Ga ik wel vanuit, als ik ze nu op Youtube zie vind ik ze ook nog leukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd. Destijds vond ik het hardstikke leuk, kijken of dat nu nog steeds zo is.
Schaatsen met sterren begint al om 7 uur, dus zometeenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:52 schreef female81 het volgende:
Nee, dat wordt gewoon SBS voor mij, vanavond.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:07 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat het erg gaat tegenvallen en dat veel mensen er een te rooskleurig beeld aan over hebben gehouden omdat ze erg jong waren toen de originele serie uitgezonden werd. Maar we zullen zien.
Dat ja. Dat was vroeger niet, die tussenfilmpjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik dacht meer animal crackerdingen. Maar er is teveel tussendoor.
Anders vul je toch nooit een half uur? Met alleen dierenfilmpjes?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ja. Dat was vroeger niet, die tussenfilmpjes.
Was dacht ik vroeger wel. En ja had toch Jaap Aap tussendoor?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Anders vul je toch nooit een half uur? Met alleen dierenfilmpjes?
Sorry, ik ben nog niet zo oud denk ik. Ik ken het alleen van Youtubequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dacht ik vroeger wel. En ja had toch Jaap Aap tussendoor?
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud.
Er was nu iets te veel Wijdbeens en te weinig Animal Crackers.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ja in mijn herinnering was het dus inderdaad veel leuker.
Dit dus...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ja in mijn herinnering was het dus inderdaad veel leuker.
Ja dat vond ik dus ook. Te weinig beesten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was nu iets te veel Wijdbeens en te weinig Animal Crackers.
Oh ja Jaap Aap! Die stemquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Net een uur lang Ferry de Groot op Radio-1.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:42 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik had gehoopt dat Ferry de Groot ook mee ging doen.
Ja, best wel. Ik zou zelfs willen zeggen dat het programma meer geschikt is om terug te kijken, dan het 'live' te volgen, omdat je de oninteressante stukken dan kan overslaan.quote:
Als je alleen de animal crackertjes wil zien dan blijf je overslaan en nogmaals, waar was Jaap Aapquote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik zou zelfs willen zeggen dat het programma meer geschikt is om terug te kijken, dan het 'live' te volgen, omdat je de oninteressante stukken dan kan overslaan.
Oubollig bedoel je?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef Zipportal het volgende:
1.7 miljoen kijkers gisteren. Geeft maar weer eens aan wat voor een land Nederland is, met deze uitbollige rommel.
De bek van André van Duin staat nu standaard scheef.
Troep van 24 jaar geleden man.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oubollig bedoel je?
Hipster. Het is gewoon en geinig en lekkere niks aan de hand tv.
Dan kijk je toch niet en verveel je ons niet met jouw oninteressante mening?quote:
Juist, zegt iemand met een Beavis & Butthead-avatar. Dat is anno 2013 ook oubollig en ook troep van 20 jaar geleden, just saying. Je slaat de plank in ieder geval finaal mis met je opmerkingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef Zipportal het volgende:
1.7 miljoen kijkers gisteren. Geeft maar weer eens aan wat voor een land Nederland is, met deze oudbollige rommel.
De bek van André van Duin staat nu standaard scheef.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |