Ga ik wel vanuit, als ik ze nu op Youtube zie vind ik ze ook nog leukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd. Destijds vond ik het hardstikke leuk, kijken of dat nu nog steeds zo is.
Schaatsen met sterren begint al om 7 uur, dus zometeenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:52 schreef female81 het volgende:
Nee, dat wordt gewoon SBS voor mij, vanavond.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:07 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat het erg gaat tegenvallen en dat veel mensen er een te rooskleurig beeld aan over hebben gehouden omdat ze erg jong waren toen de originele serie uitgezonden werd. Maar we zullen zien.
Dat ja. Dat was vroeger niet, die tussenfilmpjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik dacht meer animal crackerdingen. Maar er is teveel tussendoor.
Anders vul je toch nooit een half uur? Met alleen dierenfilmpjes?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ja. Dat was vroeger niet, die tussenfilmpjes.
Was dacht ik vroeger wel. En ja had toch Jaap Aap tussendoor?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Anders vul je toch nooit een half uur? Met alleen dierenfilmpjes?
Sorry, ik ben nog niet zo oud denk ik. Ik ken het alleen van Youtubequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dacht ik vroeger wel. En ja had toch Jaap Aap tussendoor?
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dacht ik vroeger wel. En ja had toch Jaap Aap tussendoor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |