abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_120253577
In navolging van het jongeren tussen 18-25 jaar topic willen we graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat we ervan overtuigd zijn dat er meer mensen van onze leeftijd zijn die ook wel eens nieuwe contacten zouden willen opdoen.

Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.

Stel jezelf voor in dit topic en wie weet doe je wel leuke contacten op :)
Deze reeks is echt alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en meets te organiseren, voor SC zijn er in R&P de relatie-SC en nog een andere SC.

Er is ook een facebookgroep. Geinteresseerden kunnen DM'en/PM'en naar Hungry_Joe.

Users op een rijtje die zich reeds uitgebreid voorstelden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verslagje van de laatste meet door Hungry_Joe

*O* We doen ook af en toe meeten:

Wanneer?

15 December, 15:00.

Waar?

Rotterdam

Wat?

Wat drinken en misschien een etentje/poolen.

Mensen die zeker komen:

Weissman
MsMessy

Misschien:

sawadie
douche-eendje
automatic_
sylvesterrr
El_Thijs
Jofunu-kun

====================

Bordspelletjesmeet in het Noorden.

Wanneer:

12 Januari (datum kan met hoge uitzondering verschoven worden ivm naderende verhuizing). Aanvang 15.00 in Groningen. Gratis parkeren voor de deur en goed bereikbaar met de bus vanaf CS (laatste bus om 23.49 naar CS)

Gaat ip nog steeds gewoon door op die datum

Wat:

We gaan Bordspelletjes doen met een hapje en een drankje. Wie wat meeneemt word nog besproken.
Mensen kunnen natuurlijk ook hun eigen spel ook meenemen. Al aanwezig;
- Risk
- Monopoly
- Cluedo
- Triviant
- Kolonisten van Catan + uitbreiding
- Triominos
- Rummikub
- Scrabble
- Hotel
- Machiavelli

Iemand spellen die je met grote groepen kan spelen?

Waar:

Bij Sekhmet thuis mits iemand een betere/grotere locatie heeft. 4-16 personen. Blijven slapen word lastig, alleen in goed overleg ;).
Is jou huis meer geschikt of weet je een betere locatie, laat het dan even weten...

Aanmelden via PM

Tot nu toe 13 (eventuele) aanmeldingen *O*
Mensen mogen zich nog steeds aanmelden, ik ga er eigenlijk vanuit dat er altijd mensen zullen zijn die nog afzeggen in de komende weken. Er zijn 16 zitplaatsen in huis, dus daar trek ik nu mijn grens. Mocht iedereen wel komen dan moet dat ook lukken en worden er meerdere spelletjes gespeeld. Mogelijkheden tot kringvorming zijn er genoeg :P


Ik ga geen lijstje maken met mensen die zich (misschien) aangemeld hebben. Laat je verrassen en leer nieuwe mensen kennen w/

Pesten, treiteren, iemand voor lul zetten of een naar gevoel geven wordt niet getolereerd. Wie dit wel doet (en daar zal democratisch over gestemd worden) mag de rest van de dag zijn/haar tijd in mijn donkere, vochtige kelder doorbrengen en daar spelletjes gaan spelen ~O>
Dit gaat niet op wanneer je een joker voorgelegd krijgt of ingemaakt wordt bij Risk, deal with it :+

Ik heb geen sjoelbak -O-
Ook geen kit, so bring your own!


Deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast. Of Weissman met zaadvragende ogen aankijken, dan past hij de wiki aan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Comp_Lex op 13-12-2012 00:13:02 ]
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120257444
MEET UPDATE

Wanneer?
15 December, 15:00.

Waar?
Rotterdam

Wat?
Gezelligheid, drankje, ouwehoeren.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
eefje801
freshy98
icecoolsniper
DeHovenier

Misschien
douche-eendje
Bos81
Jofunu-kun
Tangledup
Toekito
LaPeach
Godshand
pi_120257585
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:24 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Zometeen lig je daar dood te bloeden met 23 mikado-stokjes in je hart omdat iemand een beetje agressief reageerde :P
Doen! :Y
pi_120264512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Doen! :Y
Inderdaad.

"Hier, heb je je tien punten!"

*TSJAK*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 13 december 2012 @ 15:12:31 #5
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_120269315
Mikado is dan ook bij uitstek geschikt voor FOKkers :)
pi_120275355
Je bewoog je bent af
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 13 december 2012 @ 18:15:29 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120275769
Nee komt omdat je tegen de tafel stootte
we dan
  donderdag 13 december 2012 @ 20:44:30 #8
390756 guler
Apple® iPussy ©
pi_120281944
Orgie? :9~
Biji Turkai! Biji Mocroflavor! Biji Hollandistang! Biji Kavatistang G
pi_120294420
PM-ronde gedaan, niemand gemist hoop ik.
  vrijdag 14 december 2012 @ 08:58:38 #10
258885 Solique
I Kill You !
pi_120294713
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:34 schreef Weissman het volgende:
PM-ronde gedaan, niemand gemist hoop ik.
Je mist mij toch altijd :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_120294735
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef Solique het volgende:

[..]

Je mist mij toch altijd :P
Solique, mijn schatje *;
pi_120302284
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:34 schreef Weissman het volgende:
PM-ronde gedaan, niemand gemist hoop ik.
In goede orde ontvangen.

Wordt een treinreis denk ik, scheelt weer een fortuin qua parkeren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:19:25 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120303108
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:34 schreef Weissman het volgende:
PM-ronde gedaan, niemand gemist hoop ik.
Goed gegaan :)
pi_120304002
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:34 schreef Weissman het volgende:
PM-ronde gedaan, niemand gemist hoop ik.
Door wat perikelen hier was ikhet helemaal vergeten dat ik me op misschien had laten zetten. :@

Ik kan helaas niet, want ik heb crew-verplichtingen. :@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120313336
Geen PM in welke vorm dan ook ontvangen.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_120318520
Dus toch wel ontvangen. Klote mobile versie van het forum op ipad...
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_120319099
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:42 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Door wat perikelen hier was ikhet helemaal vergeten dat ik me op misschien had laten zetten. :@

Ik kan helaas niet, want ik heb crew-verplichtingen. :@ :@ :@
;(
Children of the night. What music they make.
pi_120342005
Is het een beetje gezellig in Rotjeknor? Ben vanochtend nog naar mn vrijwilligerswerk geweest maar dat was al geen slim plan, ben eerder naar huis gegaan... Thuis mn bed weer ingedoken en werd om 2 uur wakker :')
Bwuh. Ziek zijn zuigt :Y
pi_120342141
Veel plezier!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120350326
Bordspel meeting klinkt grappig! Ik en mn vriendin komen, mits dat mag :p

Kan geen pm'en sturen via mn telefoon, kan me dus niet 'officieel' aanmelden...

[ Bericht 52% gewijzigd door Bouke-p op 15-12-2012 21:20:31 ]
pi_120352278
Meeting was weer erg geslaagd, minder dat trein weer chaos is.

quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef douche-eendje het volgende:
Is het een beetje gezellig in Rotjeknor? Ben vanochtend nog naar mn vrijwilligerswerk geweest maar dat was al geen slim plan, ben eerder naar huis gegaan... Thuis mn bed weer ingedoken en werd om 2 uur wakker :')
Bwuh. Ziek zijn zuigt :Y
Meeting was gezellig. Pak lekker je rust om uit te zieken :* *;
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_120356921
Idd. Zelfmoordgeval bij Rijswijk, dus geen treinverkeer tussen R'dam CS en Den Haag CS.

Gelukkig reden er later wel treinen tot Delft, en laat ik daar net wonen :P
Children of the night. What music they make.
pi_120358752
Verslagje van de meet.

Datum: 15 december 2012
Plaats: Rotterdam
Tijd: 15:00

Altijd spannend toch, zo'n meet. Nu kende ik al enkele mensen van vorige meets maar je vraagt je toch af wat er qua persoonlijkheden worden aangetrokken om nieuwe mensen te leren kennen.

Vol goede moed stapte ik dan ook in de trein die me eerst naar Breda en vervolgens naar Rotterdam zou brengen. Bij Rotterdam Blaak zou er iemand in een der tunnels rondhuppelen, maar die werd door de politie verwijderd en kon de trein doortuffen. Uitgestapt op Rotterdam Centraal ging ik regelrecht richting centrum, wat nog niet zo makkelijk was daar de halve binnenstad een grote bouwput was, station incluis. Je vraagt je toch af waar ze al die financiële middelen vandaan halen in deze tijden...

Waar was ik? Oh ja, de meet.

Uiteindelijk Lebkov gevonden te hebben besloot ik eerst maar eens de portemonnee te vullen, om daarna al Jofunu-Kun en Solique aan te treffen. Altijd even kennismaken en na een korte periode kwam ons aller icecoolsniper ook de gemoederen versterken. De sfeer werd er wel degelijk gemoedelijker op.

Nadat er wat geklaagd werd (in de positiefste zin van het woord welteverstaan, laat dat even duidelijk zijn) over het te laat zijn van Weissman, MsMessy, eefje801 en DeHovenier naast nog een onbekende wiens naam me even ontschoten is, kwamen deze uiteindelijk ook aangestapt waarop we onmiddellijk berispt werden door Weissman vanwege het feit dat we vóór Lebkov stonden en niet binnen zoals blijkbaar was afgesproken. Maar goed, maak dat een groep Fokkers maar eens duidelijk.

Aldus compleet begaven we ons naar binnen waar we even nader kennismaakten met elkaar en werd er even bekeken en besproken wat we het beste konden doen. Unaniem werd er besloten om te gaan poolen, en dus togen we na een telefoontje van icecoolsniper naar de BreakAway om daar een balletje te gaan schieten. Het ging er verhit doch gemoedelijk aan toe, en sommigen konden een treffer uitbundig vieren door de keu omhoog in het plafond te steken, daar dit toch iets lager was dan gedacht. Ook het stoten zelf werd bemoeilijk op sommige momenten omdat het lekker krap en knus was op die eerste verdieping. Donker was het er ook, omdat ik al aan het drinken van DeHovenier zat te lurken. Hier vond ook een wissel plaats: icecoolsniper moest ons helaas gaan verlaten, al kwam even van te voren Godshand binnen om de ploeg te versterken.

Maar goed, van zulke intensieve inspanningen krijg je als mens natuurlijk wel honger. Nadat Weissman eens had rondgevraagd of iemand restricties had qua eten vanwege geloof/smaak/wat niet al, kozen we er weer unaniem voor om de BreakAway nog niet te verlaten en om een verdieping lager eens te kijken wat er op de menukaart stond.

Aangekomen beneden was er voor ons al een tafel gereserveerd en namen we allen plaats. Een hoop gelach om flauwe en foute opmerkingen werd hier ook nog eens even dunnetjes over gedaan voordat we gingen besluiten wat we wilden eten. Een der jongedames (oud was ze in ieder geval niet in mijn ogen) van de bediening kwam de bestelling opnemen, wat goed ging totdat ze bij ondergetekende aankwam. Ik wist niet dat een hamburger met 2x bacon en 2x kaas zo moeilijk was. Ze pakte mij dan wel terug door me half te vragen wat voor friet ik erbij wilde, dus werd de stand 1-1.

Verbazingwekkend genoeg smaakte het allemaal erg goed, en zagen we eefje801 vaak genoeg even van tafel verdwijnen voor een nicotineshot. Tijdens en na het eten nog even met Solique over de hoogtepunten van de cinema gepraat en van Weissman kreeg ik even zijn zonnebril aangereikt toen de helft moest gaan pinnen. Er gaat een wereld voor je open als je die bril opzet, neem dat van me aan. In de tussentijd had Godshand inmiddels afscheid van ons genomen.

We merkten dat te tijd echt voorbij vloog, en twee der die-hards (Solique en Jofunu-Kun) bleven nog even in het centrum om de boel onveilig te maken. De rest van ons ging richting het station waar Weissman het lastig vond de stoep van de tramrails te onderscheiden. Zonder ongelukken kwamen we wel veilig het station binnen...

...waar de spreekwoordelijke ellende begon.

Het leek alsof half Nederland manisch depressief was en besloot voor de trein te springen. Onze onbekende besloot met de metro naar Den Haag te gaan, en had DeHovenier ook erg veel geluk zoals hij al aangaf. Of eefje801 inmiddels thuis is, ik heb geen idee. Na ook van Weissman en MsMessy afscheid te hebben genomen wachtte ik ook op de trein. Nooit gedacht dat ik de Fyra voor mijn neus kreeg, maar ik klaagde niet.

Dat gebeurde in Breda pas.

Springer bij Gilze-Rijen. Uiteindelijk bleek het mee te vallen en had ik een kwartiertje vertraging.

Een kleine smet op een anderzijds enorm geslaagde meet, en ik kon ook al aan de reacties van de anderen merken dat deze het ook erg naar hen zin hadden gehad. Je zou er bijna een traantje van weg moeten pinken, maar er zit nu echt een stofje in mijn oog.

Nu ik eindelijk de Weissman heb mogen ontmoeten viel hij me, zoals ik al verwachtte, 200% mee.

Maar dat kan ook iets te maken hebben gehad met die zonnebril denk ik.

Al met al hebben we ons reuze vermaakt en kijken we nu al reikhalzend uit naar de volgende meet. Ik hoop ook dat iedereen veilig thuis is gekomen en het net zo naar zijn of haar zin heeft gehad zoals ik heb gehad!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 16 december 2012 @ 00:05:28 #24
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120358885
Kolere wat een lang verhaal!

En dat terwijl eigenlijk alleen de laatste 2 regels van belang zijn!
pi_120358938
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:05 schreef peleetje het volgende:
Kolere wat een lang verhaal!

En dat terwijl eigenlijk alleen de laatste 2 regels van belang zijn!
Als je een verslagje maakt, dan raffel je het niet af.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120358995
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als je een verslagje maakt, dan raffel je het niet af.
Deze man weet.
Children of the night. What music they make.
pi_120359396
De onbekende was freshy98, excuses.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120360151
Solique en ik zijn na wat telefoontjes en smsjes en falende whatsappjes niet veel later ook toch maar vertrokken, aangezien er geen versterking geregeld kon worden..

Onderweg naar cs, of eigenlijk beneden bij de metro poortjes nog wat gegniffeld om 2 dozen die dachten door glas heen te lunnen lopen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_120360446
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Solique en ik zijn na wat telefoontjes en smsjes en falende whatsappjes niet veel later ook toch maar vertrokken, aangezien er geen versterking geregeld kon worden..

Onderweg naar cs, of eigenlijk beneden bij de metro poortjes nog wat gegniffeld om 2 dozen die dachten door glas heen te lunnen lopen
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 16 december 2012 @ 00:49:30 #30
258885 Solique
I Kill You !
pi_120360616
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Solique en ik zijn na wat telefoontjes en smsjes en falende whatsappjes niet veel later ook toch maar vertrokken, aangezien er geen versterking geregeld kon worden..

Onderweg naar cs, of eigenlijk beneden bij de metro poortjes nog wat gegniffeld om 2 dozen die dachten door glas heen te lunnen lopen
Dat was echt te lachen, kon mijzelf nog inhouden om er geen reactie op te geven :P

Ik kwam zelfs nog in dezelfde Fyra terecht als Eefje
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 16 december 2012 @ 01:27:51 #31
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120361953
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 00:49 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat was echt te lachen, kon mijzelf nog inhouden om er geen reactie op te geven :P

Ik kwam zelfs nog in dezelfde Fyra terecht als Eefje
Dat was wel gezellig hé, met die gabberhouse en bierdouches in de stiltecoupé ;)
pi_120362459
De Fyra reed??? :o
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120363657
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 01:40 schreef Spezza19 het volgende:
De Fyra reed??? :o
Geen toeslag jwz.
Children of the night. What music they make.
pi_120366950
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 01:40 schreef Spezza19 het volgende:
De Fyra reed??? :o
En rap ook. Was zo in Breda.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120367244
Bedankt voor het verslag Thijs ^O^
pi_120367417
quote:
6s.gif Op zondag 16 december 2012 11:27 schreef Weissman het volgende:
Bedankt voor het verslag Thijs ^O^
Thou are most welcome ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120367726
En deze foto wil ik bij deze aandragen om in de OP te plaatsen:



Degene die het even kan doen, graag!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 16 december 2012 @ 12:12:16 #38
258885 Solique
I Kill You !
pi_120368231
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 01:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat was wel gezellig hé, met die gabberhouse en bierdouches in de stiltecoupé ;)
Super gezellig ;)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_120368635
In het kader van; ''What is cooler than being cool ?''.

De NIEUWJAARSDUIK-MEET *O*

Wanneer?
1 Januari, 8:30.

Voor wie ?
Voor die eckte die hards.

Waar?
Scheveningen

Wat?
Wat denk je nou zelf ?

Mensen die zeker komen:
Weissman

Misschien
pi_120370528
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef El_Thijs het volgende:

Al met al hebben we ons reuze vermaakt en kijken we nu al reikhalzend uit naar de volgende meet. Ik hoop ook dat iedereen veilig thuis is gekomen en het net zo naar zijn of haar zin heeft gehad zoals ik heb gehad!
goed te horen dat het leuk was
pi_120372634
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 12:28 schreef Weissman het volgende:
In het kader van; ''What is cooler than being cool ?''.

De NIEUWJAARSDUIK-MEET *O*

Wanneer?
1 Januari, 8:30.

Voor wie ?
Voor die eckte die hards.

Waar?
Scheveningen

Wat?
Wat denk je nou zelf ?

Mensen die zeker komen:
Weissman

Misschien
DeHovenier
Children of the night. What music they make.
pi_120373772
Nou jullie liever als ik. Haha heb dat nooit zo gesnapt die nieuwjaarsduik :P
In life, every ending is a new beginning..
pi_120374353
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:08 schreef LaLouchi het volgende:
Nou jullie liever als ik. Haha heb dat nooit zo gesnapt die nieuwjaarsduik :P
Ik wil het wel een keer meemaken, maar ik moet nog afwachten wat m'n familie doet.
Children of the night. What music they make.
pi_120376915
Voor de lol het ijskoude water in? -O-
pi_120387954
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de lol het ijskoude water in? -O-
Nee, voor een Unox-muts en warme snert.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120388930
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, voor een Unox-muts en warme snert.
Je vergeet het belangrijkste het nieuwe Unox Meisje spotten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120390238
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, voor een Unox-muts en warme snert.
:')
  zondag 16 december 2012 @ 21:45:06 #48
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_120393271
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor de lol het ijskoude water in? -O-
Het is weer eens een andere manier om van je kater af te komen, na een hoofd vol oliebollen en drank. Met een schok het nieuwe jaar in. :D Maar ik sta alleen klaar om mensen op te warmen :P ;)
pi_120395011
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Het is weer eens een andere manier om van je kater af te komen, na een hoofd vol oliebollen en drank. Met een schok het nieuwe jaar in. :D Maar ik sta alleen klaar om mensen op te warmen :P ;)
Nou Syl, als dát niet genoeg motivatie is...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120395075
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:08 schreef LaLouchi het volgende:
Nou jullie liever als ik. Haha heb dat nooit zo gesnapt die nieuwjaarsduik :P
Ik ook niet :N
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120442553
Ik heb het ook al op fb gezet, maar wie heeft er geen plannen op oudjaarsavond en heeft er zin in een meeting?

Wij zijn net verhuisd en hebben geen plannen gemaakt maar hebben geen zin om naar familie te gaan om daar in een kringetje te gaan zitten :p

Ik woon redelijk centraal in nederland, in.stroe om precies te zijn. Dat ligt tussen apeldoorn en amersfoort.

Eventueel is er ook plek om te overnachten(in overleg ;) )

Dus, iemand zin in een feestje?
pi_120443639
Goed initiatief, maar ik doe wss mee aan de nieuwjaarsduik, dus een andere keer :P
Children of the night. What music they make.
pi_120444217
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb het ook al op fb gezet, maar wie heeft er geen plannen op oudjaarsavond en heeft er zin in een meeting?

Wij zijn net verhuisd en hebben geen plannen gemaakt maar hebben geen zin om naar familie te gaan om daar in een kringetje te gaan zitten :p

Ik woon redelijk centraal in nederland, in.stroe om precies te zijn. Dat ligt tussen apeldoorn en amersfoort.

Eventueel is er ook plek om te overnachten(in overleg ;) )

Dus, iemand zin in een feestje?
Mijn antwoord weet je al ;)

DeHovenier: als je lid wil worden van de FB-groep dan kan je een PM naar Hungry_Joe sturen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120444384
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mijn antwoord weet je al ;)

DeHovenier: als je lid wil worden van de FB-groep dan kan je een PM naar Hungry_Joe sturen :)
Ja maar ik wil jullie niet allemaal toevoegen als vriend :P
Children of the night. What music they make.
pi_120444603
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja maar ik wil jullie niet allemaal toevoegen als vriend :P
Maakt niet uit, je komt als lid in de groep en van daaruit kunnen mensen beslissen of ze je vriend willen worden of niet, en voor jou geld uiteraard hetzelfde. Ik ben ook niet met iedereen in de groep ook via FB zelf bevriend zeg maar ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120444664
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maakt niet uit, je komt als lid in de groep en van daaruit kunnen mensen beslissen of ze je vriend willen worden of niet, en voor jou geld uiteraard hetzelfde. Ik ben ook niet met iedereen in de groep ook via FB zelf bevriend zeg maar ;)
Ah ok. Zal het overwegen :P
Children of the night. What music they make.
pi_120445197
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:55 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ah ok. Zal het overwegen :P
You do that bro ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120448575
Gezellige meet was het!

En lekkere hamburgers in de Breakaway!

Toen ik naar huis ging, wierp er precies iemand zich voor de trein waarin IK mij bevond :( :( !
Ik heb bij Rijswijk 2 uur moeten wachten op evacuatie naar een andere trein, tot ik mij eindelijk op Den Haag HS bevond. Maar ik moest naar Leiden, ging die trein waarin ik overgeplaatst was richting Den Haag CS! Uiteindelijk maar de taxi genomen richting Leiden, en op de vertrektijd van de trein die vanuit HS naar Leiden ging (23:13) kwam ik aan in Leiden, op tijd voor het bandje.

Helaas speelde het bandje geen Motorhead takkeherrie, maar was het toch alleszins gezellig :)

Ik overweeg wel naar Grünn te komen, dus wie weet zien jullie mij daar weer :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_120454301
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 03:32 schreef Godshand het volgende:

Ik overweeg wel naar Grünn te komen, dus wie weet zien jullie mij daar weer :)
Dokter Bibber met Godshand. Iets zegt me dat dat een ongelijke strijd gaat worden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120455874
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dokter Bibber met Godshand. Iets zegt me dat dat een ongelijke strijd gaat worden.
_O-
pi_120457888
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb het ook al op fb gezet, maar wie heeft er geen plannen op oudjaarsavond en heeft er zin in een meeting?

Wij zijn net verhuisd en hebben geen plannen gemaakt maar hebben geen zin om naar familie te gaan om daar in een kringetje te gaan zitten :p

Ik woon redelijk centraal in nederland, in.stroe om precies te zijn. Dat ligt tussen apeldoorn en amersfoort.

Eventueel is er ook plek om te overnachten(in overleg ;) )

Dus, iemand zin in een feestje?
Al een aantal reacties? Ik wil me ook aanmelden (onder voorbehoud) Ga er vanuit dat ik thuis toch niet mee doe. Bij ons thuis is het met nieuwjaar toch altijd oorlog en geen gezelligheid te vinden, geschreeuw, geruzie en gezeik is de dagelijkse orde. (PM/DM anders even je FB (of FB van dit topic))
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120460731
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:41 schreef Olment het volgende:

[..]

Al een aantal reacties? Ik wil me ook aanmelden (onder voorbehoud) Ga er vanuit dat ik thuis toch niet mee doe. Bij ons thuis is het met nieuwjaar toch altijd oorlog en geen gezelligheid te vinden, geschreeuw, geruzie en gezeik is de dagelijkse orde. (PM/DM anders even je FB (of FB van dit topic))
Als je lid wilt worden van de FB-groep, even een PM/DM naar Hungry_Joe. Dan regelt hij voor je de rest :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120472611
Lijkt mij ook wel leuk, die oudejaarsviering, maar hoe zit dat s'nachts met thuiskomen? Je komt immers na 22.00 nergens meer op oudejaarsavond..
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:15:40 #64
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_120474482
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Selestha het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk, die oudejaarsviering, maar hoe zit dat s'nachts met thuiskomen? Je komt immers na 22.00 nergens meer op oudejaarsavond..
Misschien is dat ook niet de bedoeling ;)
pi_120475088
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Misschien is dat ook niet de bedoeling ;)
Nou ja, dat vroeg ik me dus af ;)
pi_120476264
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nou ja, dat vroeg ik me dus af ;)
Mogen we met z'n allen in z'n barak :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120481174
Ik geef wel ff snel n lesje buiten slapen ;) maar blijven slapen kan, zeker als je zelf ff een luchtbed en slaapzak mee neemt. Plaats genoeg, heb alleen niet genoeg slaapspullen.

En iedereen die wil komen, stuur ff een pb(hier of op fb). Ik reageer wel minder snel, ben nog steeds druk met klussen etc. :)
pi_120483594
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef Bouke-p het volgende:
Ik geef wel ff snel n lesje buiten slapen ;) maar blijven slapen kan, zeker als je zelf ff een luchtbed en slaapzak mee neemt. Plaats genoeg, heb alleen niet genoeg slaapspullen.

En iedereen die wil komen, stuur ff een pb(hier of op fb). Ik reageer wel minder snel, ben nog steeds druk met klussen etc. :)
Luchtbed en slaapzak geen probleem. Die heb ik nog wel hier ergens ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120495315
Ik kom niet, ben zojuist voor een feestje met vrienden uitgenodigd *O*
pi_120504569
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef Bouke-p het volgende:
Ik geef wel ff snel n lesje buiten slapen ;) maar blijven slapen kan, zeker als je zelf ff een luchtbed en slaapzak mee neemt. Plaats genoeg, heb alleen niet genoeg slaapspullen.

En iedereen die wil komen, stuur ff een pb(hier of op fb). Ik reageer wel minder snel, ben nog steeds druk met klussen etc. :)
Het moet wel af zijn met oudjaarsavond hé ;)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120504690
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:15 schreef Olment het volgende:

[..]

Het moet wel af zijn met oudjaarsavond hé ;)
Precies, en dan kan de arme jongen weer opnieuw beginnen in het nieuwe jaar :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120505768
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Precies, en dan kan de arme jongen weer opnieuw beginnen in het nieuwe jaar :P
hehe, ach, dit valt in de categorie: Werk hebben en werk houden. :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120527581
Bouke-p, jij bent toch militair? Krijgen we dan geen geintjes met slapende fokkers op veldbedden die midden in het bos worden neergezet bij tien graden vorst?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120540653
Als ik een geintje als dat zou uithalen, dan lig je iig niet comfortabel op een veldbedje;) :p
pi_120548017
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:07 schreef Bouke-p het volgende:
Als ik een geintje als dat zou uithalen, dan lig je iig niet comfortabel op een veldbedje;) :p
Nee, jij bent meer het type landmijn onder veldbed denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 20 december 2012 @ 13:50:48 #76
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120549902
Heb zin in de spelletjesdag de 12e van januari *O*
we dan
pi_120549971
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb zin in de spelletjesdag de 12e van januari *O*
Je bent niet de enige :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120553806
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb zin in de spelletjesdag de 12e van januari *O*
:')
  donderdag 20 december 2012 @ 16:21:33 #79
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120555629
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef Weissman het volgende:

[..]

:')
In het echt zal je vast wel anders zijn maar hier ben je echt een stuk verdriet hoor gast :')
we dan
pi_120559042
Lief zijn voor elkaar, dat moeten jullie de 12e ook! *;
pi_120559229
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:56 schreef Sekhmet het volgende:
Lief zijn voor elkaar, dat moeten jullie de 12e ook! *;
Maar... maar... ik ben lief voor elkaar...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120559419
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

In het echt zal je vast wel anders zijn maar hier ben je echt een stuk verdriet hoor gast :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120561183
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maar... maar... ik ben lief voor elkaar...
Ik niet, u mad Spezza/HGWD/Complex ? 1 van de drie, of alle drie tegelijk :D

Als er nog anderen zijn die mij niet mogen; ik ben jullie enorm dankbaar, speciaal voor jullie :*



[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 19:01:13 ]
  donderdag 20 december 2012 @ 19:04:37 #84
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120561621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik niet, u mad Spezza/HGWD/Complex ? 1 van de drie, of alle drie tegelijk :D

Als er nog anderen zijn die mij niet mogen, speciaal voor jullie :*

Wat is het nut ervan om anderen chagrijnig te willen maken hier? Trollen kan leuk zijn maar zoals jij het doet wordt het gewoon wel flink irritant aangezien het niet bij eenmalig blijft of een enkele keer (en je het wel persoonlijk maakt door users 'aan te vallen'). Maar goed dit is waarschijnlijk zo'n moment dat ik er wat overheen moet lezen zogenaamd volgens sommigen. Maar je hoeft je niet als een eikel te gedragen slechts omdat het kan omdat het het internet is.
we dan
pi_120561675
Ik ben ook IRL een eikel :* en zie er naar uit om je de 12e te ontmoeten *;
  donderdag 20 december 2012 @ 19:06:44 #86
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120561708
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef Weissman het volgende:
Ik ben ook IRL een eikel :* en zie er naar uit om je de 12e te ontmoeten *;
Ja ik wil je ook graag verslaan met risk *; :*
we dan
pi_120561924
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik wil je ook graag verslaan met risk *; :*
Je klinkt iig niet echt vriendelijk.
  donderdag 20 december 2012 @ 19:12:14 #88
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120561966
quote:
15s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je klinkt iig niet echt vriendelijk.
Ja online ben ik een klootzak. Maar IRL ben ik best aardig hoor.
we dan
pi_120562007
quote:
17s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja online ben ik een klootzak. Maar IRL ben ik best aardig hoor.
Dat vond Complex ook van zichzelf :') Hoop echt dat het beter met je gesteld is _O-
  donderdag 20 december 2012 @ 19:13:53 #90
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120562058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat vond Complex ook van zichzelf :') Hoop echt dat het beter met je gesteld is _O-
Je blijft een lul gast :') :*
we dan
pi_120562277
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je blijft een lul gast :') :*
Een hele grote *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 19:17:24 ]
  donderdag 20 december 2012 @ 19:18:30 #92
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120562353
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Een hele grote *O*
Nou oke.. ik heb even geen goed weerwoord dus ik ga even wat anders doen :7
we dan
pi_120562539
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou oke.. ik heb even geen goed weerwoord dus ik ga even wat anders doen :7
Je valt door de mand of je valt tegen. Kom maar terug om half negen.
  donderdag 20 december 2012 @ 19:26:13 #94
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120562865
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je valt door de mand of je valt tegen. Kom maar terug om half negen.
Lengte is niet belangrijk het gaat om wat je ermee kan :Y) en dat soort gelul. Ik ben minstens net zo'n grote lul op dagen dat ik er de pest in heb als jij, als je dat maar even weet jongeman
we dan
pi_120624770
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maar... maar... ik ben lief voor elkaar...
Jij wel :*
Maar de andere kindertjes hier moeten nog leren lief te spelen.

En ipv alle conflicten op te lossen met een potje Risk, gaat de strijd gevoerd worden met twister...let's get physical ~O>
pi_120626906
He Sekhmet, vies spelletje doen?

*schraapt keel en mikt ENORME groene fluim in yahtzee-dobbelbeker.*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120627184
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 08:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
He Sekhmet, vies spelletje doen?

*schraapt keel en mikt ENORME groene fluim in yahtzee-dobbelbeker.*
Bij ''vies'' denk ik aan heel wat anders, baas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 09:37:23 ]
pi_120627547
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 08:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
He Sekhmet, vies spelletje doen?

*schraapt keel en mikt ENORME groene fluim in yahtzee-dobbelbeker.*
Volgens mij heb ik al genoeg vieze spelletjes met jou gespeeld H_J O-)
pi_120632334
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 09:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

Bij ''vies'' denk ik aan heel wat anders, baas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poepsex?
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 22 december 2012 @ 14:43:10 #100
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120633190
En ik dacht dat we gewoon gingen ganzenborden ;(
we dan
  zaterdag 22 december 2012 @ 14:50:32 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120633385
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En ik dacht dat we gewoon gingen ganzenborden ;(
Als jij er een spelletje omheen wilt doen, dan is dat vast geen probleem ;)
pi_120634799
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 12:28 schreef Weissman het volgende:
In het kader van; ''What is cooler than being cool ?''.

De NIEUWJAARSDUIK-MEET *O*

Wanneer?
1 Januari, 8:30.

Voor wie ?
Voor die eckte die hards.

Waar?
Scheveningen

Wat?
Wat denk je nou zelf ?

Mensen die zeker komen:
Weissman

Misschien
Wegens privé omstandigheden gaat deze meet voor mij niet door. Ik trek mij terug uit de organisatie.
pi_120635717
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:43 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wegens privé omstandigheden gaat deze meet voor mij niet door. Ik trek mij terug uit de organisatie.
Jammer.
Children of the night. What music they make.
pi_120638855
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 02:06 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Jij wel :*
Maar de andere kindertjes hier moeten nog leren lief te spelen.

En ipv alle conflicten op te lossen met een potje Risk, gaat de strijd gevoerd worden met twister...let's get physical ~O>
Klinkt ook al goed. Zal m'n camera meenemen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 24 december 2012 @ 13:37:04 #105
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_120715882
Wie ben ik?
:W Man, 28 jaar uit Groningen.

Waarom meld ik me hier
Nieuwe mensen leren kennen, uiteraard!

Wat doe ik?
Ik werk bij een consultancy/advies bedrijf.

Wat zijn mijn interesses?
Gitaarspelen/muziek maken. Voornamelijk akoestisch maar elektrisch is ook leuk :9 Daarnaast groot fan van film & tv series dus op de bank hangen doe ik ook, met een wijntje, whisky of biertje. Als het mooi weer is beetje wielrennen en in de winter zoals nu schaatsen. Oh ja, en ik heb zo’n mooie camera waar ik graag foto’s mee maak. Y, tambien: Spaans O+

Wat zoek ik hier?
Mensen die mij willen ontmoeten, iets leuks doen, beetje ouwehoeren, koffiedrinken, muziek maken, bioscoopje,[vul wat in],

Hoe bereik je mij?
PM/DM,postduif

:)
pi_120717413
Welkom :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120717522
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 13:37 schreef RedFever007 het volgende:
Wie ben ik?
:W Man, 28 jaar uit Groningen.

Waarom meld ik me hier
Nieuwe mensen leren kennen, uiteraard!

Wat doe ik?
Ik werk bij een consultancy/advies bedrijf.

Wat zijn mijn interesses?
Gitaarspelen/muziek maken. Voornamelijk akoestisch maar elektrisch is ook leuk :9 Daarnaast groot fan van film & tv series dus op de bank hangen doe ik ook, met een wijntje, whisky of biertje. Als het mooi weer is beetje wielrennen en in de winter zoals nu schaatsen. Oh ja, en ik heb zo’n mooie camera waar ik graag foto’s mee maak. Y, tambien: Spaans O+

Wat zoek ik hier?
Mensen die mij willen ontmoeten, iets leuks doen, beetje ouwehoeren, koffiedrinken, muziek maken, bioscoopje,[vul wat in],

Hoe bereik je mij?
PM/DM,postduif

:)
Tss, niet eens een e-meeuw :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120814278
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:56 schreef Sekhmet het volgende:
Lief zijn voor elkaar, dat moeten jullie de 12e ook! *;
Mijn pm gelezen? Of mag ik(wij) niet komen :p
pi_120816031
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 13:37 schreef RedFever007 het volgende:
Wie ben ik?
:W Man, 28 jaar uit Groningen.

Waarom meld ik me hier
Nieuwe mensen leren kennen, uiteraard!

Wat doe ik?
Ik werk bij een consultancy/advies bedrijf.

Wat zijn mijn interesses?
Gitaarspelen/muziek maken. Voornamelijk akoestisch maar elektrisch is ook leuk :9 Daarnaast groot fan van film & tv series dus op de bank hangen doe ik ook, met een wijntje, whisky of biertje. Als het mooi weer is beetje wielrennen en in de winter zoals nu schaatsen. Oh ja, en ik heb zo’n mooie camera waar ik graag foto’s mee maak. Y, tambien: Spaans O+

Wat zoek ik hier?
Mensen die mij willen ontmoeten, iets leuks doen, beetje ouwehoeren, koffiedrinken, muziek maken, bioscoopje,[vul wat in],

Hoe bereik je mij?
PM/DM,postduif

:)
Dit is met nieuwjaar bij Bouke :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120818452
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:04 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Mijn pm gelezen? Of mag ik(wij) niet komen :p
Ik heb hem gelezen hoor! Stuur later vandaag een mail/pm rond naar iedereen die zich heeft aangemeld over hoe en wat :)
  donderdag 27 december 2012 @ 15:38:44 #111
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_120821213
quote:
11s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:38 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

:?
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb het ook al op fb gezet, maar wie heeft er geen plannen op oudjaarsavond en heeft er zin in een meeting?Wij zijn net verhuisd en hebben geen plannen gemaakt maar hebben geen zin om naar familie te gaan om daar in een kringetje te gaan zitten :pIk woon redelijk centraal in nederland, in.stroe om precies te zijn. Dat ligt tussen apeldoorn en amersfoort.Eventueel is er ook plek om te overnachten(in overleg )Dus, iemand zin in een feestje?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 27 december 2012 @ 22:56:49 #113
390756 guler
Apple® iPussy ©
pi_120842059
ik kom ook, wil wel een lekkere chimeid/milf lere kenne!
Biji Turkai! Biji Mocroflavor! Biji Hollandistang! Biji Kavatistang G
pi_120850205
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:36 schreef Sekhmet het volgende:
Update!!!

Bordspelletjesmeet in het Noorden.

Wanneer:

12 Januari (datum kan met hoge uitzondering verschoven worden ivm naderende verhuizing). Aanvang 15.00 in Groningen. Gratis parkeren voor de deur en goed bereikbaar met de bus vanaf CS (laatste bus om 23.49 naar CS).

Gaat nog steeds gewoon door op die datum

Wat:

We gaan Bordspelletjes doen met een hapje en een drankje. Wie wat meeneemt word nog besproken.
Mensen kunnen natuurlijk ook hun eigen spel ook meenemen. Al aanwezig;
- Risk
- Monopoly
- Cluedo
- Triviant
- Kolonisten van Catan + uitbreiding
- Triominos
- Rummikub
- Scrabble
- Hotel
- Machiavelli
- Party & co

Iemand spellen die je met grote groepen kan spelen?

Waar:

Bij Sekhmet thuis mits iemand een betere/grotere locatie heeft. 4-16 personen. Blijven slapen word lastig, alleen in goed overleg ;).
Is jou huis meer geschikt of weet je een betere locatie, laat het dan even weten...

Tot nu toe 17 (eventuele) aanmeldingen *O*
Aanmelden is niet meer mogelijk (tenzij van het vrouwelijk geslacht wegens gebrek aan... :P), dan maar stapelen...


Pesten, treiteren, iemand voor lul zetten of een naar gevoel geven wordt niet getolereerd. Wie dit wel doet (en daar zal democratisch over gestemd worden) mag de rest van de dag zijn/haar tijd in mijn donkere, vochtige kelder doorbrengen en daar spelletjes gaan spelen ~O>
Dit gaat niet op wanneer je een joker voorgelegd krijgt of ingemaakt wordt bij Risk, deal with it :+

Ik heb iedereen die zich heeft aangemeld een PM gestuurd. Heb je die niet ontvangen, maar je wel aangemeld, laat het even weten. Ik hoor graag nog van iedereen of ze er wel/niet bij willen zijn.
:)
pi_120852834
Groningen is voor mij helaas te ver :{
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:34:38 #116
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_120858177
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:03 schreef Olment het volgende:

[..]



[..]

Ah! Leuk ^O^ maar heb al plannen met oudjaar ;)
pi_120872013
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb iedereen die zich heeft aangemeld een PM gestuurd. Heb je die niet ontvangen, maar je wel aangemeld, laat het even weten. Ik hoor graag nog van iedereen of ze er wel/niet bij willen zijn.
:)
In goede orde ontvangen en ik kom zeker!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120873311
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

In goede orde ontvangen en ik kom zeker!
Ik twijfel nog. Groningen is wel erg ver zeker als je diezelfde dag nog terug moet met het OV
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120873452
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik twijfel nog. Groningen is wel erg ver zeker als je diezelfde dag nog terug moet met het OV
Er zijn genoeg mensen die terug moeten reizen, kijk of je met iemand mee kan rijden, samen kan reizen, logeren of samen een hotelletje kan nemen.

Of je slaat 1 meet over :P Is niet het einde van de wereld.
pi_120873508
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die terug moeten reizen, kijk of je met iemand mee kan rijden, samen kan reizen, logeren of samen een hotelletje kan nemen.

Of je slaat 1 meet over :P Is niet het einde van de wereld.
Daarom :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:49:03 #121
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_120873549
Jammer dat die meet met bordspelen in Groningen is 252km is me net wat te ver

Nja woon bij Eindhoven, mochten er meer mensen uit de regio hier willen gaan. Ik wil wel rijden of meerijden. (delen kosten)

Zou wel iets zijn, de enige provincie van Nederland waar ik nog nooit ben geweest. :P
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_120874038
Ik wil me hier ook graag aanmelden. Door een verhuizing 80km van mijn oorspronkelijke woonplaats lijkt het me leuk om mensen hier in de buurt te leren kennen

Wie ben ik?
Vrouw, 30 jaar uit Noordwijk

Waarom meld ik me hier
Nieuwe contacten opdoen

Werk?
Inkoper in de kledingindustrie

Wat zijn mijn interesses?
Bioscoopbezoek, spelletjesavonden, biertje drinken in de kroeg, uitstapjes naar musea, dagjes uit en natuur.

Wat zoek ik hier?
Gezellige mensen :)

Hoe bereik je mij?
DM/PM
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_120874100
Welkom, Wolken *O*

BlaZ en alle andere zuiderlingen, er zijn plannen voor een meet in het zuiden, ergens in maart/april; hou dit topic in de gaten ^O^
pi_120874584
Ze mogen uiteraard ook iets zelf organiseren :)

Welkom Wolken
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:08:45 #125
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_120874589
Hoi Wolken en BlaZ (weet niet of ik je al eens eerder langs heb zien komen :) )

Ik ben er ook niet bij in Groningen, maar kijk wel al uit naar alle volgende meets :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120874661
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Ze mogen uiteraard ook iets zelf organiseren :)
Mits het evenement goedgekeurd word door Hungry_Joe of mij.
pi_120875762
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:58 schreef Wolken het volgende:
Ik wil me hier ook graag aanmelden. Door een verhuizing 80km van mijn oorspronkelijke woonplaats lijkt het me leuk om mensen hier in de buurt te leren kennen

Wie ben ik?
Vrouw, 30 jaar uit Noordwijk

Waarom meld ik me hier
Nieuwe contacten opdoen

Werk?
Inkoper in de kledingindustrie

Wat zijn mijn interesses?
Bioscoopbezoek, spelletjesavonden, biertje drinken in de kroeg, uitstapjes naar musea, dagjes uit en natuur.

Wat zoek ik hier?
Gezellige mensen :)

Hoe bereik je mij?
DM/PM
Hoi Wolk!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120877118
Toch even voor de duidelijkheid....er zijn al teveel aanmeldingen voor de bordspelletjesmeet in het noorden. Afmelden prima :Y, maar aanmelden is niet meer mogelijk :N
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:13:02 #129
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_120878063
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mits het evenement goedgekeurd word door Hungry_Joe of mij.
:') right
pi_120880302
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:54 schreef Sekhmet het volgende:
Toch even voor de duidelijkheid....er zijn al teveel aanmeldingen voor de bordspelletjesmeet in het noorden. Afmelden prima :Y, maar aanmelden is niet meer mogelijk :N
Maar als mensen afmelden kunnen misschien nieuwe mensen er wel bij zijn toch?

* El_Thijs zoekt altijd naar een oplossing
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:17:57 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120896895
Zin in de twaalfde! Als de opkomst redelijk is komt er volgend jaar wat mij betreft ook een in Assen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 29-12-2012 01:24:32 ]
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:44:08 #132
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_120897971
O wat een leuk plan, Eefje, ik ben groot fan van bordspellen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:54:10 #133
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120898341
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:44 schreef Andromache het volgende:
O wat een leuk plan, Eefje, ik ben groot fan van bordspellen.
Dan komen die ook zeker aan bod ;) Zat ook te denken aan een soort pubquizidee, misschien iets voor een meet? Een vriend van mij doet dat wel eens om van die kringverjaardagen te voorkomen, erg leuk!
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:55:52 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120898398
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan komen die ook zeker aan bod ;) Zat ook te denken aan een soort pubquizidee, misschien iets voor een meet? Een vriend van mij doet dat wel eens om van die kringverjaardagen te voorkomen, erg leuk!
Kunt ook gewoon met mensen de kroeg in gaan voor een echte pubquiz ;)
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:57:04 #135
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120898438
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kunt ook gewoon met mensen de kroeg in gaan voor een echte pubquiz ;)
True ;) (vind het gewoon leuk om die vragen te bedenken ;))
Weet alleen niet of dat in mijn wereldstad wel wordt aangeboden. Vrees het ergste :P
  zaterdag 29 december 2012 @ 02:05:29 #136
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_120898723
Pubquizzen zijn tof!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 29 december 2012 @ 02:39:25 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120899593
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 02:05 schreef Andromache het volgende:
Pubquizzen zijn tof!
Ga jij regelmatig? Anders keer doen?
pi_120901248
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:17 schreef eefje801 het volgende:
Zin in de twaalfde! Als de opkomst redelijk is komt er volgend jaar wat mij betreft ook een in Assen ;)
Initiatief ! Actie ondernemen ! Dat horen we graag _O_

Een meet organiseren; dat mogen wel wat meer mensen doen hier oO<

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 06:30:54 ]
pi_120901264
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:54 schreef Sekhmet het volgende:
Toch even voor de duidelijkheid....er zijn al teveel aanmeldingen voor de bordspelletjesmeet in het noorden. Afmelden prima :Y, maar aanmelden is niet meer mogelijk :N
Weet ook iedereen dat ik en Hungry_Joe, tegelijk aanwezig zijn ? Dat feit alleen al zou moeten zorgen voor een paar afmeldingen :X
pi_120902772
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 06:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Weet ook iedereen dat ik en Hungry_Joe, tegelijk aanwezig zijn ? Dat feit alleen al zou moeten zorgen voor een paar afmeldingen :X
Er zijn al mensen uit de groep gegaan. Dat krijg je als je gaat lopen fucken met mensen die geestelijke problemen hebben.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120902894
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Er zijn al mensen uit de groep gegaan. Dat krijg je als je gaat lopen fucken met mensen die geestelijke problemen hebben.
Not again... -O-
pi_120904144
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Not again... -O-
Not again inderdaad. Het is het enige wat ik zal zeggen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:54:42 #143
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120904606
Vind het soms ook wat te onnodig ver gaan maar ja als iedereen aardig doet leer je ook geen weerbaarheid op te bouwen dus ja. Zolang het geen pesten is is het nog oké imo. Kom je overal tegen ook buiten fok dus ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hiergaanwedan op 29-12-2012 12:58:18 ]
we dan
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:57:27 #144
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_120904693
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan komen die ook zeker aan bod ;) Zat ook te denken aan een soort pubquizidee, misschien iets voor een meet? Een vriend van mij doet dat wel eens om van die kringverjaardagen te voorkomen, erg leuk!
Smartphones uit dan :Y zat laatst een popquiz te doen toen mensen besloten te gaan googleen :X
Toen was de lol voor mij er wel af :')
pi_120905352
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Er zijn al mensen uit de groep gegaan. Dat krijg je als je gaat lopen fucken met mensen die geestelijke problemen hebben.
Beweer je nu dat iedereen die vertrokken is psychiatrische hulp nodig heeft?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120905447
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Beweer je nu dat iedereen die vertrokken is psychiatrische hulp nodig heeft?
Nee, ik suggereer dat ik psychiatrische hulp nodig heb ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:24:27 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120905480
Voelde me al bijna aangesproken ;(
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:36:29 #148
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120905868
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, ik suggereer dat ik psychiatrische hulp nodig heb ;)
Je komt wel naar de meeting toch?
we dan
pi_120907029
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je komt wel naar de meeting toch?
Ja, ik kom wel naar de meeting :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120908342
Hallo, ik ben 21. Ik weet dat ik te jong ben voor dit topic, maar ik meld me toch aan. Als jullie niet eens zijn, kan ik toch nog vertrekken. De reden dat ik me hier aanmeld is dat mijn omgeving veelal uit ouderen bestaat. Ik woon in Haarlem en Amsterdam. Ik houd van gezelligheid, gesprekken over het leven, sporten, de nacht doorhalen en de volgende dag weer niet te slapen. Nachtmeets, een voorstel?
pi_120911858
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef opdemeet het volgende:
Hallo, ik ben 21. Ik weet dat ik te jong ben voor dit topic, maar ik meld me toch aan. Als jullie niet eens zijn, kan ik toch nog vertrekken. De reden dat ik me hier aanmeld is dat mijn omgeving veelal uit ouderen bestaat. Ik woon in Haarlem en Amsterdam. Ik houd van gezelligheid, gesprekken over het leven, sporten, de nacht doorhalen en de volgende dag weer niet te slapen. Nachtmeets, een voorstel?
Deze ook gezien?
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #6
pi_120912281
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 06:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Weet ook iedereen dat ik en Hungry_Joe, tegelijk aanwezig zijn ? Dat feit alleen al zou moeten zorgen voor een paar afmeldingen :X
Tot nu toe alleen nog maar bevestigingen van mensen die komen. Jullie komst heeft een averechts effect...iedereen wil komen aapjes kijken ;)
pi_120945133
Hoe is het hier?

Wie is in voor een rotterdam meet 2013??
pi_120946064
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:24 schreef Sekhmet het volgende:
Tot nu toe alleen nog maar bevestigingen van mensen die komen. Jullie komst heeft een averechts effect...iedereen wil komen aapjes kijken ;)
Ik voel me nu net Titus uit Gorillas in the Mist.

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 04:30 schreef Bombshell het volgende:
Wie is in voor een rotterdam meet 2013??
Ik, en vast meerdere mensen ook wel. Had je wat gedachten ? Check anders even de FB-groep ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2012 09:34:53 ]
pi_120946635
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 04:30 schreef Bombshell het volgende:
Hoe is het hier?

Wie is in voor een rotterdam meet 2013??
Lijkt me leuk!

Ik ben iig zelf bezig met een spelletjesavond bij mij thuis, maar ik moet nog even een datum prikken.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  zondag 30 december 2012 @ 14:23:08 #156
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_120955145
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 04:30 schreef Bombshell het volgende:
Hoe is het hier?

Wie is in voor een rotterdam meet 2013??
Rotterdam is altijd goed. :)
  zondag 30 december 2012 @ 23:59:18 #157
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120988584
Laat ik me hier ook eens melden :)

Wie ben ik?
Vrouw, 24 jaar (te jong!!! Maar bijna 25 ;) ) uit Den Haag

Waarom meld ik me hier?
Nieuwe contacten opdoen. Ik ben onlangs verhuisd en waar ik m'n goede vrienden al weinig zag, zie ik ze nu nog minder. Uitbreiden van m'n vrienden-/kennissenkring lijkt me dus leuk :)

Werk?
Coach en "klantcontactspecialist" op de klantenservice van een zorgverzekeraar

Wat zijn mijn interesses?
Muziek, films, gezellige avondjes met vrienden (spelletjes, domweg ouwehoeren met een drankje), uitstapjes in de natuur op z'n tijd

Wat zoek ik hier?
Gezelligheid

Hoe bereik je mij?
DM/PM/FoBo/FB-groep (daar ben ik al binnengesmokkeld :@ )
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120988641
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 09:49 schreef Wolken het volgende:

[..]

Lijkt me leuk!

Ik ben iig zelf bezig met een spelletjesavond bij mij thuis, maar ik moet nog even een datum prikken.
Count me in!

quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 14:23 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Rotterdam is altijd goed. :)
Beviel de vorige keer ook goed idd :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120988656
Yuuks :W
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120988665
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 23:59 schreef Yuki het volgende:
Laat ik me hier ook eens melden :)

Wie ben ik?
Vrouw, 24 jaar (te jong!!! Maar bijna 25 ;) ) uit Den Haag

Waarom meld ik me hier?
Nieuwe contacten opdoen. Ik ben onlangs verhuisd en waar ik m'n goede vrienden al weinig zag, zie ik ze nu nog minder. Uitbreiden van m'n vrienden-/kennissenkring lijkt me dus leuk :)

Werk?
Coach en "klantcontactspecialist" op de klantenservice van een zorgverzekeraar

Wat zijn mijn interesses?
Muziek, films, gezellige avondjes met vrienden (spelletjes, domweg ouwehoeren met een drankje), uitstapjes in de natuur op z'n tijd

Wat zoek ik hier?
Gezelligheid

Hoe bereik je mij?
DM/PM/FoBo/FB-groep (daar ben ik al binnengesmokkeld :@ )
Hallo!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 31 december 2012 @ 00:00:53 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120988689
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 00:00 schreef Bos81 het volgende:
Yuuks :W
Bosje :W

Jou ken ik al :D

Tevens hoi Thijs :W
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120988757
Yuki *O* hoi :W
  maandag 31 december 2012 @ 00:04:39 #163
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120988997
quote:
17s.gif Op maandag 31 december 2012 00:01 schreef douche-eendje het volgende:
Yuki *O* hoi :W
D-E! O+ *O*

Maare, nu stoppen met bekenden hoor :+ straks mag ik niet meer meedoen omdat ik al te veel mensen "ken" ;(
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120990396
quote:
12s.gif Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

D-E! O+ *O*

Maare, nu stoppen met bekenden hoor :+ straks mag ik niet meer meedoen omdat ik al te veel mensen "ken" ;(
Tuurlijk wel, zo soepel zijn we dan ook wel weer :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 31 december 2012 @ 00:25:37 #165
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120990416
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 00:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, zo soepel zijn we dan ook wel weer :P
Gelukkig maar! :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120990799
En echt veel kom ik hier niet Yuuks, ik ben iig nog nooit bij een meet geweest en ik zit ook niet in de facebookgroep e.d. Topic staat toevallig in MyAt omdat ik eventueel interesse heb om misschien ee keer op een meet te komen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120997469
Yuki! :W
  maandag 31 december 2012 @ 08:25:59 #168
258885 Solique
I Kill You !
pi_120997898
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 23:59 schreef Yuki het volgende:
Laat ik me hier ook eens melden :)

Wie ben ik?
Vrouw, 24 jaar (te jong!!! Maar bijna 25 ;) ) uit Den Haag

Waarom meld ik me hier?
Nieuwe contacten opdoen. Ik ben onlangs verhuisd en waar ik m'n goede vrienden al weinig zag, zie ik ze nu nog minder. Uitbreiden van m'n vrienden-/kennissenkring lijkt me dus leuk :)

Werk?
Coach en "klantcontactspecialist" op de klantenservice van een zorgverzekeraar

Wat zijn mijn interesses?
Muziek, films, gezellige avondjes met vrienden (spelletjes, domweg ouwehoeren met een drankje), uitstapjes in de natuur op z'n tijd

Wat zoek ik hier?
Gezelligheid

Hoe bereik je mij?
DM/PM/FoBo/FB-groep (daar ben ik al binnengesmokkeld :@ )
Hey Yuuks :* *;
Ook al hier :+
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_120998554
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 09:49 schreef Wolken het volgende:

[..]

Lijkt me leuk!

Ik ben iig zelf bezig met een spelletjesavond bij mij thuis, maar ik moet nog even een datum prikken.
Stuk dichterbij dan Groningen :P
pi_121001286
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:24 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Tot nu toe alleen nog maar bevestigingen van mensen die komen. Jullie komst heeft een averechts effect...iedereen wil komen aapjes kijken ;)
Ik zal een stapel gesigneerde foto's meenemen in het dashboardkastje van de Bangbus.
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 23:59 schreef Yuki het volgende:
Laat ik me hier ook eens melden :)

Wie ben ik?
Vrouw, 24 jaar (te jong!!! Maar bijna 25 ;) ) uit Den Haag

Waarom meld ik me hier?
Nieuwe contacten opdoen. Ik ben onlangs verhuisd en waar ik m'n goede vrienden al weinig zag, zie ik ze nu nog minder. Uitbreiden van m'n vrienden-/kennissenkring lijkt me dus leuk :)

Werk?
Coach en "klantcontactspecialist" op de klantenservice van een zorgverzekeraar

Wat zijn mijn interesses?
Muziek, films, gezellige avondjes met vrienden (spelletjes, domweg ouwehoeren met een drankje), uitstapjes in de natuur op z'n tijd

Wat zoek ik hier?
Gezelligheid

Hoe bereik je mij?
DM/PM/FoBo/FB-groep (daar ben ik al binnengesmokkeld :@ )
Werd een keer tijd, welkom! :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_121023684
Laat ik als nieuwkomer maar gelijk een ( kleine ) meet organiseren:

Wanneer?
26 januari vanaf een uurtje of 19:30

Voor wie ?
Voor degenen die zin hebben

Waar?
Noordwijk

Wat?
Een spelletjesavond eventueel gecombineerd met daarna een biertje drinken in 1 van de kroegen in het bruisende Noordwijk aan Zee.

Ik heb in huis:
-Risk
-Cluedo
- Colonisten van Catan
-Rummikub
- Het grote Lamaspel
- CSI
- Koehandel

Ik heb eventueel een aantal slaapplekken voor de mensen die willen blijven slapen.

Ik heb ruimte voor ongeveer 12 mensen.

Mensen die zeker komen:
Wolken natuurlijk

Misschien
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121023769
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:14 schreef Wolken het volgende:
Laat ik als nieuwkomer maar gelijk een ( kleine ) meet organiseren:

Wanneer?
26 januari vanaf een uurtje of 19:30

Voor wie ?
Voor degenen die zin hebben

Waar?
Noordwijk

Wat?
Een spelletjesavond eventueel gecombineerd met daarna een biertje drinken in 1 van de kroegen in het bruisende Noordwijk aan Zee.

Ik heb in huis:
-Risk
-Cluedo
- Colonisten van Catan
-Rummikub
- Het grote Lamaspel
- CSI
- Koehandel

Ik heb eventueel een aantal slaapplekken voor de mensen die willen blijven slapen.

Ik heb ruimte voor ongeveer 12 mensen.

Mensen die zeker komen:
Wolken natuurlijk

Misschien
Lijkt mij leuk :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_121024087
Oja, het is misschien wel handig als je een DM stuurt op je op te geven. Dan zet ik diegene in de lijst.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 31 december 2012 @ 23:40:07 #174
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121025337
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 11:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik zal een stapel gesigneerde foto's meenemen in het dashboardkastje van de Bangbus.

[..]

Werd een keer tijd, welkom! :7
Dank u, dank u :7
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121027827
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:14 schreef Wolken het volgende:
Laat ik als nieuwkomer maar gelijk een ( kleine ) meet organiseren:

Wanneer?
26 januari vanaf een uurtje of 19:30

Voor wie ?
Voor degenen die zin hebben

Waar?
Noordwijk

Wat?
Een spelletjesavond eventueel gecombineerd met daarna een biertje drinken in 1 van de kroegen in het bruisende Noordwijk aan Zee.

Ik heb in huis:
-Risk
-Cluedo
- Colonisten van Catan
-Rummikub
- Het grote Lamaspel
- CSI
- Koehandel

Ik heb eventueel een aantal slaapplekken voor de mensen die willen blijven slapen.

Ik heb ruimte voor ongeveer 12 mensen.

Mensen die zeker komen:
Wolken natuurlijk

Misschien
Zet mij maar op zeker!

Maar dat wist je al :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 1 januari 2013 @ 03:08:06 #176
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_121030270
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:14 schreef Wolken het volgende:
Laat ik als nieuwkomer maar gelijk een ( kleine ) meet organiseren:

Wanneer?
26 januari vanaf een uurtje of 19:30

Voor wie ?
Voor degenen die zin hebben

Waar?
Noordwijk

Wat?
Een spelletjesavond eventueel gecombineerd met daarna een biertje drinken in 1 van de kroegen in het bruisende Noordwijk aan Zee.

Ik heb in huis:
-Risk
-Cluedo
- Colonisten van Catan
-Rummikub
- Het grote Lamaspel
- CSI
- Koehandel

Ik heb eventueel een aantal slaapplekken voor de mensen die willen blijven slapen.

Ik heb ruimte voor ongeveer 12 mensen.

Mensen die zeker komen:
Wolken natuurlijk

Misschien
Lijkt me wel leuk :)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_121032257
Ik wil ook wel een keer naar zo´n meet, maar ik woon niet in Nederland :@

Tevens gelukkig nieuwjaar allen *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:44:21 #178
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121032405
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 11:32 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar zo´n meet, maar ik woon niet in Nederland :@

Tevens gelukkig nieuwjaar allen *O*
Gelukkig nieuwjaar :*

Houd mij even op de hoogte van plannen om naar NL te komen; misschien organiseer ik wel een meet ter ere van dat heugelijke feit ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121032437
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 11:44 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gelukkig nieuwjaar :*

Houd mij even op de hoogte van plannen om naar NL te komen; misschien organiseer ik wel een meet ter ere van dat heugelijke feit ;)
Gelukkig nieuwjaar Yuki :*

And will do, juni is het plan O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_121032477
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 11:32 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar zo´n meet, maar ik woon niet in Nederland :@

Tevens gelukkig nieuwjaar allen *O*
Insgelijks. Er valt vast wel een keer wat te regelen middels een videowall zodat je ons toe kunt spreken. En anders toch maar een keer de roeiboot vanaf Malta pakken.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:55:25 #181
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121032612
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 11:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gelukkig nieuwjaar Yuki :*

And will do, juni is het plan O+
Oeh, ik voorzie een goede meet :Y
Yuki's 25'th birthday bash *O* with special appearance by Barbusse *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121032735
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 11:55 schreef Yuki het volgende:

[..]

Oeh, ik voorzie een goede meet :Y
Yuki's 25'th birthday bash *O* with special appearance by Barbusse *O*
I will suit up for that! *O* O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:03:27 #183
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121032752
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 12:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

I will suit up for that! *O* O+
Awh yeah! O+ *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:18:42 #184
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_121032965
Yuuks :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:25:44 #185
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121033059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 12:18 schreef Toekito het volgende:
Yuuks :*
De beste wensen, Toek :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:32:56 #186
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_121033156
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 12:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

De beste wensen, Toek :*
jij ook lieverd :)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_121038288
El_Thijs, ik zet je op de lijst. Blijf je ook slapen?

Tijnbrein, Blaz, als jullie mee willen doen, wil je dan even een DM sturen?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121039187
Woon nog niet zo lang in'' wereldstad'' Den Bosch! Wie gaat er binnenkort mee een borrel doen?
pi_121039261
Wie ben ik?
Steef, 26 Den Bosch (centrum)

Waarom meld ik me hier?
Nieuwe contacten opdoen. Ik ben onlangs verhuisd en waar ik m'n goede vrienden al weinig zag, zie ik ze nu nog minder. Uitbreiden van m'n vrienden-/kennissenkring lijkt me dus leuk

Werk?
Ondernemer als paramedicus

Wat zijn mijn interesses?
Films en series, gezellige avondjes met vrienden (spelletjes, domweg ouwehoeren met een drankje),

PM!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 17:03:17 #190
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121039382
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:59 schreef Stephan26DB het volgende:
Wie ben ik?
Steef, 26 Den Bosch (centrum)

Waarom meld ik me hier?
Nieuwe contacten opdoen. Ik ben onlangs verhuisd en waar ik m'n goede vrienden al weinig zag, zie ik ze nu nog minder. Uitbreiden van m'n vrienden-/kennissenkring lijkt me dus leuk

Werk?
Ondernemer als paramedicus

Wat zijn mijn interesses?
Films en series, gezellige avondjes met vrienden (spelletjes, domweg ouwehoeren met een drankje),

PM!
Hoi Steef :W Welkom!

Ben blij dat mijn stukje over de verhuizing enzo van pas kwam voor je ;)

Enne, paramedicus? Eerste associatie is fysiotherapeut. Klopt dat?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121039565
YES! ik dacht beter goed jatten(A)! haha ik stuur je PM:)!
pi_121039590
Al moet ik eerst ff uitvogelen hoe;)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 17:10:55 #193
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121039639
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 17:09 schreef Stephan26DB het volgende:
Al moet ik eerst ff uitvogelen hoe;)
Als je met je muis in de rechterbovenhoek van m'n post gaat hangen, zie je een oa envelopje. Klik daarop, en je kunt pm'en ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121048373
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:59 schreef Stephan26DB het volgende:
Wie ben ik?
Steef, 26 Den Bosch (centrum)

Waarom meld ik me hier?
Nieuwe contacten opdoen. Ik ben onlangs verhuisd en waar ik m'n goede vrienden al weinig zag, zie ik ze nu nog minder. Uitbreiden van m'n vrienden-/kennissenkring lijkt me dus leuk

Werk?
Ondernemer als paramedicus

Wat zijn mijn interesses?
Films en series, gezellige avondjes met vrienden (spelletjes, domweg ouwehoeren met een drankje),

PM!
Welkom!

En een mede-Brabander, altijd goed!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121055748
Ah meer brabanders hier, goed zo!
Spelletjes meet ergens in brabant?
pi_121063296
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef jdel het volgende:
Ah meer brabanders hier, goed zo!
Spelletjes meet ergens in brabant?
Mee eens, Woon in Limburg, dicht bij de grens van brabant dus ik ben dan zeker van de partij :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121063447
Ik voel een carnavalsmeet aankomen, met Thijs als organisator :X
pi_121063767
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:13 schreef Weissman het volgende:
Ik voel een carnavalsmeet aankomen, met Thijs als organisator :X
_O-
pi_121064966
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:13 schreef Weissman het volgende:
Ik voel een carnavalsmeet aankomen, met Thijs als organisator :X
Voelt behoorlijk veel als een verkapte ik-wil-een-carnavals-meet post Weissman :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121065641
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:13 schreef Weissman het volgende:
Ik voel een carnavalsmeet aankomen, met Thijs als organisator :X
Hoe leuk carnaval ook is, dat mag iemand anders gaan organiseren ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121065651
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoe leuk carnaval ook is, dat mag iemand anders gaan organiseren ;)
-O-
pi_121066719
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoe leuk carnaval ook is, dat mag iemand anders gaan organiseren ;)
Jij wil niet organiseren, jij wil zuipen! Toch?
pi_121066849
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij wil niet organiseren, jij wil zuipen! Toch?
errr.. dat is carnaval tog :9 Zuipen, feesten, verkleed gek doen op muziek die eigenlijk 1x per jaar al te veel is. *O* *O* *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121067061
Carnaval is gewoon een excuus om te zuipen/feesten... :')

Mensen die een excuus nodig hebben om te zuipen/feesten... :{w
pi_121069050
quote:
6s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Carnaval is gewoon een excuus om te zuipen/feesten... :')

Mensen die een excuus nodig hebben om te zuipen/feesten... :{w
zie het niet als een excuus, maar als een goede reden :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121070179
Carnaval meeting bij Thijs?? I'm in!!! *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121070503
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:14 schreef Wolken het volgende:
Laat ik als nieuwkomer maar gelijk een ( kleine ) meet organiseren:

Wanneer?
26 januari vanaf een uurtje of 19:30

Al die Fok mannen in je huis... Niet bang dat de buren denken dat er een gangbang gaande is?
pi_121070593
Bang zijn voor wat de buren denken :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_121070733
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Al die Fok mannen in je huis... Niet bang dat de buren denken dat er een gangbang gaande is?
Hahaha, Wat moeten ze over me denken? :') . Zolang de overbuurman bekend staat als "de Rukker" en ik aan de andere kant een stel studenten heb wonen zal het wel meevallen met mijn reputatie. Als ik er überhaupt om zou geven wat anderen van me denken.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121070797
dubbel
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121071253
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:34 schreef Olment het volgende:

[..]

zie het niet als een excuus, maar als een goede reden :D
Een excuus dus. :P
pi_121071822
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Wolken het volgende:

[..]

Zolang de overbuurman bekend staat als "de Rukker" ....
Ik wed dat dit een Fok!man is.
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:08:36 #213
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_121071941
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef jdel het volgende:
Ah meer brabanders hier, goed zo!
Spelletjes meet ergens in brabant?
Goed idee inderdaad, ik woon zelf vlakbij Eindhoven *O*
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_121076377
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij wil niet organiseren, jij wil zuipen! Toch?
Alcoholvrij only ;)

Vind het leuk om te zien hoe mensen van niveau de-evolueren naar een levensvorm die alles aanspreekt wat tieten heeft :P

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:07 schreef Wolken het volgende:
Carnaval meeting bij Thijs?? I'm in!!! *O*
Nu breng je me in een lastig parket :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121076730
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:05 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik wed dat dit een Fok!man is.
het is een ongeveer 50 jarige, nog bij mijn moeder wonende man. Die kans is dus best groot idd...

Thijs, je hoeft dan niet helemaal iets te regelen hoor! Een taxi + slaapplaats is voldoende :P
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121076847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:20 schreef Wolken het volgende:

[..]

het is een ongeveer 50 jarige, nog bij mijn moeder wonende man. Die kans is dus best groot idd...

Thijs, je hoeft dan niet helemaal iets te regelen hoor! Een taxi + slaapplaats is voldoende :P
Ik wil best voor taxi spelen, en je kan bij mij in bed :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121077811
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik wil best voor taxi spelen, en je kan bij mij in bed :P
:')
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:06:50 #218
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121078357
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:20 schreef Wolken het volgende:

[..]

het is een ongeveer 50 jarige, nog bij mijn moeder wonende man. Die kans is dus best groot idd...

Thijs, je hoeft dan niet helemaal iets te regelen hoor! Een taxi + slaapplaats is voldoende :P
Da's niet best, dat ie bij je moeder woont ;)

Welkom wolken! Beetje verlaat welkom :)
pi_121078523
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik wil best voor taxi spelen, en je kan bij mij in bed :P
:')
pi_121080569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Da's niet best, dat ie bij je moeder woont ;)

Welkom wolken! Beetje verlaat welkom :)
Dank je wel!

Het verhaal is nog erger dan alleen het wonen bij zijn moeder. Iedere zaterdagavond zit hij voor het raam te... uhm...waar zijn moeder naast zit. Anyway, het is niet zonder reden dat hij zo genoemd wordt...

Thijs, als jij nou op de bank gaat, ga ik wel in je bed ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121080595
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vind het leuk om te zien hoe mensen van niveau de-evolueren naar een levensvorm die alles aanspreekt wat tieten heeft :P

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik wil best voor taxi spelen, en je kan bij mij in bed :P
Carnaval aan het vieren, El_Thijs?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_121087142
quote:
5s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Carnaval aan het vieren, El_Thijs?
Nog lange niet, nog lange niet...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121087337
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef Stephan26DB het volgende:
Woon nog niet zo lang in'' wereldstad'' Den Bosch! Wie gaat er binnenkort mee een borrel doen?
Goed idee. In 040?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_121088143
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef W00fer het volgende:

[..]

Goed idee. In 040?
Daar ben ik wel voor Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121088516
Leuk! Ik ga me hier ook even aanmelden. Over 3 weken ben ik 29 jaar jong en ik woon in Zwolle. Ga nog verhuizen dit jaar richting Amsterdam ivm nieuwe baan waar ik in febr. begin. Voor nu zal ik het topic volgen en misschien trek ik ook wel de stoute schoenen aan om te meeten :)
pi_121089052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:46 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Daar ben ik wel voor Y
Zit je ook op de Facebookpagina van dit topic? En Steef ook?
Dan zet ik m daar ff neer.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_121089175
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zit je ook op de Facebookpagina van dit topic? En Steef ook?
Dan zet ik m daar ff neer.
Nee, daar zit ik niet op..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121089401
Ok welke datum wil je doen? Ik vraag wel of de mensen van daar ook ff hier willen kijken als ze interesse hebben.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_121089748
Yow, eentje in 040 ben ik van de partij :D *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121089755
ik hou de meet ook in de gaten! We kunnen hem ook altijd bij mij in Den Bosch doen! (max. 10-15 mensen qua ruimte)
pi_121089930
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:14 schreef W00fer het volgende:
Ok welke datum wil je doen? Ik vraag wel of de mensen van daar ook ff hier willen kijken als ze interesse hebben.
Ik stuur Hungry Joe wel even een verzoek om ook tot de Facebook pagina toegang te krijgen :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121090022
Ja want anders is het best onpraktisch, de helft daar of hier.

Weten jullie al een datum voor Eindhoven?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_121091183
Eindje is wel een idee, ligt wel aan de datum.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_121091411
Eindhoven lijkt me ook zeker en goed idee! Noem maar een datum.

Moet me ook even toevoegen aan de facebook pagina. Maar kan zo op de telefoon geen pbtjes sturen.
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:21:08 #235
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121092921
Ik kom er achter dat ik me heel summier heb voorgesteld. Daarom nu de uitgebreide versie:

Waar woon je?
Groningen. Ik overweeg te verhuizen naar Amsterdam, en als ik daar geen woonruimte kan krijgen, wordt het Utrecht. Zie voor de reden hiervoor werk en hobby's :)

Hoe oud ben je?
30

Omschrijving?

Enthousiaste, spontane, open persoonlijkheid, weet over van alles mee te praten, toont interesse, soms wat pessimistisch en zwaarmoedig, onder de oppervlakte dan :)

Werk en hobby's?

Bijna klaar met een bacheloropleiding in communicatie, zonder arbeidsperspectief :'), daarom is nu het plan een master aan de UvA doen. Ik zie mezelf later terug in de hoek van informatiemanagement/ict.

Om dit alles te bekostigen, werk ik bij de klantenservice van een overheidsinstelling. Inmiddels is het tijd voor een andere baan. Ik ben daarom al aan het solliciteren op wat anders. Er loopt toevallig nog iets leuks in Groningen voor 4 dagen in de week. De laatste werkdag en het weekend wil ik dan besteden aan mijn opleiding aan de UvA. Als deze sollicitatie niets wordt, waag ik de sprong naar Amsterdam. Ik merk de laatste tijd dat ik sowieso behoefte heb aan nieuwe impulsen, en ik heb zin om een ander deel van Nederland te leren kennen. Ik houd me dus aanbevolen voor een betaalbaar huurhuis en een baan aldaar!

Ik heb veel interesses. Ik ben dol op dansen (stijldansen/salsa, maar ook gewoon in het uitgaansleven). Ik ga graag naar (pop)concerten toe. Muziek consumeren is mijn grote passie (rock/indie/electro/soul/funk/hiphop). Verder heb ik interesse in uitgaan, musea, kunst, lezen, geschiedenis, politiek, genealogie, een beetje webdesign, koken, bordspelletjes, quizzen, puzzelen, film, fotografie, rondstruinen in de boekhandel of platenzaak e.d.. Qua sport doe ik zelf aan zwemmen en volleybal, maar een stukje fietsen of zeilen vind ik ook leuk. En ik ga beginnen met schaatsen.

Ik doe mee aan deze reeks omdat...
Het me leuk lijkt mensen te ontmoeten met ongeveer dezelfde interesses rond mijn leeftijd, die het leuk vinden om er op uit te gaan. Het gros van mijn vriendengroep is iets jonger (25-28) en raakt behoorlijk gesetteld en burgerlijk (elk weekend met significant other op de bank). Dat kan volgens mij anders. Herken je jezelf daarin? Leuk, dan kom ik graag met je in contact!

Hoe kan ik jou bereiken?
PM/DM/Fobo, evt. Whatsapp. Ik heb trouwens een Weekend vrij-abbo van de NS, dus ik sta ook open voor contact met mensen uit andere delen van het land op max 2,5 uur reisafstand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Andromache op 02-01-2013 23:40:51 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_121093718
Je hebt voorstellen, uitgebreid voorstellen en je biografie hier neerzetten :+
ik zou sowiederso in Utrecht gaan wonen als ik jou was. Mooier, centraler en dichter bij Brabant :7
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_121095774
Je online datingprofiel gekopieerd? ;)
pi_121101175
Artelligence, welkom *O*
  donderdag 3 januari 2013 @ 08:55:07 #239
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121101209
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:38 schreef ArTiC het volgende:
Je hebt voorstellen, uitgebreid voorstellen en je biografie hier neerzetten :+
ik zou sowiederso in Utrecht gaan wonen als ik jou was. Mooier, centraler en dichter bij Brabant :7
Sowieso Utrecht O+
Maar daar is het echt niet makkelijker woonruimte vinden dan in Amsterdam...
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121101331
BRABO MEET _O_

Waar
Eindhoven, de gheakste ! *O*

Wanneer
Weten we nog niet :P

Voor wie ?

Iedereen die een biertje lust ^O^

Waarom
Omdat gezelligheid *O*

Als een van jullie de organisatie op zich neemt en een datum neer zet ga ik er van uit dat alles uit wijde omgeving er op af komt :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 09:06:49 ]
pi_121101495
Woon zelf niet in Eindje maar in Weert, dus kan wel assisteren met de organisatie als iemand wilt. Ben natuurlijk van de partij *O*

of mag ik niet komen ivm:
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:03 schreef Weissman het volgende:
BRABO MEET _O_
(of ook voor de rest van nl?)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121101722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:12 schreef Olment het volgende:
Woon zelf niet in Eindje maar in Weert, dus kan wel assisteren met de organisatie als iemand wilt. Ben natuurlijk van de partij *O*

of mag ik niet komen ivm:

[..]

(of ook voor de rest van nl?)
Zolang je je wil verlagen tot hun niveau ben je altijd welkom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121102024
quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zolang je je wil verlagen tot hun niveau ben je altijd welkom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlagen tot die van hun,,, verrijken met die van mij... Same zolang er bier in het spel is :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121102913
Kattenjacht. Nog zoiets waar we dol op zijn in Braboland. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_121103081
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kattenjacht. Nog zoiets waar we dol op zijn in Braboland. :7
Dat is alleen Helmond :{w :{w
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121103935
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kattenjacht. Nog zoiets waar we dol op zijn in Braboland. :7
I smell pussy...
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:08:57 #247
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_121104267
Carnaval :r
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_121104500
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef Toekito het volgende:
Carnaval :r
Bent van het hoge noorden? Daar kennen ze carnaval ook niet zoals in het zuiden. *O* *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121106451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 08:53 schreef Weissman het volgende:
Artelligence, welkom *O*
thanks!
pi_121119759
quote:
99s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

I smell pussy...
I certainly hope not.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121119773
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:03 schreef Weissman het volgende:
BRABO MEET _O_

Waar
Eindhoven, de gheakste ! *O*

Wanneer
Weten we nog niet :P

Voor wie ?

Iedereen die een biertje lust ^O^

Waarom
Omdat gezelligheid *O*

Als een van jullie de organisatie op zich neemt en een datum neer zet ga ik er van uit dat alles uit wijde omgeving er op af komt :Y
Ook als je geen bier lust? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121119849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ook als je geen bier lust? :P
Met Carnaval een optie?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_121120053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met Carnaval een optie?
Vanzelfsprekend. Genoeg Breezersletjes met carnaval :Y

;( ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121120564
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:08 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend. Genoeg Breezersletjes met carnaval :Y

;( ;(
Laat maar :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_121120742
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ook als je geen bier lust? :P
Dan mag je Brabant niet in.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_121121522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ook als je geen bier lust? :P
niet lusten of niet drinken? 2 verschillen :+
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 3 januari 2013 @ 18:48:19 #257
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121121542
Rosébier! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121121549
Minder SC en meer initiatief graag ^O^
pi_121121878
quote:
15s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Weissman het volgende:
Minder SC en meer initiatief graag ^O^
Ik zal even kijken voor de Eindhoven meet. Locatie ben ik niet goed in, Kunnen altijd eventueel ergens op de Markt een kroeg inlopen. Datums kan ik wel even naar kijken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121121981
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:56 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik zal even kijken voor de Eindhoven meet. Locatie ben ik niet goed in, Kunnen altijd eventueel ergens op de Markt een kroeg inlopen. Datums kan ik wel even naar kijken.
Locatie komt eventueel later wel. Datum plannen en 1 aanspreekpunt, dat is een goed begin ^O^
pi_121122390
Prima dan stel ik het volgende voor:

BRABO MEET _O_

Waar
Eindhoven, de gheakste ! *O* Exacte locatie wordt nog later bepaald

Wanneer
Zaterdag 23 februari of zaterdag 9 maart vanaf ca 14.30


Voor wie ?

Iedereen die een biertje lust ^O^

Waarom
Omdat gezelligheid *O*

Aanmelden,
Stuur een PM/DM naar Bos81 met je voorkeursdatum

[ Bericht 27% gewijzigd door Bomenverzameling op 03-01-2013 19:24:09 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121122535
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Bos81 het volgende:
Prima dan stel ik het volgende voor:

[..]

Zoiets? :@ :@
Juist, alleen op de 19e is er al een meet in Sittard, dus dat zou je kunnen combineren. Of een andere datum plannen. De 26e is er 1 in Noordwijk.
pi_121122566
Luxe-keuzes, het gaat nog eens goedkomen hier.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_121122662
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Juist, alleen op de 19e is er al een meet in Sittard, dus dat zou je kunnen combineren. Of een andere datum plannen. De 26e is er 1 in Noordwijk.
Ik kan hem ook ergens in februari plannen, dat komt mij door aanstaande verhuizing ook beter uit. :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121122719
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik kan hem ook ergens in februari plannen, dat komt mij door aanstaande verhuizing ook beter uit. :)
Dat kan ook tuurlijk, hou de lijst inde FB-groep in de gaten ;) er zijn meerdere mensen die een meet willen organiseren :Y
pi_121122732
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat kan ook tuurlijk, hou de lijst inde FB-groep in de gaten ;) er zijn meerdere mensen die een meet willen organiseren :Y
Doe ik :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121123278
Update spelletjesmeet 12 jan in het Noorden:

Aanwezig: *O*
Eefje801
Hungry_Joe
Weissman
Yuki
Andromache
Bouke-P
Corine-P
Hiergaanwedan
Redfever007
Sekhmet

Afgemeld: -O-
Daalder82

Nog niks gehoord van:
Spezza19
Tijnbrein
El-thijs
Sawadie
Splash
Godshand
Comp_lex

Jullie hebben nog tot 6 jan de tijd om te reageren, anders ga ik er vanuit dat jullie niet komen ~O>

:W
  donderdag 3 januari 2013 @ 19:32:35 #268
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121123371
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Sekhmet het volgende:
Update spelletjesmeet 12 jan in het Noorden:

Aanwezig: *O*
Eefje801
Hungry_Joe
Weissman
Yuki
Andromache
Bouke-P
Corine-P
Hiergaanwedan
Redfever007
Sekhmet

Afgemeld: -O-
Daalder82

Nog niks gehoord van:
Spezza19
Tijnbrein
El-thijs
Sawadie
Splash
Godshand
Comp_lex

Jullie hebben nog tot 6 jan de tijd om te reageren, anders ga ik er vanuit dat jullie niet komen ~O>

:W
Jeuj!! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121124339
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Sekhmet het volgende:
Update spelletjesmeet 12 jan in het Noorden:

Aanwezig: *O*
Eefje801
Hungry_Joe
Weissman
Yuki
Andromache
Bouke-P
Corine-P
Hiergaanwedan
Redfever007
Sekhmet

Afgemeld: -O-
Daalder82

Nog niks gehoord van:
Spezza19
Tijnbrein
El-thijs
Sawadie
Splash
Godshand
Comp_lex

Jullie hebben nog tot 6 jan de tijd om te reageren, anders ga ik er vanuit dat jullie niet komen ~O>

:W
Hebben jullie wel elektriciteit daar in Groningen? Of wordt het alsnog oldschool ganzenborden bij kaarslicht?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_121124467
quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hebben jullie wel elektriciteit daar in Groningen? Of wordt het alsnog oldschool ganzenborden bij kaarslicht?
Ganzenborden? Wat is dat?
Spijkerpoepen en zaklopen is wat wij doen hier in het Hoge Noorden ^O^

En het is vanaf 15.00 hè, voor het donker iedereen naar huis, dan kan hier niks meer :N
pi_121124545
Werd nog uitgenodigd via dm vor Eindhoven, maar dat is me te ver weg ;) als in de buurt van Zwolle iets geregeld wordt, lijkt t me wel leuk :)
pi_121127560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Sekhmet het volgende:
Update spelletjesmeet 12 jan in het Noorden:

Aanwezig: *O*
Eefje801
Hungry_Joe
Weissman
Yuki
Andromache
Bouke-P
Corine-P
Hiergaanwedan
Redfever007
Sekhmet

Afgemeld: -O-
Daalder82

Nog niks gehoord van:
Spezza19
Tijnbrein
El-thijs
Sawadie
Splash
Godshand
Comp_lex

Jullie hebben nog tot 6 jan de tijd om te reageren, anders ga ik er vanuit dat jullie niet komen ~O>

:W
Mocht er een plekje overblijven wil ik wel invallen :)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121127854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Sekhmet het volgende:
Update spelletjesmeet 12 jan in het Noorden:

Aanwezig: *O*
Eefje801
Hungry_Joe
Weissman
Yuki
Andromache
Bouke-P
Corine-P
Hiergaanwedan
Redfever007
Sekhmet

Afgemeld: -O-
Daalder82

Nog niks gehoord van:
Spezza19
Tijnbrein
El-thijs
Sawadie
Splash
Godshand
Comp_lex

Jullie hebben nog tot 6 jan de tijd om te reageren, anders ga ik er vanuit dat jullie niet komen ~O>

:W
It's on!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121127969
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef Wolken het volgende:

[..]

Mocht er een plekje overblijven wil ik wel invallen :)
Ik zou willen zeggen dat (meer) dames altijd welkom zijn, maar als iedereen zich nog aanmeld die nog niks heeft laten horen wordt het wel een hele drukke boel...
Had eigenlijk gehoopt op ongeveer 10 pers, maar vind het ook zo lullig om mensen nee te verkopen. Ik laat het je zondag/maandag weten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121128077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik zou willen zeggen dat (meer) dames altijd welkom zijn, maar als iedereen zich nog aanmeld die nog niks heeft laten horen wordt het wel een hele drukke boel...
Had eigenlijk gehoopt op ongeveer 10 pers, maar vind het ook zo lullig om mensen nee te verkopen. Ik laat het je zondag/maandag weten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed! Volgens mij ben ik nog nooit in Groningen geweest dus ben benieuwd....
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121128091
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Sekhmet het volgende:
Update spelletjesmeet 12 jan in het Noorden:

Aanwezig: *O*
Eefje801
Hungry_Joe
Weissman
Yuki
Andromache
Bouke-P
Corine-P
Hiergaanwedan
Redfever007
El_Thijs
Comp_lex
Sekhmet

Reserve: :P
Wolken

Afgemeld: -O-
Daalder82
Tijnbrein

Nog niks gehoord van:
Spezza19
Sawadie
Splash
Godshand

Jullie hebben nog tot 6 jan de tijd om te reageren, anders ga ik er vanuit dat jullie niet komen ~O>

:W


[ Bericht 0% gewijzigd door Sekhmet op 03-01-2013 21:56:26 ]
pi_121128706
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Wolken het volgende:

[..]

Is goed! Volgens mij ben ik nog nooit in Groningen geweest dus ben benieuwd....
"Volgens mij"? Hoe kan je er niet zeker van zijn dat je nooit in Groningen bent geweest? :P

Ik ben er nooit geweest, dat weet ik zeker. :P
pi_121129223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan meldt ik mij maar af. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_121129590
Bos81 is het aanspreekpunt voor de Eindhoven meet dus!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_121130746
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

"Volgens mij"? Hoe kan je er niet zeker van zijn dat je nooit in Groningen bent geweest? :P

Ik ben er nooit geweest, dat weet ik zeker. :P
Dat komt door mijn leeftijd. Op een gegeven moment ga je dingen vergeten ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_121136717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik meld me helaas af, Groningen is voor mij ietsiepietsie te ver rijden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121139978
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:42 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik meld me helaas af, Groningen is voor mij ietsiepietsie te ver rijden.
Je was al nooit aangemeld...dus dat komt goed uit ;)
pi_121140165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:13 schreef Wolken het volgende:

[..]

Dat komt door mijn leeftijd. Op een gegeven moment ga je dingen vergeten ;)
no comment :P
pi_121140987
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 06:52 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je was al nooit aangemeld...dus dat komt goed uit ;)
Haha :P heb volgens mij in het vorige topic gemeld dat ik niet kon komen, maar maakt niet uit :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121141630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan meldt ik mij maar af. :)
Jij komt gewoon. Punt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:38:24 #286
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121157463
quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hebben jullie wel elektriciteit daar in Groningen? Of wordt het alsnog oldschool ganzenborden bij kaarslicht?
Ja hoor, wij staan al eeuwen onder hoogspanning. Kom het zelf maar bekijken als jullie daar eindelijk jullie paard met wagen ingeruild hebben voor de trein en auto. Want dat is toch nog waar jullie jezelf mee vervoeren? Anders snap ik ook niet al die opmerkingen dat het zo enorrum ver is, Grunn :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_121158540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja hoor, wij staan al eeuwen onder hoogspanning. Kom het zelf maar bekijken als jullie daar eindelijk jullie paard met wagen ingeruild hebben voor de trein en auto. Want dat is toch nog waar jullie jezelf mee vervoeren? Anders snap ik ook niet al die opmerkingen dat het zo enorrum ver is, Grunn :P
Okay. En hoe zit het met de cycloopboerinnen? Worden die er nog weleens waargenomen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:52:02 #288
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121170524
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Okay. En hoe zit het met de cycloopboerinnen? Worden die er nog weleens waargenomen?
Arnold zoekt 't in de verkeerde hoek, als ik hem was zou ik weer lekker terug naar Italië gaan :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_121171897
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja hoor, wij staan al eeuwen onder hoogspanning. Kom het zelf maar bekijken als jullie daar eindelijk jullie paard met wagen ingeruild hebben voor de trein en auto. Want dat is toch nog waar jullie jezelf mee vervoeren? Anders snap ik ook niet al die opmerkingen dat het zo enorrum ver is, Grunn :P
Groningen is niet ver. Goed te karren voor een keertje :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121176974
:W

wie is er hier toevallig automonteur?:P ik kan aardig de hobbybob uithangen maar ik denk dat ik tijd te kort ga komen deze maand :( nog een paar weken dan moet mn oude beierse dame weer voor de ap en pff gaat niet goed komen denk ik :P
pi_121179667
Groningen...leven daar nog mensen? :P
Children of the night. What music they make.
pi_121184126
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:09 schreef DeHovenier het volgende:
Groningen...leven daar nog mensen? :P
Soon, we will find out 8-)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 08:35:35 #293
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121184509
Nog een weekje wachten :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121184613
Als vaste mee-lezer & Brabander voel ik me geroepen om mij alvast aan te melden voor de Eindhoven meet (23 feb kan ik niet dus ik ga voor 9 maart). Zal me in het volgende topic wel even voorstellen. Erg leuk idee!
pi_121187416
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 05:35 schreef Weissman het volgende:

[..]

Soon, we will find out 8-)
We shall indeed :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 08:35 schreef Yuki het volgende:
Nog een weekje wachten :)
Krijg er wel steeds meer zin in!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 5 januari 2013 @ 12:32:55 #296
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_121187647
quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hebben jullie wel elektriciteit daar in Groningen? Of wordt het alsnog oldschool ganzenborden bij kaarslicht?
:')

denk er wel om dat het heeeeeeeeeeeeel ver rijden is naar het Noorden hoor :Y B-)

Ik kom op de fiets trouwens :D
pi_121187712
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 09:00 schreef Jeltje het volgende:
Als vaste mee-lezer & Brabander voel ik me geroepen om mij alvast aan te melden voor de Eindhoven meet (23 feb kan ik niet dus ik ga voor 9 maart). Zal me in het volgende topic wel even voorstellen. Erg leuk idee!
That's the spirit ! ^O^
pi_121191905
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:32 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

:')

denk er wel om dat het heeeeeeeeeeeeel ver rijden is naar het Noorden hoor :Y B-)

Ik kom op de fiets trouwens :D
Maak ze nou niet bang, het is al zo spannend voor de ze om zich op onbekend terrein te begeven.

Fietsend?! Jij kan zelfs de benenwagen nemen...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:09:11 #299
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121192208
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maak ze nou niet bang, het is al zo spannend voor de ze om zich op onbekend terrein te begeven.

Fietsend?! Jij kan zelfs de benenwagen nemen...
Het is een avontuur :7
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:15:02 #300
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_121192411
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Bouke-p het volgende:
:W

wie is er hier toevallig automonteur?:P ik kan aardig de hobbybob uithangen maar ik denk dat ik tijd te kort ga komen deze maand :( nog een paar weken dan moet mn oude beierse dame weer voor de ap en pff gaat niet goed komen denk ik :P
Wat moet er aan gebeuren?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_121192700
Stopcontact.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')