Aangepast.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:21 schreef icloud het volgende:
IK word hier NWS / 'Neergeschoten Rishi was slachtoffer wraakactie' met de dood bedreigt!!!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef sp3c het volgende:
wanneer?
toen ik een half uur geleden keek was het al gedaan dach ik
quote:Alle aangevinkte topics zitten al in een bestaande reeks.
Geen idee wie dat is?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 05:01 schreef sp3c het volgende:
had ik geen zin in
geen idee wie juicyhill is verder maar ZO dik zal hij nu ook weer niet zijn
Nee. Gewoon nee. Niet zo zeuren. Userbash is een no. Zeker als je die user alleen kan bashen omdat hij voor FOK! bezig was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef porsche1 het volgende:
Kan niet. Ben net terug van een ban van 1,5 jaar. En ik kan alleen op het forum posten, de rest werkt niet. Ook pm en dm werken niet. Dus moet het wel via deze weg doen.
Ik vind dit een Engelse juicyhil, dat mag ik zeggen want dat is mijn mening.
Oh, god. Niet een mening!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef porsche1 het volgende:
Ik vind dit een Engelse juicyhil, dat mag ik zeggen want dat is mijn mening.
ik heb ook niet FOK! Gerelateerde foto's van deze persoon hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Niet zo zeuren. Userbash is een no. Zeker als je die user alleen kan bashen omdat hij voor FOK! bezig was.
En nu genoeg erover.
Nee, op deze manier kom je er wel, zo na je jaarban... Als dit geen sterrenuser wordtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik heb ook niet FOK! Gerelateerde foto's van deze persoon hoor.
Maar goed, genoeg over juicyhil. Anders is het topic zo vol met zijn omvang.
Fijne avond nog. Gr gr
Ik vind het allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:10 schreef Peunage het volgende:
NWS / Palestijnen willen geen Palestijnse vluchtelingen
Bron is 1 of andere blog. Heel slecht geschreven stuk, biased als maar kan. Gaat snel offtopic. En als er een andere bron is met een normaal geschreven stuk kan dat sowieso in het Israel Palestina topic.
Heel apart ja. Als ik toch aan het opruimen ben, neem ik nietstoevoegend gescheld meteen meequote:
Het is een begrip, geen scheldwoord.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heel apart ja. Als ik toch aan het opruimen ben, neem ik nietstoevoegend gescheld meteen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |