quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wass?Niks laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is al GOED
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Vlegels zijn het.quote:
jij kent 3 guys 1 hammer zeker ook niet? 1 lunatic 1 icepick, 2 girls 1 cup, 2 man 1 horse etc.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
"gewoon" zegt ie.
Als de dag komt dat men dat daadwerkelijk "gewoon" gaat vinden ga ik in foetushouding liggen huilen ergens
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wass?Ik denk niet dat jij een vriend hebt dankzij je humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je trapte erin hequote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog lange niet nog lange niet en je gaat nog niet naar huis!
OKE DANquote:
Ja, is toch al hartstikke oud. Heeft iedereen al gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
"gewoon" zegt ie.
Als de dag komt dat men dat daadwerkelijk "gewoon" gaat vinden ga ik in foetushouding liggen huilen ergens
ja nee.. welke humor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een vriend hebt dankzij je humor.
Donderstenen!quote:
Zit jij mij een beetje voor het spreekwoordelijke beflapje te houden?quote:
Als het die vent is, dan is het een jampot.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat nou een glazen dildo die kapot gaat?
quote:
Je zou een goede aanwinst zijn in het KPD topic, dat zie ik nu alquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij kent 3 guys 1 hammer zeker ook niet? 1 lunatic 1 icepick, 2 girls 1 cup, 2 man 1 horse etc.
Die waar dat potje breekt in zijn anus?quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit jij mij een beetje voor het spreekwoordelijke beflapje te houden?
quote:
Iew gadverdammequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die waar dat potje breekt in zijn anus?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Je zou een goede aanwinst zijn in het KPD topic, dat zie ik nu al
Wil je niet mijn eigen quotes tegen mij gebruiken>quote:
Er was wel ooit zo'n topic.... maar dat loopt niet meer. Geen idee waarom. Was mooiquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]dat is meer shock materiaal, er moet eigenlijk een forum komen waar je gore mag plaatsen
Ja en hij de scherven eruit pulkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die waar dat potje breekt in zijn anus?![]()
Mag hier ook hoor. Kijk maar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]dat is meer shock materiaal, er moet eigenlijk een forum komen waar je gore mag plaatsen
dat is er, het heet bestgore. O nee, het heet geer-en-gore.comquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja en hij de scherven eruit pulkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |