Zou je denken ja...quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:45 schreef SODA het volgende:
California: Moet ondertussen Dogville toch wel gezien hebben?
Spamquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef Sai het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, zo\\\'n post dat zo\\\'n topic zo in je Active Topics komt te staan?
terugvindpostquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef Sai het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, zo\\\'n post dat zo\\\'n topic zo in je Active Topics komt te staan?
Bij deze: Fopperd, die gaan wij samen kijken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:45 schreef SODA het volgende:
California: Moet ondertussen Dogville toch wel gezien hebben?
The Horse Whisperer.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:46 schreef Pony-Lover het volgende:
maar wat moet ik dan kijken?
Die heb ik gezien ja maar ik vond er niet veel aanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Horse Whisperer.
The Wolf Man wel (tof), Lifeboat heb ik hier liggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:49 schreef kinky_queen het volgende:
Sai, heb jij LIFEBOAT al gezien, of THE WOLF MAN?
![]()
Ik vind al dat soort rommel oninteressant, daar zit geen enkele vorm van vermakelijkheid in voor mij, net als bv MEN BEHIND THE SUNquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:00 schreef Sai het volgende:
The Wolf Man wel (tof), Lifeboat heb ik hier liggen.
Heb jij The Ebola Syndrome al gezien? Kotswekkende rotzooi..
In dat geval: heb je Kin Dza Dza al ergens kunnen vinden?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik vind al dat soort rommel oninteressant, daar zit geen enkele vorm van vermakelijkheid in voor mij, net als bv MEN BEHIND THE SUN
[afbeelding]
ja, maar zonder subs...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:08 schreef Sai het volgende:
In dat geval: heb je Kin Dza Dza al ergens kunnen vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |