Dat is ook zo. En zoals ik al zei, als dit je prima bevalt en je traint er goed op, niks aan veranderen. Het enige wat ik zeg is dat het kan, en dat iedereen het kan. Als een heel in principe ongetraint peloton het kan (op een paar korte kotsbuien na) het kan kan iedereen het.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jawel, dat moet ook haast wel. Denk maar aan hoe dat geėvolueerd moet zijn. In de neandertalertijd liep je als een wilde de hele dag achter een kude bizons aan, en uiteindelijk had je er een te pakken, en moest je vreten voor je leven voor dat het afgepakt werd.
Daarna kon je lekker gaan liggen tukken.
't zal allemaal best te wennen zijn, maar voor de ene makkelijker, (en is het effectiever) dan voor de andere heb ik het idee.
Walnotenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand nog een andere variatie voor in de kwark? Honing en whey beginnen saai te worden..
kaneelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand nog een andere variatie voor in de kwark? Honing en whey beginnen saai te worden..
Bananen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga vanmiddag es effe wat fruit kopen (gewoon omdat ik daar zin aan heb), iemand nog wat tips qua fruit? Dat ik niet net de suikerbommen d'r uit pak
Haha ik werk bij defensie, maar begrijp best wat je bedoel hoor.. Heb de momenten in het bos ook vaak genoeg meegemaakt.. Op de momenten dat je begint te denken dat je echt kapot bent zit je nog niet op de helftquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nooit het leger in gaan dan.![]()
Maar, het is gewenning. Zie hierboven degenen die met IF begonnen zijn en niet anders meer willen dan fasted trainen.
En het is ook niet iets wat je moet natuurlijk. Als je je op zijn best voelt als je eet voor je traint, gewoon blijven doen.
Op het moment wel. Maar ik doe dat af en aan, eigenlijk om te kijken of het nou echt verschil maakt. Ik ben er nog niet uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef Ties02 het volgende:
Als je fasted gaat trainen neem je dan nog wel BCAA's tijdens/voor de workout? Zoals Martin aanraadt
Ik vind mezelf als proefkonijn, voor eigen doeleinden, altijd wel leuk. Kijken of iets daadwerkelijk verschil maakt. De uitkomsten zijn tot nu toe behoorlijk teleurstellend though.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ben ik de enige hier die die BCAA's en glutamines en al die zooi onnodig vind als je gewoon een beetje buff en DROOG wil worden zonder podiumambities?
Nee hoor, ik heb die shit ook nog nooit aangeschaft, alleen zoals gezegd tijdens het fasten, fasted trainen, diep in de cut kan het handig zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ben ik de enige hier die die BCAA's en glutamines en al die zooi onnodig vind als je gewoon een beetje buff en DROOG wil worden zonder podiumambities?
Ik vind op al die details zitten soiweso niet nodig. Nu toevallig in gesprek met iemand die beweert dat als je niet de hele dag door eet, en ook niet precies op de vaste tijden eet het omgezet wordt in vet ;Pquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:24 schreef Panzermaus het volgende:
quote:
Zet hem in je sig en meer meepostenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:01 schreef Diabox het volgende:
Hier ook http://muscleandsportsscience.com/recipes/
Dan is FOK! niet de plaats om te zijn. Door hier te zijn identificeer je jezelf al als zodanig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef Diabox het volgende:
Wil mezelf niet identificeren als Fokker
Limonade.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:19 schreef o.us2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |