Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Misschien kan Mike een handje helpenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Was het vergeten aan te passen. Zo vaak open ik geen FMT SC topic.
Pfoe, lang geleden dat ik die heb gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:01 schreef ArtistA het volgende:
Wat vonden mensen hier eigenlijk van Rosemary's Baby?
ontzettend slecht oudgeworden. Komisch in zijn oubolligheid maar geen seconde spannend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:01 schreef ArtistA het volgende:
Je snapt niet wat ik daarmee bedoel? Sommige films zijn na 30 jaar nog steeds even spannend, sommige druipt de tijdgeest (en/of de manier van acteren, stijlfiguren etc die in een bepaalde periode gewoon waren) zo hard vanaf dat ik ze niet serieus kan nemen.quote:
Ah, ik had al zo'n vermoeden ja.. de reden dat ik weiger sommige klassiekers uit de top250 te kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik daarmee bedoel? Sommige films zijn na 30 jaar nog steeds even spannend, sommige druipt de tijdgeest (en/of de manier van acteren, stijlfiguren etc die in een bepaalde periode gewoon waren) zo hard vanaf dat ik ze niet serieus kan nemen.
Het verschil tussen Friday the 13th en Nightmare on Elmstreet bijvoorbeeld. Die eerste is nog steeds een enigszins doorsnee maar goed gemaakte slasher (destijds natuurlijk minder doorsnee). Nightmare is zo ouderwets in personages, special effects en geluidseffecten dat ik 'm geen minuut serieus kon nemen.
Maar ik word er wel vaker van beticht dat ik een film niet in zijn tijdgeest kan zien/plaatsen, dus daar zal het wel aan liggen.
Niks mis met die films.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nightmare en Rosemary's Babyongeacht in welk jaar ik ze kijk/herkijk
Je UIquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nightmare en Rosemary's Babyongeacht in welk jaar ik ze kijk/herkijk
Schitterende film.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:01 schreef ArtistA het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*Meldt.
Babel. Lekker on-hollywoods gefilmd.
Net Babel (2006) ook gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima locatie, leuk verhaal, goed geacteerd, soms te langdradig.
Heb je daarvoor helemaal mijn comment voor teruggezocht?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[..]
Net Babel (2006) ook gezien.
Verhaallijn in Tokio vond ik verreweg het interessants, hoewel dat Mexicaanse geneuzel ook wel tof was.
Ik ben toch wel echt fan van die Inarritu aan het worden hoor, ook hier weer ijzersterk spel.
Jouw comments heugen mij altijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je daarvoor helemaal mijn comment voor teruggezocht?
Goed dat je hem ook leuk vond
Begrijp wat je bedoelt. Daarom moet je deze film vaker zien. Zodra je het verhaal kent en op andere dingen gaat letten wordt je echt weggeblazen door de klasse van Scorcese. Of overdrijf ik nou?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook The Departed aan het kijken.
Net zoals bij de chinese versie vind ik het wel erg vermoeiend. Al die namen, wie is wie. Hopelijk blijft het boeien.
Ja, want het origineel is beterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt. Daarom moet je deze film vaker zien. Zodra je het verhaal kent en op andere dingen gaat letten wordt je echt weggeblazen door de klasse van Scorcese. Of overdrijf ik nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |