Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Inception!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien was dat juist de bedoeling
Ik ben het altijd eens met Njosquote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef picodealion het volgende:
Ik ben het best wel een beetje met Njos eens.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Robby87 het volgende:
Nu.nl: Zeer waarschijnlijk geen witte kerst
[ afbeelding ]
Misschienquote:Op woensdag 19 december 2012 17:09 schreef Robby87 het volgende:
Krijgen we nog een foto van je hondje Sands?
Ze is nog niet thuis.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:12 schreef Robby87 het volgende:
Kom, doe nou ff leuk joh, we zitten met smart te wachten.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef picodealion het volgende:
Ik ben het best wel een beetje met Njos eens.
Dit is goed om te horenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben het altijd eens met Njos
Ze kwam toch vandaag?quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Dit is goed om te horen![]()
Hebben jullie het over die rauw docu?
Wat is dit nu weer voor avatarquote:Op woensdag 19 december 2012 17:44 schreef Robby87 het volgende:
hornage ouwe trekpolopop!
Hebben ze bioscopen, wat zeg ik, internet in Vietnam?
#wereldvreemd #durftevragen
Ik kan ze niet houden, dat heb ik vaker. Dit is opperbaas Sheldon uit The Big Bangquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor avatar.
Spang? Wat ben je toch straat.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:14 schreef picodealion het volgende:
Facking druk op mijn werk. Allerlei deadlines en shit voor het einde van het jaar, en dan ook nog de planner ziek waardoor ik allemaal extra dingen moet doen.
Maar afgezien van het standaard gezeik alles spang.
Hey dude!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef hornage het volgende:
Hallo mensjes
Hier vanuit Vietnam weer eens een berichtje.
- Bedankt voor de nominaties voor de FMT awards, hartverwarmend!
- Gefeliciteerd allen met het 10 jarig bestaan van FMT en succes met het jubileumtopic
- Ik heb net Life of Pi gezien en ik vind het de beste film sinds jaren! Prachtige film die overladen dient te worden met prijzen imho. Jullie mening?
Over allesquote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Dit is goed om te horen![]()
Hebben jullie het over die rauw docu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |