ben je een furry?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor, ik heb een vacht :$
Voorzie mij van ondersteunend beeldmateriaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor, ik heb een vacht :$
Hahahaquote:
Semi :$quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Voorzie mij van ondersteunend beeldmateriaal.
quote:
Turkse pizza is niet zo heel vet hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Goeie nieuwe voornemens VasHet is nog geen 4 januari en je zit alweer te vetkleppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik wel wat meequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik voel mij plotseling tot jou aangetrokken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:23 schreef Salatrel het volgende:
Vas wil dit jaar in het Guinness book of records komenNee mijn goeie voornemens zijn juist om er mee te stoppen, en ik ben bloedserieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Achteraan sluitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef Germano het volgende:
[..]
das wel een goeiequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mijn goeie voornemens zijn juist om er mee te stoppen, en ik ben bloedserieus.
Kansloos iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
Verkleden als idool is racistisch
Gvd, echt, hoor. Wat is daar in godsnaam racistisch aan?
Alles is racistisch tegenwoordig, zeer irritantquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig wel eruitzien als een rolmops met jouw voedingspatroon.
Willen jullie even je grote mond houdenquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Turkse pizza is niet zo heel vet hoorZit sla op toch
GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Foto's van je neukteugels.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie even je grote mond houden
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
En die vader ook nog z'n excuses aanbieden. Flikker even een eind op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Alles is racistisch tegenwoordig, zeer irritant
Hey, ik nam het voor je op hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Moet niet gekker worden ook, zeikerdsquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
Mijn hemel.quote:
Ja, maar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |