Ha, ik denk dat ik volgende week ga beginnen met Renate 15km. Volgens het schema wordt het inderdaad rustig opgebouwd, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:06 schreef Shravani het volgende:
Haha herkenbaar ! Ik ben ook weer aan een begin van een schema bezig ( renate 15 km) en ben dus ook meer tijd kwijt aan het omkleden en douchen dan het rennen zelf . Vind het op zich wel lekker om weer een beetje op opnieuw op te bouwen.
Klazienaveen... Die plaatsnaam moest ik even opzoeken!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Mijn Zalando bestelling is uitgesteld..balen is dat toch altijd.
Iemand bekend met de Univé Drenthe Loopfestijn loop in Klazienaveen?Hij lijkt mij wel gezellig, en helemaal aan de andere kant van het land dus andere omgeving.
Ik heb 'm ook binnen! Hij is mooi hè!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:11 schreef hatsaflats het volgende:
M'n Egmondshirt is vanmiddag bezorgd
Het is bekend van een oud kruidenvrouwtjequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klazienaveen... Die plaatsnaam moest ik even opzoeken!http://goo.gl/maps/QHmoa
Leuk dan lopen we een beetje gelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ha, ik denk dat ik volgende week ga beginnen met Renate 15km. Volgens het schema wordt het inderdaad rustig opgebouwd, dat scheelt weer.Deze week nog twee duurloopjes (waarvan 1 zometeen
).
Rotbus was gewoon te vroeg ! Maar inderdaad tijdverspilling...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Hmpf, lange training voor de boeg zodadelijk, en ik sta m'n tijd te verdoen bij de bushalte omdat ik de bus heb gemist... Zo zonde!!
Renate 15km en dan nog meer tijd kwijt zijn aan.... do not comprehendquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:06 schreef Shravani het volgende:
Haha herkenbaar ! Ik ben ook weer aan een begin van een schema bezig ( renate 15 km) en ben dus ook meer tijd kwijt aan het omkleden en douchen dan het rennen zelf . Vind het op zich wel lekker om weer een beetje op opnieuw op te bouwen.
Douchenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Renate 15km en dan nog meer tijd kwijt zijn aan.... do not comprehend
Dat scheelt meer dan 80 km hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het is bekend van een oud kruidenvrouwtje
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook binnen! Hij is mooi hè!
Ow! Waar ken ik het dan vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat scheelt meer dan 80 km hoor
Klazien uut Zalk (Zalk..dus.)
En Klazienaveen.. whole different ballgame..
T is vlak bij mn ouders.. de loop kan k je echter niks over vertellen
Shit is dat he? Heb je lekker zin om te gaan en dan komt er iets opzetten en dan moet je afbreken, onbevredigend!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Pfuh. Ik dacht zo van, ik ga ook proberen kortere stappen te lopen en dan met focus op midden / voorvoet. Na 10min begon m'n rechter scheenbeen te klieren en ging m'n rechter zij ook verkrampen. Toen maar rustig terug naar huis gelopen want meer zat er niet in.![]()
Zaterdag maar weer kww
zoals MoBlo al zegt, geen excuses zoeken... ik heb tijdens mijn maand vakantie in de USA iedere week 50km gelopen en echt niet het gevoel gehad dat ik alleen maar aan het hardlopen was...het zou juist motiverend moeten werken om te lopen op stukken waar je nog nooit gelopen hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:54 schreef GodsSon het volgende:
Haha, heb je een punt. Alleen 4 weken VS zijn niet de makkelijkste weken om hard te lopen. Dit jaar in
ligt naast Kluizienaveenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klazienaveen... Die plaatsnaam moest ik even opzoeken!http://goo.gl/maps/QHmoa
Dat weet ik dan weer niet ...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ow! Waar ken ik het dan van![]()
Ja, het lijkt mij onwijs leuk om in een andere omgeving te gaan hardlopen. Ik was vorig jaar 9 dagen in Londen en ik heb toen best vaak spijt gehad dat ik geen sportkleding (en -schoenen) mee had genomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoals MoBlo al zegt, geen excuses zoeken... ik heb tijdens mijn maand vakantie in de USA iedere week 50km gelopen en echt niet het gevoel gehad dat ik alleen maar aan het hardlopen was...het zou juist motiverend moeten werken om te lopen op stukken waar je nog nooit gelopen hebt.
vertrouw je je vriendin/vrouw niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef mcwops het volgende:
oef die eerste run na de feestdagen valt niet mee...![]()
maar ff streng zijn voor jezelf![]()
iemand die weet of er een app is om een loper te volgen in (google) maps op je Ifeun/Android
dat de toeschouwer kan zien waar ik ongeveer op t stratenparcours loop
Haha nu nog wel, over een week of 4 worden de trainingen weer wat langer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Renate 15km en dan nog meer tijd kwijt zijn aan.... do not comprehend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |