Laatste dag van mijn vakantie, zulk goed nieuws vind ik het niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar het goede nieuws: morgen is het alweer vrijdag
Ik heb er spijt van dat ik vandaag en morgen niet erbij heb gepakt. Dit heeft toch weinig nut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laatste dag van mijn vakantie, zulk goed nieuws vind ik het niet.
hoinquote:
Die dag ging een keer komen, dat weet jij ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
Laatste dag van mijn vakantie, zulk goed nieuws vind ik het niet.
hjb uitzuigerquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
werk es wat harder voor mijn uitkering
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
werk es wat harder voor mijn uitkering
Ja, dat kon je zien aankomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van dat ik vandaag en morgen niet erbij heb gepakt. Dit heeft toch weinig nut.
Had verwacht de staat te winnen man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die dag ging een keer komen, dat weet jij ook.
Anders zou ik nog in bed hebben gelegen, dus zoveel maakt het ook niet uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat kon je zien aankomen.
Jammer dat je er weer bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
HA BITCHES GELUKKIG NIEUWJAAR NOG HE
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben er net uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Anders zou ik nog in bed hebben gelegen, dus zoveel maakt het ook niet uit.
Wat een respiratie om je weer hier te zien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
vasjuuquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
JA JIJ OOK VASquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel goeie muziek, De Staat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
Had verwacht de staat te winnen man.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel goeie muziek, De Staat. Tool.
Okequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Jullie willen _echt_ even de laatste post in het KPD topic bekijken
Echt. Nee echt!!!!!
Heb geen toegang. Zal ik ook nooit krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Jullie willen _echt_ even de laatste post in het KPD topic bekijken
Echt. Nee echt!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |