Welnee!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Ik ga bijvoorbeeld ook gewoon naar de spelletjesmeet waar Weissman ook komt en ik weet dat hij me de hele tijd gaat lopen treiteren.
Sjoelen? I'm so there.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee!Als het goed is ben ik er dan ook trouwens, en anders kit ik hem gewoon met zijn oor aan de sjoelbak vast.
Treiteren ? Je mag blij zijn als ik je niet ga swaffelen, vlegel !quote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Ik ga bijvoorbeeld ook gewoon naar de spelletjesmeet waar Weissman ook komt en ik weet dat hij me de hele tijd gaat lopen treiteren.
Goed initiatief Weissquote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Treiteren ? Je mag blij zijn als ik je niet ga swaffelen, vlegel !
Lolquote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Treiteren ? Je mag blij zijn als ik je niet ga swaffelen, vlegel !
Ik kom ook zeker 14.gifquote:Op woensdag 12 december 2012 18:43 schreef Weissman het volgende:
MEET UPDATE
Wanneer?
15 December, 15:00.
Waar?
Rotterdam
Wat?
Gezelligheid, drankje, ouwehoeren.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
El_Thijs
eefje801
freshy98
icecoolsniper
Misschien
douche-eendje
Bos81
Jofunu-kun
Tangledup
Toekito
LaPeach
DeHovenier
Godshand
Weerwolven van Wakkerdam voor 8-20 spelers.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:36 schreef Sekhmet het volgende:
Iemand spellen die je met grote groepen kan spelen?
Thanks! Iemand heeft dat ooit eerder genoemd, maar ik ken het niet...en snap het ook niet echt als ik het zo lees.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:58 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Weerwolven van Wakkerdam voor 8-20 spelers.
Heb het ook nog nooit gespeeld hoor, maar het schijnt heel erg leuk te zijn met een grote groep. En ik denk dat je het na een paar keer spelen wel doorhebt hoor, volgens mij moet vooral de spelleider de regels goed begrijpen.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Thanks! Iemand heeft dat ooit eerder genoemd, maar ik ken het niet...en snap het ook niet echt als ik het zo lees.
''Het doel van het spel is met de groep waartoe je behoort als laatste over te blijven. Dus de burgers moeten de weerwolven zien te vermoorden, en de weerwolven de burgers.''quote:Op woensdag 12 december 2012 22:58 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Weerwolven van Wakkerdam voor 8-20 spelers.
Weet je dat zeker? Zometeen lig je daar dood te bloeden met 23 mikado-stokjes in je hart omdat iemand een beetje agressief reageerdequote:Op woensdag 12 december 2012 23:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vind het behoorlijk agressief klinken allemaal. Kent iemand mikado?
Weet niet of het filmpje echt helpt...ziet er niet heel gezellig uit met al die mensen die in een kring zitten en naar de grond starenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:06 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Heb het ook nog nooit gespeeld hoor, maar het schijnt heel erg leuk te zijn met een grote groep. En ik denk dat je het na een paar keer spelen wel doorhebt hoor, volgens mij moet vooral de spelleider de regels goed begrijpen.
Edit: Misschien dat dit helpt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook allemaal maar een grapje, mensen!quote:Op woensdag 12 december 2012 23:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Zometeen lig je daar dood te bloeden met 23 mikado-stokjes in je hart omdat iemand een beetje agressief reageerde
Ik heb magnetische mikado...zonder scherpe puntjes!!quote:Op woensdag 12 december 2012 23:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Zometeen lig je daar dood te bloeden met 23 mikado-stokjes in je hart omdat iemand een beetje agressief reageerde
Die info volgt nog wanneer alles rond isquote:Op woensdag 12 december 2012 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was ook allemaal maar een grapje, mensen!![]()
Sekhmet, moeten we qua catering nog wat meenemen?
quote:Op woensdag 12 december 2012 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
Sekhmet, ik zie Rummikub en Triominos staan.
Zekerheid met stip dat ik nu kom.
Mooi, gaan we poolenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
Sekhmet, ik zie Rummikub en Triominos staan.
Zekerheid met stip dat ik nu kom.
Allicht, nieuwe mensen leren kennen is ook leuk natuurlijkquote:
A.s. zaterdag weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |