Ja, zou wel chanant zijn als ik dat niet zou hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij daar een centificaat voor? moet zo nog naar de winkel voor blik kapusijzers.
Die hebben we (nog) niet in ons dorpquote:
Neem niet elke week een andere dan, je bent net een wijf manquote:
Doe het gewoon, cretin.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem niet elke week een andere dan, je bent net een wijf man
Oh, net gedaan maar na deze toon twijfel ik om hem weer weg te halen.quote:
quote:
Amor omnia vincit, filantroop.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, net gedaan maar na deze toon twijfel ik om hem weer weg te halen.
quote:
Ok, dit maakt het net goed.quote:
quote:
Vind jou echt niet aardigquote:
morgen niet.quote:
Logisch :$quote:
Welk gifje beste Bobby?quote:
Met zo'n instelling ben je bij mij aan het verkeerde adresquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:13 schreef Dqod het volgende:
Ja Nutz
Ik verwacht m weer in de OP als ik heb gegeten
Doei
Je moet gewoon je mond houdenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met zo'n instelling ben je bij mij aan het verkeerde adres
Van JBquote:
DOEIIIIIquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet gewoon je mond houden
Ok nu echt eten![]()
Dit werkt zo niet voor mij. Kom maar weer terug als je wat afgekoeld bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet gewoon je mond houden
Ok nu echt eten![]()
Hoe kan dat nou als je 24/7 heet bent?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit werkt zo niet voor mij. Kom maar weer terug als je wat afgekoeld bent.
Ms een koude douche eens goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als je 24/7 heet bent?
Lyndsyquote:
eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Een van de weinige vrouwen die zelfs casual as fuck nog knap is.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef Germano het volgende:
Is dat diegene waar we niet op mogen reageren?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Is ook nog eens een paardenmeisje. Dat ze zich zo mag uiten van haar rijke pappie.
Maar het goede nieuws: morgen is het alweer vrijdagquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:28 schreef Germano het volgende:
De eerste dag na de vakantie gaat wel best langzaam eerlijk gezegd.
Dat is waarquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar het goede nieuws: morgen is het alweer vrijdag
Laatste dag van mijn vakantie, zulk goed nieuws vind ik het niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar het goede nieuws: morgen is het alweer vrijdag
Ik heb er spijt van dat ik vandaag en morgen niet erbij heb gepakt. Dit heeft toch weinig nut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laatste dag van mijn vakantie, zulk goed nieuws vind ik het niet.
hoinquote:
Die dag ging een keer komen, dat weet jij ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
Laatste dag van mijn vakantie, zulk goed nieuws vind ik het niet.
hjb uitzuigerquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
werk es wat harder voor mijn uitkering
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
werk es wat harder voor mijn uitkering
Ja, dat kon je zien aankomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van dat ik vandaag en morgen niet erbij heb gepakt. Dit heeft toch weinig nut.
Had verwacht de staat te winnen man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die dag ging een keer komen, dat weet jij ook.
Anders zou ik nog in bed hebben gelegen, dus zoveel maakt het ook niet uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat kon je zien aankomen.
Jammer dat je er weer bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
HA BITCHES GELUKKIG NIEUWJAAR NOG HE
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben er net uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Anders zou ik nog in bed hebben gelegen, dus zoveel maakt het ook niet uit.
Wat een respiratie om je weer hier te zien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
vasjuuquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
JA JIJ OOK VASquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel goeie muziek, De Staat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
Had verwacht de staat te winnen man.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel goeie muziek, De Staat. Tool.
Okequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Jullie willen _echt_ even de laatste post in het KPD topic bekijken
Echt. Nee echt!!!!!
Heb geen toegang. Zal ik ook nooit krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Echt. Nee echt!!!!!
Zoals ik gisteren al zei: Nee willen we niet, doei.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Echt. Nee echt!!!!!
wat is er dan, want ben te lui om naar kpd te gaan..quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Echt. Nee echt!!!!!
Doe normaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Echt. Nee echt!!!!!
van een kut?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een fucking grote prolapse, nou nou QB.
Neeheee niet diequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een fucking grote prolapse, nou nou QB.
Watquote:
Heb jij KPD toegang? Smeerlap.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga echt niet op mn werk kpd openen hoor.
Wellicht verstandig ja....quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga echt niet op mn werk kpd openen hoor.
Dat is gewoon guy and a jar.quote:
"gewoon" zegt iequote:
Ja aandoenlijk.quote:
Wass?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wass?Niks laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is al GOED
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Vlegels zijn het.quote:
jij kent 3 guys 1 hammer zeker ook niet? 1 lunatic 1 icepick, 2 girls 1 cup, 2 man 1 horse etc.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
"gewoon" zegt ie.
Als de dag komt dat men dat daadwerkelijk "gewoon" gaat vinden ga ik in foetushouding liggen huilen ergens
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wass?Ik denk niet dat jij een vriend hebt dankzij je humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je trapte erin hequote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog lange niet nog lange niet en je gaat nog niet naar huis!
OKE DANquote:
Ja, is toch al hartstikke oud. Heeft iedereen al gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
"gewoon" zegt ie.
Als de dag komt dat men dat daadwerkelijk "gewoon" gaat vinden ga ik in foetushouding liggen huilen ergens
ja nee.. welke humor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een vriend hebt dankzij je humor.
Donderstenen!quote:
Zit jij mij een beetje voor het spreekwoordelijke beflapje te houden?quote:
Als het die vent is, dan is het een jampot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat nou een glazen dildo die kapot gaat?
quote:
Je zou een goede aanwinst zijn in het KPD topic, dat zie ik nu alquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij kent 3 guys 1 hammer zeker ook niet? 1 lunatic 1 icepick, 2 girls 1 cup, 2 man 1 horse etc.
Die waar dat potje breekt in zijn anus?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit jij mij een beetje voor het spreekwoordelijke beflapje te houden?
quote:
Iew gadverdammequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die waar dat potje breekt in zijn anus?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Je zou een goede aanwinst zijn in het KPD topic, dat zie ik nu al
Wil je niet mijn eigen quotes tegen mij gebruiken>quote:
Er was wel ooit zo'n topic.... maar dat loopt niet meer. Geen idee waarom. Was mooiquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]dat is meer shock materiaal, er moet eigenlijk een forum komen waar je gore mag plaatsen
Ja en hij de scherven eruit pulkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die waar dat potje breekt in zijn anus?![]()
Mag hier ook hoor. Kijk maar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]dat is meer shock materiaal, er moet eigenlijk een forum komen waar je gore mag plaatsen
dat is er, het heet bestgore. O nee, het heet geer-en-gore.comquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en hij de scherven eruit pulkt.
Vorige topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand die link nog van dat jb gifje ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag hier ook hoor. Kijk maar.
[ afbeelding ]
ja maar ik bedoel op FOK!quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat is er, het heet bestgore. O nee, het heet geer-en-gore.com
Hij is er niet eens mee naar de eerste hulp geweest, sommige scherven bleven zitten en binnen een maand stopte hij alweer nieuwe prullaria in zijn poopshute. Volgens een interview met de beste man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en hij de scherven eruit pulkt.
deze mededeling was wel degelijk interessantquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand die link nog van dat jb gifje ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb ook vandaag pas een kerstcadeau binnen dat half december besteld is en gegarandeerd voor 23 december in huis zou zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eindelijk twee van mn drie vesten binnen20 dec besteld
![]()
Nu nog 1, die had 72 uursservicesukkels.
En mn moeder heeft ook nog wat vesten opgestuuurdeindelijk niet steeds dezelfde meer aan
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij is er niet eens mee naar de eerste hulp geweest, sommige scherven bleven zitten en binnen een maand stopte hij alweer nieuwe prullaria in zijn poopshute. Volgens een interview met de beste man.
Ik moest zo hard lachen om je zielige hoofdje met die kraag omquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze mededeling was wel degelijk interessant
hou op met me hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja ik struikelde en viel precies met mijn poepert op een glazen potjequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij is er niet eens mee naar de eerste hulp geweest, sommige scherven bleven zitten en binnen een maand stopte hij alweer nieuwe prullaria in zijn poopshute. Volgens een interview met de beste man.
dat is toch achterlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb ook vandaag pas een kerstcadeau binnen dat half december besteld is en gegarandeerd voor 23 december in huis zou zijn
Dat weet JIJ dan weer. JIJ. Jij wilde er alle ins en outs van weten toenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat is dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij kent 3 guys 1 hammer zeker ook niet? 1 lunatic 1 icepick, 2 girls 1 cup, 2 man 1 horse etc.
ik zou daar ook niet mee naarde eerste hulp gaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:
Ik heb ook een nieuwe telefoon besteld afgelopen maandag, als die er niet morgen is word ik woestquote:
Scherven brengen geluk, moet ie denken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou daar ook niet mee naarde eerste hulp gaan![]()
Maar die scherven zitten er dus nog?
Nou eigenlijk helemaal niet.quote:
nee, ik had drie dingen die ik aan kon en die werden dus steeds om en om uitgewassenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:00 schreef Salatrel het volgende:
dus je loopt al wekenlang in hetzelfde vest rond?
Begin maar met woest wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe telefoon besteld afgelopen maandag, als die er niet morgen is word ik woest
ik kan ook niet normaal meer kijken volgens mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen om je zielige hoofdje met die kraag om![]()
sorry
Fuuuquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begin maar met woest worden
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk helemaal niet.
Want het is nooit goed namelijk.
Omdat het bij vrouwen nooit goed is.quote:
Hahaha standaard een sneue blik opquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan ook niet normaal meer kijken volgens mij
Krijg jij daar ook die ad van dat geile sletje die zichzelf klaarvingers aan de rechterkant?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
http://www.bestgore.com/s(...)x-1guy1cup-new-pics/
Jammer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het bij vrouwen nooit goed is.
Die gast!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
http://www.bestgore.com/s(...)x-1guy1cup-new-pics/
Niet alle, hoop ik voor 'mquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou daar ook niet mee naarde eerste hulp gaan![]()
Maar die scherven zitten er dus nog?
Dat hij er geen anale ontsteking aan heeft overgehouden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb snel weggeklikt, mijn christen-collega's krijgen een beroertequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Krijg jij daar ook die ad van dat geile sletje die zichzelf klaarvingers aan de rechterkant?![]()
Ja best wel sneu he?quote:
quote:I decided to stretch my anus to the max many years ago. I wanted to be able to fist my own ass, which I eventually managed. The ability to stick your own fist up your rectum definitely offers a variety of sensations that you can’t experience otherwise.
Wat een amateuristisch geschreven artikel zegquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ok, heel lang getwijfeld maar vond hem te goed om niet te plaatsen:
http://www.112groningen.n(...)uw-gewond-video.html
Uit mijn wijk
Die gast heeft zijn vriendin tot bloedens toe geslagen, ze is gevlucht naar de buurvrouw (wat overigens de moeder van een jeugdvriendje is) en daar ramen stuk gemaakt en vlinderbommen naar binnen gegooid
wil jou wel beukenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om keiharde metal te draaien.
Hardstyle mag ook..
Zolang het maar beukt.
Terecht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
Uit mijn wijk
Die gast heeft zijn vriendin tot bloedens toe geslagen, ze is gevlucht naar de buurvrouw (wat overigens de moeder van een jeugdvriendje is) en daar ramen stuk gemaakt en vlinderbommen naar binnen gegooid
Vind ik leuk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
mijn christen-collega's krijgen een beroerte
Hier in het noorden hebben we nog geen echte reporters helaas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat een amateuristisch geschreven artikel zeg_!
Ik ken wel een paar users die je willen beuken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om keiharde metal te draaien.
Hardstyle mag ook..
Zolang het maar beukt.
Tevens ziet je wijk er een beetje afgeragd uit, mag ik dat zeggen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier in het noorden hebben we nog geen echte reporters helaas.
Weet je nuquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef Germano het volgende:
Wist trouwens niet dat Rafael een huis in Groningen heeft.
Ik ook, maar ik moet er wel mee samenwerken nog. Gotta think long term.quote:
Nou heerlijk.quote:
Fucking idiootquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
Uit mijn wijk
Ja, dat mag...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tevens ziet je wijk er een beetje afgeragd uit, mag ik dat zeggen?
daarom woon jij er ook iksdeejquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat mag...dat is de pauperhoek dus klopt wel.
en de ouderjaars-30 miljoen is in Groningen gevallen en ineens wil hij van zijn wijf af. Coincidence?!?! I THINKS NOT!!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef Germano het volgende:
Wist trouwens niet dat Rafael een huis in Groningen heeft.
Hahaha jaaa nee ik woon wat verderop.. nog een paar levels lager.quote:
Sorryquote:
Je woont in een kelder?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jaaa nee ik woon wat verderop.. nog een paar levels lager.
Verkeerde kant van het spoor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Algemeen bekend toch?quote:
Ik ga je opzoekenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
shitquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef Ezio het volgende:
Ik had vannacht een droom dat ik voor het eerst ging skiën en ik vergat eerst mijn ski's en toen de stokken en toen lachte zo'n ouwe opa me uit
Als 'enzio' naar Nederland komt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef Nestalgie het volgende:
wanneer gaan we een 10man 10 jars meet houden?
Dit kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef Ezio het volgende:
Ik had vannacht een droom dat ik voor het eerst ging skiën en ik vergat eerst mijn ski's en toen de stokken en toen lachte zo'n ouwe opa me uit
oh echt en toenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef Ezio het volgende:
wil jij dan mijn jar zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als 'enzio' naar Nederland komt.
Toen ging ik skiën en kwam ik langs een beer die jou anaal vernederdequote:
Niveautje nestalgiequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Toen ging ik skiën en kwam ik langs een beer die jou anaal vernederde
En toen zei ik EY BEER
en hij zou van WA NOU
en ik zo van BEUKEN MET DIE HAP
tru stori
Nee.quote:
Nee.quote:
Ik laat een lichtje voor je aanquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Toen ging ik skiën en kwam ik langs een beer die jou anaal vernederde
En toen zei ik EY BEER
en hij zou van WA NOU
en ik zo van BEUKEN MET DIE HAP
tru stori
Ja ik dacht ook al wtf.quote:
Misschien is z'n gleuf wel te nauw.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en dan vlinderbom naar binnen en schreeuwen de groetjes van vas hueheuheuhe *psychovoice*
"Whats app nou."quote:
Welke gleuf gewoon raampje kapot slaan XDquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien is z'n gleuf wel te nauw.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niveautje nestalgie![]()
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Ik laat een lichtje voor je aan
altijdquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
turkse pizza halen, shall I or shall I?
gaat wel hoor. Beetje stijfjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed hoor, thanks for asking.
En met jou?
ik zou er 2 halen... 1 voor links en 1 voor rechtsquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
turkse pizza halen, shall I or shall I?
kkquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je beter Fas vragen, dan heb je echt een pot om in je kont te stoppen.
Gelukkig weet niemand hoe dichtbij daar ik wel niet woonquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien is z'n gleuf wel te nauw.
Zal eens mijn vlinderbom in jouw gleuf duwen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke gleuf gewoon raampje kapot slaan XD
oelalaquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal eens mijn vlinderbom in jouw gleuf duwen.
ding duwt aan de onderkant tegen mijn kaken,dat zit ook gewoon niet fijn.quote:
Ik denk t niet, hier is er ergens een.die is fking lekker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De beste Turkse pizza's van heel A'dam West hier
Waar dan, ben bij zoveel zaakjes geweest en daar krijg je dus gewoon echt een verlepte pizza hequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik denk t niet, hier is er ergens een.die is fking lekker.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ding duwt aan de onderkant tegen mijn kaken,dat zit ook gewoon niet fijn.
Maar ik kan wel lachen hoor
Dat is wel een terechte klacht, king lunchroom echt fking spang daar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar dan, ben bij zoveel zaakjes geweest en daar krijg je dus gewoon echt een verlepte pizza he
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Goeie nieuwe voornemens VasHet is nog geen 4 januari en je zit alweer te vetkleppen?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga weg met je praat over pizza's nu heb ik honger en ik krijg mijn brood met babypoep niet weg.
Ik tuf zowat m'n kauwgom uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KIBBELING ZONDER KIBBELINGSAUS MET EXTRA KIBBELINGKRUIDENquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga weg met je praat over pizza's nu heb ik honger en ik krijg mijn brood met babypoep niet weg.
OMG... ik heb al zo lang geen kibbeling op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
KIBBELING ZONDER KIBBELINGSAUS MET EXTRA KIBBELINGKRUIDEN
Ze heeft betaald in natura, kon ze direct haar nieuwe tieten uitproberen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Fascination het volgende:
Vas!Tijdelijk de fokadvocaten van dWc geleend?
Je moet tegenwoordig wel eruitzien als een rolmops met jouw voedingspatroon.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG... ik heb al zo lang geen kibbeling op.
Is ook zo.. Sinds 1 januariquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig wel eruitzien als een rolmops met jouw voedingspatroon.
Helemaal niet hoor, ik heb een vacht :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar jij mag niets zeggen, want jij bent naakt onder al jouw kleding, slet.
ben je een furry?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor, ik heb een vacht :$
Voorzie mij van ondersteunend beeldmateriaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor, ik heb een vacht :$
Hahahaquote:
Semi :$quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Voorzie mij van ondersteunend beeldmateriaal.
quote:
Turkse pizza is niet zo heel vet hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Goeie nieuwe voornemens VasHet is nog geen 4 januari en je zit alweer te vetkleppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik wel wat meequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik voel mij plotseling tot jou aangetrokken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Salatrel het volgende:
Vas wil dit jaar in het Guinness book of records komenNee mijn goeie voornemens zijn juist om er mee te stoppen, en ik ben bloedserieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Achteraan sluitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
das wel een goeiequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mijn goeie voornemens zijn juist om er mee te stoppen, en ik ben bloedserieus.
Kansloos iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
Verkleden als idool is racistisch
Gvd, echt, hoor. Wat is daar in godsnaam racistisch aan?
Alles is racistisch tegenwoordig, zeer irritantquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig wel eruitzien als een rolmops met jouw voedingspatroon.
Willen jullie even je grote mond houdenquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Turkse pizza is niet zo heel vet hoorZit sla op toch
GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Foto's van je neukteugels.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie even je grote mond houden
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
En die vader ook nog z'n excuses aanbieden. Flikker even een eind op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Alles is racistisch tegenwoordig, zeer irritant
Hey, ik nam het voor je op hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Moet niet gekker worden ook, zeikerdsquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
Mijn hemel.quote:
Ja, maar...quote:
Damnquote:
Partysnacks?quote:
Geen idee, ben net wakker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:29 schreef BobbyB het volgende:
Maar 4ebe, hoe zit dat nu met Ezio?
Wil natuurlijk wel alle laatste details
eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Alles is racistisch tegenwoordig, zeer irritant
OMG GIEV..quote:
Snap ik welquote:
Ach welnee, dat kwam alleen omdat je ook al andere shizzle had gegeten :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG GIEV..
48 stuks waren toch te veel.
Er zijn hier geen dames.quote:
Ik drink alleen rode wijn, wat nu?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mijn goeie voornemens zijn juist om er mee te stoppen, en ik ben bloedserieus.
Schandalig veel ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach welnee, dat kwam alleen omdat je ook al andere shizzle had gegeten :$
Nu ben je niet slutty.quote:
rolmopsen en soortvanvrouwen danquote:
Semi-sluttyquote:
Wat de neuk is een tatta?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef Nestalgie het volgende:
vas waarom ga je stoppen, wil je een domme tatta worden?
quote:
Nederlander... geleerd hierquote:
En zo hoort het ookquote:
Ik hou wel van semi.. Beetje tweezijdig, beetje 50/50.. Maakt het leven zoveel spannenderquote:
Daaromquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef Nestalgie het volgende:
vas waarom ga je stoppen, wil je een domme tatta worden?
Typische apple gebruikerquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:37 schreef Ezio het volgende:
Kom ik deze weer tegen, ga er elke keer stuk om![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |