn favoriete vragen stelt dan weet ik er niks van omdat het een genre film is dat ik niet of nauwelijks kijk. Dus ja, je kan zoveel gezien hebben, het is geen garantie dat je de vraag kan beantwoorden
pi_121372154
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Yep, zolang je het maar niet gebruikt om op te zoeken :)

Nee, maar serieus. Ik heb genoeg films gezien. Maar als Sands een van zijn favoriete vragen stelt dan weet ik er niks van omdat het een genre film is dat ik niet of nauwelijks kijk. Dus ja, je kan zoveel gezien hebben, het is geen garantie dat je de vraag kan beantwoorden
Ja, das waar, en als je twee mensen hebt die 1 genre heel goed kennen dan zullen die elkaar de punten verstrekken uiteindelijk.
pi_121372166
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Geen, maar je moet wel een liedje zingen.
pi_121372229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Geen, maar je moet wel een liedje zingen.
:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')