abonnement Unibet Coolblue
pi_120097586
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 01:49 schreef Godshand het volgende:
Waar de neuk in Rotterdam is die meet dan?
Als er gepoold gaat worden in de buurt van Thurston, Delfshaven of Blaak denk ik.
pi_120099946
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 01:49 schreef Godshand het volgende:
Waar de neuk in Rotterdam is die meet dan?
Verzamelen op een centraal punt en vanuit daar kijken we verder zoals gebruikelijk.
pi_120100217
Eerst moet er een kring met naar de grond starende mensen gevormd worden toch?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120110469
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 09:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eerst moet er een kring met naar de grond starende mensen gevormd worden toch?
Zoals gebruikelijk. En nu willen we wel in de krant.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120110526
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 09:04 schreef Weissman het volgende:

[..]

Verzamelen op een centraal punt en vanuit daar kijken we verder zoals gebruikelijk.
Goed plan, dan vind ik parkeergelegenheid vanzelf wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 9 december 2012 @ 22:34:40 #206
174940 W00fer
Maar echt
pi_120129831
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 09:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eerst moet er een kring met naar de grond starende mensen gevormd worden toch?
Het is niet nodig om jezelf als voorbeeld te gebruiken :')
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_120132478
Hoi,

Ik heet Melissa en ik ben 25 jaar
Ik woon in Rotterdam

groetjes xx
pi_120134815
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef melyssa20 het volgende:
Hoi,

Ik heet Melissa en ik ben 25 jaar
Ik woon in Rotterdam

groetjes xx
Je Nick is net ingeschreven als melissa20, geboren 9-7-92 maar je bent 25?

En nu ben je opeens van 89? Dan ben je 23
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120135092
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je Nick is net ingeschreven als melissa20, geboren 9-7-92 maar je bent 25?

En nu ben je opeens van 89? Dan ben je 23
Vrouwen zijn een enigma Spez, en deze is niet anders :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120135518
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je Nick is net ingeschreven als melissa20, geboren 9-7-92 maar je bent 25?

En nu ben je opeens van 89? Dan ben je 23
haha foutje
zo jij bent lekker mijn profiel gaan onderzoeken

wat is een enigma spez?
pi_120135585
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef melyssa20 het volgende:

[..]

haha foutje
zo jij bent lekker mijn profiel gaan onderzoeken

wat is een enigma spez?
quote:
e·nig·ma
/inigm/
Noun

A person or thing that is mysterious, puzzling, or difficult to understand.
A riddle or paradox.

Synonyms
riddle - puzzle - conundrum - mystery
Spez is de Sherlock Holmes hier :D
Children of the night. What music they make.
pi_120135904
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef melyssa20 het volgende:

[..]

haha foutje
zo jij bent lekker mijn profiel gaan onderzoeken

wat is een enigma spez?
Kijk maar uit, straks weet hij nog waar je bed slaapt en je fiets rijd :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120136183
quote:
12s.gif Op maandag 10 december 2012 00:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kijk maar uit, straks weet hij nog waar je bed slaapt en je fiets rijd :P
hahaha ik zal straks even kijken als hij zich niet verstopt heeft onder mijn bed :p
pi_120136502
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:42 schreef melyssa20 het volgende:

[..]

hahaha ik zal straks even kijken als hij zich niet verstopt heeft onder mijn bed :p
Maakt niet uit, heb hem al weggejaagd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120136616
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Maakt niet uit, heb hem al weggejaagd.
haha bedankt hartstikke lief van je :p

spezz heeft zelf 19 in z'n nickname staan hmmm enigma
pi_120141212
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 01:00 schreef melyssa20 het volgende:

[..]

haha bedankt hartstikke lief van je :p

spezz heeft zelf 19 in z'n nickname staan hmmm enigma
Klopt want Jason Spezza is een ijshockeyer van de Ottawa Senators en heeft rugnummer 19.

In mijn geval heeft de 19 dus niks te maken met leeftijd :)


En ja nieuw vrouwvlees moeten we altijd even checken he? ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120141239
quote:
12s.gif Op maandag 10 december 2012 10:09 schreef Spezza19 het volgende:
En ja nieuw vrouwvlees moeten we altijd even checken he? ;)
:') Lekker uitnodigend voor meets ook :')
pi_120141268
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

:') Lekker uitnodigend voor meets ook :')
Beter dan dat gezeur van jou :+

En een beetje weldenkend mens begrijpt dat je niet alles letterlijk moet nemen ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120141286
Oh god, the irony :')
pi_120141346
Goooodmorning everyone *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_120142642
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef LaLouchi het volgende:
Goooodmorning everyone *O*
Van hetzelfde *O*

Zonnetje schijnt *O*
Children of the night. What music they make.
pi_120142913
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Van hetzelfde *O*

Zonnetje schijnt *O*
Oh hier niet. Niettemin ben ik vandaag lekker vrolijk! :) *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_120142930
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 11:23 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Oh hier niet. Niettemin ben ik vandaag lekker vrolijk! :) *O*
Heeft dat een reden :P
Children of the night. What music they make.
pi_120143820
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:24 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Heeft dat een reden :P
Ik zit gewoon lekker in mijn vel :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_120144914
Goedemiddag allen! :W

Ochtendgymnastiek weer gehad in het zwembad :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120145887
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemiddag allen! :W

Ochtendgymnastiek weer gehad in het zwembad :P
Goed bezig meid !

Helemaal toppie !
pi_120148048
MEET UPDATE

Wanneer?
15 December, 15:00.

Waar?
Rotterdam

Wat?
Gezelligheid, drankje, ouwehoeren.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
PeterPastoor
Faxie
El_Thijs
eefje801
freshy98
icecoolsniper

Misschien
sawadie
douche-eendje
Bos81
Jofunu-kun
Tangledup
Toekito
LaPeach
DeHovenier
Godshand
pi_120218460
Mensen ik trek mij terug van komende zaterdag en denk ook uit dit topic. Als ik zie hoe sommige mensen ontzettend aan het trollen zijn in serieuze topics heb ik geen zin om die mensen te meeten. Tuurlijk is niet iedereen zo, dat weet ik maar voor nu. Nee sorry.
pi_120218819
Jammer Peter. Nog meer mensen die zich aan of af willen melden ?

MEET UPDATE

Wanneer?
15 December, 15:00.

Waar?
Rotterdam

Wat?

Gezelligheid, drankje, ouwehoeren.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Faxie
El_Thijs
eefje801
freshy98
icecoolsniper

Misschien
sawadie
douche-eendje
Bos81
Jofunu-kun
Tangledup
Toekito
LaPeach
DeHovenier
Godshand

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 08:46:38 ]
pi_120222083
Je meet druppelt langzaam leeg :D
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk komen opdagen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 12 december 2012 @ 11:05:13 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120222110
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Je meet druppelt langzaam leeg :D
En een plezier dat je eraan hebt :')
  woensdag 12 december 2012 @ 11:12:10 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120222312
Logisch, de noordelijke icethea-meet van Comp_Lex gaat Project X Haren overtreffen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_120222374
Ik heb liever dat er geen mensen komen dan dat mensen af gaan zeggen om het gedrag van anderen. Dat is wel erg sneu :')
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 12 december 2012 @ 11:16:01 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120222439
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb liever dat er geen mensen komen dan dat mensen af gaan zeggen om het gedrag van anderen. Dat is wel erg sneu :')
Waarom heb jij dat er liever geen mensen komen? je gaat zelf niet eens :')
pi_120222524
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom heb jij dat er liever geen mensen komen? je gaat zelf niet eens :')
Dat zegt tenminste niets over mij.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120222531
Wat een ophef meteen weer :')
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 12 december 2012 @ 11:20:00 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120222563
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:19 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat zegt tenminste niets over mij.
De uitspraken die je doet zeker wel.
pi_120222679
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De uitspraken die je doet zeker wel.
Oh oh maar dat is erg. Ja, ik ben ook al zo vaak aangepakt door de modjes :')
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 12 december 2012 @ 11:24:17 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120222721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:23 schreef Comp_Lex het volgende:

Oh oh maar dat is erg. Ja, ik ben ook al zo vaak aangepakt door de modjes :')
Ik weet niet wat je hebt met die modjes, maar volgens mij is het een kleine obsessie geworden van je :')
pi_120222790
Kunnen jullie dit gezeik niet via pm voortzetten ofzo? :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120223244
Dit is geen gezeik. Ik uit terechte kritiek door een verband te leggen tussen de leegloop en het gedrag van users in dit topic. Sommigen kunnen daar blijkbaar niet zo goed tegen.
Gewoon users wegjagen met ongewenst gedrag is in mijn ogen te debiel voor woorden. Mensen hoeven daar helemaal niet tegen te kunnen. Ze moeten helemaal niets, want dit is geen werk ofzo. Mensen komen hier voor hun plezier en als het hen niet bevalt dan gaan ze gewoon weg. Dat is erg jammer, want LostInSpace heeft dit topic niet opgericht met de bedoeling dat mensen debiel gedrag maar gewoon moeten tolereren. De allereerste meet was zeer succesvol en zeer gezellig, maar het ziet er naar uit dat er vanaf nu helemaal geen records meer gebroken gaan worden terwijl dat gemakkelijk kan.
Dit topic is een schaduw geworden van wat het in het begin was. Dit kan makkelijk gefixed worden door mensen, die ongewenst gedrag vertonen, er gewoon uit te knikkeren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120223456
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:46 schreef Weissman het volgende:
Nog meer mensen die zich aan of af willen melden ?

Ik weet het nog niet, gaat hier lichamelijk nog altijd niet lekker dus het is even aankijken hoe ik mij eind deze week voel -O-
  woensdag 12 december 2012 @ 11:50:21 #243
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_120223586
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit is geen gezeik. Ik uit terechte kritiek door een verband te leggen tussen de leegloop en het gedrag van users in dit topic. Sommigen kunnen daar blijkbaar niet zo goed tegen.
Gewoon users wegjagen met ongewenst gedrag is in mijn ogen te debiel voor woorden. Mensen hoeven daar helemaal niet tegen te kunnen. Ze moeten helemaal niets, want dit is geen werk ofzo. Mensen komen hier voor hun plezier en als het hen niet bevalt dan gaan ze gewoon weg. Dat is erg jammer, want LostInSpace heeft dit topic niet opgericht met de bedoeling dat mensen debiel gedrag maar gewoon moeten tolereren. De allereerste meet was zeer succesvol en zeer gezellig, maar het ziet er naar uit dat er vanaf nu helemaal geen records meer gebroken gaan worden terwijl dat gemakkelijk kan.
Dit topic is een schaduw geworden van wat het in het begin was. Dit kan makkelijk gefixed worden door mensen, die ongewenst gedrag vertonen, er gewoon uit te knikkeren.
Wie heeft het over records, de andere meets in Rotterdam, Amsterdam (2x), Utrecht (2x) en onder de rook van Gorinchem waren anders ook bar gezellig zonder jou :6
pi_120223845
Joh, in plaats van lekker op elkaar te lopen zeiken wie er nou aan het zeiken is, kunnen we ook gewoon eens gezellige meets doen, ofzo.
  woensdag 12 december 2012 @ 11:59:04 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120223891
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef Comp_Lex het volgende:

Gewoon users wegjagen met ongewenst gedrag is in mijn ogen te debiel voor woorden.
volgens mij is de enige die zich echt weggejaagd voelt jijzelf.
Daarbij zei PeterPastoor, naar wat ik hier lees, af , omdat hij niet meer geintresseerd is in de users na aanleiding van hoe ze op fok zijn.
Dat heeft dus helemaal niets met wegjagen te maken. Dat heeft enkel met intresse te maken.

Ik kom ook niet op een meet waar jij bent of anderen die ik niet interessant vind. En dat beoordeel ik op hoe ze op fok zijn.

Als jouw meet was doorgegaan was hij daar misschien wel gekomen omdat daar meer mensen zouden zijn waarnaar hij wel nieuwsgierig was geweest.
quote:
De allereerste meet was zeer succesvol en zeer gezellig, maar het ziet er naar uit dat er vanaf nu helemaal geen records meer gebroken gaan worden terwijl dat gemakkelijk kan.
Dit topic is een schaduw geworden van wat het in het begin was. Dit kan makkelijk gefixed worden door mensen, die ongewenst gedrag vertonen, er gewoon uit te knikkeren.
Wtf records? Sinds wanneer is dat een doel van een meet-topic? :?

Er worden nog steeds veel meets georganiseerd. Dat jij je er niet thuis voelt doordat er enkele users zijn bijgekomen ja dat is jammer.
Ik ben er bijgekomen omdat ik het juist nu gezellig vind en daarvoor totaal niet. Misschien over 3 maanden vind ik het niets meer en heb jij volop plezier hier met de mensen. Het komt en gaat op fok.
pi_120224638
Dat record breken boeit uiteraard geen ene f*ck. Ik zeg ook helemaal niet dat dat het doel is. Het hoofdprobleem is dat mensen bewust weggejaagd worden en daar valt "eerst wel geïnteresseerd en dan opeens niet meer door ongewenst gedrag van anderen" ook onder. Daar gaat het om.
Er zijn mensen die sociale problemen hebben (maar geen ongewenst gedrag vertonen) en die zijn ook meer dan welkom in dit topic. Het topic is niet opgezet om die mensen maar te weren. Dat is de omgekeerde wereld en helemaal niet het doel van dit topic.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 12 december 2012 @ 12:29:18 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120224968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat record breken boeit uiteraard geen ene f*ck. Ik zeg ook helemaal niet dat dat het doel is. Het hoofdprobleem is dat mensen bewust weggejaagd worden en daar valt "eerst wel geïnteresseerd en dan opeens niet meer door ongewenst gedrag van anderen" ook onder. Daar gaat het om.
Er zijn mensen die sociale problemen hebben (maar geen ongewenst gedrag vertonen) en die zijn ook meer dan welkom in dit topic. Het topic is niet opgezet om die mensen maar te weren. Dat is de omgekeerde wereld en helemaal niet het doel van dit topic.
Niemand weert die mensen hier. Ook mensen met sociale problemen zijn bij de meets van harte welkom.
Als er meets worden georganiseerd waar men bepaalde personen wel of niet bij wil hebben dan wordt dat gewoon prive geregeld, net als altijd.

De meets die hier staan zijn voor iedereen toegankelijk. Hoogstens dat er een max aantal personen bij zit ivm ruimte enzo.
  woensdag 12 december 2012 @ 12:32:28 #248
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_120225052
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit is geen gezeik. Ik uit terechte kritiek door een verband te leggen tussen de leegloop en het gedrag van users in dit topic. Sommigen kunnen daar blijkbaar niet zo goed tegen.
Gewoon users wegjagen met ongewenst gedrag is in mijn ogen te debiel voor woorden. Mensen hoeven daar helemaal niet tegen te kunnen. Ze moeten helemaal niets, want dit is geen werk ofzo. Mensen komen hier voor hun plezier en als het hen niet bevalt dan gaan ze gewoon weg. Dat is erg jammer, want LostInSpace heeft dit topic niet opgericht met de bedoeling dat mensen debiel gedrag maar gewoon moeten tolereren. De allereerste meet was zeer succesvol en zeer gezellig, maar het ziet er naar uit dat er vanaf nu helemaal geen records meer gebroken gaan worden terwijl dat gemakkelijk kan.
Dit topic is een schaduw geworden van wat het in het begin was. Dit kan makkelijk gefixed worden door mensen, die ongewenst gedrag vertonen, er gewoon uit te knikkeren.
:Y _O_
pi_120225642
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niemand weert die mensen hier. Ook mensen met sociale problemen zijn bij de meets van harte welkom.
Als er meets worden georganiseerd waar men bepaalde personen wel of niet bij wil hebben dan wordt dat gewoon prive geregeld, net als altijd.

De meets die hier staan zijn voor iedereen toegankelijk. Hoogstens dat er een max aantal personen bij zit ivm ruimte enzo.
Mensen gaan weg door ongewenst gedrag van anderen dat door een kleine kliek in dit topic wordt getolereerd. Dat is onacceptabel.
Verder worden er blijkbaar ook regels opgesteld voor meets. Laatst werd een meet georganiseerd door Weissman waar een tal van regels waren dat betrekking had op de sociale vaardigheden van users. Mensen kunnen zich daardoor aangesproken voelen en daarom besluiten om maar niet te komen, terwijl ze eigenlijk wel gewoon welkom zijn. Dat lijkt me toch echt niet de bedoeling.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 12 december 2012 @ 13:02:51 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120226071
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mensen gaan weg door ongewenst gedrag van anderen dat door een kleine kliek in dit topic wordt getolereerd. Dat is onacceptabel.
Verder worden er blijkbaar ook regels opgesteld voor meets. Laatst werd een meet georganiseerd door Weissman waar een tal van regels waren dat betrekking had op de sociale vaardigheden van users. Mensen kunnen zich daardoor aangesproken voelen en daarom besluiten om maar niet te komen, terwijl ze eigenlijk wel gewoon welkom zijn. Dat lijkt me toch echt niet de bedoeling.
Toch even inhaken. Neem je dat nu werkelijk serieus, van die regels? Dat is nou juist het hele punt, je neemt het allemaal te serieus en voelt je steeds aangesproken. Het gaat helemaal niet over jou of om jou. En zoals Cue al zei, vind je het niet leuk dan ga je toch gewoon naar een andere meet? Je hoeft het echt niet met iedereen te kunnen vinden en mensen hoeven ook niet door het stof te gaan om het jou naar de zin te maken.
pi_120226487
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Toch even inhaken. Neem je dat nu werkelijk serieus, van die regels? Dat is nou juist het hele punt, je neemt het allemaal te serieus en voelt je steeds aangesproken. Het gaat helemaal niet over jou of om jou. En zoals Cue al zei, vind je het niet leuk dan ga je toch gewoon naar een andere meet? Je hoeft het echt niet met iedereen te kunnen vinden en mensen hoeven ook niet door het stof te gaan om het jou naar de zin te maken.
Die regels waren uiteraard als grap bedoelt, maar dat valt van buitenaf niet te ruiken en daarom vind ik het ongepast. Het gaat verder ook niet om mij, maar om de tendens van dit topic.
Het gaat ook niet over de meets, maar over dat mensen gewoon al niet in dit topic willen zijn door ongewenst gedrag van anderen.
Ik hoef ook niet met anderen overweg te kunnen en mensen hoeven ook niet voor mij door het stof te gaan. Ze moeten helemaal niets (en ik moet ook niets), maar er zijn grenzen en ik vind het gewoon jammer dat er een leegloop is omdat sommigen zich niet kunnen gedragen.
Ik neem het misschien te serieus, maar ik vind dat er iets gaande is wat ik niet vind kunnen en al helemaal niet bij het topic vind passen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120226597
quote:
15s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet, gaat hier lichamelijk nog altijd niet lekker dus het is even aankijken hoe ik mij eind deze week voel -O-
Als je naar de meet komt, voel je je meteen beter.

Gegarandeerd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 12 december 2012 @ 13:18:31 #253
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_120226599
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:46 schreef Weissman het volgende:
Nog meer mensen die zich aan of af willen melden ?

Moet me helaas afmelden voor de 15e.. Veel mensen ziek op mn werk dus ik mag weer eens de hele dag aan de slag :) En om nou na 20.00 nog naar Rotterdam af te reizen, nee doe maar niet :)

Over die hele discussie hier boven: Volgens mij zijn de meets idd bedoeld voor iedereen, dus regels lijke me niet echt de bedoeling. Staat natuurlijk los van het feit dat sommige mensen een klik met elkaar hebben en anderen niet, en daar rekening mee houden als ze volgende meets plannen, maar thats life
pi_120226836
Toen ik hier net kwam kijken, werd ik eigenlijk direct geconfronteerd met de meet waar regels aan verbonden waren. Dat is als nieuwkomer nou niet echt uitnodigend dat je denkt van; goh gezellig.

Een andere meet waar ik op zich heen wilde, maar niet kon omdat ik in Londen zou zitten, die viel uit elkaar omdat er weinig mensen konden. Toen ik opperde van: goh, verschuif hem een week, dan kunnen er meer mensen, werd ik direct aangevallen met de mededeling dat ik zelf maar een meet moest organiseren. Wederom, niet erg uitnodigend.

Daarbij kwam het hele topic bij mij al over alsof het bestond uit een kleine kliek die de boel uitmaakte en dat je je maar aan hun aan te passen had.

Dit is hoe het hier allemaal op mij overkwam en ik denk dat dit voor meer mensen geldt.

Just my 2 cents.
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 12 december 2012 @ 13:26:09 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120226838
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef Comp_Lex het volgende:

Het gaat ook niet over de meets, maar over dat mensen gewoon al niet in dit topic willen zijn door ongewenst gedrag van anderen.
Het begon met PP die zei (gok over Weissman) dat hij zit te trollen in andere topics. en hij daardoor niet wil meeten.
Wat ik erg jammer vind, want zo loopt hij ook een meet mis met andere mensen waar hij blijkbaar geen 'problemen' mee heeft. Maar dat is zijn keuze.
Daarbij moet men inzien dat fok, fok is.. en mensen online wel eens andere kanten van zich tonen, dus hoe men op fok gedraagt niet altijd iets zegt over het gedrag irl. (waar ik weiss een goed voorbeeld van vind).

quote:
Ik hoef ook niet met anderen overweg te kunnen
Dat is mooi, als iedereen die instelling heeft hoeven er ook geen meets afgezegd te worden doordat 1 of 2 trollers er tussen zitten of een paar die je misschien wat minder denkt te mogen/mag. want de rest kan wel interessant zijn.
quote:
ik vind het gewoon jammer dat er een leegloop is omdat sommigen zich niet kunnen gedragen.
Tja tis maar net wat je 'niet gedragen vindt' en dat heeft ook weer te maken met wat eefje zei "niet alles zo serieus nemen" en dat geldt niet alleen voor jou, maar voor zoveel users hier op fok binnen en buiten R&P.
  woensdag 12 december 2012 @ 13:31:08 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120227045
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Spezza19 het volgende:
Toen ik hier net kwam kijken, werd ik eigenlijk direct geconfronteerd met de meet waar regels aan verbonden waren. Dat is als nieuwkomer nou niet echt uitnodigend dat je denkt van; goh gezellig.

Een andere meet waar ik op zich heen wilde, maar niet kon omdat ik in Londen zou zitten, die viel uit elkaar omdat er weinig mensen konden. Toen ik opperde van: goh, verschuif hem een week, dan kunnen er meer mensen, werd ik direct aangevallen met de mededeling dat ik zelf maar een meet moest organiseren. Wederom, niet erg uitnodigend.
begrijp ik nog :)
quote:
Daarbij kwam het hele topic bij mij al over alsof het bestond uit een kleine kliek die de boel uitmaakte en dat je je maar aan hun aan te passen had.
Er is eventueel een kliek ja,. Een kliek van mensen die reeds gemeet hebben en een klik hebben met elkaar.
Daarbij zijn het ook de vooral wat meer uitgesproken mensen dus die zal je sneller horen. Wat voor sommigen idd misschien wat intimiderend of negatief kan overkomen.

Maar wat ik ook zie in dit topic is dat vooral die mensen proberen meets te organiseren.

Er wordt hoogstens wel wat voorgesteld door anderen, maar niet daadwerkelijk geregeld en bijgehouden en achter de broek gezeten (wat vaak nodig is om een meet echt te regelen).
En dat is erg jammer, want dan hou je idd dit alles ook in stand denk ik.
pi_120227548
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het begon met PP die zei (gok over Weissman) dat hij zit te trollen in andere topics. en hij daardoor niet wil meeten.
Wat ik erg jammer vind, want zo loopt hij ook een meet mis met andere mensen waar hij blijkbaar geen 'problemen' mee heeft. Maar dat is zijn keuze.
Daarbij moet men inzien dat fok, fok is.. en mensen online wel eens andere kanten van zich tonen, dus hoe men op fok gedraagt niet altijd iets zegt over het gedrag irl. (waar ik weiss een goed voorbeeld van vind).
Daar heb zeker een punt, maar dat valt van buitenaf niet te ruiken.
quote:
Dat is mooi, als iedereen die instelling heeft hoeven er ook geen meets afgezegd te worden doordat 1 of 2 trollers er tussen zitten of een paar die je misschien wat minder denkt te mogen/mag. want de rest kan wel interessant zijn.
Inderdaad. Ik ga bijvoorbeeld ook gewoon naar de spelletjesmeet waar Weissman ook komt en ik weet dat hij me de hele tijd gaat lopen treiteren.
quote:
Tja tis maar net wat je 'niet gedragen vindt' en dat heeft ook weer te maken met wat eefje zei "niet alles zo serieus nemen" en dat geldt niet alleen voor jou, maar voor zoveel users hier op fok binnen en buiten R&P.
Ik vind dat er grenzen zijn en ik ben lang niet de enige die dat vind. Ik vind ook dat er geen remmend effect moet zijn door bepaald gedrag.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is eventueel een kliek ja,. Een kliek van mensen die reeds gemeet hebben en een klik hebben met elkaar.
Daarbij zijn het ook de vooral wat meer uitgesproken mensen dus die zal je sneller horen. Wat voor sommigen idd misschien wat intimiderend of negatief kan overkomen.
Ik heb geen problemen met uitgesproken mensen. Ik heb problemen met het gedrag van bepaalde mensen.
quote:
Maar wat ik ook zie in dit topic is dat vooral die mensen proberen meets te organiseren.
Dat heeft binnenkort geen zin meer als de negatieve trend zich doorzet zoals het nu het geval is. Er zal dan op een gegeven moment hooguit 5-10 dezelfde mensen zijn die dan aldoor bij elkaar komen. Als dat de bedoeling is, dan maken ze maar een nieuw topic aan voor henzelf, zodat dit topic weer kan veranderen voor mensen die graag nieuwe contacten op willen doen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120227613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

begrijp ik nog :)

[..]

Er is eventueel een kliek ja,. Een kliek van mensen die reeds gemeet hebben en een klik hebben met elkaar.
Daarbij zijn het ook de vooral wat meer uitgesproken mensen dus die zal je sneller horen. Wat voor sommigen idd misschien wat intimiderend of negatief kan overkomen.

Maar wat ik ook zie in dit topic is dat vooral die mensen proberen meets te organiseren.

Er wordt hoogstens wel wat voorgesteld door anderen, maar niet daadwerkelijk geregeld en bijgehouden en achter de broek gezeten (wat vaak nodig is om een meet echt te regelen).
En dat is erg jammer, want dan hou je idd dit alles ook in stand denk ik.
Natuurlijk snap ik dat mensen die elkaar al kennen wat makkelijker met elkaar praten. Maar door sommige posts kwam het gewoon over alsof nieuwkomers zich gelukkig mochten prijzen om er ook bij te mogen zijn. En ja, dan haak ik af. En met mij blijkbaar dus nog meer mensen.

Waar ik mij dan nog het meest aan stoorde, toen ik dit al een keer eerder ter sprake bracht, was het feit dat andere mensen zich geroepen voelde om op mij te gaan zeiken. In plaats van eens te denken; goh, misschien komt het allemaal niet zo uitnodigend over op buitenstaanders.

Wat voor insiders misschien heel normaal gevonden kan worden, omdat zij die danwel meerdere personen kennen, gaat men vaak voorbij aan het feit om even na te denken hoe het op buitenstaanders kan overkomen.

:)
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 12 december 2012 @ 13:47:06 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120227632
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:

Inderdaad. Ik ga bijvoorbeeld ook gewoon naar de spelletjesmeet waar Weissman ook komt en ik weet dat hij me de hele tijd gaat lopen treiteren.
Kan je vertellen, dat dat niet zal gebeuren
quote:
Dat heeft binnenkort geen zin meer als de negatieve trend zich doorzet zoals het nu het geval is. Er zal dan op een gegeven moment hooguit 5-10 dezelfde mensen zijn die dan aldoor bij elkaar komen. Als dat de bedoeling is, dan maken ze maar een nieuw topic aan voor henzelf, zodat dit topic weer kan veranderen voor mensen die graag nieuwe contacten op willen doen.
Het komt en gaat hier van mensen. En de ene periode meer dan de andere. zo gaat dat in elk topic / sc etc op fok. Weet niet hoelang je hier al mee gaat (fok) maar zal je snel genoeg merken. Je er nu zo druk over maken heeft geen zin. Want over 2 weken kan het zo weer omgeslagen zijn.

De mensen die elkaar al kennen en gewoon willen meeten die regelen het wel buiten dit topic om hoor. Daar gebruiken ze dit topic niet voor.
pi_120227826
Heya iedereen, nieuw hier en kom es ff kijken.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 12 december 2012 @ 13:59:21 #261
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120228029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:53 schreef Olment het volgende:
Heya iedereen, nieuw hier en kom es ff kijken.
pi_120228292
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan je vertellen, dat dat niet zal gebeuren
Ik wil je supergraag geloven, maar dat kan ik helaas niet doen. Ik ben te serieus, maar ik ben dat niet voor de lol. Dit is dus het probleem wat je krijgt. Dat kan geheel aan mij liggen trouwens, maar ik zie gewoon bepaalde dingen gebeuren die ik niet kan rijmen.
quote:
Het komt en gaat hier van mensen. En de ene periode meer dan de andere. zo gaat dat in elk topic / sc etc op fok. Weet niet hoelang je hier al mee gaat (fok) maar zal je snel genoeg merken. Je er nu zo druk over maken heeft geen zin. Want over 2 weken kan het zo weer omgeslagen zijn.

De mensen die elkaar al kennen en gewoon willen meeten die regelen het wel buiten dit topic om hoor. Daar gebruiken ze dit topic niet voor.
Dat het komt en gaat van mensen heb ik an sich geen moeite mee. Er vertrekken nu mensen om een hele andere reden en daar heb ik wel moeite mee.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:53 schreef Olment het volgende:
Heya iedereen, nieuw hier en kom es ff kijken.
Welkom :)
Trek maar niets van mij aan :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 12 december 2012 @ 14:15:14 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120228520
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:08 schreef Comp_Lex het volgende:

Ik wil je supergraag geloven, maar dat kan ik helaas niet doen. Ik ben te serieus, maar ik ben dat niet voor de lol. Dit is dus het probleem wat je krijgt. Dat kan geheel aan mij liggen trouwens, maar ik zie gewoon bepaalde dingen gebeuren die ik niet kan rijmen.

Dat is het mooie en soms vervelende van fok. Mensen komen anders over dan dat ze daadwerkelijk zijn irl. Dat zal jij vast ook wel eens tegenkomen dat mensen reageren op hoe jij hier overkomt, maar dat maar gedeeltes zijn van wie je bent.

Zelf heb ik dat ook. Ik ben op fok vaak een zure chagrijnige bom, maar irl (meestal) niet. Maar dat kan je gewoon niet raden aan m'n posts. Dusja misschien is dan de drang om mij te meeten voor sommigen niet aanwezig. En uiteindelijk schijn ik enorm mee te vallen. Enkel kom je daar pas achter als je gemeet hebt.
quote:
Er vertrekken nu mensen om een hele andere reden en daar heb ik wel moeite mee.
Het lijkt te komen doordat juist heel veel van dit soort discussies zijn. en ja ook ik maak me daar nu schuldig aan. Maar ben het een beetje zat dat het allemaal op een paar mensen wordt afgeschoven.
Terwijl als sommige opmerkingen gewoon genegeerd zouden worden, sommigen met een lach en anderen weer minder provocerend (dus van beide kanten). het allemaal soepeltjes zou lopen hier :)
  woensdag 12 december 2012 @ 14:15:25 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120228524
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:53 schreef Olment het volgende:
Heya iedereen, nieuw hier en kom es ff kijken.
en welkom :)

stel je eens voor :)
pi_120228670
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:53 schreef Olment het volgende:
Heya iedereen, nieuw hier en kom es ff kijken.
Wees welkom!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120228693
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Welkom :)
Trek maar niets van mij aan :)
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en welkom :)

stel je eens voor :)
Thanks.
Nou, Ik ben Roy, 24 jaar (nog 2 weekjes) maar ben wel geinteresseerd in dit topic dus kom alvast ff spieken :P
Woon in Limburg (weert) en heb sinds 2 maandjes weer een nieuwe baan. Geef PKI-overheid certificaten uit en vind dit wel leuk werk.
Ben ook samen met een vriend een eigen bedrijf aan het opzetten wat we 1-1-13 "open" gooien.

Vertel nog wel wat meer, maar ben op het werk dus kan niet al te veel tijd aan Fok! besteden (wat ik eigenlijk al te veel doe ;) )
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120228856
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is het mooie en soms vervelende van fok. Mensen komen anders over dan dat ze daadwerkelijk zijn irl. Dat zal jij vast ook wel eens tegenkomen dat mensen reageren op hoe jij hier overkomt, maar dat maar gedeeltes zijn van wie je bent.

Zelf heb ik dat ook. Ik ben op fok vaak een zure chagrijnige bom, maar irl (meestal) niet. Maar dat kan je gewoon niet raden aan m'n posts. Dusja misschien is dan de drang om mij te meeten voor sommigen niet aanwezig. En uiteindelijk schijn ik enorm mee te vallen. Enkel kom je daar pas achter als je gemeet hebt.
Je hebt uiteraard gelijk en persoonlijk vind ik je best wel meevallen. Ik kom hier ook serieus, verbitterd en negatief over, maar ik ben eigenlijk meer zoals het poppetje in mijn usericon wanneer ik nergens last van heb.
Ik laat hier maar een deel van mezelf zien en je moet er verder niet teveel achter zoeken.
quote:
Het lijkt te komen doordat juist heel veel van dit soort discussies zijn. en ja ook ik maak me daar nu schuldig aan. Maar ben het een beetje zat dat het allemaal op een paar mensen wordt afgeschoven.
Terwijl als sommige opmerkingen gewoon genegeerd zouden worden, sommigen met een lach en anderen weer minder provocerend (dus van beide kanten). het allemaal soepeltjes zou lopen hier :)
Daar ben ik het helemaal mee eens.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120229619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hebt uiteraard gelijk en persoonlijk vind ik je best wel meevallen. Ik kom hier ook serieus, verbitterd en negatief over, maar ik ben eigenlijk meer zoals het poppetje in mijn usericon wanneer ik nergens last van heb.
Ik laat hier maar een deel van mezelf zien en je moet er verder niet teveel achter zoeken.
Weet natuurlijk het hele verhaal niet (en to be honest, weinig zin om alles terug te gaan lezen) Maar denk dat iedereen zich hier schuldig aan maakt, het is zo makkelijk om gewoon dingen te typen/zeggen op internet.
Gelukkig zijn de meeste wel eerlijk met wat ze laten zien. Ikzelf weet dat ik ook niet alles vertel, en hoezo zou ik? ik ken ze voor de rest niet (behalve wat ze mij laten zien) en soms is het beter dat niet iedereen alles weet. Leugentje om eigen bestwil zegma.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120229795
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:49 schreef Olment het volgende:

[..]

Weet natuurlijk het hele verhaal niet (en to be honest, weinig zin om alles terug te gaan lezen) Maar denk dat iedereen zich hier schuldig aan maakt, het is zo makkelijk om gewoon dingen te typen/zeggen op internet.
Gelukkig zijn de meeste wel eerlijk met wat ze laten zien. Ikzelf weet dat ik ook niet alles vertel, en hoezo zou ik? ik ken ze voor de rest niet (behalve wat ze mij laten zien) en soms is het beter dat niet iedereen alles weet. Leugentje om eigen bestwil zegma.
^O^
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120229846
Worden er hier vaak meets geregeld? ben wel van plan keer mee te gaan maar die van komende (of volgende) zaterdag vind ik beetje kortdag.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120229938
Sowieso één keer in de twee-drie maanden volgens mij.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120230244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Sowieso één keer in de twee-drie maanden volgens mij.
oke, dat zou mooi zijn. Heb ik een periode om de rest hier te leren kennen. *O* (en vice versa ofc)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:17:36 #273
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_120230665
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Sowieso één keer in de twee-drie maanden volgens mij.
Hoe zit het met die spelletjes meet dan? Is daar nog een update van?
pi_120230840
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:17 schreef sawadie het volgende:

[..]

Hoe zit het met die spelletjes meet dan? Is daar nog een update van?
Daar krijgen we nog wat over te horen denk ik.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 12 december 2012 @ 15:29:12 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120231079
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef Olment het volgende:
Worden er hier vaak meets geregeld? ben wel van plan keer mee te gaan maar die van komende (of volgende) zaterdag vind ik beetje kortdag.
volgens mij staat er in de OP info over de facebookgroep. Daar zijn eigenlijk ook alle meets op te volgen.

En idd elke 2 maanden is er vaak wel eentje. Soms vaker, soms minder vaak.
pi_120235374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:

Inderdaad. Ik ga bijvoorbeeld ook gewoon naar de spelletjesmeet waar Weissman ook komt en ik weet dat hij me de hele tijd gaat lopen treiteren.

Welnee! ;) Als het goed is ben ik er dan ook trouwens, en anders kit ik hem gewoon met zijn oor aan de sjoelbak vast.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120236365
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Welnee! ;) Als het goed is ben ik er dan ook trouwens, en anders kit ik hem gewoon met zijn oor aan de sjoelbak vast.
Sjoelen? I'm so there.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120237943
Ik moet afzeggen voor de meet zaterdag.... er is vandaag een verplichting tussengekomen... ;(
pi_120237954
Update!!!

Bordspelletjesmeet in het Noorden.

Wanneer:

12 Januari (datum kan met hoge uitzondering verschoven worden ivm naderende verhuizing). Aanvang 15.00 in Groningen. Gratis parkeren voor de deur en goed bereikbaar met de bus vanaf CS (laatste bus om 23.49 naar CS)

Gaat ip nog steeds gewoon door op die datum

Wat:

We gaan Bordspelletjes doen met een hapje en een drankje. Wie wat meeneemt word nog besproken.
Mensen kunnen natuurlijk ook hun eigen spel ook meenemen. Al aanwezig;
- Risk
- Monopoly
- Cluedo
- Triviant
- Kolonisten van Catan + uitbreiding
- Triominos
- Rummikub
- Scrabble
- Hotel
- Machiavelli

Iemand spellen die je met grote groepen kan spelen?

Waar:

Bij Sekhmet thuis mits iemand een betere/grotere locatie heeft. 4-16 personen. Blijven slapen word lastig, alleen in goed overleg ;).
Is jou huis meer geschikt of weet je een betere locatie, laat het dan even weten...

Aanmelden via PM

Tot nu toe 13 (eventuele) aanmeldingen *O*
Mensen mogen zich nog steeds aanmelden, ik ga er eigenlijk vanuit dat er altijd mensen zullen zijn die nog afzeggen in de komende weken. Er zijn 16 zitplaatsen in huis, dus daar trek ik nu mijn grens. Mocht iedereen wel komen dan moet dat ook lukken en worden er meerdere spelletjes gespeeld. Mogelijkheden tot kringvorming zijn er genoeg :P


Ik ga geen lijstje maken met mensen die zich (misschien) aangemeld hebben. Laat je verrassen en leer nieuwe mensen kennen w/

Pesten, treiteren, iemand voor lul zetten of een naar gevoel geven wordt niet getolereerd. Wie dit wel doet (en daar zal democratisch over gestemd worden) mag de rest van de dag zijn/haar tijd in mijn donkere, vochtige kelder doorbrengen en daar spelletjes gaan spelen ~O>
Dit gaat niet op wanneer je een joker voorgelegd krijgt of ingemaakt wordt bij Risk, deal with it :+

Ik heb geen sjoelbak -O-
Ook geen kit, so bring your own!
pi_120238055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Ik ga bijvoorbeeld ook gewoon naar de spelletjesmeet waar Weissman ook komt en ik weet dat hij me de hele tijd gaat lopen treiteren.
Treiteren ? Je mag blij zijn als ik je niet ga swaffelen, vlegel !
pi_120238199
quote:
18s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Treiteren ? Je mag blij zijn als ik je niet ga swaffelen, vlegel !
Goed initiatief Weiss ^O^
Nog meer mensen met ideeën voor leuke spelletjes?
pi_120238205
MEET UPDATE

Wanneer?
15 December, 15:00.

Waar?
Rotterdam

Wat?
Gezelligheid, drankje, ouwehoeren.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
eefje801
freshy98
icecoolsniper

Misschien
douche-eendje
Bos81
Jofunu-kun
Tangledup
Toekito
LaPeach
DeHovenier
Godshand
pi_120247483
quote:
18s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Treiteren ? Je mag blij zijn als ik je niet ga swaffelen, vlegel !
Lol :D
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120247536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:43 schreef Weissman het volgende:
MEET UPDATE

Wanneer?
15 December, 15:00.

Waar?
Rotterdam

Wat?
Gezelligheid, drankje, ouwehoeren.

Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
eefje801
freshy98
icecoolsniper

Misschien
douche-eendje
Bos81
Jofunu-kun
Tangledup
Toekito
LaPeach
DeHovenier
Godshand
Ik kom ook zeker 14.gif
Children of the night. What music they make.
  woensdag 12 december 2012 @ 22:58:32 #285
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120250920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:36 schreef Sekhmet het volgende:
Iemand spellen die je met grote groepen kan spelen?
Weerwolven van Wakkerdam voor 8-20 spelers.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_120251233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:58 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Weerwolven van Wakkerdam voor 8-20 spelers.
Thanks! Iemand heeft dat ooit eerder genoemd, maar ik ken het niet...en snap het ook niet echt als ik het zo lees.
  woensdag 12 december 2012 @ 23:06:30 #287
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120251314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:04 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Thanks! Iemand heeft dat ooit eerder genoemd, maar ik ken het niet...en snap het ook niet echt als ik het zo lees.
Heb het ook nog nooit gespeeld hoor, maar het schijnt heel erg leuk te zijn met een grote groep. En ik denk dat je het na een paar keer spelen wel doorhebt hoor, volgens mij moet vooral de spelleider de regels goed begrijpen.

Edit: Misschien dat dit helpt?



[ Bericht 24% gewijzigd door Joanne35 op 12-12-2012 23:11:46 ]
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_120251574
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:58 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Weerwolven van Wakkerdam voor 8-20 spelers.
''Het doel van het spel is met de groep waartoe je behoort als laatste over te blijven. Dus de burgers moeten de weerwolven zien te vermoorden, en de weerwolven de burgers.''

Gezien de mensen die alles letterlijk nemen wat ze lezen heb ik zo mijn twijfels...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120251754
Weerwolven is zeker leuk, hoe groter de groep hoe leuker! Als je met een flink grote groep bent en een ervaren spelleider hebt dan kun je ook Volle Maan in Wakkerdam als uitbreiding erbij doen.
pi_120251889
Ik vind het behoorlijk agressief klinken allemaal. Kent iemand mikado?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 12 december 2012 @ 23:24:12 #291
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_120252094
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vind het behoorlijk agressief klinken allemaal. Kent iemand mikado?
Weet je dat zeker? Zometeen lig je daar dood te bloeden met 23 mikado-stokjes in je hart omdat iemand een beetje agressief reageerde :P
pi_120252169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:06 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Heb het ook nog nooit gespeeld hoor, maar het schijnt heel erg leuk te zijn met een grote groep. En ik denk dat je het na een paar keer spelen wel doorhebt hoor, volgens mij moet vooral de spelleider de regels goed begrijpen.

Edit: Misschien dat dit helpt?

Weet niet of het filmpje echt helpt...ziet er niet heel gezellig uit met al die mensen die in een kring zitten en naar de grond staren ;)

Maar mij is idd ook vertelt dat het erg leuk is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120252201
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:24 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Zometeen lig je daar dood te bloeden met 23 mikado-stokjes in je hart omdat iemand een beetje agressief reageerde :P
Het was ook allemaal maar een grapje, mensen! :o

Sekhmet, moeten we qua catering nog wat meenemen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120252205
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:24 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Zometeen lig je daar dood te bloeden met 23 mikado-stokjes in je hart omdat iemand een beetje agressief reageerde :P
Ik heb magnetische mikado...zonder scherpe puntjes!!
pi_120252252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het was ook allemaal maar een grapje, mensen! :o

Sekhmet, moeten we qua catering nog wat meenemen?
Die info volgt nog wanneer alles rond is :)
Maar een sjoelbak vind ik wel een goed idee ^O^
pi_120253361
Sekhmet, ik zie Rummikub en Triominos staan.

Zekerheid met stip dat ik nu kom.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120253451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
Sekhmet, ik zie Rummikub en Triominos staan.

Zekerheid met stip dat ik nu kom.
*O*
pi_120253486
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120253501
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
Sekhmet, ik zie Rummikub en Triominos staan.

Zekerheid met stip dat ik nu kom.
Mooi, gaan we poolen :P
Children of the night. What music they make.
pi_120253545
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

*O*
Allicht, nieuwe mensen leren kennen is ook leuk natuurlijk :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mooi, gaan we poolen :P
A.s. zaterdag weer ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')