nouquote:
lijkt me een wat negatieve inslag jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het is wel een serieuze vraag. Ik overweeg Utrecht maar ik heb er zware concurrentie, en als je er een te pakken hebt, is de kans groot dat 'ie vreemdgaat....
haha dan kunnen we wel een keer gaan koffiedrinkenquote:
jij wil je wel laten pakken? lekker makkelijk zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neem een relatie met iemand uit een stad waar een mannenoverschot is.
Like, Delft?.
Uhuhquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ken wel een paar vrijgezellen around here.
hierom: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #22quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom in Utrecht gaan wonen als je in het mooie Noorden kan blijven?
Are you mad?
Dus het feit dat je elke dag de martinitoren kan bezichtigen weegt niet op tegen het gebrek aan werk en uitoefening van hobbies? Beetje matige Groninger hoor...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
hierom: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #22
Ow ja ik ook, Grootegaster-exportquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:29 schreef Andromache het volgende:
Ik groet iedereen met 'moi', en dat als import-Stadjer!
Internet is zoooo 2012.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik
Internet doet het weer niet dus dat wordt weer klooien met hotspots
Dat arme beest heeft geen achterpotenquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geef die hamster weer een slinger dan. Dan heb je weer elektra
Aangepast werk kan iedereen. De hele dag maar in je hok hangen en uit de ruif eten is nog geen hamster beter van gewordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat arme beest heeft geen achterpoten
Vrouwen en techniekquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik
Internet doet het weer niet dus dat wordt weer klooien met hotspots
Trustmaster?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Briljant hoor, de router is er gewoon mee gekapt ineens
Vrouwen en techniek!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Briljant hoor, de router is er gewoon mee gekapt ineens
quote:
Bekend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:34 schreef missbehavin het volgende:
Oke, na een half uur @ work ben ik wel weer toe aan vakantieHuuuuh, mensen
er komen hier volstrekt vreemden voorbij met nieuwjaarswensenquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:34 schreef missbehavin het volgende:
Hier is de koffie opquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:34 schreef missbehavin het volgende:
Aanwezige mensen kan je nog negeren. Afwezige koffie niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat erger is. De aanwezigheid van mensen, of de afwezigheid van koffie.
Geen mensen: checkquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat erger is. De aanwezigheid van mensen, of de afwezigheid van koffie.
Als er morgen weer geen koffie is ga ik bij jou zitten werken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen mensen: check
Koffie: check
Niet dat ik koffie lust, maar het staat er.
"Werken".quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als er morgen weer geen koffie is ga ik bij jou zitten werken.
Kan hard werken zijn hoor, dat "werken"quote:
Hoe hard heb jij al 'gewerkt' in 2013?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan hard werken zijn hoor, dat "werken".
En het is nog op vrijwillige basis ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan hard werken zijn hoor, dat "werken".
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe hard heb jij al 'gewerkt' in 2013?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |