Wij boeken over het algemeen ook twee kamers met connecting door, een suite of ander soort kamer met een aparte slaap en leefruimte (waar in de leefruimte dus plek is voor de extra bedden voor de kinderen). Het probleem is alleen zo'n kamers vinden. Suites hebben vaak een beperking op aantal personen en ik heb al vaker meegemaakt dat 5 personen (waarvan 3 kleine kinderen) niet mag, zelfs al is het een suite van 80-90m2.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:39 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wij hadden afgelopen zomer een suite met twee kamers in Parijs. Aparte kamer voor de kinderen die niet rechtstreeks op de gang uitkwam (anders had ik ze niet in een aparte kamer laten slapen). Kost een vermogen, maar ideaal.
Als je langer gaat dan 2/3 nachten zou ik een appartement nemen.
Supermarkt in de buurt. Winkelen, tja, wat vind je leuk winkelen? Wij zijn niet zo van het winkelen, maar zijn in Sarlat en Saint cyprien naar de markt geweest, en dat vonden wij leuke plekjes om te winkelen. Er zijn veel kleine plaatsjes met leuke marktjes enzo, maar shoppen hebben wij niet gedaan, dus daar kan ik niets over vertellen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef Cathmar het volgende:
Over camping Le Peche. Hoe is de omgeving? Beetje leuke plaatsjes om te winkelen? Op Sarlat na dan, want dat ken ik al wel. Supermarkt in de buurt?
Wij gaan eind januari naar een 4 persoons-appartement op Bosrijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand ervaring met de huisjes in bosrijk? Zijn de huisjes ruim gelet op het aantal personen? Ik zag dat in de vier pers huisjes geen kookgelegenheid is, en in de zes wel, dus wij twijfelen een beetje of weer niet beter een zes pers kunnen boeken. Is duurder, maar daarvoor kan je dan wel zelf koken. Iemand?
Wij en onze twee kids. Meer was inderdaad niet toegestaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wij boeken over het algemeen ook twee kamers met connecting door, een suite of ander soort kamer met een aparte slaap en leefruimte (waar in de leefruimte dus plek is voor de extra bedden voor de kinderen). Het probleem is alleen zo'n kamers vinden. Suites hebben vaak een beperking op aantal personen en ik heb al vaker meegemaakt dat 5 personen (waarvan 3 kleine kinderen) niet mag, zelfs al is het een suite van 80-90m2.
Met hoeveel sliepen jullie in die suite?
De huisjes in bosrijk zijn super. En ook lekker groot.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand ervaring met de huisjes in bosrijk? Zijn de huisjes ruim gelet op het aantal personen? Ik zag dat in de vier pers huisjes geen kookgelegenheid is, en in de zes wel, dus wij twijfelen een beetje of weer niet beter een zes pers kunnen boeken. Is duurder, maar daarvoor kan je dan wel zelf koken. Iemand?
1 Extra kind kun je vaak nog wel in een extra bed kwijt, zeker als ze nog niet zo oud is...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:04 schreef Luigi het volgende:
Ff tussendoor, citytrip met 1 kind, wat is handig? Vooral qua hotel (waar je meestal in terecht komt) dus? Of hebben jullie handige sites die ik ff over het hoofd zie?
Wij hebben er met 8 volwassenen en 3 kleine kinderen gezeten. Maar weet eigenlijk niet in een hoeveel persoons huisje. Was wel ruim hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:28 schreef mikoxx het volgende:
De weg is heel rustig, het is eigenlijk alleen bestemmingsverkeer voor de camping. Linkerkant? Dat is heeeeel ver van de andere kant, daar heb je sowieso geen last van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:26 schreef CrazyMoon het volgende:
Nog een vraag over Le Pech.
De weg die naar de camping loopt, is die 's avonds en 's nachts rustig?
We hebben nl oa nr 15 en 16 gekregen, die lijkt ons wel leuk maar ligt wel aan de buitenkant en langs de weg. En aan de linkerkant, loopt daar ook een weg?
Hier ook nog een vraag over Le Pechquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De weg is heel rustig, het is eigenlijk alleen bestemmingsverkeer voor de camping. Linkerkant? Dat is heeeeel ver van de andere kant, daar heb je sowieso geen last van.
Alles via de mail. Als je twijfelt, gewoon even mailen met de vraag, anders blijf je toch bang dat het niet goed is gegaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier ook nog een vraag over Le PechHeben jullie toen papieren ontvangen van de reservering of gaat alles via email? Ik begin namelijk te twijfelen of ze wel de juiste periode heeft gereserveerd aangezien de aanbetaling volgens hun lager is dan wij berekenen via de site. Ik ben altijd bang dat er dingen mis gaan
Heb ik gedaan, maar wilde ook niet zeikerig overkomenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alles via de mail. Als je twijfelt, gewoon even mailen met de vraag, anders blijf je toch bang dat het niet goed is gegaan
Ja voor camping.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef CrazyMoon het volgende:
Afbetaling is toch 50 per week + 15 euro ?
Las ik tenminste op het formulier.
Bij alle Disneyhotels zelf kun je gewoon aankomen op iedere dag die je maar wiltquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef Meimeltje het volgende:
Dan had ik dat ook zeker gedaan Miss!
Mocht iemand toevallig tips hebben voor voor hotel + tickets Disneyland waarbij je op een woensdag kan aankomen en op de zaterdagochtend kan vertrekken. Met daarbij donderdag en vrijdag toegang tot Disneyland.
Het lijkt erg lastig te zijn, meestal heb je een vaste aankomstdag of de verkeerde dagen toegang tot park (zaterdag moeten we echt op tijd naar Le Pech, dus kunnen die dag niet naar Disneyland).
Waarschijnlijk zullen we dus hotel en tickets apart moeten boeken, maar helaas wel wat duurder uit dan.
Bij Kyriad kwam ik geloof ik ook niet goed uit. Disneyhotels kan het inderdaad wel, maar volgens mij was het daar inclusief alle dagen toegang en betaal je daar dus ook voor. In ons geval kunnen we dus niet na de laatste overnachting nog een dag Disneyland doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij alle Disneyhotels zelf kun je gewoon aankomen op iedere dag die je maar wilt. Volgens mij ook in de Kyriadhotels bij Disney.
wij hebben vorig jaar2 losse nachten in Kyriad geboekt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:44 schreef laziness het volgende:
Al die hotels zijn in samenwerking met Disney volgens mij en dan zit je dus met die toegangskaartjes.
Ik zou voor een geheel los hotel gaan en de kaartjes apart kopen.
Er zijn genoeg premiere classe hotels etc in de omgeving. En volgens mij zijn er ook betaalbaar appartementjes in Val 'd Europe te vinden.
Het ligt er maar aan wat voor eisen je aan dat hotel stelt. Maar een los hotel en tickets er bij hoeft zeker niet duurder uit te komen dan een arrangement als je in de juiste hotel klasse zoekt.
Ja ik zie in jouw link dat los ook kan inderdaad. Nou opgelost danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij hebben vorig jaar2 losse nachten in Kyriad geboekt.
entreekaarten kan je los kopen bij de kassa.
Hoe ver weg / goedkoop wil je. Wij hebben ern abo en eerste keer hebben we in een hotel gezeten voor 80 euro voor een weekend. Wel klein en op 10 min afstand met de auto maar goedkoop.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef Meimeltje het volgende:
Dan had ik dat ook zeker gedaan Miss!
Mocht iemand toevallig tips hebben voor voor hotel + tickets Disneyland waarbij je op een woensdag kan aankomen en op de zaterdagochtend kan vertrekken. Met daarbij donderdag en vrijdag toegang tot Disneyland.
Het lijkt erg lastig te zijn, meestal heb je een vaste aankomstdag of de verkeerde dagen toegang tot park (zaterdag moeten we echt op tijd naar Le Pech, dus kunnen die dag niet naar Disneyland).
Waarschijnlijk zullen we dus hotel en tickets apart moeten boeken, maar helaas wel wat duurder uit dan.
heb je nog steeds een abo? Wij zouden ook wel erg graag een abo willen hebben..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef As1981 het volgende:
[..]
Hoe ver weg / goedkoop wil je. Wij hebben ern abo en eerste keer hebben we in een hotel gezeten voor 80 euro voor een weekend. Wel klein en op 10 min afstand met de auto maar goedkoop.
Op www.magischenachten.nl of com weet ik even niet staan veel hotels.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef Meimeltje het volgende:
Ik denk dat we inderdaad voor los hotel en tickets moeten gaan. Hotel was ook niet zo'n probleem, maar de tickets maken het duur.
Ik ga deze site in de gaten houden voor tickets:
http://www.ceno-travel.com/Disneyland-Parijs.html
Dan zullen we maar een hotel/ appartement gaan zoeken. We zijn met de auto, dus maakt ook niet zoveel uit waar we precies zitten. Heb ook niet veel eisen aangezien we toch overdag in het park zullen zijn, er moeten genoeg bedden en toilet/douch op de kamer zijn
wij hebben ooit in het golfhotel gezeten en ook in een premiere classe in Bussy...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef laziness het volgende:
Wij zijn één keertje na een zomervakantie er geweest en toen hebben we een premiere classe hotel in Bussy St. Georges genomen. We kregen een hoekkamer met twee persoonsbed en een stapelbed. Erg ruim voor 56 per kamer geloof ik.
je kan ook combinatietickets nemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Meimeltje het volgende:
Tickets aan de kassa zijn wel een stuk duurder he! In ons geval scheelt het veel aangezien we 4 tickets per dan en dus voor twee dagen 8 tickets nodig hebben.
Ow As, gaan jullie niet toevallig in dezelfde periode? Dan gaan we tegelijk naar binnen, met abo kan iemand anders toch korting krijgen?
Er zijn ook heel vaak arrangementen dat kinderen tot 6 jaar of zelfs tot 11 jaar gratis zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef laziness het volgende:
Ik ga het onthouden voor als we met O. willen. We denken vlak voordat hij 3 jaar wordt een keer te gaan want dan is hij nog gratis
Ja hij is nog tot juli geldig. Met een beetje mazzrl gaan we in juni nog een keer voor hij vervalt. Maar dat hangt af hoe baby nr 2 het gaat doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb je nog steeds een abo? Wij zouden ook wel erg graag een abo willen hebben..
parkeer je dan met de auto gratis bij het park?
Zowel Amber als Tess waren bijna 3 toen we gingen. Ze vonden het allebeigeweldig. Vragen regelmatig wanneer we weer gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef mikoxx het volgende:
Vanaf welke leeftijd is disney eigenlijk leuk? Qua overnachten weet ik dat er ook campings in de buurt zijn, mss verhuren die bv stacaravans of huisjes?
ah oke... Maar stel ik neem een goedkopere, slaap in Kyriad dan hoef ik niet met de auto.. dan kan ik met de transferbus...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ja hij is nog tot juli geldig. Met een beetje mazzrl gaan we in juni nog een keer voor hij vervalt. Maar dat hangt af hoe baby nr 2 het gaat doen.
Je hebt vier soorten abonnementen. We hebben voor 1 volwassene en yaro het duurste abo. Yaro is gratis en 1 duurder is extra voordeel. Dan kan je alle dagen. De andere abonnementen zijn bij ons de 1 na duurste omdat met de goedkopere voor ons niet kon opde dagen dat we wilde. Met het duurste en 1 na duurste abo kan je idd gratis parkeren.
Ligt een beetje aan je kind. Yaro was bij de eerste keer nog geen twee maar vond het toen al super. De tweede keer was drie maanden na zijn tweede verjaardag en beleefde hij het veel intensiever.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef mikoxx het volgende:
Vanaf welke leeftijd is disney eigenlijk leuk? Qua overnachten weet ik dat er ook campings in de buurt zijn, mss verhuren die bv stacaravans of huisjes?
Klopt idd. Tweede keer zaten we in het disneyhotel (bijna 7 maanden zwanger dus mochtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
ah oke... Maar stel ik neem een goedkopere, slaap in Kyriad dan hoef ik niet met de auto.. dan kan ik met de transferbus...
we gaan er eens overna denken.. Ik vind Disney echt geweldig. ben er nu 8x geweest en als iemand vraagt of ik morgen meega, pak ik nu mijn koffer in
zat al te kijken..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:06 schreef As1981 het volgende:
http://dlrpfan.wordpress.com/jaarkaarten/ hier staat info over de abonnementen. En volgens mij ook welk abo op welke dag niet geldig is. Dus hoe goedkoper hoe meer blockdagen.
nee naar Francillien {oid) en de Fantasyquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef As1981 het volgende:
Dat is wel balen. Die hebben wij dan niet. Alhoewel we vorig jaar in juli zijn geweest en toen viel het wel mee. Maar kijk je nu naar die van 99 euro?
Wij hoefden in mei helemaal niet te wachten op Donald Duckquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:18 schreef As1981 het volgende:
Ik vond het verschil in drukte in juli en nov bizar. In nov was het echt uitgestorven. Konden bv bij small world blijven zitten. En ook bij het ontmoeten van mickey hoefde we maar 10 min te wachten. Was ideaal.
Das gaaf!!!! In het disneyhotel ook twee keer het avondeten gedaan en dan nemen ze ook echt de tijd voor je. Super leuk maar wel duur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij hoefden in mei helemaal niet te wachten op Donald Duck. Die stond daar voor foto's en pakte toen opeens mijn dochter uit het "publiek" en ging met haar dansen
Ja, in het dal loopt de Dordognequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga Le Peche ook eens in de groep gooien bij F.
Enige nadeel voor mij is dat er alleen een zwembad is en niet een lekker riviertje oid.
Weet jij of dat mss in de buurt te vinden is Miss?
Hij vond het wel leuk hoor. Maar we waren met familie die weinig rekening hielden met een klein kind. Dus alle grote attracties en de dingen waar seb in kon overslaan. Dat was een beetje jammer, vooral voor ons de ouders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef As1981 het volgende:
Ik snap dat je dochters het leuk vinden. Ik had ook geen twee uur staan wachten hoor.
Dat vliegen gaat vast goed.
Ik hoorde idd dat cheyenne idd leuk/goed moet zijn.
Jammer dat seb het niet leuk vond estrys. Hier was het gelukkig niet te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |