Vorige topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand die link nog van dat jb gifje ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag hier ook hoor. Kijk maar.
[ afbeelding ]
ja maar ik bedoel op FOK!quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat is er, het heet bestgore. O nee, het heet geer-en-gore.com
Hij is er niet eens mee naar de eerste hulp geweest, sommige scherven bleven zitten en binnen een maand stopte hij alweer nieuwe prullaria in zijn poopshute. Volgens een interview met de beste man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en hij de scherven eruit pulkt.
deze mededeling was wel degelijk interessantquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand die link nog van dat jb gifje ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb ook vandaag pas een kerstcadeau binnen dat half december besteld is en gegarandeerd voor 23 december in huis zou zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eindelijk twee van mn drie vesten binnen20 dec besteld
![]()
Nu nog 1, die had 72 uursservicesukkels.
En mn moeder heeft ook nog wat vesten opgestuuurdeindelijk niet steeds dezelfde meer aan
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij is er niet eens mee naar de eerste hulp geweest, sommige scherven bleven zitten en binnen een maand stopte hij alweer nieuwe prullaria in zijn poopshute. Volgens een interview met de beste man.
Ik moest zo hard lachen om je zielige hoofdje met die kraag omquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze mededeling was wel degelijk interessant
hou op met me hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja ik struikelde en viel precies met mijn poepert op een glazen potjequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij is er niet eens mee naar de eerste hulp geweest, sommige scherven bleven zitten en binnen een maand stopte hij alweer nieuwe prullaria in zijn poopshute. Volgens een interview met de beste man.
dat is toch achterlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb ook vandaag pas een kerstcadeau binnen dat half december besteld is en gegarandeerd voor 23 december in huis zou zijn
Dat weet JIJ dan weer. JIJ. Jij wilde er alle ins en outs van weten toenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat is dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij kent 3 guys 1 hammer zeker ook niet? 1 lunatic 1 icepick, 2 girls 1 cup, 2 man 1 horse etc.
ik zou daar ook niet mee naarde eerste hulp gaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:
Ik heb ook een nieuwe telefoon besteld afgelopen maandag, als die er niet morgen is word ik woestquote:
Scherven brengen geluk, moet ie denken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou daar ook niet mee naarde eerste hulp gaan![]()
Maar die scherven zitten er dus nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |